JAG ÄR KRÄNGT

"Torsdagen 19 februari slår vi upp portarna till vår nya utställning, Moder Svea! Där visar vi vår bild av Sverige och det svenska, där både hemslöjden och sverigedräkten får en enligt oss välbehövlig ansiktslyftning."

Designgalleriet hittar ni på Odengatan 21 i Stockholm.





"Då kliver en man och en kvinna i 65 års åldern in i galleriet. Högt skriker kvinnan "Ta genast bort det där", "Ta bort det nu, det är inte tillåtet att göra så där." Vi fattar snabbt att det är slöjan på Sverigedräkten hon menar."

 

"Man får inte blanda muslimsk och svenskt. Det är att blanda muslimsk religion med svensk kultur och det är inte tillåtet. Att vi borde åka dit istället och sätta Sverigedräkter på deras religiösa dräkter."

 


Hade jag bott i Stockholm hade jag ställt mig utan för denna lokal och delat ut information från Sverigedemokraterna och informerat om den svenskfientlighet och oikofobi som råder i vårt land.

Jag rekommenderar mina läsare att gå in och kommentera detta på denna blogg

Trackback
RSS 2.0