ROLIG UTVECKLING.

I mitt senaste inlägg sågade jag Jinge men nu skall jag frossa i egen framgång i form av att jag för första gången nått över 2000 besökare på en vecka enligt Bloggtoppen. I vecka 36 nådde jag för första gången över 1000 besökare.

70599-243

Utvecklingen av antalet besökare fortsätter att vara mycket rolig. Under julveckan hade jag lite mindre antal besökare och det var ju ganska väntat. Att det under årets första vecka skulle skjuta fart med över 2000 besökare var däremot en liten överraskning men en väldigt positiv sådan.

Att få så många läsare som möjligt på min blogg är naturligtvis mycket viktigt. På min blogg kan jag nå ut med ocensurerad information (utan pk-filter) och på min kf-blogg (kommunfullmäktigeblogg) kan jag också ge min bild av det som händer under våra möten och annat i Kalmars kommunpolitik.
Efter drygt ett år i kommunfullmäktige vet jag att tidningarna inte skriver om allt som händer på dessa möten, utan ofta väljer ut delar av mötet och deras prioriteringar kanske inte är desamma som jag skulle göra. 

Jag tar gärna emot tips från min läsare som kan göra min blogg ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Magnus Johansson

Gratulerar, Thoralf!
Din blogg är fantastiskt bra.

2008-01-06 @ 23:51:48
Postat av: Jorma

Håller med föregående inlägg! Bara att gratulera dig Thoralf och det är du värd för allt arbete du lägger ner.

/Jorma

2008-01-06 @ 23:55:55
URL: http://jormas-sd-blogg.blogspot.com/
Postat av: Roger

Om hälften av det du skriver är sant så är det ett skrämmande dårligt ledarskap vi har i detta land.
Att tex landets journalistkår är mycket samkörd vet många sen tidigare men inre så samkörd som du har visat.
Att polititikerna också är såpass samkörda är dock nytt och skrämmande samt ett hot mot demokrati.
Roger, en moderat

2008-01-07 @ 06:31:56
Postat av: Magnus

Grattis Thoralf, brukar alltid titta in din blogg, och fortsätt det goda arbetet !

2008-01-07 @ 09:33:55
Postat av: Lassese

Trots att jag inte är från Kalmar är det väldigt intressant och roligt att följa din blogg dagligen.

2008-01-07 @ 10:02:16
Postat av: AWSvensson

Tre komma sju procent nu börjar det närmar sig gränsen då endast Systembolaget får tillhandahålla men även tillgång till Sveriges Riksdag. Stå på.

2008-01-07 @ 11:04:17
Postat av: Magne

Går in flera gånger per dag på din sida sedan bär det vidare via din länk till Kurtans. Ibland blir frustrationen för stark och då får jag ta semester i någon dag sen är jag tillbaks igen lika flitigt läsandes och förbannad.

2008-01-07 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0