VARIFRÅN KOMMER MINA BESÖKARE?

Antalet besökare på min blogg befinner sig i en stigande trend och ligger på ca 1500 varje vecka. Nu skulle jag vilja ha lite hjälp av er som besöker och läser min blogg. Hur många av er kommer från min hemkommun Kalmar eller hur många kommer från någon annan kommun i Kalmar län och hur många kommer från någon annan del av världen.
För mig skulle det vara intressant att veta detta då det kanske även skulle påverka inriktningen på mina inlägg.

Om du vill hjälpa mig med denna lilla undersökning vore jag tacksam.
 
KLICKA HÄR FÖR ATT VÄLJA VAR DU KOMMER IFRÅN OCH SE RESULTAT!


Om detta lilla expriment slår väl ut kanske jag börjar lägga upp möjligheten att rösta om diverse frågor som är aktuella för mig i t.ex. kommunpolitiken i Kalmar kommun.

Kommentarer
Postat av: Gustafsson i Säffle

du kan installera gratisprogrammet seitmeter på din blogg.

http://www.sitemeter.com/

Förutom att den mäter antal besökare, kan du ganska bra se varifrån enskilda bloggbesökare kommer ifrån.

Jag tycker det är väldigt sympatisk service.

2007-12-05 @ 19:06:39
URL: http://gustafssonisaffle.wordpress.com/
Postat av: Thoralf A

Tack för tipset, Gustafsson.

2007-12-05 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0