DEBATT 22:00 IKVÄLL I SVT1



Se debatt ikväll! Det kan säkert bli en intressant debatt, för en gång skull får Sverigedemokraterna vara med. Det blir intressant att se hur Janne Josefsson behandlar Erik Almqvist.

Erik Almqvist ringde mig igår och frågade om jag ville medverka i programmet i Göteborg då jag varit utsatt för AFA:s våld och trakasserier. Jag har fått mottaga hot, fått fönster krossade vid tre tillfällen och blivit ofredad. En person har blivit dömd för ofredande vid Kalmar Tingsrätt. Tyvärr befinner jag mig mitt i driftsättning på en processindustri på Gotland och har därmed inte möjligheten att åka till Göteborg, vilket hade varit väldigt roligt.


Kommentarer
Postat av: Ture F.

Var och när äger debatten rum? Vilken kanal skall jag kolla in?

2008-10-09 @ 18:13:54
Postat av: Ruskprick

SVT antar jag. Ska bli sköj det här. Undrar om det blir på lika vilkor eller som 2006 när Åkesson mötte Stahlin och afa satt i publiken precis bakom Jimmie..

2008-10-09 @ 18:19:13
Postat av: Iln

Tråkigt att du inte har tid att medverka! Det hade varit roligt att se fler av er "i aktion"

2008-10-09 @ 18:20:22
Postat av: Peter

Debatt & debatt...



Det var glädjande att det fanns folk i publiken som är demokrater, det var t.o.m. en folkpartist som var det! Fast det var nog bara snack och lite verkstad från den riksdagsledamotens sida.



Ledsamt var att höra journalisterna i debatten, vilka stolpskott!

2008-10-09 @ 23:08:56
Postat av: Antiism

Missade den helt tyvärr. Hur gick det?

2008-10-09 @ 23:20:54
URL: http://www.antiism.wordpress.com
Postat av: Nils.a

Fixar inte de där debatterna längre. De är ju bara pk o tendensiösa..de som har en annan åsikt blir ju bara överkörda ..av alltifrån journalister till riksdagsmän..andra pk politiker.De skiter i våldet också, bara de får igenom sin pk smörja! Är det någon idé att debatera, när agendan redan är satt? Multikulti tillvarje pris, kosta vad det kosta vill!!!

2008-10-09 @ 23:45:20
Postat av: Lennart

Den kvinnliga journalisten verkade komma från något annat ställe än denna jord. Snälla media

hur långt utför kan det gå.

2008-10-09 @ 23:50:37
Postat av: Ruskprick

Jag tror hon den kvinnliga journalisten från någon Sverigefientlig tidskrift hade tagit en näve svamp i sann vänsteranda. Därav hennes sömniga och stammande framträdande. Det är alltså dom/sådana som skildrar verkligheten för alla vanligt tänkande eller icke tänkande kvällspressenköpande Svenskar?! Så verkade det i alla fall. Skrämmande!



Annars tycker jag med mitt bonnförnuft att SD vann ju poäng som vanligt.





2008-10-10 @ 00:12:44
Postat av: Robin_Shadowes

Programmet var en stor besvikelse. Debatt börjar alltmer likna en fars. Risken för att dom skall ta upp Halal-tv måste vara ytterst liten och skulle dom göra det så väntar jag mig inget annat en en pk-cirkus, förmodligen kommer alla islamkritiker vara helt portförbjudna. Skulle däremot inte bli förvånad om hela musse-eliten dyker upp, Leffe Kielan, Benaouda, Aldebe, Hjärpe och det gänget.

2008-10-10 @ 01:10:21
Postat av: s-e karlsson

Uppfattningen jag haft hittills om janne Josefsson som en reko journalist föll igår kväll med buller och bång ! Han är tydligen lika PK som sina kollegor är ! Förut har man sett fram emot hans program som något rakryggat , men efter gårdagskvällen så får man tänka om !

Mvh S-E Karlsson .

2008-10-10 @ 06:26:24
Postat av: Micael Foghagen

Programmet kändes märkligt och luktade unket. Högerextremism varvades med nynazister, rasism och främlingsfientlighet staplade på varandra...



Mitt i denna soppa får en duglig sverigedemokrat ordet - några sekunder blev det väl - och så var vi tillbaka med högerextremism, rasism osv...



Vad SVT gjorde var inget annat än att klistra in en falsk bild av SD, jag känner i alla fall inte igen mig!



Dessutom saknade jag det riktigt väsentliga, att folkvalda på demokratiskt sätt hotas och utsätts för reelt våld! Att Sverigedemokrater skräms så till den milda grad att stolar har fått stå tomma tex i Södertälje ( jag har väl rätt på den punkten? )



Usel debatt

2008-10-10 @ 10:10:57
Postat av: S. Verige

Partiledardebatten ikväll då! De odemokratiska medierna fortsätter att häpna! Var fanns Jimmie Åkersson? Hans SD har lika många väljare som C, FP, V, MP och KD

2008-10-12 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0