SKÖN START PÅ SEMESTERN

Henrik Rydström avstängd!
 
Då slår Kalmar FF serieledarna Elfsborg med 2-1. En 16-åring, Melker Hallberg avgör matchen i 89:e minuten. Ikväll var det betydligt roligare på Guldfågeln arena än under vårens matcher.
 
Jag hoppas Rydström får stanna på bänken i nästa match även om han inte är avstängd.
 
Nu skall jag försöka ta semester under några veckor men jag kommer säkert inte klara av att hålla mig ifrån bloggen. Men man vet ju aldrig.............
 
Nu hoppas jag bara på att den globala uppvärmning även skall komma till Sverige och Öland ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra och välförtjänt semester. Hoppas du inte håller dig från bloggen, den är alltid intressant att läsa :-)

2012-07-15 @ 23:59:03
Postat av: Robin Shadowes

Ha en skön semester, Thoralf. Det är dig väl förtjänt, en av Absurdistans få ärliga och hedersamma politiker. Önskar bara att det fanns fler av din sort men det är jag säkert inte ensam om. Njut av resterande sommaren och blogga gärna lite grann, även om det inte blir varje dag.

2012-07-16 @ 00:56:00
Postat av: Magnus S

Nyss hemkommen från Stockholm. På Söder och city är det som det är skrämmande, men vi tog en sväng åt Nacka köpcentra där Måna Muslim huserar och där var det bara svenskar. Vad konstigt? Varför bor Måna där?

2012-07-16 @ 01:16:36
Postat av: artiz

Om det är någon som förtjänat en semester, så är det du! Njut av svensk sommar, må den vara varm och skön, eller kall och regnig: svensk är den i alla fall. Till hösten blir det nya tag och befästa Sverigedemokraterna som sveriges humanaste och mest realistiska parti. Ser fram emot att se SD som 3:e eller till och med näst största parti i framtida opinionsundersökningar!

2012-07-16 @ 01:41:07
URL: http://artiz.myopenid.com/
Postat av: Magnus S

Vad tänker turister som kommer till Sverige? Som besöker huvudstaden Stockholm och möts av araber och afrikaner?

2012-07-16 @ 01:45:53
Postat av: Lotta

OT/ Jag är innerligt trött på alla kriminella individer som drar vårt land och vårt folks anseende i smutsen gång på gång. Senast är det "svensken" som anhållits på Cypern misstänkt för förberedelse av terroristbrott. Detta visar med all tydlighet att utdelandet av svenskt medborgarskap måste bli mycket striktare och att hårdare krav ställs på individen innan medborgarskap kan erhållas. Det är ju inte klokt att något som är oåterkalleligt lika lätt delas ut som godisregn över barn. Kanada nämns väldigt ofta som ett föregångsland bland 7-klövern, där drar man ibland in medborgarskap. Något som i alla fall jag ser som något mycket önskvärt att ta efter.

Postat av: Fiona1177

Jag önskar dig en härlig avkopplande semester, Thoralf, det är du sannerligen värd som du har kämpat! Din blogg är det första jag läser varje morgon, men jag finner mig gärna i att du tar lite ledigt från den under semestern. Kramis!

2012-07-16 @ 08:17:47
Postat av: S-E Karlsson

Vad säger turisterna när dom kommer hem igen och upptäcker att dom fått löss och kackerlackor med sej från Sverige ?

2012-07-16 @ 08:47:09
Postat av: alf

Ha en riktigt skön semester, Thoralf.
Framför all, läs inte Avpixlat eller Expo. Det förstör bara din sinnesro på semestern.

2012-07-16 @ 08:59:01
Postat av: Stefan A

Reinfeldts nysvenskar drar världen runt som bärsärkar, och det är bara början än, snart kommer vara och varannan rubrik i utländska media handla om "svenska" terrorister, från noll till hundra på något årtionde, och det kommer att resultera i ökad misstänksamhet mot alla oss svenskar...tack sjuklövern och fulmedia...

2012-07-16 @ 08:59:10
Postat av: Tomas

Ha en underbar semester Thoralf.

Det är du väl värd.

2012-07-16 @ 09:12:32
Postat av: Tony

Lär dig språket, och visa Respekt för landets kultur
Uppmanar Expressen?? Ja tro nu inte att det gäller
nyanlända bidragstagare till Sverige, nej det är uppmaning till Svenska pensionärer som har tänkt att leva utomlands. Jag vet inte om tidningen
är medveten om det komiska i uppmaningen, fast jag
tror snarare att skribenten är precis så korkad som det låter. En blaska som i andra sammanhang näst intill uppmanar alla som våldgästar Sverige att skita i alla Regler och förordningar, talar om för
Svenskar som lärt sig sen barnsben att respektera andra, ja då blir det bara för dråpligt!

2012-07-16 @ 09:44:37
Postat av: Hacke

Önskar dig en skön och välförtjänt ledighet. Men min vana trogen kommer jag nog att fortsätta gå in här dagligen och kolla så jag inte missar något av dina välmatade alster.
Som tur är finns det numera gott om fria och ocensurerade sajter här på nätet som gör det betydligt lättare att andas i ett allt syrefattigare Sverige i 7-klöverregi.
Glad sommar till alla här inne!

2012-07-16 @ 10:16:46
Postat av: Rufus

"Nu hoppas jag bara på att den globala uppvärmning även skall komma till Sverige och Öland"

Jag kan se rubrikerna i Aftonbladet..
Sverigedemokratisk riksdagsman hoppas på jordens undergång!

Ha en skön och välförtjänt semester Thoralf!

2012-07-16 @ 10:24:13
Postat av: Hulda

"Shit to Gaza" plaskar vidare mot Hamas välkomnande famn. Återigen får vi Svenskar skämmas över detta terrorkramar-jippo.....

2012-07-16 @ 16:07:25
Postat av: Svensson

Rydström fick Torskfrossa, när han såg hur 16-åringen nätade.

2012-07-16 @ 16:52:42
URL: http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/
Postat av: S-E Karlsson

Ställer gärna upp på önskningara till Thoralf om en skön semester ! Mvh .

2012-07-16 @ 19:30:29
Postat av: SDare

Reinfeldt! 2014 bay bay

Postat av: kalle kommun

Ha nu en skön semester Thor Alf , vi håller ställningarna, vädret kan vi inte göra så mycket åt men så länge jag får vara kvar i sverige så är jag nöjd..

2012-07-17 @ 07:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0