GALENSKAPERNA INOM ISLAM




Den arabiska våren får minst sagt bisarra följder. Efter att jag läst artikeln i DN blir jag minst sagt mörkrädd. Ett lagförslag i Egypten innebär att flickor skall kunna giftas bort från 14 års ålder.

Det andra lagförslaget visar på islams rätta ansikte. Farvälsamlag skall tillåtas till 6 timmar efter hustruns död. Är det något som även ingår i sharialagarna? Är islamister även nekrofiler?

Frågan är om det inte är dags att förbjuda islam i Sverige.

Läs artikel i DN.

UPPDATERING

DN har tagit bort ovanstående artikel och hänvisar till denna artikel istället.

I Danmark och Jyllandsposten har man dock inte ännu ändrat sin artikel.

Angående gårdagens debatt kan man konstatera att Hanif Bali (M) sänkte moderaterna till ännu lägre nivåer då han var tvungen att säga tvärtemot Björn Söder på varje punkt.

Varje gång SD får delta i TV och 7-klöverns politiker "tvingas" vara tvärtompolitiker finns det bara en vinnare, Sverigedemokraterna.


Kommentarer
Postat av: Info

LENA SUNDSTRÖM



En av Sveriges mäktigaste opinionsbildare, Lena Sundström, håller inte med. Om att begränsa eller förbjuda islams spridning i Sverige. Som ni kan höra här, är sådana svenskar, som motsätter sig en snabb, muslimsk massinvandring från Somalia till landet mellan Danmark och nordpolen ingenting annat än sjuka rasister:



http://politikerbloggen.nyheterna.se/2011/08/29/47047/

2012-04-26 @ 23:08:19
Postat av: OT

Jag förstår verkligen er sjuklöverpolitiker, ni tänker bara lite så här skruvat från vänster eller varför inte från höger och vem klandrar er då logik inte är ett ämne ni har godkänt i. Jävlar anamma - "Pickadulverman": http://www.youtube.com/watch?v=8hx4WM9Dw2I

2012-04-26 @ 23:16:32
Postat av: Fredrik

Ja ner med hela vänsterpacket dit!



Kan dom handgripligen få känna på det dom i blindo försvarar! Kommer aldrig visa denna fanatiska religion eller bakåt strävande kultur respekt!



Ordentligt stolt över att vara svensk !!

2012-04-26 @ 23:27:47
Postat av: Bertil

Är detta verkligen på riktigt?



Det låter så galet att det skulle passa i en galen Mel Brooksfilm, typ "Det våras för Arabien".

2012-04-26 @ 23:39:47
Postat av: Igor

Nekrofili är inte perverst eller omoraliskt ... Det är den sista (?) kulturyttringen.

2012-04-27 @ 00:01:10
Postat av: Kalle

Thoralfs länk till artikeln i DN var bruten av DN vekar det som.



Pöva länken som jag lagt in som URL. Hoppas att den funkar istället.

Postat av: OT

Jag bara ser framför mig hur alla sjuklöverpolitruker är i startgroparna för att urskulda detta. "Paint it Black": http://www.youtube.com/watch?v=n1zBG2TEjn4



"I see a politician and I want him to explain

No colors anymore I want them to turn back

I see the girls walk by dressed in their burka clothes

I have to turn my head until my darkness goes



I see a line of girls and they're all wearing black

With no faces to my suprice, old times never come back

I see people turn their heads and quickly look away

Like a newborn baby it just happens ev'ryday



I look inside myself and see my heart is turning black



I see my politician and I want him to explain



Maybe then I'll not fade away and have to face the facts



It's not easy facing up when the whole world is turning black



No more will my green sea go turn a deeper blue



I could not forsee this thing happening to us"

2012-04-27 @ 00:17:49
Postat av: OT

Eftersom sjuklövern alltid röstar i mot SD:s förslag föreslår jag följande som kommer leda till multikulturell härdsmälta:



Jag föreslår att SD lägger ett förslag i riksdagen om att i sann multikulturell anda införa ett s.k. "Egyptiskt" rum på varje sjukhus runt om i vårt land, som en extra option kan också ett tidtagarur ingå i rummets utrustning för man vill ju inte bryta mot några främmande lagar...

2012-04-27 @ 01:14:53
Postat av: Göran Andersson



Globaliseringen går fort! Egyptierna vill väl inte vara sämre än svenskarna. Knappt har lagen om tidelag som pornografisk litteratur hunnit välsignas och intiftas av 7klövern i Sveriges Riksdag förrän någon annan hittar på något än värre. Dekadensen tycks inte finna några gränser.



Instämmer med bloggägaren i frågan om att det kanske är läge att förbjuda Islam i Sverige.



2012-04-27 @ 02:55:12
Postat av: Ex occidente lux

DN påstår nu att uppgifterna inte stämmer och har plockat bort den ursprungliga artikeln och infört en dementi.



http://www.dn.se/nyheter/varlden/sex-med-doda--politiskt-vapen

2012-04-27 @ 03:26:04
Postat av: Hulda

Tittade på Debatt igår kväll. Men höll på att få ett utbrott.

Hanif Bali (M) förespråkade ett oinskränkt mottagande av de ensamkommande. Landets kommuner skulle enligt honom tvingas ta emot dem och pengar fanns tydligen hur mycket som helst hos Staten.



Undrar också hur många gånger på den korta tiden han i olika ord fick in "barn".

Troligen för att försöka att dribbla bort kraven från Björn Söder om åldersbestämning av dessa "barn"........

Verkligheten börjar flåsa Bali i nacken. Fler och fler får nu upp ögonen för åldersbluffen som kostar oss skattebetalare miljarder.....

2012-04-27 @ 07:51:23
Postat av: AWSvensson

Statstelevisionen kunde på morgonen meddela att en anställd på Migrationsverket undanhållit fakta så att asylsökande inte fick svenskt medborgarskap. Hur kan man vara så okunnig så man inte inser att asylsökande först ska ha uppehållstillstånd för att därefter kunna få medborgarskap.Sen kan man undra om ,nej det förstår man varför SVT väljer en sådan nyhet men inte denna.Migrationsverksanställd riskerar att bli åtalad .

Postat av: Info

MILJÖPARTIETS HANDLINGSPLAN



Här är Miljöpartiets handlingsplan för att påskynda den svenska autogenociden:



http://www.mp.se/templates/mct_177.aspx?number=176421

2012-04-27 @ 09:05:27
Postat av: S-E Karlsson

Jag kan inte hjälpa det men jag tyckte faktiskt att Belinda Olsson skötte sej bra igår , hon lät faktiskt Björn Söder och araben tala till punkt vilket inte brukar vara fallet annars .

2012-04-27 @ 10:28:15
Postat av: S-E Karlsson

Eftersom inte alla godhetsapostlar vill ta emot invandrare i sina hem och gosa med dom där så föreslår jag att invandrare tex från Irak som fått uppehållstillstånd i Sverige tar emot ett par stycken av sina landsmän mot en viss ersättning i sina hem , detta skulle nog bli mycket billigare för Sverige , då skulle pensionerna inte behöva sänkas !

2012-04-27 @ 10:33:42
Postat av: Stefan A

Tänkte detsamma AWSvensson, det ena var tydligen inte lika viktigt som det andra..nyhetsvärdering brukar det vist kallas i fulmedia och SVT...och vad den "värderingen" går ut på vet vi alla vid det här laget, Bali var en riktig snackmaskin, så nu vet man hur han har tagit sig fram i politiken, det är inte pga. hans stora visdom, utan hur fort dumheterna har vält fram ur munnen.....

2012-04-27 @ 10:36:58
Postat av: Lärare

Jag måste säga att Björn Söder gjorde mycket bra ifrån sig i onsdagens debatt.

Lugnt o sansat klargjorde han SD:s politik på området.

Hanif Bali var alldeles för aggressiv o yrade på som en tydlig 7-klövermedlem



Mer av SD i TV! Kanske inte så lätt när SD ofta blir åsidosatta när det gäller framträdanden i media.



Vi ger aldrig upp. Sprid SD:s politik!



2012-04-27 @ 10:53:27
Postat av: Da Capo

*Följ Norges exempel - spara el genom att öka

invandringen - från Afrika*



Nedanstående skildring är inte hämtad ur Norges

okända motsvarighet till Grönköpings Veckoblad

utan kommer från norska radion NRK:

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.8098610

----------------------------------------------------

Ökad invandring medför lägre strömförbrukning



Elförbrukningen i Norge är på stark march neråt. Detta tack vare Norges nya bosättare. De använder nämligen minimalt med ström. Maten deras är som i de flesta andra norska hem, men utrymmet som står till deras förfogande är mindre och därför är också antalet lampor mindre, som hos denna familj på fem personer från Eritrea: - Vi släcker för allt som vi inte behöver, vi förbrukar inte mycket ström, säger Milkias Tecle. Och detta är han inte ensam om.



Antalet icke-västerländska invandrare i Norge har fyrdubblats sedan 1990. Samtidigt har elförbrukningen i Norge planat ut. Norsk Energi Förbrukning upptäckte att medan elanvändningen ökat i jämnt tempo, i själva verket med 55 procent mellan 1970 och 1990, så är ökningen från 1990 till idag bara tre procent. Man gav Vestlandsforsking i uppdrag att ta reda på varför siffrorna hade utvecklats på detta sättet.



Detta resulterade i en forskningsrapport som tydligt visar sammanhanget. - Det viktigaste skälet är att bostadsutrymme per person har upphört att öka. Och det viktigaste skälet till detta är att den växande delen av icke-västliga invandrare genomsnittlig bor på 40 procent mindre yta än den övriga befolkningen, säger forskningsledare för Western Research Institute, Carlo Aall. Hade kurvan fortsatt att stiga som den gjorde fram till 1990, skulle vi ha förbrukat 55 procent mer el idag än vi gör nu. - Men en stor reduktion av strömförbrukningen har inträffat, faktiskt i närheten av 60 st 'Alta kraftverk', säger Aall.



Invandring bidrar mest. Det råder föga tvivel om att både mildare klimat-och energibesparande åtgärder bidrar till statistiken. Men det är invandringen som hjälper till mest, när det gäller att minska förbrukningen av el. Detta bekräftas av familjen från Eritrea. De använder inte elektricitet när det inte är nödvändigt. - När du har mindre utrymme använder du mindre med ström, säger Embaynesh Mengistu. - Jag har besökt många norska hem, och jag tror att de använder för mycket el, säger Milki Tecla.

Skrivet av Vidar Gudvangen & Tone Merete Lillesvangstu 24.04.2012 21:51.

2012-04-27 @ 11:41:22
Postat av: Da Capo

Det norska strömspartipset springer nu jorden runt!



http://gatesofvienna.blogspot.se/2012/04/conserving-electricity-through-cultural.html

2012-04-27 @ 11:58:09
Postat av: Karlskronabloggen

Hanif Bali är ju själv enligt egen utsago ensamkommande flyktingbarn och påstår att han minns när han som treåring stod ensam på Arlanda. Det uttalandet säger väl det mesta om hans trovärdighet.

2012-04-27 @ 12:02:57
URL: http://www.karlskrona.nu/blogg/
Postat av: Magentan

@ Hulda



På tal om att få utbrott ...



http://svtplay.se/v/2787149/debatt/eftersnack_26_april



:)

2012-04-27 @ 12:26:07
Postat av: Observer

Oavsett om DN nu av okända skäl dementerar sin artikel så kan konstateras att den s.k. "arabiska våren" skildras på olika sätt.I utländska medier finns en numera ganska ifrågasatt vår,i svenska medier råder det på de allra flesta håll en eufori kring samma årstid.En kvinnlig skribent på Newsmill påpekade denna skillnad för en tid sedan vad gäller den negativa utvecklingen för kvinnors situation i Tunisien med frågan:Varför kan jag läsa om detta i utländska medier och inte i svenska?Den frågan var inte proffstyckarna speciellt intresserade av att svara på.Tystnaden och den totala frånvaron av kommentarer i medierna var uppseendeväckande.Fel människa ställde fel fråga.Så fungerar den svenska debatten och de etablerade kretsarna tycks vara helnöjda.

2012-04-27 @ 12:32:04
Postat av: Magentan

Björn Söder gjorde en bra prestation i SVT Debatt, inte minst i Eftersnack.



Han fick med det mesta av det viktigaste och han var lugn och saklig, i mycket skarp kontrast till den hysteriska kvinnan jämte honom i Eftersnack.

2012-04-27 @ 12:38:02
Postat av: Lotta

Även jag tycker att Björn Söder gjorde bra ifrån sig mot den glappkäftige moderaten. Jag hade ändå önskat att Björn Söder tryckt på mer om att det inte rör sig om några barn i blöjåldern. Lyssnade man på vad moderaten sa så lät det som om det rörde sig om stackars småbarn i blöjor som tvingades växa upp i hemska barnhem vilket alla insatta vet är en stor fet lögn. Läser i dagens Östran om att personalen på fritidsgården Monte Cavallos största utmaning varit att försöka upprätthålla lag och ordning. Det har även förekommit hot, stölder, antastning, skadegörelse och brand. I slutet av artikeln som så klart inte finns på nätet kan man läsa att "de ungdomar som skapat mycket av problemen slutat komma till fritidsgården". En stilla undran: Hur många fritidsgårdar kommer öppnas och efter kort tid stängas pga att kriminella individer inte kan vistas i civiliserade samhällen? Visst var det väl samma beteenden som gjorde att man stängde fritidsgården i Funkabo som de oskyldiga små liven använde som skäl till att bränna ner stora delar av Berga Centrum?

2012-04-27 @ 13:03:22
Postat av: Lotta

Läs den anonyma debattartikeln från Expressen som annars kräver att alla som skriver i deras tidning står för sina åsikter. Skribenten håller med Centerpolitikern och tillika hyckalren Staffan Danielsson. Man förundras dessutom av det den anonyme skribentens skriver här: "Dessutom är det mycket viktigt att folk har förtroende för migrationspolitiken. Om ingen talar om sådant som folk undrar över, och som flyktingarbetare viskar om, kan Sverigedemokraterna ta lätta poäng som vi inte borde ge dem." Lätta poäng? Varför heter det alltid lätta poäng när det gäller att Sverigedemokraterna har rätt?

 

Postat av: Svensson

Sverige är ett kristet folk, och ska så förbli, rör inte min bibel.

2012-04-27 @ 14:27:08
URL: http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/
Postat av: AWSvensson

Magentan,häxa har fått ett ansikte , maken till korkad individ får man leta efter, här har reportern ställt en fråga till Söder och så kommer kärringdj-n och gapa .................. n

2012-04-27 @ 14:31:32
Postat av: Ex occidente lux

Jyllandspostens artikel står kvar, men DN har fått kalla fötter och dementerar sin egen nyhetsrapportering. Vad är sanning? Det faktum att arabiska media har tagit upp detta, visar ju att nekrofil-sex är en uppfattning eller möjligen aktivitet som florerar hos många muslimer. Annars hade man ju presenterat det hela som ett alldeles absurt påstående.



Hur som helst: islam hör inte hemma i Sverige, Europa eller i något civiliserat sammhälle över huvud taget.

2012-04-27 @ 14:58:11
Postat av: Lotta

Jo men i jämställdhetens namn har ju även muslimska kvinnor rätt i att ha sex med sin avlidne make läste jag i den danska artikeln. Hur det är tänkt att det skall gå till rent praktiskt förtäljer där emot inte historien. När det gäller den ilske damen i Debatt får det väl officiellt anses att hon gett den rabiata hysterikan ett ansikte. Hugaligen det var snudd på att det skulle slå över för henne verkar det som. Skämde ut sig gruvligt tycker jag.

Postat av: Lotta

Tänkte på den hysteriska tandläkaren som på Debatt stod och sa att man inte kunde avgöra på tänderna hur gammal en person var. Sökte lite på visdomständer. Det de flesta verkar vara överens om är att dessa uppträder mellan 18-25-års ålder. Om då ett "ensamkommande" litet knyte befinns ha fullt utvecklade visdomständer tyder det alltså på att de är äldre än 18 år.

2012-04-27 @ 16:45:28
Postat av: slamist

ni verkar tro att det finns ett organ, som kyrkan, inom islam som kan predika vad muslimer ska göra och inte göra. Det finns inget sådant organ.



Alla kan predika vad de vill, vissa får högre effekt för att de är mer kända, men det finns ingen struktur, som kyrkan, inom islam.



islam har bara en bok, allt annat är optionellt.



Och alla som har muslimska föräldrar blir inte muslime själva automatiskt, det är en illusion, man blir muslim efter 15 om man tar shahada OCH lever som en muslim.<- obs.



Sverige har en STOR hög med ickemuslimer som svenskar tror är muslimer.



de som skjuter på bussar, våldtar kvinnor, är med i gängbråk, dricker och är orsakar skada på allmän egendom: Är inte muslimer enligt riktiga muslimers standard. De kanske är muslimer enligt egna standarder, samt Svenska icke-muslimers standarder men inte annars.



Det är dessutom oturligt att blanda ihop religion med härkomst.



De riktiga muslimerna som utför sina plikter har jämförbart lika ansvarstagande och lika gott anseende som många riktigt kristna som begår goda och omtänksamma handlingar efter vilja att vara en god människa med gott anseende inför guds ögon.

2012-04-27 @ 16:50:36
Postat av: Låt dom

Låt dom införa såna lagar om dom vill, inte fan ska du lägga dig i din jude. Hade du velat att blattarna började införa sina sharialagar i Sverige? Antagligen inte, så ge fan i att kritisera andra länder bara för att dom utvecklas mer än Sverige. SD är inget annat än ett skitparti precis som sossarna, reinfeldterna och alla andra skitpartier som egentligen inte gör något bra utan följer Israel på ett eller annat sätt.

2012-04-27 @ 17:07:33
Postat av: Christian

Kära Thoralf, i kraft av din ställning som riksdagsman bör du snarast motionera om att vi inför samma lag i vårt barbariska och hedniska Sverige, då borde väl Herr Reinfeldt bli nöjd, det svenska är ju bara barbari...

2012-04-27 @ 17:33:35
Postat av: Lassekolja

ÄNTLIGEN!!! När blir vi lika framsynta i Sverige?

Postat av: Lotta

@slamist

Bland dessa "riktiga" muslimer, räknar du Waberi, Aldebe osv, osv som vill införa Sharialagar i Sverige? Räknar du den islamistiske självmordsbombaren i Stockholm för en "riktig" muslim? Var befann sig alla "riktiga" muslimer efter ovan nämnde muslimske islamisterna dåd i Stockholm? Var ni ute och demonstrerade mot islamistisk terrorism?

2012-04-27 @ 17:51:11
Postat av: Lotta

@Låt dom



Vilken komiker. Anser du att länder där man anser att nekrofili är en rättighet är ett land som utvecklas?

2012-04-27 @ 17:53:52
Postat av: X

Slamist: Först skriver du att det inte finns någon auktoritet som definierar vad en "riktig" muslim får eller inte får göra, för att sedan definiera vad "riktiga" muslimer gör och inte gör. Hur ska du ha det?

2012-04-27 @ 18:01:26
Postat av: Pelle P

@slamist



Det du skriver i ditt inlägg bekräftar att det är folk från muslimska länder som begår dessa handlingar,men varför hör eller läser man inga fördömanden från dom ickemuslimer som vi enligt dig tror är muslimer. Dom borde protestera i högan sky. Varför tar dom skiten för något som dom blir beskyllda för. Sen är min egen åsikt att INGEN människa kan rå för var dom är födda & vad dom är födda till.

2012-04-27 @ 18:03:48
Postat av: Da Capo

Nicolai Sennels på Snaphanen om: Muslimsk demografi



I Danmark röstar 89,1 procent av muslimerna på vänstern. I Frankrike uppgår detta antal till 95 procent. Denna tendens är densamma över hela västvärlden. Således är muslimsk invandring i själva verket import av valboskap för vänstern.



Därför är det inte förvånande att vänsterpartierna är de som arbetar hårdast för att öppna våra gränser för mer icke-västerländsk invandring. De belastar sina egna länder med resurssvaga invandrare från mindre civiliserade kulturer för att säkra sina egna omval. Till vår del av världen bjuder de in folk som skaffar många barn och som bara kan hantera ett fåtal typer av jobb och som därför alltid kommer att rösta på socialisterna.



Medan våra stater och kommuner spenderar miljarder euro, kronor och pund på invandrare, måste vi övriga betala mer och mer i skatt. Några av mina vänner konfronterade ordföranden för Europeiska kommissionen, José Manuel Barroso, för ett par år sedan, när de av en slump stötte på Barroso när han kom ut från en dyr restaurang. De frågade honom i en anklagande ton: “Vet du att du skapar en massa problem för framtida generationer genom att låta så många utlänningar komma till Europa?” Barroso svarade ilsket: “Våra barn får hantera sina egna problem”.



Barroso skapar medvetet problem som redan har lett till en ekonomisk och samhällelig katastrof med många skadade och döda. Han vill att hans egna och andras barn skall rensa upp i röran han kommer att lämna efter sig när han går i pension på sin EU-finansierade megapension. Barroso är en brottsling och en fegis om du frågar mig.



Smutsiga små hemligheter

Våra politiker och statistiker (som avlönas av politikerna) gör sitt bästa för att behålla sin smutsiga lilla hemlighet: antalet muslimer i våra länder. Det verkliga antalet är dolt i olika sätt att kategorisera om en person som är invandrare, 2:a, 3: e eller 4:e generationens ättling av invandrare eller egentligen en infödd västerlänning.



Därför kommer den tidpunkten då infödda västerlänningar kommer att vara minoriteter i sina egna hemländer mycket tidigare, än vad myndigheterna säger. Men vi behöver inte vänta så länge, eftersom våra länder inte behöver ha en befolkning som till 50 procent består av muslimer för att nå en kritisk massa – den kritiska punkten – där vi tvingas in i en era av barbari.

Som mina vänner på Gates of Vienna nyligen rapporterat i “Lögn, förbannad lögn och den norska statistikbyrån“, kommer “Hälften av Oslos invånare 2040 att vara invandrare”. Många av våra storstäder, däribland många huvudstäder, kommer att ha muslimsk majoritet långt innan det finns en sådan majoritet i landet som helhet.



Andra demografiska faktorer

Många människor tror att invandring och födelsetalen är de kritiska faktorerna. Men det finns andra demografiska faktorer som kan uppväga dessa, då det gäller muslimsk demografi i våra huvudstäder och andra stora städer. Vi kan kalla det “dra- och tryck-faktorer” (pull and push factors) – faktorer som dels drar muslimer till våra största städer och dels trycker ut icke-muslimer ur städerna.



Dra-faktorer (som drar fler muslimer till de stora städerna):

- Alla olika typer av invandring.

- Schengenavtalet, som gör det möjligt för invandrare från andra länder att i flock ta sig från kontinenten till vissa områden med bättre levnadsvillkor för muslimer (nordiska städer med högre sociala förmåner och andra skäl, vilka anges nedan).

- Stora städer har ofta en muslimsk gemenskap som lockar ännu fler muslimer, eftersom de föredrar att leva bland andra muslimer.

- Stora städer har billiga subventionerade bostäder som är överkomliga för fattiga människor, vilket muslimer ofta är, eftersom de är mindre intresserade av att skaffa sig en utbildning och ett arbetsliv.

- Stora städer med billigt subventionerat boende är mer attraktiva för människor som kommer från en kultur som har färre estetiska förväntningar på boende och miljö. Där kan de leva med andra muslimer i sharia-kolonier vilket ger högre social status än att leva i en sk finare stadsdel.

- Stora städer erbjuder bättre möjligheter att tjäna pengar som outbildad (som relativt många muslimer är), t.ex. genom att sälja snabbmat eller köra taxi. I dessa jobb kan muslimer tjäna pengar utan att behöva spendera tid med icke-muslimska kollegor.

- Unga muslimer uppmuntras att inte distansera sig från det muslimska samfundet i de stora städerna, eftersom detta gör det svårt för resten av det muslimska samhället att utöva social kontroll.



Pådrivande faktorer (som 'trycker bort' icke-muslimer från de stora städerna):

- Icke-muslimer tenderar att flytta ut ur de stora städerna på grund av stigande etniska spänningar och konflikter.

- Flera icke-muslimer försöker leva ute i landet när de blivit föräldrar.

- Den moderna arbetsmarknaden gör det möjligt för framför allt välutbildade människor att leva utanför de stora städerna med hjälp av internet.

- Icke-muslimer tenderar att flytta till platser där det finns färre muslimer också på deras barns dagis och i förskolor och skolor.



Och vad kommer att hända när antalet muslimer i våra storstäder rör sig mot 20, 30, 40 och 50 procent?

Ta ditt lokala muslimska getto som exempel och multiplicera med 20.

----------------------------------------

Text och översättning: Nicolai Sennels, psykolog

Ursprungligen publicerat på Jihad Watch den 1 april.

2012-04-27 @ 18:14:17
Postat av: J B Doe

Enligt den danska artikeln har kvinnor (i jämLIKhetens namn?) motsvarande rätt att ha samlag med sin avlidne man. Hoppas verkligen att likstelheten hunnit inträda inom de tillåtna sex timmarna.

2012-04-27 @ 18:40:57
Postat av: Rigor mortis

J B Doe! Sök mitt namn på Wikipwdia.

2012-04-27 @ 19:08:46
Postat av: Arvid

SVERIGE PÅ OMSKOLNING?

"... Som svensk läsare hajar man flera gånger till över likheterna mellan den intensiva omskolning som studenterna i Rumäniens fängelsehålor utsattes för och den ideologiska läxa som massmedia, etablerade politiker och utbildningsväsendet i Sverige söker inpränta i oss.



Denna likhet är ingen slump. Det är i mångt och mycket samma ideologi som motiverade torterarna i Rumänien, som motiverar det svenska etablissemanget från vänster till höger. Det är i grunden samma ideologi som fick torterarna i Rumäniens fängelser att tvinga sina offer att dra Rumäniens historiska hjältar i smutsen, som får självutnämnda historiker i maktens tjänst att omtolka Sveriges historia för att göra den mer mångkulturell.



Det är samma ideologi som fick torterarna i Rumäniens fängelser att tvinga sina offer att hitta på lögnaktiga, förnedrande och perversa historier om sina egna föräldrar, som får Gudrun Schyman att gapa ”död åt familjen” på vänsterpartistiska partikongresser.



Skillnaderna hittar vi inte på ett ideologiskt plan utan på ett taktiskt: där marxisterna i Rumänien använde sig av systematisk tortyr och våld, vilket gav häpnadsväckande resultat på kort sikt, har etablissemanget i Sverige i högre grad förlitat sig på tålmodig, repetitiv propaganda från vaggan till graven – en taktik som visat sig vara mer långsiktigt hållbar. Vi känner emellertid igen den ideologiserade verklighetsbeskrivningen, den metodiska nedsmutsningen av allt som traditionellt har hållits högt och verklighetsfientligheten i de utopiska dagdrömmar som till varje pris skall förverkligas. Läs vidare: http://atland.motpol.nu/?p=351 / missa inte kommentar nr 3, Magentan!

2012-04-27 @ 20:00:40
Postat av: Skånepåg

@ Lotta



En i mitt tycke vederhäftig faktainformation om tänder att hänvisa till vid behov:

"Barn har 20 mjölktänder. En vuxen har 32 tänder.

8 framtänder

4 hörntänder

8 falska kindtänder

12 äkta kindtänder

De innersta kindtänderna kallas visdomständer, de brukar komma fram tidigast vid 19 års ålder."



Och till något helt annat:

Beträffande kvinnors möjlighet att idka sex med en död man är detta en omöjlighet. Erektionen åstadkommes genom att mannens libido styr att blodet "trycksätter" de 3 svällkroppar som finns i berört organ. D.v.s. inget fungerande hjärta betyder inget "tryck" och

Postat av: Skånepåg

Sorry, kommentaren slank iväg? .... en omöjlighet till all "aktivitet".

2012-04-27 @ 20:35:19
Postat av: Rigor mortis

@ Skånepåg! Var inte så penetrationsfixerad.

Klitorial petting medelst den avdödes mebrum virile torde vara fullt möjligt. Variatio delectat!

2012-04-27 @ 20:47:50
Postat av: Edward Ulfertz

Samlagsrum på bårhuset? Ett framsteg för det barbariska Sverige!

2012-04-27 @ 21:00:23
Postat av: Skånepåg

@ Rigor mortis aka Likstelhet



Så du anser att detta skulle bli något njutbart och variationsrikt att utföra detta med sin klitoris mot mannens numera "avsomnade könsorgan". Huga, verkar så perverst att vi lämnar detta ämne för evigt.

Penetrationsfixerad låter nästan lika bra som alla andra nya modeord. Något för SAOL och för Svenska Akademien att ta sig en funderare på?

2012-04-27 @ 21:32:47
Postat av: Magentan



Signaturen "zelotai" har i sin kommentar på Avpixlat bidragit med följande länk där man kan läsa lite mer om den hysteriska damen som skällde på Björn Söder.

http://www.ord-forradet.se/page31.html



Citat från länken:

"Redan som 18-åring var hon fullt engagerad i politiken på den yttersta vänsterkanten ..."

"...Under gymnasietiden anslöt sig Margreth till Vietnam-rörelsen och under demonstrationerna på Avenyn 1971 hamnade hon rejält i hetluften. ..."



2012-04-27 @ 22:09:01
Postat av: Gubben o Gumman

Magentan : En fråga gäller vad gör hon i SVT

2012-04-27 @ 22:27:45
Postat av: J B Doe

Mitt förra inlägg var visserligen avsett som (sjuk, men dock) humor. Men tack i alla fall för info om rigor mortis, svällkroppar etc.

Vågar man göra ett inlägg till utan att tas bokstavligt?

I så fall vill jag rekommendera de stackars sörjande änkemännen att trösta sig med en uppblåsbar BARBAR-a.

2012-04-28 @ 08:52:53
Postat av: Robin Shadowes

Självklart att mohammedanen Bali vill ha hit fler ensamkommande. Det är ju fler av hans egen sort d v s fler femte kolonnare att infiltrera Sverige med.

2012-04-28 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0