thoralf.se

Förra veckan gav återigen ett nytt besöksrekord på bloggen som uppgick till nästan 5 000 besökare, det fattades 12 besökare för att nå denna "drömgräns". Senaste veckan handlade ju mycket om Lissabonfördraget men vi får heller inte glömma socialdemokraten Martin Anderssons påhopp på mig som lockade väldigt många besökare. Tack Martin för dessa besökare!





Jag har även köpt ett eget domännamn som också fungerar utmärkt.

Nu kan du använda thoralf.se eller http://www.thoralf.se/ så når du min blogg. Detta förenklar säkert får många som försöker hitta min blogg.


En annan sak som jag vill poängtera för mina läsare och de som kommenterar mina inlägg. Det har under den senaste tiden blivit fler och fler kommentarer som är off topic med många länkar i dessa kommentarer. Jag är givetvis tacksam för alla kommentarer men det får givetvis inte bli för stora och många utsvängningar i andra ämnen om de inte har någon anknytning till något blogginlägg.

Jag tar mycket gärna emot tips på min mail [email protected].


Sitter just nu på färjan till Visby och tappar snart min uppkoppling men jag kommer med ännu ett inlägg framåt midnatt när jag anländer till Visby.


Kommentarer
Postat av: natasha

Ett stort grattis, Thoralf!!!

2008-11-24 @ 21:53:05
Postat av: Per Petersson

Jepp,instämmer med föregående skrivare.

Grattis & bra jobbat.

2008-11-24 @ 22:29:32
Postat av: Tobias

Gratulerar, Thoralf! Ett mycket klokt beslut och en bra investering. Detta kommer att löna sig i valrörelserna framöver, tror jag. Det är bara att säga till folk att "har du läst det här på thoralf.se?" och så vet alla vad som gäller. Alla professionella politiker har en eget domännamn. Nu när har skaffat ditt ett sådant kanske du kan skaffa en kortare e-postadress också.



Förresten, både Östrans ledarsida och "Smålandsnytt" rapporterar idag i negativa ordalag om din anmälan om Fanerdunhistorien. Skulle du kunna skriva ett blogginlägg om det? De två länkarna följer nedan.



http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=33731&a=1324145

Postat av: Tobias

"Ett eget".

2008-11-24 @ 22:47:15
Postat av: Westerbotten

Bloggtoppen räknar med att veckan börjar 03.00 på måndag morgon så om du räknar antal besökare genom att kolla på hur många besökare de redovisar 00.00 på måndag morgon får du ett något lägre antal. Jag fick antalet till 5036 förra veckan (men då kan varje ip-adress registreras en gång per dag)

2008-11-24 @ 22:55:01
Postat av: Roberth Ström

Kul för dig! Kul for oss med.

2008-11-25 @ 07:24:14
URL: http://www.surabloggen.wordpress.com
Postat av: Tore

Lite mer "pennfektande" med verkligheten som mål-

sättning, har du snart 10.000 "åskådare".

Grattis till de "nära" 5!...

2008-11-25 @ 13:32:13
Postat av: VS

Dejligt.

2010-06-23 @ 01:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0