SD I EN OHELIG ALLIANS MED S OCH V I KALMAR

Vid gårdagens kommunfullmäktigemöte i Kalmar gjorde sverigedemokraterna gemensam  sak med socialdemokraterna och vänsterpartiet och stoppade en centermotion om fadderverksamhet för invandrare.
Läs mer på min kf-blogg.

Media försöker som vanligt smutskasta SD och dess företrädare. Läs artikel i DN. Inte ett ord i artikeln om de hot och våld som SD:s företrädare drabbas av, inte minst det jag drabbats av som kan läsas under flertalet av mina blogginlägg det senaste året. Dessa hot och skadegörelse är en orsak till att flera förtroendevalda hoppat av sina platser. SÄPO släppte en rapport om detta för någon månad sedan. Vilket även DN skrivit om men det tycks de redan glömt bort.

En av slutsatserna från SÄPO:S rapport låter som följer.
  • Sverigedemokraternas förtroendevalda utsätts för omfattande och systematiska hot från den autonoma miljön. Även våldsbrott förekommer. Hoten har lett till att flera förtroendevalda lämnat sina politiska uppdrag.
  •  
    Läs SÄPO:s rapport.

    Är du ny på min blogg så gå gärna in på min kf-blogg (se länk ovan) och bilda dig en egen uppfattning om SD:s jobb i Kalmar.

    Kommentarer
    Postat av: Tore

    Glädjande att vi vinner någon gång. Rätt vandrat
    Thoralf. Tittar "de" inte mer snett på dig nu, de
    där oövervinnerliga?...

    2008-04-02 @ 01:29:26

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0