SD-KURIREN VÄNTAR PÅ SINA LÄSARE

I helgen har jag besökt mångkulturens högborg Malmö. Tyvärr missade jag Erik Almqvists försök att tala på Södergatan i centrala Malmö med någon timma. Nu lyckades inte polisen att hålla de odemokratiska krafterna från vänsterkanten på avstånd så det hela blev något kaotiskt.




Att Malmöpolisen inte har bättre planeringen än att man endast hade 5 poliser på plats när mötet skulle börja bekräftar bara den bild jag har av att polisen inte tar sin uppgift på allvar. Polisen borde ha bussat iväg hela högen av motdemonstranter till någon avlägsen plats. Det tog polisen flera timmar att få ridande poliser och tillräckligt med poliser på plats så att sd kunde inleda sitt möte.


Med mig hem från Skåne fick jag min bil full med senaste numret av SD-kuriren. Nu kan många tusen hushåll i Kalmar län förvänta sig att få denna tidning så fort vi har fått ut dem till kommunerna. Vilket säkert kommer uppskattas av många läsare.



Min bil mer än fullastad med tidningar.             Foto  Thoralf Alfsson


Om du inte vet det kan du läsa senaste numret även på nätet.

http://www.sdkuriren.se/tidning_aktuellt.php


Kommentarer
Postat av: Henke

Hade jag vetat att du var i krokarna hade jag tagit mig in till stan och sagt hej. Jaja, får väl bli nästa gång.

2008-10-07 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0