FRAMTIDENS SVERIGE

Framtidens Sverige

Dagens samhälle är en tidning som utges av Sveriges kommuner och landsting. I det senaste numret kan man läsa på mittuppslaget att ”SVERIGES FRAMTID FINNS I BOTKYRKA”. Motiveringen tycks vara att svenskarna är i minoritet.

54 procent har utländsk bakgrund med ca 160 nationaliteter. Bland annat 8000 från Turkiet, 4000 från Irak, 2300 från Syrien, 2000 från norra Jugoslavien och så vidare.

Att Sveriges framtid finns i Botkyrka är ett minst sagt uppseendeväckande påstående. Jag tror snarare att Botkyrka tillhör en av de mest segregerade kommunerna i landet. Om SKL och Dagens samhälle anser att det är Sveriges framtid får det stå för dessa PK-nissar.

Jag blir bara beklämd när jag läser vad dessa naiva journalister skriver i sina skönmålande reportage! Det är med sorg i hjärtat som jag ser 7-klöverns politiker rasera vad många generationer byggd upp i vårt land. Vårt välfärdssystem har bara börjat krackelera än så länge. Det riktiga sönderfallet kommer även komma i Sverige. I Grekland beror det mycket på ett korrupt system. I Sverige kommer sönderfallet bero på pk-politiker och en vansinnig massinvandringspolitik. De svenskar som säger nej till detta kommer snart sitta i små enklaver ute i glesbygden eller i ”gated communities” i tätorterna.

Vaknar inte etniska svenskar till valet 2014 så kommer detta bli en verklighet.

Att politiker inom 7-klövern skall vakna har jag definitivt inga förhoppningar om efter snart 2 år i riksdagen. De är så indoktrinerade och har dessutom fingrarna långt ner i syltburken. Dessutom är arvodena viktigare än hur det går för vårt land. Som de flesta vet så bor de flesta redan i etniskt svenska enklaver bland den övriga politiskt korrekta eliten som har ekonomi för detta. Så långt från de segregerade områdena som de ser som SVERIGES FRAMTID.

Jag tar mig för pannan och undrar vad de har innanför pannbenet!

När tidningar sedan håller sig med krönikörer som håller denna kvalitet så blir inte förutsättningarna bättre. Stoppa huvudet i sanden. Läs Jenny Thomassons krönika. Det bästa vore att skicka iväg henne på sex månaders praktik i Saudi Arabien.

Trackback
RSS 2.0