SJÄLVGOD MODERATLEDARE



"Jag är en typisk svensk. Min farfarsfar var frukten av en romans mellan en färgad amerikansk cirkusartist och ett lettiskt hembiträde. Det är svenskt."

Sveriges statsminister Fredrik Reinfeldt 090827

Kommer detta att bli ännu ett bevingat ord från Fredrik Reinfeldt?

"Föregångslandet Sverige" Är det Rosengåd, Ronna, Hovsjö, Landskrona eller Rinkeby som moderatledaren och statsministern har i åtanke när han skall marknadsföra föregångslandet Sverige till sina väljare eller har han fått storhetsvansinne nu när Sverige är ordförandeland för EU.
Men det finns ett ordspråk som säger att inga träd får växa till himmelen och det gäller även för Fredrik Reinfeldt.




Jag läste Björn Brändewalls blogg idag där han kommenterar socialdemokraternas agerande i Karlskrona och han har en väldigt bra liknelse i sitt inlägg.

"Det finns ett talesätt (exempelvis i berättelsen Julgrisen) om att om man försöker dra en gris i ett koppel så stretar den emot åt motsatt håll. Den stretar så envist att man kan få den att gå vart man vill, bara man drar i motsatt riktning. Vill man få den att gå norrut, ska man försöka dra den åt söder osv.

Socialdemokraterna har blivit denna gris, och kopplet har de lagt i Sverigedemokraternas händer. Det är bara att dra."

Jag kan avslöja en hemlighet för mina läsare och för Björn Brändewall, nämligen att det är inte bara socialdemokraterna som blivit denna gris. Det gäller i allra högsta grad all riksdagspartierna och därmed Björn Brändewalls folkparti i lika stor utsträckning. Riksdagspartierna tävlar i att vara mest negativa och motvals mot Sverigedemokraterna.

Sverigedemokraterna borde utnyttja detta på ett mer utstuderat sätt.


Kommentarer
Postat av: oli

Att döma av kommentaren Fredrik Reinfeldt ger ser det ut att

cirkusgenerna sitter djupt rotande i den Reinfeldtska dynastin.



Kan det ha varit clown som Reinfeldts farfarsfar arbetade som ?

2009-08-28 @ 20:53:10
Postat av: Skeåning

Ja logiken är ibland svår att förstå när det pratas om föregångsland, ungefär som när Billström i Danmark propagerade för att Svensk integrationspolitik skulle vara modellen för hela EU. Som den danske statsministern sa "då får den bli lika strikt som vår först".

Jag misstänker att en tydlig taktik kommer vara att försöka dra fokus från integrationen i valet och debattera alla andra ämnen utom just detta, framförallt jobben, där tror jag det gäller för SD att inte försöka valsa efter utan folk vet och upplever ju nu i sin vardag hur förödande svensk invandringspolitik är och vilka effekter det får. Det ser vi ju också i opinionsmätningarna så försöker man dra fokus från detta kommer man framstå som än mer arrogant än redan. Jag håller med Thoralf. Det gäller för SD att utnyttja dessa saker på ett mer utstuderat sätt, det saknas ju inte saker att fästa tyngd på. En sak som jag upplever är att om man ska dra en liknelse med dansk folkeparti så känner jag att DF's sätt att föra frågorna är något rakare än SD ibland. Jag tror att det är raka, klarspråkiga och kraftfulla "attacker" som gäller. Där upplever jag att SD nog ibland kan bli lite järvare.

2009-08-28 @ 20:56:52
Postat av: Thoralf A

Skeåning



Håller helt med i din analys!

2009-08-28 @ 21:01:56
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Robin_Shadowes

"Kan det ha varit clown som Reinfeldts farfarsfar arbetade som ?"



Antingen det eller så var han social-akrobat.

2009-08-28 @ 21:11:30
Postat av: Andreas Henriksson

Thoralf



"Jag är en typisk svensk. Min farfarsfar var frukten av en romans mellan en färgad amerikansk cirkusartist och ett lettiskt hembiträde. Det är svenskt."



I Vilket sammanhang plockade du detta citatet???

2009-08-28 @ 21:14:06
Postat av: Danell

Till valrörelsen borde SD göra stora plakat där sådana dumstridiga citat om svenskhet likt Reinfeldts och sätta upp i städerna.

Det är ju skandal...



Visserligen kan man ju vinkla det;

Var det svenskt av hans utländska (struntsamma var de kommer ifrån) förfäder att föröka sig i just Sverige eller var det svenskt att deras avkommor blev svenskar. Sistnämnda ser jag väl inget fel på, men så ser ju så alla svenskars etniska historier ut så varför ens nämna det? -För att ursäkta sitt stöd till den katastrofala invandringspolitik som förs, eller? Suck...

2009-08-28 @ 21:15:14
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Då vet vi varför Reinfeldt inte går i takt med resten av partiet i asylant frågan.



Tydligen inte heller i kärnkraftsfrågan ,el indragning/reducering av bidrag till asylanter, som inte vill bosätta sej där det inte är knökfullt med asylanter redan.



Fredrik Reinfeldt får nog se upp ,risken för ett pladaskval finns, om för många moderater.

Sympatiröstar på KD.



Då är Reinfeldt inte partiledare för moderaterna 2014.



Frågan är om någon nuvarande partiledare kan sitta kvar 2014, då man avisat samarbete med SD,som sannolikt ligger på runt 15%.



Vad har man för trovärdighet då?



Det är otroligt att dessa politiker inte har mera koll på Skandinavien o den politiska utvecklingen.



Eller har man tagit uppdragen för att berika den egna plånboken?

2009-08-28 @ 21:15:24
Postat av: Anonym

Ännu ett idiotiskt uttalande från det lilla mumintroll vi har som statsminister. Hur många fler kommer det bli?

2009-08-28 @ 21:25:39
Postat av: S-E Karlsson

Problemet är säger Beatrice Ask att folk inte vill anställa invandrare ! Var ska dom anställas ?

Jobben minskar ju alltmer och mer och när alla som nu är varslade , blir utan arbete så kommer ju arbetslösheten att öka katastrofalt !

Asks lösning är väl då att öka arbetskraftsinvandringen ytterligare !

S-E Karlsson.

2009-08-28 @ 21:42:26
Postat av: Thoralf A

Andreas Henriksson



Finns i dagens pappersupplaga av Barometern.

2009-08-28 @ 21:47:22
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Thoralf



"Socialdemokraterna har blivit denna gris, och kopplet har de lagt i Sverigedemokraternas händer. Det är bara att dra."



Lägg av!! Glöm din utopi!!!

2009-08-28 @ 22:21:39
Postat av: Skånepåg

Till den blyge och fullständigt okunnige, som inte ens klarar av att hitta på en pseudonym.



"Socialdemokraterna har blivit denna gris, och kopplet har de lagt i Sverigedemokraternas händer. Det är bara att dra."



Som framgår är citatet hämtat från Björn Brändewalls blogg (Fp).



I vilken ”sagovärld” lever denna märkliga människa, som p.g.a. av sitt hat mot Sd lyckas missförstå precis allting?

2009-08-28 @ 22:50:05
Postat av: Rättvis

Det finns något djupt olustigt och otillbörligt i Reinfeldts yttrande. Det inte bara det att det handlar om ett fräckt röstfiske. Det är också det att de svenska väljarna får stå tillbaka för Reinfeldts målgrupp och så att säga utgöra bete. För det är ju vi svenskar som ska betala för invandringspolitikens olidliga konsekvenser.



Här skrivs det spaltmeter om arbetslösheten ska bli TIO eller ELVA procent. Eller kanske ännu högre. Och då är det bara den öppna arbetslösheten man talar om. Och i det läget kastar politikerna alla hämningar och agerar som de marknadsgycklare som förr reste land och rike kring.



Allt detta för att lura till sig röster för att kunna behålla sina förmåner.

2009-08-28 @ 22:54:37
Postat av: Micael Foghagen - SD

Texten borde vara - SE FÖRGÅNGET LAND...



men det blir ändring på det eller hur...

2009-08-29 @ 00:02:24
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Vi får väl se hur det går med föregångslandet Sverige.



När konjukturen vänder uppåt ,och andra länder gasar på,medans Sverige skall fortsätta att spara på bla vård, skola o omsorg ,pga av gigantiska kostnader för invandrarpolitiken.



Den misslyckade integreringen vi kan läsa om, i upplopp o mordbränder varje vecka.



Snacka om straffspark för SD när besparingarna skall fortsätta.



Varför då?



Skylten ovan är löjlig/patetisk Europas politiker skrattar ju år Sverige.



Att sedan inte "Cirkus Bob" hajjar det är ju bara att beklaga.



Tänk bara på när Svensson får kläm på total kostnaden.



Då i förhållandet till skola polis el försvar.



Ta bara advokat o rättskostnader för berikarna inga småstålar, tacksamma killar, riktiga skitstövlar i föregångslandet Sverge.



Enkel biljett gäller snart får vi hoppas.



Lycka till "Cirkus BoB"

2009-08-29 @ 01:43:15
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Enligt United Minds senaste valundersökning har SD

5,1% I Stockholm PP 3,6%.



Aliansen o Socialdemokraterna tappar över 12% i Stockholm till småpartierna.



I TV 4 satt en panelhöna från akademikerförburbundet, och sa att SD var små i Stockholm,hon kan väl känna sej körd nu vilken sopa.



I Göteborg har SD 6% ,i Malmö lär det väl inte vara mindre...



SD ligger nog runt 6% idag ,som vi spått blir det minst 7% i valet.



Reinfeldts kommentar: SD profiterar på dom samhällsproblem som finns.



Det är ju för h-vete fullt krig.



"Bollshitsnack" (skånska)



Cirkus BoB glömmer här bort att människor har egna ögon o hjärna,trots att media gör sitt yttersta för att mörka problem osv.



För övrigt så kommer förmodligen Skånepolisens uthängande av misstänkta på nätet, snart att gälla hela landet.



Det kommer att bli en välbesökt sida och ge en oerhörd politisk effekt.



Skånepolisens lilla hämd ,för att dom inte får rensa upp i Rosengård ,heja Skånepolisen.



Som Tomas F skrev kommer nog en obehaglig lukt att kännas bla i Stockholm, när dom etablerade partierna skiter i byxorna.



Tänk när proppen går ur rejält 2014 då blir det åka av.

2009-08-29 @ 02:52:28
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Finn ett fel,på Moderatstämman säger:



-Tobias Billström alla papper skall vara i ordning innan man kommer till Sverige.

(Självklart)



-Stämman tog beslut om att felaktiga uppehållstillstånd kan dras in.

(Det tar sej sa mordbrännaren)



(Då väntar vi bara på en genomgång ,du söte gud...)

(Obs här väntar man i SD i riksdagen, så man slipper starta den undersökningen själva ,som tex pågår i Danmark nu)



-Fredrik Reinfeldt Sverigedemokraterna profiterar på en del samhällsproblem ,som finns,dom löser vi med skattelättnader? ,samt bättre välfärd.?



Krökar karln?

2009-08-29 @ 03:35:51
Postat av: Observer

Reinfeldt menar att det ursvenska är barbariet och att han är typisk svensk bl. a. (?) för att han har en farfarsfar som är frukten av en romans mellan en färgad amerikansk cirkusartist och ett lettiskt hembiträde. Det första yttrandet är ju bara en meningslös trivialitet. Urtillståndet för alla etniciteter är väl barbariet . T. ex. är väl på samma sätt det urturkiska också barbariet. Det senare yttrandet är minst sagt konstigt. Att kalla något för svenskt kan ha – minst – två betydelser. Det ena är att det är något som förekommer i Sverige. T. ex. är en bil av det tyska märket Mercedes svensk ur legal synpunkt. En annan betydelse är knuten till etnicitet och beskriver något som är vanligt eller typiskt för människor som är av svensk etnicitet. Den minsta gemensamma nämnaren för detta är väl att man har svenska som modersmål och firar jul och midsommar. Detta tror jag även t. ex. finlandssvenskar har/gör. Att ha förfäder som är frukten av en romans är nog typiskt svenskt i den meningen att väldigt många svenskar kan finna sådana förfäder i sina stamtavlor och det kan nog många andra etniciteter också göra. Om ”frukten av en romans” är en omskrivning för utomäktenskapligt barn, så är nog också detta typiskt svenskt. Att ha en färgad amerikansk cirkusartist och ett lettiskt hembiträde bland sina förfäder är nog inte svenskt i betydelsen att det är vanligt bland människor som har svenska som modersmål och som firar jul och midsommar. Det är nog snarare exotiskt och kanske spännande.

2009-08-29 @ 08:17:22
Postat av: Fredrik

Ser bra ut det här men jag får hoppas att vi inte blir självgoda och tror att det är klappat o klart med valet 2010.Långt ifrån faktiskt,



För varför tror ni PK MEDIA pumpar ut att vi kommer in i riksdagen? Jo därför man vill förhindra detta genom att då kanske gamla gråsossar tänker om och lägger sin röst på S för att dom tror att SD kommer in ändå.



Varför Moderaterna tar till detta när det gäller:



"Felaktiga uppehålls tillstånd" ska dras in är exakt samma sak. Kanske den den gamle moderaten röstar på partiet för nu gör ju dom "rätt" och då behöver man inte rösta SD.Moderaterna kommer aldrig göra slag i saken utan endast använda det som valfläsk.



Vad SD skulle göra är att säga sin mening och få de etablerade partierna till att svara för det är väl det minsta man kan begära.



Finns så mycket frågor som man aldrig velat ta i och det är dom som SD skall ställa till politiker och press.



Sen måste SD använda sig av Dansk,Norsk och övrig Europa MEDIA!! Vill inte flumet ta i det här så låt annan media kontakta vår media som ställer frågan varför dom ej rappoterar så Sveriges medborgare får ta del av "vissa saker".



2009-08-29 @ 08:19:05
Postat av: Fredrik

Läs den snyftande huvudrubriken ! snyft snyft!



Men läs sen hela inlägget.



De är rumänsk släkt som är här på turistvisa ??

Visa o pass verkar vara gratis och själva resandet med? Fattar man inte att man spelar på svenskars sympati och vi sväljer betet med hull o hår!



Är det märkligt eller lustigt att detta fenomen är stort i MALMÖ? Ingen kommentar !



Undra vad de turistande männen är ?



" FAN ÄR MIN PLÅNBOK NU DÅ? "



Detta problem är ej den svenska medborgarens" som PK media försöker ännu en gång få det till" utan det är våra politiker som får se till att detta blir olagligt och ej förekommer.



Sen så säger det ännu en gång om vad dessa män i dessa kulturer och länder är för några typer. Kvinnoförnedrande,uträknande kriminella svin!



TURISTVISA !? JA DU JÄVLARS VA!

Postat av: Fredrik

Man ser att av dessa kvinnor anländer i minibussar varje dag och sen går ut o tigger ???



Vi tittar bara på?



Som reporter är det väl bara fram o undra vad dom håller på med ? Men vem vill göra det i dagens media ? Sen finns det ju en befogad rädsla att detta berikare lär väl få spelet och börja svinga nävarna,hugga med kniven eller i värsta fall börja skjuta och skrika: JÄVLA RASISTER sluta trakassera oss sen blir det PUT!! Då kommer pk media och får svensken att känna sig skyldiga ännu en gång !







2009-08-29 @ 08:56:25
Postat av: Fredrik

Nu får det väl vara nog med denna religion och dess anhang.Varför ser man inga muslimer som är för mångkultur och fred ta ställning??



Varför går man inte ut i media och idiotförklara dessa dårar som "tar deras religion och gör den till sin " Inte ett ord eller synlig protest?



Blir mörkrädd när jag tänker på vilket

TERRORIST PARADIS Sverige har blivit!

Postat av: Fredrik

Direkt ur artiklen:



Bland Sveriges muslimer pågår en strid mellan fundamentalister som vill politisera islam – och de som vill utöva sin tro i samklang med det svenska samhället.



Ställer mig frågan om inte dessa som inte vill anpassa sig är ett direkt hot mot vår demokrati och skall förvisas ur landet omgående !



Muslimerna som som vill leva i samklang med oss lär ju veta vilka dom är så det är bara att fråga på och se om samklangen stäcker sig så långt !?



Idag är dom väl de 4 dubbla i antal efter Mona Imports AB politik.

2009-08-29 @ 09:27:53
Postat av: Skånepåg

Från SVTText 2009-08-29



Ännu ett bevis på hur föregångslandet, genom den totalt ansvarslösa massinvandringen, "utvecklats" under flera årtionden p.g.a. det politiska vanstyret!



- Uppsala

För andra natten i rad var det i natt oroligt i stadsdelen Gottsunda Uppsala.

Flera bilar sattes i brand, bland dem en husbil.

Väktare som skickades till Gottsunda centrum för att undersöka rapporter om skadegörelse utsattes för stenkastning

Sent i går kväll omhändertogs sju ungdomar för störande av ordning efter ett större bråk i centrum men de släpptes senare.



- Göteborg

Oroligt i natt igen i Göteborg.

Också i går kväll och i natt var det oroligt i flera stadsdelar i Göteborg. Polisen rapporterar om flera anlagda bränder och att föremål kastats mot både räddningspersonal och bussar samt spårvagnar.

Två brandmän skadades under utryckning när deras brandbil träffades av en stor sten som krossade framrutan. En brandman fick splitter i ögat och en annan skadades i en arm men ingen av dem ska ha fått allvarliga skador.

Tidigt i morse började det också brinna i en garagelänga med ett 15-tal portar i stadsdelen Bergsjön.

2009-08-29 @ 10:54:03
Postat av: NATAN

Dhimmy Reinfeldt har nog seglat lite för högt upp i eu-molnen. Karl är så fullproppad av Eurabia och Pk- så vi gräsrötter som försörjer hela patrasket är inte värda ett piss. Vad ska Mona nu komma med, hon kanske inte har nåt exotiskt att skryta med vad gäller stamtavlan!? Mycket lustigt med svenska politiker. De försöker fjärma sig så mycket som möjligt från svenska värderingar och samtidigt kasta skit på det parti som värnar det svenska! Denna batalj lär fortsätta fram till valet, undrar om inte pk och politiker kommer få sig en rejäl överraskning. De har inte upptäckt än va trötta folk är på multikulti och alla lycksökare.

2009-08-29 @ 11:24:54
Postat av: Skånepåg

@NATAN



Angående Eurabia.



Fredrik Reinfeldt är en av de största tillskyndarna av Turkiets anslutning till EU. En stat som vägrar erkänna sina brott mot mänskligheten.



Svante Lundgren har skrivet boken ”I svärdets tid” som beskriver hur turkarna, för mindre än hundra år sedan genom ett brutalt folkmord, kallblodigt dödade mellan 1-2 miljoner kristna minoriteter (främst armenier) inom det Osmanska riket.



Det är dessa som är de verkliga barbarerna och som Fredrik Reinfeldt är en stor beundrare av!

2009-08-29 @ 12:58:57
Postat av: Stefan A

M-kongressen kommer inte att ge några fler väljare för M, snarare en uppvisning i pk, men det är bra, det kommer att bli flera från det hållet till SD, inte minst från Skåne...

2009-08-29 @ 13:44:02
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Det Armeniska folkmordet, vill man inte erkämma i Turkiet.



Polen,Slovenien,Spanien,Sverige vill dra in Turkiet i EU



Det säger allt.



Bildt o Reinfeldt är ute o seglar rejält.

2009-08-29 @ 14:00:53
Postat av: Gubben o Gumma på Getingen

Inatt träffades vindrutan på en brandbil på väg till berikar brasor (mordbränder).



Två brandmän skadades lätt när vindrutan splittrades .



Detta var nog inte långt från en tragedi,eller 15%

för SD i valet nästa år.



Det är bara en tidsfråga innan räddningspersonal dödad el skadas svårt .



Detta är mordförsök.



Undrar om Svensson fattat riktigt att man försöker mörda svenska brandmän.



Vill du stoppa mord på poliser el brandmän rösta SD.



Det får vara nog nu ,detta är riktigt klokt.



Fredrik Reinfeldt kan stå o dilla om sin cirkus stamtavla bäst fan han vill.



HAN HAR ANSVARET FÖR DETTA BLA.

2009-08-29 @ 14:36:51
Postat av: Norbergssonen

Nu förstår jag varför Reinfeld vill förstöra Sverige. Någon samhörighet med vårt land och dess historia känner han uppenbarligen inte. Och hans stamtavla är på intet sätt typisk; den är i högsta grad atypisk.

2009-08-29 @ 16:54:06
Postat av: Kurtan

Från Kurtan,



Jag drar mig till minnes att en indianstam (kanske Cheyenne) i Amerika beslöt för en kort tid sedan att endast indianer som har deras "stamblod" i ådrorna är tillåtna att inneha inflytande och kunna påverka beslut som rör stammens framtid.



Detta tycker jag är en självklarhet ! Detsamma borde gälla i Sverige....



Rheinfeldtt är lika mycket svensk som Sabuni, med andra ord inget alls..... NOLL NOLL NOLL.



Undrar dessutom om detta är enligt Svensk grundlag ?! att ha en stadsminister utan en enda droppe svenskt blod ....?



MVH

Kurtan

2009-08-29 @ 19:15:37
Postat av: Kurtan

Från Kurtan,



Vad mig, och jag hoppas majoriteten av det svenska folket beträffar, så är en GRIS född och/eller bosatt i ett stall inte en HÄST utan fortfarande en GRIS.



Kan inte säga det tydligare en detta....



MVH

Kurtan



2009-08-29 @ 19:19:48
Postat av: S-E Karlsson

Hur många här på bloggen tänker och törs vaccinera sej mot svininfluensan ? Själv tänker jag stå över ,vaccinet är troligen inte utprovat tillräckligt på den korta tid som stått till buds !

Kemiska grejer kan inte vara bra att få sej ipumpat ! Dom flesta huvudvärkstabletter är ju också kemiskt tillverkade men dock utprovade under massor av år ! Nej det får nog vara med denna upphausade vaccination för mej !

Om jag har rätt visar sej nog så småningom !

S-E Karlsson .

2009-08-29 @ 19:44:08
Postat av: Maria

Det var ta mig fan något av det dummaste jag hört. Vad har hänt med den mannen? Jag kommer inte rösta på M så länge den idioten är ordförande. På vilket sätt skulle det vara svenskt? Han börjar låta som Mona Muslim. Skrämmande.

2009-08-29 @ 19:52:04
Postat av: Micael Foghagen - SD

>Kurtan



Ditt skitsnack är sorgligt. Punkt. Och tänker du gå i polemik med mig så skriv under ditt rätta namn!

2009-08-29 @ 20:43:34
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Vi instämmer med Mikael Foghagen .



Kommentaren är en av löpande återkommande,

sabotage- kommentarer.



Är väl någon röd Nisse som fått det uppdraget.



Ta bort skiten innan det hamnar i Östran.

2009-08-29 @ 21:04:01
Postat av: Skånepåg

Från Göteborg enligt bloggen Politiskt Inkorrekt.



Stenkastning mot bussar i Billdal, raketer har skjutits både mot polis, allmänhet och bilar i Hjällbo. Stenkastning mot väktare i Gårdsten, stenkastning mot polis och räddningstjänst i Hjällbo, raketer har skjutits in i Bergsgårdsskolan så de var nära att elda upp den, men det fick räddningstjänsten släckt.



Kl 03.40 brinner det för fullt i flera garagelängor på Stjärnbildsgatan i Kortedala, Bergsjön brinner för fullt. Spridningsrisken var stor och räddningstjänsten fick en jobba på två fronter – försöka begränsa spridning och släcka brandhärden. Totalt brandskadades 14 garage. Fyra bilar totalförstördes när lika många garage-utrymmen brändes ut. Bilbränder i Frölunda, Tuve, Ödegärdet, Bondegärdet. Dessutom har bränder anlagts i Nya Bergsgårdsskolan i Hjällbo och i Tuve IF: s klubbstuga.



Nu dj-r får det räcka. Enough is enough!

Postat av: Anonym

Varför inte låta några NORMALA Svenska kids bränna lite bilar, kasta sten på brandkåren. Kan tänka mig att det skulle ta en pisskvart innan samtliga är under kontroll

2009-08-29 @ 23:58:27
Postat av: Anonym

Såssarna är kokta! Det sprider sig: http://www.youtube.com/watch?v=_bCcPMlSjEI

2009-08-30 @ 01:42:45
URL: http://www.youtube.com/watch?v=_bCcPMlSjEI
Postat av: Stefan K

http://www.expressen.se/noje/1.1688498/svt-anklagas-for-att-sprida-rasism

2009-08-30 @ 11:06:00
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Fredrik Reinfeldt i sitt avslutningstal vid M stämman:



Nästa år står vår arbetslinje mot Socialdemokraternas bidragslinje.



Glömde han inte bort att han medverkar till 1 miljon bidragstagare.



Du är inte trovärdig Fredrik Reinfeldt.

2009-08-30 @ 19:36:30
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5716094.ab



Här kan polisen agera med vapen?

Men inte då det gäller emot grupper av människor som har ett syfte att skada andra. Mycket märkligt

2009-08-30 @ 19:45:04
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

En del berikar grupper är duktigt beväpnade,tillåts

bränna bilar råna osv.Hur många skjutvapen tror ni det finns i Rosengård två el?



Den enkla förklaringen är att polisen känner till detta och vågar inte ingripa.



Förrutom då mot tex ett gäng brudar.



Dom är helt enkelt rädda.



Som vi tidigare skrivit så har vi regelrätta gatustrider om ca 10 år då har även svenskar börjat beväpna sej.



Vill man inte ha en utveckling likt USA är det bara att slänga ut dessa grupper ur riket.



Det finns ingen annan lösning.



Vill man ha mordbränder dödskjutningar i Sverige så är det bara att fortsätta att rösta på nuvarande riksdagspartier.



Dom första stegen hur löjligt det än låter till ett inbördeskrig är det vi ser nu.

2009-08-30 @ 20:19:52
Postat av: Tore

"Influensan"! A H1N1 är beteckningen för denna.

Den låter väldigt välkänd, och vi äldre har sannolikt fått en del imunitet mot denna en gång!

Det förklaras med att de yngre har svåra problem, om de nu smittas. Det måste vara att de saknar "antikroppar" mot denna virus.

Det är väl klart att om motståndskraften är nedsatt

hos såväl gammla som unga, är mottagligheten för influensan ökad. Jag har haft influensan, men om den hade beteckningen "svininfluensa" vill jag ha osagt! däremot hade den beteckningen H1N1.

Jag tror "socialstyrelsen" har beteckningar på tidigare sådana som t ex "Hong-Kong" mm.

Jag tänker inte "chansa" att ta dessa sprutor, som ett exempel på att vara en försöksperson! Jag litar

f*n i mig inte på vår sjukvård, nu när man nått en repektabel ålder! :-)))

2009-08-31 @ 02:07:57
Postat av: s-e karlsson

Asiaten, HongKong , fågelinfluensan och många andra upphausade influensor och nu denna svininfluensa ! Nej , mitt och hustruns beslut är att inga snabbproducerade kemiska preparat ska tillåtas pumpas in i våra arma kroppar ! Det ger sej om vi har rätt eller fel !

S-E Karlsson .

2009-08-31 @ 07:52:37
Postat av: sven-erik karlsson

Alla skäller på Sverigedemokraterna vad har vi gjort för ont ? Vi sitter väl inte i regeringsställning ? Det måste väl vara alliansen som gjort att det är som det är i Sverige idag ??

Men har man ställt till djävelskap så är det alltid bra att ha någon annan att skylla och skälla på ! S-E Karlsson Sd Högsby .

2009-08-31 @ 09:31:40
Postat av: Roberth

Nej Fredde det är inte svenskt!

2009-08-31 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0