PEST ELLER KOLERA?

Den frågan kan man ställa sig i en rad sammanhang. Hur är det med den lokala tidningen Barometern. I förra veckan försökte jag kommentera åldern på den unga socialdemokratiska nämndemannen som åtalats för misshandel och hot mot tjänsteman. Barometern släppte inte igenom min kommentar där jag skrev om att han endast var 21 år gammal. Jag nämnde inte hans namn eller etnicitet men ändå godkände inte Barometern mina kommentarer. Frågan är om Barometern fort farande är en borgerlig tidning?

70599-154

Men med tanke på att de nya moderaterna kallar sig för ett arbetarparti så kan man ju förstå att det råder en hel del förvirring bland ledarskribenter och journalister på borgerliga tidningar.


I vår nya kampanjtidning om invandringen som skall delas ut under de närmaste veckorna till ett stort antal hushåll håller man dock fast vid partifärgerna men frågan blir ändå. Pest eller kolera?

Kampanjtidningen kanske inte motsvarar mina förväntningar då jag tycker att det är lite för mycket text. Jag hade gärna sett lite mer statistik och grafik som hade åskådliggjort verkligheten på ett enklare sätt men hur som helst så gillar jag baksidan på tidningen allra bäst.

Vad tycker du om baksidan?

70599-155
70599-156

70599-157

Vill du ha tidningar kan du skicka ett mail med adress  till [email protected] eller ringa vår meddelandebox (0480-24392) och lämna adress.


Kommentarer
Postat av: Jorma

Thoralf, vet ej om vi i övre Norrland får ta del utav denna tidning. Skulle du i sådana fall kunna förbarma dig och skicka en sådan till mig via post? Kan ta adress osv över mail i sådana fall :-)

Mvh Jorma

2007-10-23 @ 00:41:51
URL: http://jormas-sd-blogg.blogspot.com/
Postat av: Kurtan

Hej Thoralf,
Ser ut som en tidning, som till skillnad från den etablerade pk-vridna vänstermedian, håller sig till fakta istället för "fiction".

Föreslår att informations publikationer av detta slag görs tillgängliga på en officiell Sd-site för nedladdning. Är övertygad att om Sd frågar sympatisörer så kommer dess att spridas över hela landet i mer eller mindre omfattning.

Är även övertygad om att sympatisörerna gör detta med glädje kostnadsfritt.... Kan det va nåt ?

Själv skulle jag göra detta av respekt för mina förfäder samt för kommande generationer. Pk-vansinnet och vanstyret av Sverige måste stoppas...

Om inget görs så kommer Sveriges suveränitet som en oberoende nation att upphöra att existera då regering och riksdag utan tvivel kommer att ratificera det nya "fördraget" av Eu vilket i realiteten är en kamoflerad statskupp mot alla nuvarande medlemmar i denna oheliga o-organisation.

MVH

2007-10-23 @ 08:24:34
Postat av: Thoralf A

Hej alla

Den som vill ha en tidning eller flera kan maila mig en adress så skickar jag tidningar. Det går även bra att ringa vår meddelandebox och lämna en adress 0480-24392

Tidningen kommer så småningom på SD-kurirens hemsida, hoppas jag.

[email protected]
eller
[email protected]

2007-10-23 @ 08:40:00
Postat av: Jorma

Kurtan har helt rätt!

Jag hör utav mig Thoralf :-)

2007-10-23 @ 14:31:05
Postat av: Dumle

Hoppas att samma upplägg kommer att spridas över hela landet så småningom. ALLA måste få läsa vad de etablerade partiernas företrädare egentligen anser i dessa frågor.

2007-10-23 @ 21:59:54
URL: http://skafferitrollen.blogspot.com/
Postat av: Thoralf A

Du från Uppsala som beställt tidningar på vår meddelandebox glömde uppge namn.

2007-10-30 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0