FRAMTIDENS DOMSTOLAR I SVERIGE?

En journalist i Afghanistan har dömts till döden för att ha laddat ner material från Internet som behandlar kvinnors ställning i muslimska länder.

Läs artikel i tidningen dagen.


Är det dessa shariadomstolar som våra nysvenskar önskar sig i Sverige.


Vår statsminister måste ha fått mycket om bakfoten när han pratade om barbariet i invandrartäta området Ronna i Södertälje.


70599-284

Jag vet i varje fall i vilka länder som det råder barbari och jag hoppas också att Fredrik Reinfeldt inser sitt misstag även om det kanske dröjer till hösten 2010 då han står som förlorare i riksdagsvalet..

Det är i de 55 länder som kan räknas som muslimska länder som det fortfarande råder barbari.

Det som är väldigt förvånande är att alla dessa muslimer som kommer till Sverige vill ha tillbaka samma omänskliga rättssystem och religion som de flytt ifrån. Jag rekommenderar dem istället att söka sig till något av dessa 55 länder istället för Sverige.


Kommentarer
Postat av: Tore

Naturligtvis skall vi inte ha våra trupper i andra
länder, när vi så väl, behöver dom här hemma...

Nu hoppas jag att truppen kallas hem, som en på-
tryckning till det odemokratiska samhället i Afga-
nistan. Muslimer, sharia, hedersmord, stening, och
allt annat dj...tyg! Jag är så trött på dessa muslimer och deras "svarte koran"!---en riktig satans vers...

2008-01-26 @ 21:08:50
Postat av: Vasa

Denna kommentar från Fredrik R gör att jag aldrig mer kommer att rösta på (m) vilket jag har gjort, dock ej 2006. På samma sätt skämde Kungen ut sig i sitt jultal och han är numera inte ens rolig som rikspajas, han är bara en apanageförbrukare. Jag tror att jag inte är ensam om att tvingas bevittna hur många av våra ledande företrädare fullkomligt tappar besinningen när de tvingas att vara politiskt korrekt inför det svenska folket. Och det kommer inte att gå obemärkt förbi. För vem behöver kungahuset egentligen? Och vem behöver Täby-zombien?

2008-01-27 @ 11:31:07
Postat av: Pether

Sharia är dispositiv. Den är olika för varje land som infört den.

Jag ser inget problem med att man inför Sharialagar i sverige som tar han om muslimers skillsmässa, giftemål och liknande. Det finns ju redan en för kristna? I england finns det en speciell för judar.

Kvinnor har mycket mer rättigheter i Islam än i Kristendomen, Judendomen och många andra religioner.

2008-04-28 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0