LÄMNA PIZZORNA OCH HITLER HEMMA



Skön morgon med frukost på balkongen efter många timmars sömn.

Tittade lite BBC igår och såg ett reportage som visar vad rebellerna i Libyen går för och varför jag är så kritisk mot islam och muslimer. En brittisk krigskyrkogård vandaliserades och över 200 gravstenar förstördes. Gissningsvis är det något som svenska medier aldrig kommer skriva en rad om eller visa några bilder ifrån. Läs artikel och se video.

I Västervik visade 7-klövern på sin bästa retorik om man skall tro Ola Mårtensson i Västerviks som faktiskt dömer ut 7-klöverns lokalpolitiker i minst sagt hårda ordalag. Det är faktiskt en minst sagt häpnadsväckande och kanske banbrytande artikel där sverigedemokraternas Bo Karlsson indirekt får stor uppskattning. Bra jobbat Bosse! Jag hoppas att dina medlemmar i Västervik och Vimmerby uppskattar ditt hårda arbete för SD.

Läs artikel med rubriken ”Lämna pizzorna och Hitler hemma


Kommentarer
Postat av: AWSvensson

Jag sitter fortfarande och funderar över om jag är vaken efter att ha läst artikeln i Västerviks Tidning, jag nyper och nyper visst är jag vaken . Synd bara att man inte begriper hur man ska kommentera,men vissa saker behöver inte kommenteras,de lyser i neonljus . Redan på morgonen fick vi höra i statstelevisionen att alliansen förklarat den högre arbetslösheten med invandringen, visserligen försynt och utan vidare kommentarer. Jag tro jag bli religiös.

2012-03-05 @ 10:43:18
Postat av: Åke, Västervik

...Jag var där plus resten av styrelsen som stöd för Bosse o Benny och lyssnade på KF-mötet,och det var det värsta jag/vi hört från de sk etablerade politikerna. En socialdemokrat sa bl.a att - Det finns knappast någon restaurang i Västervik som serverar rotmos längre, utan det är Pizza som gäller, slut citat.

vad f-n hade det med SD:s motion att göra? Ständigt tjat om Pizza och Adolf Hitler.....



Ola Mårtensson på VT är den bäste politiske redaktör de haft, som verkligen skriver sakligt och nyktert utan vinklingar. Men så är han bördig ifrån Malmö också med förmodad verklighetsförankring.....:) Det här gav SD massor av pluspoäng, det har man ju redan hört av folk som i vanliga fall inte röstat på SD!!

- Det är också som Bosse sa i en tidigare intervju till VT typ att - Mellan skål och vägg så finns det andra åsikter som ligger i SD:s linje, främst bland moderaterna, men också bland övriga partier finns "verkliga" åsikter som skulle kunna namnges, men dessa "äss" sparar vi väl för spänningens skull...:)Bättre ändå är att dessa tar sitt förnuft tillfånga och ansluter sig till "verklighetens folk" som i verkligheten är SD!

2012-03-05 @ 11:07:24
Postat av: AWSvensson

Det började som en skakning..............



Postat av: Gubben o Gumman

AW Svensson : Och slutade med en brakskit?



Allvarligt talat så skalla vi supporta Kennet Såsse i Borlänge.



Borlänge har plats för minst 10000 nybyggare till.

Dessutom har ju Kennet förmågan att plocka russinen ur kakan när det gäller berikning.

Här gäller nytänk tänk Borlänge tänk Benny Hill



Tänk bara hur bra Benny Hillismen fungerat i Malmö och Södertälje,frid och fröjd icke en polis i sikte

Borlänge har alla förutsättningar att bli "Tredje Himmelriket" i Sverige

2012-03-05 @ 11:47:11
Postat av: Gubben o Gumman

I dagens Barometer är Don Lutten inne och talar om var skåpet skall stå.

Första kommentaren är dock något negativ.

Hoppas bara bara Smedby Tarzan hajjar vinken

2012-03-05 @ 11:50:24
Postat av: Sven Dacke

Thoralf!



Glöm inte att du har semester (;-)

2012-03-05 @ 11:57:18
Postat av: AWSvensson

En alltför snabb nedtrappning kan medföra abstinensbesvär så lagom är bäst.

2012-03-05 @ 12:00:33
Postat av: Gubben o Gumman

Undrar var Svensson snappat upp alla medicinska ord?

2012-03-05 @ 12:24:00
Postat av: Tony Ingman

Att där är grava fel i dom övre regionerna på många menafolk visar dessa helidioter som inte

ens kan låta döda människors minnesplatser vara

ifred. Förbjud inavel!

2012-03-05 @ 15:23:51
Postat av: Bo Karlsson, SD Västervik

Tack för de uppmuntrande orden till oss här uppe i norr, Thoralf! Det är en skön känsla när en politisk kommentator och journalist ställer de krav på en debatt som borde vara självklara, oberoende av partifärg: saklighet, konsekvens och oräddhet. Önskar dig en riktit skön semester!

2012-03-05 @ 15:27:26
Postat av: Tony Ingman

Precis som AFA lössen här i Sverige vågar dessa gravskändare inte visa upp sina tryne, utan

gömmer sig bakom kapusconger.

Med andra ord AFA och gravskändare. Same Shit!

2012-03-05 @ 15:36:09
Postat av: Magnus S

Gutt!



http://avpixlat.info/2012/03/05/sentio-februari/#more-12321

Postat av: Thoralf Alfsson

Sven Dacke



Tack för omtanken!



Men jag har många bollar luften och de tenderar till att ramla ner när jag även har semester.



Men att sitta på balkongen på morgonen i morgonsolen och bara njuta och sedan skriva ett kort blogginlägg minskar bara på bloggabstinensen samtidigt som jag kan få ut ny information.



Jag har sedan mitt blogginlägg även fått svar från Länsstyrelsen som jag inte kan vänta med att delge mina läsare.



Inte heller hur Ulf Wickbom försöker raljera över mitt intresse för Luddvårlöken.



Nu har jag dessutom legat i solstolen under några timmar och det får räcka för idag så det blir sannolikt ett blogginlägg till kvällen.



2012-03-05 @ 15:59:23
Postat av: vmm

Jag minns att Gefle Dagblad kommenterade på ledarplats för något år sedan att Jimmie Åkesson hade setts äta på en pizzeria och att det skulle tyda på hyckleri (eftersom pizza och kebab är utländsk mat). Jag tycker det tyder på pinsam okunnighet om vad SD vill och att dom inte förstår den samhällsfråga som SD adresserar och växer på. Ett parti som är emot pizza skulle nog inte få många väljare för pizza är inte ett samhällsproblem. Jag vet inte om SDs kritiker i sina försök att driva gäck med SD gör sig löjliga medvetet eller om dom bara är pinsamt dåliga både på att driva gäck och göra politiska analyser.

2012-03-05 @ 17:38:41
Postat av: kalle

När korkade idioter drar upp flosklerna om pizza och kebab så är det bara att kontra med motfrågan:



"Var är alla 500.000 amerikaner som behövs för att hålla våra McDonalds, Max och Burger King fungerande?" Dessa verkar ju fungera bra med svenska skolungdomar? Jag är rätt säker på att svenska skolungdomar kan lära sig att baka pizza också....

2012-03-05 @ 18:24:43
Postat av: Robert Wallén

Thoralf, du länkar en film med några få individers idiotiska tilltak för att smutskasta miljarder?

Är det den nivån du för dina människofientliga debatter på? Jag är varken muslim eller pro någon religion, men du måste ju ha någon slags saklighet i dina påhopp. Det här är bara dumheter.

2012-03-14 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0