JAG SKÄMS!



När jag ser reportaget i CBN om Malmö så skäms jag! Detta reportage har setts av miljoner människor och kommer ses av ännu många miljoner människor runt om i hela världen. Och det är socialdemokraten Ilmar Reepalu och hans vänstermajoritet som bär skulden till denna situation i Malmö. Jag känner en sådan frustration och ilska över dessa ........ politiker som försatt Malmö, Sveriges tredje största stad i en ohållbar situation.

Det är väldigt glädjande att flera Sverigedemokrater får medverka i programmet och förhoppningsvis kan detta leda till positiva reaktioner.


Klicka på bilden för att se reportaget.

Hur många väljer att turista i Sverige och Malmö efter att de sett detta reportage? Jag skulle då aldrig välja Malmö som turistmål oc det tror jag Malmö får lida för väldigt mycket.

I slutet på 90-talet hade jag och min dåvarande flickvän varit på en shoppingresa till Rostock via Trelleborg. På vägen hem (en lördagskväll) stannade vi vid McDonalds som låg längs vägen i Malmö, jag tror det låg på Ramels väg. Detta blev en mycket obehaglig upplevelse, vi kände oss som inkräktare och "flydde" ut ur restaurangen relativt skyndsamt innan någon muckade gräl med oss.

 

Mona Sahlin sa i sitt tal i Almedalen att hon aldrig, aldrig någonsin skulle samarbeta med Sverigedemokraterna. När jag ser och hör Ilmar Reepalu den vääääsande "förrädaren" kan jag säga detsamma. Jag kommer aldrig, aldrig någonsin samarbeta med Socialdemokraterna, jag vill förpassa dem så långt som möjligt från maktens korridorer.

Men nu är jag faktiskt inte lika dum som Mona Sahlin än att jag vet att det finns väldigt många förnuftiga socialdemokrater som delar mina uppfattningar om massinvandringen och andra tokigheter i samhället och dessa kan jag mycket väl tänka mig att samarbeta med. Mona Sahlin har snart ändå gjort sitt inom politiken och frågan är bara om det är någon som vill ha henne som landshövding i någon landsände, troligtvis inte.

 

Siv Jensens uttalande i Norge om att Malmö är en "förlorad" stad och hennes varningar om att även norska städer kan gå samma öde till mötes har väckt stor uppmärksamhet. I veckan besökte Fremskrittspartiets vice ordförande Malmö men han jämförde besöket och vad han skulle få se med ett officiellt besök i Kina där bara den putsade fasaden visas. Jag är fullständigt övertygande om att så också var fallet i Malmö.

Han ledsagas säkert också av den störste verklighetsförnekaren i Malmö, Andreas Konstantinides, ordförande i Rosengårds stadsdelsfullmäktige. I Gomorron i SVT förnekar han allting angående förhållandena i Rosengård och den muslimska radikaliseringen. Givetvis springer denna nickedocka Ilmar Reepalus ärenden och skulle aldrig säga ett negativt ord. Hans ständiga förnekande av dessa problem gör honom inte trovärdig ens för den mest inbitna socialdemokraten, hoppas jag. Men Ilmar Reepalu är ju givetvis Andreas Kontantinides garanti för heltidsarvode som politiker och man sågar som bekant inte av den gren man sitter på. Så vi kommer att få höra fler lögner från denne invandrare och Rosengårds beskyddare.


Malmö är ju också begåvade med en moderat politiker, Adly Abu Hajals, som är imam. Han kommer från Palestina och jag undrar om även han var ute och kastade sten och bråkade under förra helgen då Davis Cup matchen mot Israel spelades. Han använder sig av sharia-lagarna för att lösa relationstvister enligt en artikel i Skånskan med rubriken "Sverige den bästa islamiska staten" men den har väl troligen inte Andreas Konstantinides läst då han fortsätter att förneka att sharia-lagar tillämpas i Rosengård.

Kan man Malmö gå i Landskronas fotspår? I så fall får Sverigedemokraterna 22 procent i valet 2010. Då kanske det kan ske en förbättring till det bättre i Malmö. 

Trackback
RSS 2.0