ÄNNU MER AKTUELLT IDAG!

Jag tänkte idag tacka alla som skickar artiklar och mail som handlar om invandring/integration, brottslighet med mera.
Tyvärr har jag svårt att hinna med att läsa allting. Det är dock intressant att läsa gamla artiklar som i vissa fall är 20 år gamla och en del ännu äldre.
Den som upplever att den muslimska fundamentalismen är något som hör 2000-talet till skulle läsa alla dessa artiklar från 80 och 90-talet som jag fått. Många hade då redan fått uppleva detta och skrev artiklar som skulle passa in ännu bättre i dagens debatt eller rättare sagt önskvärda debatt.

Jag har fotograferat av några illustrationer till gamla artiklar som jag finner ganska bra och som gäller i ännu högre grad idag.

70599-145
Sveriges folkmängd ökade under 1987 med 32 000 personer.


70599-144

Svensk mot svensk = Våld
Invandrare mot invandrare = Våld
Invandrare mot svensk = Våld
Svensk mot invandrare = Rasistiskt våld

Situationen har ju blivit ännu värre vilket denna bild illustrerar.

70599-147

Samtidigt som företrädarna för riksdagspartierna säger att skall ta debatten med Sverigedemokraterna men den debatten la Bengt Westerberg beslag på för länge sedan.

70599-146

Vad i helvete är det som pågår?
utbrister idag Ulf Nilsson i sin krönika i Expressen. Läs hela krönikan

"I Fornhöjden i Södertälje vågar brandkåren inte rycka ut om man inte får poliseskort - och det får man inte. I Ronna och Hovsjö pågår något slags "tävling i kriminalitet" mellan ungdomsgäng, rapporteras det. Samma i ökända Rosengård i Malmö där dubbelsidig rasism (invandrare mot svenskar och tvärtom) spelar en betydande roll. I utkanten av detta dagliga fightande - och stickande och skjutande - rånas fler och fler värdetransporter. Och antalet våldtäkter har ökat från sju per dygn häromåret till tolv per dygn numera.
Vad i helvete är det som pågår?"

VI SVERIGEDEMOKRATER VET VAD SOM PÅGÅR!

Kommentarer
Postat av: Magne

Jag tycker som Måna att mångkultur känns spännande!

2007-10-10 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0