VÄLBEVAKAT RIKSÅRSMÖTE I KARLSTAD

70599-456
Infarten till hotell Gustaf Fröding i Karlstad.

Egentligen är det för sorgligt att vårt riksårsmöte i Karlstad måste bevakas av ett stort uppbåd poliser. Hela hotellområdet är bevakat och strålkastare är uppsatta för att bevaka skogspartierna runt hotellet. Allt detta på grund av vänsterextremister som har svårt att acceptera att vi har demokrati, åsiktsfrihet och yttrandefrihet i vårt land.

Hur mycket kostar denna bevakning under 3 dygn? 500 000 kronor eller ännu mer!

AFA eller andra vänsterextremister har vi inte sett röken av.

Mötet började vid 13:00 och avlöpte väldigt snabbt. Inga andra förslag än valberednings förslag yrkades och därmed ajournerades förhandlingarna redan ca 16:30. Under kvällen kommer det att vara en rad gruppdiskussioner och en gemensam buffe på hotellet.

Jimmie Åkesson omvaldes till partiordförande under stora applåder. Vill du se hela valberedningens förslag som gick igenom utan ändringar kan du besöka http://www.sverigedemokraterna.se/

För min egen del har jag fått mitt första uppdrag på riksplanet då jag invaldes som revisorsuppleant. Inget betungande uppdrag.

Nu ser jag fram emot en trevlig kväll med många samtal och nya bekantskaper.

Kommentarer
Postat av: Micael F

Ha det trevligt Thoralf, väl unt och grattis till fina opinionsiffror...

2008-05-02 @ 19:46:05
Postat av: Rune

Mycket bra att staten har vaknat till och ställer upp med ordentlig bevakning denna gång.

2008-05-02 @ 19:57:52
Postat av: Prinsessan Madeleine

Grattis till uppdraget!=) Du är värd det!

2008-05-02 @ 21:57:35
Postat av: Tore

Grattis till din "semesterutnämning". Dessutom
växer partiet så det knakar. Kanske beror det på
Expressens utspel? eller på den "okontrollerade
koldioxiden" som behövs! Ha det så trevligt!...

2008-05-03 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0