KFF GULD I SVENSKA CUPEN

70599-124

TACK KFF FÖR EN UNDERBAR FOTBOLLSFEST!

Ikväll gick man hem från Fredrikskans med en härlig känsla i kroppen.
3-0 på IFK Göteborg med mersmak, inte illa.

Vi fick till och med höra nationalsången innan matchstart, vilken känsla.

Kvällen blev inte sämre när jag fick ett samtal från en  man i Uppsala som ville tacka mig för allt jobb jag lägger ner på sverigedemokraterna. "Du skall veta att så in i helv.... många människor stöder dig".

Tack för samtalet!

Samtal som detta gör det värt att fortsätta jobba för det jag tror på.

Kommentarer
Postat av: Tore

Grattis till "guldet". Nu skall vi bara bärga guldet till SD...

2007-09-27 @ 23:48:33
Postat av: Magne

Härligt if if! Jag minns senast det begav sig på Råsunda mot Gais -87. Var det Bayern Leverkusen dom mötte sen? Oj vad åren rusar på.., Börjar bli gammel.

2007-09-28 @ 02:00:51
Postat av: Zlatan

Vilket jubel. Men hur går ert flyktingsnack ihop med att flera FF-spelare är utlänningar?

2007-10-02 @ 15:26:50
Postat av: Thoralf A

Har KFF så kallade flyktingar i sitt lag, Zlatan?
Du måste lära dig att hålla ordning på äpplen och päron!
När du lärt dig detta kan du komma tillbaka, passa även på att läsa på lite om sverigedemokraterna innan du kommenterar i min blogg.
Du framstår bara som väldigt okunnig annars med såna kommentarer.

2007-10-02 @ 17:13:59
Postat av: Zlatan

Så flyktingar får inte kosta några pengar? Däremot får fotbollsturister som utnyttjar svensk sjukvård kosta hur mycket som helst. Hur länge har Ricardo Santos utretts av svensk sjukvård? Vad har Cesar Santins, Dedes, Aris, Fabios m fl skador kostat svenska skattebetalare? Vad kostar polisbevakningen av svenska fotbollshuliganer inför varje match? Börja du städa framför egen dörr först. Okunnigheten och inskränktheten finns bara hos en och det är hos dig. Forza Inter!

2007-10-03 @ 13:58:38
Postat av: Astrologi

Desto sämre går det nu,.

2011-04-22 @ 21:19:54
URL: http://www.horoskop.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0