6 JUNI SVERIGES NATIONALDAG

Idag är det Sveriges dag! Alla oikofobers fasa!

Aftonbladet utbrister:  Vi firar mångfald idag – Inte enfald.

Uppenbarligen har man på den socialdemokratiska Aftonbladet inte fattat någonting. Detsamma gäller nog tyvärr på en hel rad redaktioner och hos andra politiskt korrekta personer.

Jag tycker bara att det är tragiskt att läsa och höra hud dessa personer ”dissar” vår nationaldag. Varför flyttar inte dessa personer till något annat land där de förhoppningsvis skulle trivas bättre. Norge är väl förstås inget alternativ med tanke på 17:e maj. Men de finns väl knappast något annat land där självförnekelsen är lika stor som i Sverige och där den dessutom ivrigt påhejas av etablissemanget. De värsta landsförrädarna skulle utvisas från landet då de utan tvivel är en säkerhetsrisk för vårt land.

Jag hoppas att kungafamiljen får en trevlig dag och kväll på Skansen. Utan en massa obehagliga skriverier i skvallerpressen. Mina förväntningar på oikofobjournalisterna är dock inte högt ställda. Jag tror inte de kan hålla sig på mattan trots att det är Sverige nationaldag. Jag skäms redan å deras vägnar.

Själv undviker jag nog alla offentliga firande! Jag är trött på att höra dessa talare prisa våldtäktsmän, tjuvar och illegala invandrare (papperslösa flyktingar enligt ”expertisen”) i sina hyllningar till det mångkulturella samhället. Att vi inte ens får vara stolta svenskar på vår egen nationaldag utan måste prisa t.ex. muslimsk ojämlikhetskultur är rent ut sagt bisarrt!

Jag har hissat den svenska flaggan, som för övrigt är nyinköpt och som premiärhissades idag. Annars inledde vi nationaldagen med nypotatis, sill och nubbe (Skåne) sent igår kväll innan vi vid midnatt körde ett fyrverkeri på stranden.




Att vi får 7,8 procent i United Minds junimätning känns väldigt bra, trots Jan Helin och hans oikofobispolare. Det är dags att börja ta tillbaka Sverige och förpassa Jan Helin till rännstenen där han hör hemma. Målet måste vara att få minst 10 procent i en opinionsmätning innan år 2011 har gått över i 2012.

Ha en bra nationaldag alla mina vänner!

Trackback
RSS 2.0