ALL PUBLICITET ÄR BRA PUBLICITET

Der är ju en devis man kan ha olika uppfattning om men när det gäller min blogg så är det uppenbarligen sant. Efter att jag medverkat i Sveriges Radios program medierna steg besöksantalet ganska kraftigt på min blogg och det har gett nya besöksrekord enligt statistik från Bloggtoppen.


Det är faktiskt så att det blivit veckorekord sju veckor i rad!

  

SD Bluffen som startades av några lokala ssu-ungdomar som skulle granska SD i Kalmar län har givit en hel del publicitet och därmed många nya läsare. Det kanske inte var deras avsikt men så kan det gå när man tror att man skall vara duktig och politisk korrekt.

Jag tackar och bockar för deras initiativ, vilket har gett mig möjligen att nå flera läsare.


Hoppas bara inte att Kurt Lundgren blivit sur nu när jag för första gången haft fler besökare under en vecka än mästerbloggaren Kurt.


Kommentarer
Postat av: Martin Isaksson

man kan ju säga att SD bluffens skapare har varit så kallade duktiga idioter haha härligt komiskt.

2009-02-23 @ 13:17:27
Postat av: Sven Duva

Ang SD-bluffen. Det är bra att fler sossar läser SD-bloggar. Jan Guillou skriver ett par tänkvärda rader i sin senaste artikel om SD.



"Om denna församling skulle hålla sluten omröstning, och rösta som man gjorde förr, innan Sverigedemokraterna blev ett alternativ, skulle

Socialdemokraterna vinna en förkrossande seger."



<a href://"http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4450932.ab">Del 2: Åkesson inleder tal</a>





2009-02-23 @ 14:01:41
Postat av: Martin Isaksson

Thoralf din favvo kille kurdo baxi har försvarat aygan eller vad han mördaren i Hallandsposten idag

försökte hitta det på HP hemsida men ? kanske kommer dagenefter på nätet?

2009-02-23 @ 15:15:30
Postat av: tok tore

Ett STORT TACK TILL THORALF for din blogg.

2009-02-23 @ 15:22:29
Postat av: Antiism

Thoralf varför lägger du inte in din blogg på Blogrankers?? Här är adressen dit www.blogrankers.com

Se till att fixa det nu :-) !!!

2009-02-23 @ 15:46:01
URL: http://www.antiism.wordpress.com
Postat av: Andreas Henriksson

Thoralf



Jag undrar hur du kan få fram statistiken på det här och hur det mäts.Är det så att om en enda person går in på din blogg 10 ggr/per dag räknas det som tio besök eller är det bara ett?

2009-02-23 @ 17:18:13
Postat av: Stefan K

Det blir mer och mer uppenbart att nyfikenheten på Sd ökar, trots alla försök att svartmåla partiet och idiotförklara dess väljare. Ser positivt på utvecklingen fram emot 2010.

2009-02-23 @ 17:19:20
Postat av: Alex

Andreas jag skulle tippa på att det är unika ip-adresser som räknas...



Att du har så många besökare på din blogg visar hur många som uppskattar den Thoralf, fortsätt att kämpa!

2009-02-23 @ 18:43:23
Postat av: Roberth Ström

Det mest underbara är att ssumupparna river sitt hår när de ser vilken tjänst de gör oss. Kämpa på Thoralf.

2009-02-23 @ 19:56:52
Postat av: Thoralf A

Andreas Henriksson



Precis som Alex skriver handlar det om unika ip-adresser. Jag räknar inte själv utan jag har anmält bloggen hos Bloggtoppen (länk finns på högersidan, välj sedan politik). Genom att gå in på beskrivningen av min blogg hos bloggtoppen kan du hitta statistik på antalet besökare på min blogg om du vill kontrollera mina uppgifter.

2009-02-23 @ 21:00:01
URL: http://thoralf.se
Postat av: Peter, den förste.

Apropå bloggen "SD Bluffen", så kan ju SSu börja med att bluffa bort de händelserna och kommande "event", jag händelsevis stötte på i en annan blogg: http://fredimellanostern.wordpress.com/2009/02/23/nu-ska-ssu-hetsa-till-israelhat-i-skolorna/

Postat av: Anonym

Det verkar som om man inte kan kommentera paa SDBLUFFEN idag.

Dom kanske aer ledsna over alla kommentarer som bevisar hur korkade dom aer.

2009-02-24 @ 07:15:08
Postat av: angantyr

OT

Ni som bor därnere, Kalmar/Nybro, kan kanske besvara en fråga ?

Den där Martin Andersson, SSU, som på sin bild ser ut som en fjunig 17-åring som vill verka vara en äldre SS-tuffing, hur gammal är han egentligen ?

Mentalt verkar han vara c:a 12 år (max) men vad är hans rätta ålder ?

Måste ju vara ytterst pinsamt att vara socialdemokrat och ha proselyter som den där !

Tacksam för svar från en norrländsk jägare.

Angantyr

2009-02-24 @ 18:12:28
Postat av: bengan

angantyr:

Jäkligt svårt att tro men han ska tydligen vara 23 år. Jisses alltså! Den grabben behöver komma under vård omgående. Hade de varit ett annat land hade han varit tvångsintagen och tvångströja på för länge sen.

2009-02-25 @ 02:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0