ABDULKADIR OCH ADVOKAT KOMMENTERAR

Hej,
Jag är inte en mördare.Jag har fem barn.Jag samlar med Yehovas vitner.Om man har en tro på gud,kan man inte döda mäniskör.Turkiets åklagare stickat till Svensk åklagare en felaktigt bevis.Jag är huvud vitne för Kurder, som de har dödat av Turkisk
militär.Turkiet vill ta mig och tourtera eller döda mig.Jag är författare också. Jag har skrivit en bok i Sverige.

2009-02-19 @ 21:54:04

Läs här.

Migrationsverket har meddelat att handlingarna är sekretessbelagda och att jag endast kan få ta del av dessa om jag har en fullmakt. Men det kanske ovanstående person/personer kan ordna till mig.

Dilsa Demirbag-Sten skriver i Kvällsposten om Aygan.
 

Kommentarer
Postat av: robban

hoppar boken är skriven med ett hyfsat rättstavningsprogram för sfi i tingsryd är tydligen ingen höjdare. jehovas vittne, sure

2009-02-20 @ 00:53:29
Postat av: Micael Foghagen

Vill minnas att Amnesty för inte så länge sedan tror att det finns ca 1500 krigsförbrytare i Sverige....

Tja, slänger man rutinmässigt sina handlingar innan ankomst så verkar det ju inte vara så svårt att dra en vals/snyfthistoria för svenska myndigheter.

2009-02-20 @ 09:21:49
Postat av: AWSvensson

En bödel ser väl sig inte som en mördare, när fan blir gammal blir han religiös.Det framgår inte om han är muslim, då brukar en konvertering till kristendom vara skäl nog för att få stanna.

2009-02-20 @ 09:32:39
Postat av: Fru Føkk

Jehovas vittne, är tillsammans med ful media de mest positiva till kulturberikare. De är starka förespråkare för att gömma illegala invandrare.



Det är en stor dag idag! PK media tappar oerhört med läsare, DN 4400/dag inte illa men högst förståeligt med tanke på deras odemokratiska synsätt.

Odemokratisk är t.ex deras uttryck för den situation de själva försatt sig i. Sverige förlorar alltså enligt dem själva sina demokratiska kanaler(väldigt skojigt)när de själva manipulerar i värsta Hollywoodstil

2009-02-20 @ 10:12:36
Postat av: AWSvensson

Ändrade stadgar och fusk med fakturor gav kompisgänget all makt i Sverigedemokraterna

Rädslan för invandrare ska ta Sverigedemokraterna till toppen.

Aftonbladet skruvar upp rubrikerna.

Man kan inte lära en gammal hund sitta, följaktligen måste man strama åt kanske onödigt hårt i början för att partiet ska få en struktur att jobba vidare på. Allt för många viljor leder till det Ny Demokrati råkade ut för kollaps.

Rädslan för invandrare, läs muslimer är det inte bara SD sympatisörer som känner.Det börjar blir en allmän uppfattning bland folk som vågar uttrycka sig.

2009-02-20 @ 10:23:01
Postat av: Inge Sandén

Lite konstikt är det,att min stora idol av muslimer,Dilsa Demirbag-Sten,tar parti för denne Aygan,i gårdagens Kvp.Hon menar, att Aygan vill tala och kan vittna om vilka som mördat 28 kurder och att detta är offrens vilja.

Vet inte heller om Dilsa fortfarande är muslim.

Hon har i alla fall i flera artiklar,klätt av Islamisterna in på bara kroppen.

När en kurdisk kvinna, som själv upplevt Islamisternas terror,vittnar om deras odemokratiska syn på allt och alla,tar ju bättre än när vi Svenskar uttrycker farhågor för denna politiska religon.

Nu är ju frågan, om denna Aygan, även lyckats med att föra Dilsa bakom ljuset.

Tycker inte att Sverige skall hysa Aygan oavsett.

Vi får väl se ,om han skriver på någon fullmakt.

2009-02-20 @ 11:06:40
Postat av: hunter

@ Fru Føkk



Tacksam för information om var du hittade att DN tappat 4400 läsare/dag?



Som framgår av bifogade länk hittade jag däremot intressant på DN beträffande DO. Detta är således en fullständigt onödig och penningslukande myndighet, som omedelbart måste läggas ner.

Postat av: Sverigebesöket





Var är alla kvinnoorganisationer? Var är föreningen hem och skola, Rädda barnen röda korset? Var är kyrkan och skolverket?



För borde inte alla dessa organisationer ha varna barn och unga kvinnor?



Här har vi dessutom en redan dömd sexbrottsling. Han de han hängts ut så hade den skändade kvinnan haft en chans.

2009-02-20 @ 12:26:13
URL: http://frianyheter.wordpress.com/
Postat av: hunter

@ Fru Føkk



Hittade informationen du nämnde i tidningsstatistik för hela landet. Ser att den enda stora dagstidning som ökat är Sydsvenskan i Malmö och som numera allmänt kallas Hamas Daily News, vilket kan vara en förklaring till detta?

2009-02-20 @ 12:41:38
Postat av: feirkf475

2009-02-20 @ 15:59:58
Postat av: Martin Isaksson

Jehovas hjälper väl han att få stanna de behöver ju alla medlemmar de behöver i sin kult och han behöver ännu ett skäl att inte åka till turkiet dvs konvertera till vridenkristendom som jehovas vittnen.



Aygan, Jag kan vara in tingsryd på 1½ timme och jag lovar och svär att kan du presentera riktiga bevis till thoralf så ska jag personligen åka dit och be om ursäkt.



Sen anser jag inte att du har här att göra ändå.

2009-02-20 @ 18:14:01
Postat av: Trader

Vet inte var ni har fått uppgiften från att Jehovas Vittnen gömmer illegala flyktingar, men den är fullständigt falsk!



Eftersom jag har sett JV på mkt nära håll under flera år (genom min dåvarande flickvän) kan jag meddela om att alla former av lagbrott är grund för uteslutning hos JV. Det finns ett enda undantag, och det är vapenvägran.



Vänligen ta reda på fakta innan ni ger er på tacksamma slagpåsar som JV.

2009-02-21 @ 10:40:27
Postat av: M

@ Trader du verkar ju inte veta ett jota om JV

har växt upp med JV de var många på min mammas jobb och de passade mig ofta när jag var liten fick tom deras lilla guldbibel som de gav till barn med mkt bilder i,



Där jag bor nu är det många JV i kommunen vad de gömmer han turken för att de vill ha fler medlemmar och kan de visa upp en fd muslim eller va fan han nu är så har de han som dragplåster för att visa att kolla här är en tillsom sett ljuset



JV är den mest sjuka sekt jag uplevt förutom plymouthsekten och islam. de flesta där mellan 20-30är infödda och är inte als intresserade av JV men tvingas kvar då alla de känner är med där och de får ju inte umgås med dessa om de går ur och ofta bildar de företag tillsammans och skulle då går ur så skulle det vara = sparken.



Samt att de kan låna pengar utan ränta ur någon fond eller vad de har, (sen får de ju *frivilligt donera 10% eller 15% till sekten det är ju så kassakistorna fylls på) de är inga som bryr sig om lag och moral en av dessa som jag kännde via gymmet lät ju sin kärring hellre dö på BB än att hon fick blod, tror läkarna sket i vad han sa och gav hans förblödande fru blod på BB när hon fött hans son.



svinaktiga människor.

2009-02-21 @ 13:34:30
Postat av: Trader

"Trader du verkar ju inte veta ett jota om JV "



Jo, det vet jag, och du vet inget om vem jag är eller vilka erfarenheter jag har.



"Där jag bor nu är det många JV i kommunen vad de gömmer han turken för att de vill ha fler medlemmar"



Du kan iaf försöka skriva svenska så att man förstår. Jag vidhåller att det är INGEN som kan komma undan med lagbrott hos JV. Då blir kommittémöte och vederbörande blir utesluten om han hon inte lovar bättring. Eller du kanske vet bättre?



"Samt att de kan låna pengar utan ränta ur någon fond eller vad de har, (sen får de ju *frivilligt donera 10% eller 15%"



Det visar ju tydligt att DU inte vet vad du snackar om. Har varit med på massor av JV-möten utan att på minsta sätt bli uppmanad att skänka några pengar. Du kanske förväxlar JV med mormonerna som skänker tionde, men du bör hursomhelst kontrollera fakta innan du kväker ur dig detta trams.



"en av dessa som jag kännde via gymmet lät ju sin kärring hellre dö på BB än att hon fick blod"



Det är riktigt att JV inte tar blodtransfusioner, däremot konstgjord blodplasma. Men det är ingen som har rätt att "låta kärringen dö på BB". Det är ett personligt beslut som varje vuxen är fri att ta.



Återigen, sluta med skitsnack om du inte vet vad du pratar om.

2009-02-21 @ 17:54:35
Postat av: Andreas Henriksson

Trader



Jag kan inte förstå hur man kan vara med i en sådan sekt som Jehovas Vittnen(granne med domedagen)är.Dessa stackars människor som springer runt och knackar dörr och ska ragga sektmedlemmar.Fy Fan vad värdelösa dom måste känna sig när dom inte lyckas att få med sig en enda..eller ja just det. Det är ju det som är meningen, äldstebröderna vill ju att sektmedlemmarna ska vara nedtryckta. Jehovas Vittnen är en sekt som valt att ställa sig utanför samhället, att engagera sig politiskt eller socialt strider mot guds ord. Att rösta eller göra värnplikt skulle vara att hjälpa satan. Dom hör hemma någonstans i medeltiden. Inte i dagens moderna samhälle.

2009-02-21 @ 18:21:39
Postat av: Anonym

Andreas,



det är en värderingsfråga och jag håller personligen med om mkt av det du skriver, men det är upp till var och en att ta sitt eget beslut.



Vad jag vänder mig mot är en rad påståenden som inte har stöd i verkligheten. Rätt ska vara rätt, och man ska inte spy ur sig en massa galla om man inte har på fötterna.

2009-02-21 @ 18:26:51
Postat av: Andreas Henriksson

Till anonym



"det är en värderingsfråga och jag håller personligen med om mkt av det du skriver, men det är upp till var och en att ta sitt eget beslut."



Det kan väl ändå inte vara en värderingsfråga att vara med i en sekt. Människor som går med i sådana här sekter är antingen uppfödda med föräldrar som är vittnen, och har därmed inget val!! Dom flesta tror jag är vilsna osäkra människor som söker någon form av bekräftelse.

2009-02-21 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0