JAN MILLD GRANSKAR GOMORRON SVERIGE



Vi var många som reagerade på svt1 och Gomorron Sverige den 18 juli och jag gick verkligen i taket över det förtal som dessa personer ägnade sig åt i TV-soffan.


Läs mitt inlägg från den 19 juli med länkar.


Jan Milld är en av alla som skriver en kommentar till mitt inlägg.


Nu har även Jan Milld gjort en liten analys om lögnarna i TV-soffan och media som med alla tänkbara medel försöker förvrida sanningen för alla som inte försöker tänka lite själva.




Se Jan Millds "Lögnarna" på youtube


Jag anmälde programmet till granskningsnämnden omgående och ärendet har följande nummer, 759/08, om någon vill följa ärendet hos granskningsnämnden.



Granskningsnämnden lyckas inte med att skriva rätt årtal på bekräftelsen vilket jag finner ganska märkligt. Vi får väl se vad Helena Söderman kommer fram till.


Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Märkligt jag var just inne på denne Milds sida precis innan jag åkte till brädholmen för att beskåda Joe Labero och så,, här e Mild igen på min favvoblogg??? Fantastisko!

2008-08-29 @ 21:39:36
Postat av: Westerbotten

En enda dålig sak kan man säga om Jan Milld. Han borde uppdatera sin blogg så att folk kan komma med kommentarer. Det höjer underhållningsvärdet ganska kraftigt med lite interaktivitet...



Hör du mig Janne?

2008-08-29 @ 21:56:17
URL: http://www.westerbotten.blogspot.com
Postat av: Pelle i Lyckeby

Hej Thoralf,



Med risk för en felplacerat kommentar vill jag tacka för en av de mest intressanta bloggarna på nätet. Jag tittar förbi åtminstone en gång per dag och jag tycker du gör ett fantastisk arbete som otröttligt gräver och redovisar fakta.

Vi är många som står bakom dig och SD, även om vi inte alltid syns så finns vi där och på valdagen vet vi vad som måste göras.



/Pelle i Lyckeby

2008-08-29 @ 23:58:50
Postat av: Thoralf A

Tack Pelle!



Att ge ett positivt omdöme är aldrig felplacerat Pelle, oavsett om det gäller mig eller någon annan medmänniska.

2008-08-30 @ 00:41:44
Postat av: Tobias Lindgren

Thoralf! Jag vill bara meddela dig att Östrans politiske redaktör Peter Akinder gav dig rätt idag, eller alltså igår fredag, i ett inslag i programmet "Studio Ett" i Sveriges Radio P1. Din gamla debattartikel: http://www.tinyurl.com/64o2jn



Här är inslaget:



http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?ProgramID=1637

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1325415



"Vänsterallians

Vänsterpartiet har i veckan bjudit upp dom båda samarbetspartierna Miljöpartiet och Socialdemokraterna. Vänstern vill att partierna tillsammans bildar arbetsgrupper för att forma en röd-grön regeringspolitik inför nästa val 2010.

Lars Ohly, vänsterpartiet, Lotta Gröning, debattredaktör på Aftonbladet, Peter Eriksson, miljöpartiet och Peter Akinder, Östran i Kalmar medverkar."



Lyssna på slutet. Där hör du hur Peter Akinder återkommer till sd flera gånger. Han låter mycket rädd. Du skrämmer sossarna, Thoralf! Fortsätt så!!! Fortsätt sprida sanningen.



(Skriv gärna ett nytt blogginlägg om detta.)

2008-08-30 @ 01:27:24
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=9udnmSy03Vk

2008-08-30 @ 02:30:43
URL: http://www.youtube.com/watch?v=9udnmSy03Vk
Postat av: Åke



Man tar sig för pannan.

3,9 MILJONER!

Trots att mamman inte var sjuk. Tar man inte in läkarintyg? Utreds det inte alls?

Jag vet hur svårt det var att få hjälp när min mamma blev skröplig.

Jag vet inte vad som retar mig mest; nysvenskarnas fräckhet eller svenska myndigheters otroliga naivitet.

http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=441922





2008-08-30 @ 09:22:17
Postat av: Lasse

När TV2 startades på slutet av 60-talet sägs det att man stoppade en FNL-demonstration och lotsade in dem alla för anställning.....

Deras inställning verkar vara sitta kvar i väggarna för gott.

2008-08-30 @ 09:27:35
Postat av: Anonym

Hej och godmiddag ! Var idag på förmiddagen hos min äggleverantörer och inhandlade några kilo av deras sprättägg . Dom vet att jag står upp för SD och hälsningen jag fick med mej var vi håller på dej och SD ! Roligt när man får såna signaler och det är inte dom enda , folk börjar mer och mer vakna till och inse att sveriges invandringspolitik drar ner landet i avgrunden !

Ett annat ämne :- En partikamrat uttryckte sej som följer att en som är färgad är sedan skapelsens begynnelse avsedd att bo i dom länderna dom är födda i på grund av att deras hudfärg tål solen bättre ! vet inte om det stämmer men tycker att det låter logiskt !



mvh S-E Karlsson

2008-08-30 @ 14:54:01
Postat av: Nordmann

Veldig bra blogg!

Sverige trenger et innvandrer kritisk parti, slik det er i Danmark og Norge. OG et slikt parti må ha personer som deg. Saklig og hardt arbeidende.



Stå på, det er en glede å lese de fleste av dine "kommentarer".

2008-08-30 @ 15:15:48
Postat av: Tore

Sannerligen är sanningen svår att bekämpa för de

okunniga. Kan dessutom inte annat än att hålla med "Nordmann", med berömmelse av ditt verk!...

2008-08-30 @ 15:50:50
Postat av: Anonym

Peter Akinder kallar i sitt svar på Thoralfs insändare , våldtäkter ,hedersmord knivmord ,nedknuffningar från balkonger ,rån .människosmuggling , knarksmuggling ,bankrån ,sprängningar av lägenheter ,för stora utmaningar !!!



Mvh SEMA.

2008-08-30 @ 18:56:42
Postat av: Westerbotten

Thoralf, när jag lägger upp din blogg i blogglistan på min blogg så jag skall kunna se om det har skett några nya inlägg på någon av mina favoritbloggar funkar det inte med din.



Möjligt att det bara fungerar med bloggar från blogspot.com men kanske beror det på att rss 0.91 som du använder på något sätt är gammalt och att det finns nyare som funkar bättre...

2008-08-30 @ 21:21:16
URL: http://westerbotten.blogspot.com
Postat av: Magnus

Det finns tyvärr nästan inte en chans att få rätt. Inte ens rena felaktigheter i rent ensidiga reportage rättar de. Jag har testat det många gånger.



En majoritet av vänster i nämnden, med någon moderat som alibi.

2008-08-31 @ 19:27:40
Postat av: Roberth Ström

Lasse det köper jag med tanke på hur Svt ser ut. Svt bör läggas ner helt och rensas ut från alla tokiga vänsterstollar

2008-08-31 @ 22:59:26
URL: http://www.surabloggen.wordpress.com
Postat av: K. Johansson

SD har min röst 2010! Tack för en helt fantastisk blogg!!

2009-03-06 @ 11:34:00
Postat av: Jan Milld

Nu har jag startat en blogg på Wordpress:

http://milld.wordpress.com/



Där kommer att läggas ut fler av mina filmer från Youtube eller Daily Motion.



Välkomna dit!



mvh

Jan Milld

2009-12-17 @ 23:48:05
URL: http://milld.wordpress.com/
Postat av: Jan Milld

Till signaturen Westerbotten: Nu hör jag dig (bättre sent än aldrig)!

Men jag hittar ingen mejladress till dig på din blogg.

Hursomhelst på den blogg jag nu startat inte bara finns möjligheten av ge kommentarer - det uttryckligen efterfrågas och välkomnas!

2009-12-17 @ 23:54:09
URL: http://milld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0