Muslimska lagar i Sverige!

Sveriges muslimska förbund ställer följande krav och önskemål till riksdagspartierna.

*  att det inrättas en moské i varje stad eller kommun, vilka bör byggas med räntefria lån
*  att det etableras muslimska grundskolor i områden med många muslimer
*  att muslimska barn ges möjlighet till undervisning i homogena grupper i hemspråk och islam i de kommunala skolorna
*  att det startas en imamutbildning vid våra svenska universitet och högskolor
*  att muslimerna får dispens att utföra så kallad halalslakt
*  att skilsmässor bland muslimerna ska godkännas av en imam
*  att muslimer bör få ledigt för fredagsbön och vissa högtider
*  att det inrättas särskilda kvinnokvällar på badhusen

Enligt Mahmoud Aldebe finns det idag hela 470 000 muslimer i Sverige.

Jag ställer mig frågan varför har dessa muslimer sökt sig till Sverige? Dom tycks inte ha tagit till sig så mycket av västerländska samhället trots miljard satsningar på integration av svenska staten. Det är ju alldeles uppenbart att de inte kommer anpassa sig till vårt samhälle heller eftersom de kommer med dessa krav. Staten borde satsa dessa miljarder på andra system i samhället istället som skolan, vården och äldreomsorgen.

Jag ställer frågan igen varför har dessa muslimer sökt sig till Sverige? Varför har de inte sökt sig till ett annat muslimskt land om de inte vill ändra sitt levnadssätt. Svaret är väl så enkelt att vi öser pengar över dessa grupper. Det är bara att komma till Sverige så blir du försörjd utan att behöva arbeta vilket passar dessa människor utmärkt. Skulle du få besked om avvisning behöver du bara gömma dig med hjälp av t.ex. svenska kyrkan så ordnar det sig lite senare med permanent uppehållstillstånd i Sverige sedan är det bara att börja ställa krav om egna muslimska lagar.

Är alla svenskar så naiva så de inte ser vad som håller på att hända med vårt fina land?

Jag har i varje fall bestämt mig för att försöka göra något åt det. Gör det du också!!!

STÖD SVERIGEDEMOKRATERNA.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Alfsson

Nu får ni fan ge er, för i helvete omogna fjortizzar säger ja bara här försöker min bror skapa en bra sida och ni fjollar er bara SKÄRPNING!

2007-02-14 @ 11:18:46
Postat av: ola

IP spårning är att föredra på sådana trashankar. Abuse idioten!
Även om han sitter på ett IP som är falskt går det lätt att spåra ;-)

2007-02-17 @ 23:02:01
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:10:39
Postat av: Förlåt

Förlåt för att vi paja din brors hemsida jag tycker bara att det va väldigt rasistiskt.. och att visa sånt här stör väldigt många människor..!!!

2007-02-26 @ 14:52:15
Postat av: Förlåt Thoralf

Förlåt för att vi gjort så här vi brukar inte ta illa upp på bloggar vi är 3 personer som är väldigt aktiva inom allt och tar gärna reda på information om vad som händer i sverige men jag måste dock erkänna att vissa saker med denna hemsida är ganska rasistisk.. Även om muslimer kräver egna lagar så vet både ni och jag att detta kommer aldrig att gå igenom ingen svensk person kommer att acceptera det så att lägga upp en blogg som är "rasistik" spelar ingen roll.. Visar bara att man är väldigt ointresserad av lösning och man vill bara vara en del av problemet... Aja Hejsvejs

2007-02-26 @ 14:55:53
Postat av: Förlåt thoralf

Hursomhelst måste jag erkänna att hemsidan är bra formulerad för att manipulera folk till att hata andra människor..

2007-02-26 @ 15:00:44
Postat av: Anonym

Sveriges muslimska förbund ställer följande krav och önskemål till riksdagspartierna.


* att det inrättas en moské i varje stad eller kommun, vilka bör byggas med räntefria lån
* att det etableras muslimska grundskolor i områden med många muslimer
* att muslimska barn ges möjlighet till undervisning i homogena grupper i hemspråk och islam i de kommunala skolorna
* att det startas en imamutbildning vid våra svenska universitet och högskolor
* att muslimerna får dispens att utföra så kallad halalslakt
* att skilsmässor bland muslimerna ska godkännas av en imam
* att muslimer bör få ledigt för fredagsbön och vissa högtider
* att det inrättas särskilda kvinnokvällar på badhusen


Enligt Mahmoud Aldebe finns det idag hela 470 000 muslimer i Sverige.


Jag ställer mig frågan varför har dessa muslimer sökt sig till Sverige? Dom tycks inte ha tagit till sig så mycket av västerländska samhället trots miljard satsningar på integration av svenska staten. Det är ju alldeles uppenbart att de inte kommer anpassa sig till vårt samhälle heller eftersom de kommer med dessa krav. Staten borde satsa dessa miljarder på andra system i samhället istället som skolan, vården och äldreomsorgen.


Jag ställer frågan igen varför har dessa muslimer sökt sig till Sverige? Varför har de inte sökt sig till ett annat muslimskt land om de inte vill ändra sitt levnadssätt. Svaret är väl så enkelt att vi öser pengar över dessa grupper. Det är bara att komma till Sverige så blir du försörjd utan att behöva arbeta vilket passar dessa människor utmärkt. Skulle du få besked om avvisning behöver du bara gömma dig med hjälp av t.ex. svenska kyrkan så ordnar det sig lite senare med permanent uppehållstillstånd i Sverige sedan är det bara att börja ställa krav om egna muslimska lagar.


Är alla svenskar så naiva så de inte ser vad som håller på att hända med vårt fina land?


Jag har i varje fall bestämt mig för att försöka göra något åt det. Gör det du också!!!


STÖD SVERIGEDEMOKRATERNA.

2007-03-12 @ 15:27:09
Postat av: Pastor Trond

Personer som dere sveridemokrater får meg til å ønske at man lager en mur mellom sverige og norge. Sånn søppel som dere er ikke velkommen i vårt land.

2007-03-22 @ 23:32:21
URL: http://www.verdikanlanen.com
Postat av: Jessica

Hej, jag måste bara säga att jag håller med dig till viss del, men jag kan också hålla med om att det uppfattas som rasistiskt. Sveriges befolkning består kanske 50% av invandrare, vad vet jag. Pga. att dem är så pass många kan man inte dömma alla samtidigt, många idioter men många är också underbara människor, precis som "vi svenskar". och utan invandringen får vi också tänka på att Sverige inte skulle fungera, över huvud taget.

(Måste bara säga det att jag tycker att invandringen här i Sverige är på tok för stor och allt för mycket pengar går till "sånt där" istället för att det skall gå till t.ex. skolor, sjukvård, äldrevård osv.)

Kör hårt!/ Jessica

2007-10-24 @ 14:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0