INVANDRARGÄNG VÅLDTOG SVENSKA FLICKOR.

70599-172

Så ser rapporteringen ut i svensk media men som vanligt inte ett ord om etnicitet, läs det som borde rapporterats i media här nedan.

De båda pojkar, 16 och 15 år gamla, båda med invandrarbakgrund, som är misstänkta för delaktighet i den uppmärksammade gruppvåldtäkten där en 16-årig flicka våldtogs och en annan utsattes för ett våldtäktsförsök under måndagseftermiddagen i en källare på Bangatan i Malmö, häktades på fredagen.

Flickorna berättar att det började av en tillfällighet. De stod och väntade på bussen vid Södervärn, då pojkgänget dök upp. Två av pojkarna var bekanta sedan tidigare och de beslöt att följa med dem till köpcentret Leonard. Vid en port på Bangatan omringades de dock av pojkarna, varpå de föstes in i trapphuset och ner i källaren, där övergreppen inträffade.

Efter en stund lyckades de båda flickorna fly. De tog skydd inne på en personaltoalett i köpcentret Leonard i närheten. Där hittade en anställd dem med sönderslitna kläder på toaletten.

Följande ögonvittnes berättelse fick jag på mail från häktningsförhandlingarna vid Malmö Tingsrätt.


Du har säkert hört talas om det senaste inslaget av kulturberikning i Malmö i form av gruppvåldtäkten av två 16-åriga tjejer utförda av ett tiotal kulturberikare.Två av dom häktades igår och jag var där den korta stund innan dom stängde dörrarna för naturligtvis så blev det ju lyckta dörrar.
Namnen på dom två trevliga unga gosarna är: XXXXXXX och YYYYYYYY.

Deras namn bör spridas till så många som möjligt, för naturligtvis så skrivs inget om deras etniska bakgrund i massmedia.


Det mest skrämmande inslaget igår vid förhandlingen var släktingarnas uppförande när alla fick lämna salen. En syster till kulturberikaren skrek och förbannade det svenska rättssystemet och ifrågasatte hur man kunde behandla en femtonåring på det viset. Detta apspel fortsatte ute på gatan där hon på sedvanligt arabiskt maner slängde sig på trottoaren. Säkerligen så ägnade hon inte en tanke åt vad offren för kulturberikningen fick utstå. Men dessa båda är ju bara två "svenska horor" som fick vad de förtjänade. Dessa båda skall väl bara känna sig tacksamma över att få ha varit övningsobjekt tills de två små gossarna är stora nog för att kunna importera egna oskulder från hemlandet!


Tydligen så bröt kulturberikaren ihop när han fick höra beslutet att han måste stanna kvar i häktet istället för att kunna fortsätta att saliggöra svenska flickor på Malmös gator och källare, för han började också på sitt hemlands vis att gapa och skrika.


Det värsta är att jag är övertygad om att dessa båda kräk ses som hjältar bland sina släktingar och vänner.
Det dom har gjort mot de här svenska tjejerna är i deras ögon ingenting så länge dom inte gör det mot muslimska tjejer, vilket dom inte heller gör.

Jag kan bara instämma i den bild som ögonvittnet har och förundrar mig bara över hur de svenska journalisterna är skapta som inte skriver om deras etnicitet och hur de uppför sig i vårt land.
Tidigare var det inne att råna svenska ungdomar på deras mobiltelefoner nu verkar det vara våldtäkter på svenska flickor som gäller bland dessa invandrarungdomar.


Kommentarer
Postat av: Tore

Det bästa i detta fallet är att de till slut fick
varsin advokat, men först genom hovrättsdom. Jag
har dessutom för mig att tingsrätten ville att både
angriparna och offren skulle ha "samma advokat!?...
Snyggt jobbat Thoralf! Fortsätt så här...

2007-11-07 @ 01:44:42
Postat av: Lennart Svensson

Internet när den är som bäst, något som PK-iterna säkert förbannar att vanligt folk har möjlighet att komma ut med information och nyheter som berör folk i allmänhet. Ett nätverk av nyhetsinformatörer på svenska folkets sida. Efterlängtat.

2007-11-07 @ 09:42:46
Postat av: Skånepåg

Instämmer till fullo!

2007-11-07 @ 13:30:28
Postat av: Spinnace

På tiden att gärningsmän hängs ut via bloggar osv. Är så trött på mörkläggningen om invandringsrelaterade brott. I Danmark är det andra taker, svenska invandringspolitiken gör mig illamående.

2007-11-07 @ 15:34:51
Postat av: Bra blogg

http://zanahoria.blogg.se/

2007-11-07 @ 17:10:10
Postat av: Ej från Skåne

Det var väl en 14-åring som släpptes på grund av "låg ålder". Sanslöst, i Sverige är det fitt fram att råna, misshandla och våldta, bara man är tillräckligt ung! Är det någon som har namnet på det 14-åriga drägget som släpptes på grund av låg ålder?

2007-11-07 @ 21:31:13
Postat av: DL

Bra skrivet, Thoralf! Kommentar till inlägget om 14-åringen som släpptes: det här bevisar bara att åldern för straffmyndighet skall sänkas till 13 år - eller varför inte 12 år?

2007-11-07 @ 23:14:51
Postat av: Befria Media

Mycket intressant rapport. Nu kommer de kostnadera att rasa ivag, var kostar advokater till dess valds sadister, 10.000 kr/timme? Nagra miljoner senare kanske det blir en dom. Detta ar en del av massinvandringens kostnader som formodligen aldrig raknas in men som maste tas med i berakningen. Straff aldern maste sankas, varfor inte till 11 arsaldren, om det behovs sa maste man ju gora det.

2007-11-08 @ 00:59:58
URL: http://svenskmedia.blogspot.com
Postat av: HOLGER

Blir så förbannat illamående av dessa barbarer, - och systern som slängde sig på gatan... I Växjö blev det ju för övrigt värsta klanfejden häromåret då bröderna till den 14 årige knivmannen hotade domarna/advokaterna m.m. efter att han hade arresterats för att ha huggit ihjäl en man som försvarade sin flickvän som hade tvingats till cellbehandling. REPATRIERING NU!

2007-11-08 @ 10:16:54
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tycker din blogg är jättebra, för den ger inga tvivel om att sverigedemokrater är rasister. Keep up the good work!

2007-11-08 @ 17:53:27
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: Putte

Så det är rasism att avslöja kriminella invandrare, men inte kriminella svenska, som kvällpressen ständigt gör?

När man läser dina inlägg Nicklas förstår man varför de internerade kommunister i Sverige under andra världskriget. Är det någon som är rasist här så är det du Nicklas, fast du är det mot Svenskar.

2007-11-08 @ 21:11:47
Postat av: jensa

jobbade som vaktmästare vid en tingsrätt i 08-land i 8års tid, och jag vågar påstå att 9 av 10 överfallsvåldtäkter begås av personer med invandrarbakgrund.En sanslöst hög överrepresentation......

2007-11-09 @ 12:24:07
Postat av: Lasse

På Nicklas Erikssons blogg står följande rubrik:

Alltid sann, alltid på den lille mannens sida.

I detta fall borde du nu Nicklas då stå på de små flickornas sida.

Jag vill gärna ha en kommentar från din sida om dessa 15-åriga killars skuld eller oskuld.

Vem har mest skuld ?
Vårt samhälle eller indoktrineringen från killarnas kulturberikande föräldrar/omgivning ?

Ser fram emot din kommentar Nicklas.

2007-11-09 @ 14:38:46
Postat av: Magne

Alltid sann är ju en sanning med modifikation. Vänsterns sanningar är kanske sanningar för dom men inte i verkligheten eller på denna planet. Sen har jag insett att det inte är lönt att diskutera med dylika extrema personer.

Vem bär skulden till Lasses fråga? Förmodligen vi Svenskar som är så rasistiska..,

2007-11-09 @ 16:54:03
Postat av: Tore

Nicklas Eriksson är väl en islamofasist, har jag hört! Han skäms för sin kommentar, därav tystnaden...

2007-11-10 @ 22:59:10
Postat av: Markus

I Schweiz skriver media alltid ut etnicitet när de rapporterar om brott, något för Sverige att ta efter?

2007-11-12 @ 13:14:39
Postat av: Ej från Skåne

Namnet på de unga gossarna är: XXXXXXX och YYYYYYYY? Varför har du tagit bort namnen på dessa drägg?

2007-11-22 @ 15:08:00
Postat av: en av dom är mine ex

jag saknar dej jättemkt hadir jag älskar deeejjj jättemkt vrf gjorde du så här..... när jag läser altid den här texte tänker jag du va nt den där killen
hur blev du å här älskling

2007-11-27 @ 12:13:32
Postat av: Typiskt

Det är typiskt invandrare. Som till exempel den tjejen som hade börjat skrika att det va 2 svenska horor som fick vad dom förtjänade. Där ser man ju vilka svin många invandrare är. Säger inte att alla är det men jävligt många som är det. Dom kommer till sverige och tro dom kan göra vad dom vill utan konsekvenser. När dom gjort något dumt eller olagligt och polisen gör något åt det så säger dom att vi är rasister. Sverige är ett väldigt snällt land för utlänningar och dom klagar fortfarande som små svin hur vi behandlar dom. Åk hem då istället och lev bättre där om ni kan. Bli så jävla förbannad på invandrare som beter sig som skit. Kan inte säga att alla svenska är bättre men alltd när man hör något sånt här så är det oftast invandrare som är i farten.

2007-11-27 @ 21:42:10
Postat av: Tommy

Man är lite trött på detta neanderthalarbeetende som vissa av invandrarna har. Skulle jag få bestämma skulle gärningsmännen få ett hårt straff, sedan utvisas på livstid. Även de anhöriga skulle få följa med på resan. Ut med skräpet !

2007-12-10 @ 08:49:27
Postat av: Anders

Håller med dig Tommy

2007-12-15 @ 14:05:38
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag gillar ingen organiserad religion, varken islam judendom eller kristendom. Idioter som våldtar ska ha sitt straff antingen de heter Thor Paulsson eller Mohammed Mohammed. Nåt med ni ville?

Till Lasse specifikt kan jag svara: Samhället så klart. Hur helvetes många föräldrar tror du med vett och vilje uppfostrar sina pojkar till våldtäktsmän? ALLT handlar om klass, och många av de här stackars kräken som gör sig skyldig till gruppvåldtäkter och liknande befinner sig allra längst ner på klasstegen, har inget som helst hopp om vare sig framtid eller livet. De får sin uppfostran från skeva ideal som Tony Montana och andra gangsterfilmer och därmed också sin syn på vad som är manligt. I deras förvirrade värld kan det vara det som är manlighet.

Dock, längst ner på klasstegen såtr inte de helsvenska s.k. "Stureplansprofilerna". Vad tror du deras ursäkt var, för de var ju inte blattar?

Tore; jag läser inte din rasistblogg så ofta förstår du. Nätet är fullt av dem så smickra inte dig själv.

2008-01-06 @ 19:57:37
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: jonathan erlingsson

japp på våra anstalter kan ja även intyga att det är överrepresenterat med invandrare ,har varit på några av dom största men dock inte värsta ,men det är ju lustigt att dom kommer undan med våldtäkter .men bara en stund dom får sitt fullt på
paveljongerna de vill ja lova .politikerna e nig dom värsta rassarn ,mot just svenskar sluta pjolta med invandrarna

2008-02-05 @ 20:35:49
Postat av: Tina

släpp dem fan va fan tro ni bara för de så länge de va bara en misstack de va tjejernas fel jag vet tjejerna sa att jag gjorde de jag ville men jag ville ge de problem de där för jag berätta jag känner tjejerna

2008-02-16 @ 15:46:18
Postat av: Anonym

100% DE HOROR

2008-02-16 @ 15:53:45
Postat av: Anonym

HADDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRR KOMM TBBXXX

2008-02-16 @ 15:54:06
Postat av: Ahmed

Hejsan

Jag förstår hellt klart va du menar thoralf, jag kan förstår att många svenskar är väldigt arga på utläningar och tom kanske hatar de, men ni har missat en mycket viktig poäng i de hela.

För de första vill jag säga att jag är själv utlänning men å andra sidan så är mina barn svenskar, konstigt va?

jag är utbildar mig själv till advokat och har jobbat hårt sen dagen jag kom till sverige, jag känner många utläningar som gör desamma jag gör och vi är alla solta över de.

De här fallet har 2 typer, den första typen är:

Två tjejer är ute på gatan, ett gäng ser de, killarna i gruppen uppmuntrar vanrandra till att visa "manligheten" och så går de åt skogen.

Den andra typen är:
Två tjejer har varit tillsammans med nåra av dessa killar i gänget, de vill hämnas, de går och spelar det hela och hittar på en historia, och så går de åt skogen. Dessa 2 typer är vanliga mest den andra typen som oftast ingen känner till eftersom man är ute efter att få skadestånd.

Jag håller med er allihopa dessa 2 kräk bör straffas hårt och tom utvisas.

Det jag vill säga är att i alla samhälle så finns de goda människor, men de finns gott om den andra typen också.

De flesta invandrare är såna som utvisas på grund av grova orsaker de får vi inte glömma.

De klart de finns goda människor som vill jobba och förbättra sig men de flesta är barbariska som vill bara ta pengar och skicka till hemlandet utan att tänka på folk som verkligen sliter här och betalar skatt (som jag själv och många andra som mig) och ni också.

Bra att du tar upp sånt viktigt men jag hänvisar att du inte ska få folk å tro att ALLA utläningar e såna. Araber är snart en minoritet i Sverige och många andra folk grupper är snart de också, och deras barn är svenskar.

Tack

2008-03-06 @ 02:26:28
Postat av: Info

...och nu har en av de misstänkta försvunnit! Rymt!

? Av cirka 10 förövare åtalas endast 2 stycken. Har verkligen polisen och åklagaren lagt ner det arbete de kunnat på detta fall? Med stor sannolikhet inte.

? En rymningsklassad främling misstänkt för våldtäkt tillåts gå på obevakad permission med sin far. Hur kan ett sådant beslut får tas? Vari finns lämpligheten i att en misstänkt våldtäktsman skall få besöka en simhall och se unga svenska flickor i badkläder?

? Trots att sonen åtalats för en våldtäkt som skall vara en stor skam enligt koranen så har släkten inga problem med att gömma undan sonen. Deras agerande visar också på ett stort förakt för Sverige och dess lagar.

2008-03-17 @ 22:59:30
Postat av: Less

Word på Typiskt och Tommy, brott som dessa borde straffas med omedelbar utvisning. Samtidigt blir jag äckligt less på alla svenskar som påstår att man är rasist för att man tycker såhär. Direkt man säger något illa om invandrare av en anledning så blir man kallad rasist, de är ju fan bara att kolla på statistiken. Jag vet att det finns många invandrare som är väldigt tacksamma för att dom fått komma till sverige, och dom gottgör ju det också genom att skaffa jobb och göra sitt bästa att lära sig svenska. Kan också förstå deras hat mot kriminella invandrare som gör så att alla blir dragna över en kant. Jag bedömmer inte någon på hur dom ser ut, utan vad dom gör.

2008-04-17 @ 16:20:24
Postat av: Annika

Ja, Gud...vad jag blir aggressiv när jag läser detta.
Vi har precis flyttat ifrån förorten Vårberg, precis utanför Skärholmen, kungens kurva, till sörmland där vi har köpt ett hus.
Vi ville inte att våra döttrar skulle vara rädda när de gick hem från centrum en vanlig kväll kl 20.00.
Att vara rädd i sitt eget land pga dessa invandrargrupper som står och hänger här och där är inte klokt.
Hur ska jag kunna lita på att dessa invandrarkillars mammor har uppfostrat sina söner till att leva i demokrati och visa respekt för sina medmänniskor, och alla vi svenska kvinnor?
Det räcker med att sitta på tunnelbanans röda linje och se hur de tittar på svenska flickor....det räcker för mig.
Invandrare borde bli väldigt informerade om hur vi i sverige lever och att våra kvinnor och flickor ska få vara ifred på allmän plats.
Ett övertramp borde leda till utvisning direkt.
De ska respektera vårt språk och vår kultur.
Att bara sitta på tunnelbanan och bli glodd på är oerhört frustrerande och irriterande.
Jag har sagt till så många invandrarmän genom åren. Speciellt då de glott på mina döttrar.
Att komma hit och vålta en enda flicka är att vålta hela vårt fina samhälle som våra svenska pensionärer byggt upp. De ska direkt ifrån vårt land. Samma dag. De har inget här att göra.
De kan gå runt i sina länder och planera vem de ska ta till fru där eller tvinga till sexuella handlingar för att de ska yngla av sig!!!!
Det är vidrigt. När jag gått runt på skärholmens torg och tittat på alla dessa kvinnor tycker jag så synd om dem.....samtidigt blir jag förbannad.....hur kan man finna sig i att leva som en förminskad och liten människa utan rättighet att bestämma över sig egen dag.
Man kan omöjligt förstå sig på det!
Jag har bott i förorten Vårberg i 36 år så jag känner massor av dessa invandrarkvinnor(de fick inte ens gå på öppna förskolan med sina barn....Nä...där fanns ju svenska pappor som glatt fikade och byggde legotorn med sina barn. De fick ju inte befinna sig i samma rum som en svensk trevlig pappa.
Vem bestämmer det?
Vem bestämmer i vilket rum man får befinna sig?
Då blir jag istället förbannad när jag gick på torget i skärholmen.
Sverige erbjuder så mycket mer....ändå.....så vill man vara förtryckt
Otroligt men sant!

kramar från annika

2008-05-01 @ 09:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0