EN MYCKET OBEHAGLIG BILD

Östran har idag en mycket obehaglig bild i tidningen. Att se koranen inlindad i svenska flaggan får mig att må illa.

Svenska flaggan med sitt kors står för helt andra värden än vad koranen gör med sin kvinnosyn och barbariska människosyn med bland annat sharialagar.

Inget förvånar mig dock när det gäller socialdemokraten Nasim Malik!

Jag har fått starka reaktioner på denna bild under dagen!

Se bild på följande länk.

Efter att jag fått smälta bilden några timmar så ställer jag mig en fråga. Hur ser Östrans agenda ut? Ingen normal svensk person kan väl tro att denna bild skulle stärka Nasim Maliks och socialdemokraternas chanser i valet. Min bedömning är att denna bild rör upp starka känslor hos en majoritet av den svenska befolkningen som ser den. Kosmopoliten Henrik Rydström undantagen förstås, han jublar säkert ute på Boholmarna.

Frågan är om Östran är ute efter att "sänka" Nasim Malik och därmed också socialdemokraterna?

Personligen förknippar jag koranen med dessa bilder! Och det är jag säkert inte ensam om.



I kommentarerna skriver J-å följande.

"Tror inte svensken blir särskilt upprörd över att se svenska flaggan och Koranen arrangerad på detta sätt.
Svensken i gemen har inte en aning om vad Koranen egentligen står för och de verkar tyvärr "skita" i det också."

Då har j-å inte sett min mailbox!

Här kommer ett litet smakprov på mina läsares uppfinningsrikedom (fotomontage) och reaktioner på denna bild.

Kommentarer
Postat av: HenrikP.

En sådan självbelåten uppsyn på "skinkmackan".

Hoppas folk får upp ögonen för vad islam kan ställa till med ifall vi låter det gå för långt.



Att polisen anklagas för rasism i sitt arbete är bara patetiskt.Hoppas hela poliskåren kommer ut och berättar hur deras vardag ser ut,vet att SD har många röster att hämta ur dessa led.

2010-09-04 @ 15:31:16
Postat av: Funtaren

Notera att Koranen står på/framför Svenska flaggan. Den är inte inlindad i den. Därmed är det värre än vad Toralf beskriver.



Koranen står på/framför svenska flaggan. Alltså den är överordnad svenska flaggan. Detta är helt normalt muslimskt symbolspråk, något som inte uppfattas av icke-muslimer som inte fäster sådan vikt vid symboler.



Exvis: har du en fick-koran lägger du inte den i bakfickan. Inte ostraffat iaf. Den skall vara i innerfickan närmast hjärtat.



Packar du en koran packar du den högst upp i packningen. Och du lägger definitivt inte skor, underkläder eller necessär över den.



Låter vansinnigt för en svensk men så är det faktiskt. Jag har själv upplevt det.

2010-09-04 @ 16:08:12
Postat av: Lotta

Vore kul att se reaktionerna om någon gjorde likadant med en bibel framför en flagga för något muslimskt land.

2010-09-04 @ 16:21:54
Postat av: Skeåning

Upptäckte idag att skånskan har en hel ramadanblogg, som tycks bedrivas av en närmast psykotisk muslim.

Läs och begrunda propagandan.

2010-09-04 @ 16:25:56
URL: http://blogg.skanskan.se/ramadan/
Postat av: Jonas

Koranen är en jävla bög-blaska

2010-09-04 @ 16:27:29
Postat av: MW

Är inte detta fanskändning. Det finns starka regler för hur Sveriges flagga får hanteras.

Om någon vet detta låt mig veta så skall jag bums polisanmäla det eventuella brottet.

2010-09-04 @ 16:28:35
Postat av: Måns

Har PK värvat valarbetare på dårhusen? Den frågan måste ställas, då nu “protesterna” mot SD börjar ligga farligt nära ren terrorism.



I dag, t ex, så var det en massa PK-drägg som vid ett valmöte i Borlänge kastade ägg mot Jimmie Åkesson.



Och går man in på SD-kuriren så finner man att det är gott om vallokaler där det bedrivits valfusk mot SD.



Så var det alltså med det där med att “ta debatten med SD”



Saknas argument så är terrorism ock valfusk bekvämare. Visst, men det är SÄPO:s skyldighet att just skydda politikerna mot brott av ifrågavarande slag.



Men visst ja, SÄPO är ju bara en gren av SAP, (SAP)O



Det är nog där skon klämmer.

2010-09-04 @ 16:40:30
Postat av: Malin R

"Skinkmackan" Malik är en linslus som vid varje tillfälle som ges tränger sig fram för att bli plåtad.Exempeln i Kalmar är otaliga under årens lopp.Vad medierna aldrig gör är att ställa intrikata frågor till herr Malik.Han är bl.a. frontfigur i den s.k. islamska kulturföreningen Salam i Kalmar.Verksamheten pågår i en källarlokal på Storgatan i staden.Enligt uppgifter inifrån källarmoske´n är journalister inte välkomna dit.Varför, om man ska ingå en "fusion" med det svenska samhället.Vad är det som inte får komma ut i offentlighetens ljus om verksamheten?Hur ser Maliks syn på kvinnan ut?När han samlar likatroende i hemmet i Smedby får då kvinnorna vara i samma rum som männen kan t.ex. vara en relevant fråga?Det finns andra frågor också som borde ställas.Nej,verkligheten är att Malik är en herre som åker på en räkmacka i vårt samhällssystem,

utan risk att oroas av fråvisa journalister.Så ser den politiska korrekheten ut i dagens Sverige.Notera dessutom att Malik är (s)-kandidat till riksdagen ganska så högt placerad dessutom.I Göteborg har moderaterna sin islamiska fundamentalist på valbar plats till riksdagen.I Kalmar län kan man tycka att socialdemokraterna borde varudeklarera Malik på ett ärligare sätt än vad man gör nu.Anledningen till att man inte gör det ,är naturligtvis att han endast ska användas som röstdragare i invandragrupperna.Hans mycket små uppdrag i kommunalpolitiken i Kalmar tyder på att det är just så (s) använder honom,men det har man inte talat om för honom.Det har emellertid inte Barometern fattat.Inte Östran för den delen heller.

2010-09-04 @ 16:45:03
Postat av: Göran

Vad gör muslimen Nasim "skinkmackan" Malik här?

Hade det varit en ynka tillstymmelse till ryggrad i detta kräk så hade han för länge sedan åkt hem och hjälpt sina landsmän i det katastrofdrabbade Pakistan. Men det är väl betydligt bekvämare att sitta i Sverige på sitt breda arsele och kritisera svenskarna för "rasism" samtidigt som man sprider budskapet från den falska profeten!



2010-09-04 @ 16:50:55
Postat av: Måns

(forts)



Men Åkesson förlorade inte fattningen utan fortsatte enligt DT sitt anförande

”Fortsättningsvis tog Jimmie Åkesson bland annat upp sitt partis syn på äldrepolitik och kriminalpolitik.

- Våldtäkterna har ökat med 700 procent sedan 1970-talet. Det var 6000 anmälda våldtäkter 2009 och 200 dömda våldtäktsmän. Det visar att det behövs kraftfylla insatser. Genom att stärka rättsväsendet ytterligare kan vi öka skyddet för kvinnor och få fler våldtäktsmän dömda, förklarade Jimmie Åkesson. ”

2010-09-04 @ 16:55:47
Postat av: Hajen

Man får inte skända vår nationalsymbol med inbundet skithuspapper.

2010-09-04 @ 17:08:19
Postat av: Lotta

@Malin R



Skinkmackan har setts gående i stan med sin kärring. Som en rättrogen muslima gick hon på behörigt avstånd efter skinkmackan. Vad han har för kvinnosyn blir med en kristallklart.

2010-09-04 @ 17:20:20
Postat av: Lasse

Flaggan + koranen är även på bild i pappersupplagan av Barometern. Mackan har dock ersatts av den andra kränkta mannen.



Själv känner jag mig kränkt av denna bild.

Vart skall jag anmäla det ?

2010-09-04 @ 17:25:03
Postat av: Inge Sandén

Man får iaf.hoppas, att ett större antal som tänkt rösta på sossarna ändrar sig, då de ser denna bild.

Om inte detta är kränkning av vårt land och vår flagga då vet inte jag vad ordet kränkt betyder.



Detta är ett bevis på att vi svenskar aldrig någonsin någon gång kan samsas med dessa muslimer,som nu bevisligen visat vad dom är ute efter.

Valet skall handla om, kan vi någonsin leva ihop med dessa Sverigefientliga islamister,som sossarna så ömt håller om ryggen.

Bryr mig inte längre om någonting,förrän svenska folket sagt nej till islam den 19 sept.

Det känns meningslöst att prata om skola,vård och omsorg så länge dessa islamister får härja vilt,dom skall bekämpas till sista blodsdroppen.

Nu ligger vi ju 1000 år före deras kultur,det bevisar Kalmars innvånare genom att inte gå ut på gator och torg och skrika och gormar,som vi sett på TV-skärmen,dessa pensionsräddare gör när de känner sig kränkta.

Nej till islamisterna i vårt land rösta SD 19 sept.

2010-09-04 @ 17:44:54
Postat av: Funtaren

I Thoralfs två tillagda bilder är Koranen och dess innehållna lag shari'a i en mer naturlig kontext. Detta vill islamister sätta över vår kultur, vår demokrati och vår lag.



Land skall med lag byggas, ja - men vilken lag? Det är det vi röstar om den 19 sept.

2010-09-04 @ 18:43:03
Postat av: Ronny

Sveriges muslimska förbund följer nu Mahmoud Aldebes (m) krav:



•En moské i varje stad eller kommun.

•Moskébyggen borde finansieras med räntefria lån som alternativ till villkorat bidrag från utlandet. Kommunerna borde ta på sig ansvaret att gå i borg för räntefria lånen eller låna ut pengar räntefritt till moskébyggen för kommunens muslimska invånare.

•Att integrera islam i svenska skolor.

•Det innebär att man lyfter hemspråket och religionen i schemat som ett vanligt ämne, där muslimska barn får möjlighet till undervisning i homogena grupper i eget hemspråk och egen religion i de kommunala skolorna. Imamer och hemspråkslärare borde få status som ordinarie lärare i ämnet hemspråk och religion.

•Det innebär att man lyfter hemspråket och religionen i schemat som ett vanligt ämne, där muslimska barn får möjlighet till undervisning i homogena grupper i eget hemspråk och egen religion i de kommunala skolorna. Imamer och hemspråkslärare borde få status som ordinarie lärare i ämnet hemspråk och religion.

•Alla kommuner borde ordna en kväll i veckan som ska vara en kvinnokväll respektive männens kväll i gym och simhallen.

•Att riksdagen stiftar en lag som ger svenska muslimer rätt att vara lediga under de islamiska högtiderna Eid al fitr och Eid al Adha är krav från alla muslimer. För nuvarande är det omöjligt att ta ledigt från arbeten för att fira högtiden tillsammans med familjen.

•Muslimer kräver att regeringen ska undersöka möjligheten till en särlagstiftning är möjlig och hur detta i fall ska motiveras utifrån existerande lagstiftning i religionsfrihetslagen.

•Muslimer kräver alltså en lagstiftad positiv särbehandling av i detta fall en religiös minoritet för att befrämja dess status och skydda den mot majoritetssamhället.

•Två timmars ledighet för fredagsbön, mellan kl.12- kl.14 under vintertiden och mellan kl.13-kl.15´sommartiden. Fredagsbönen är en obligatorisk bön som måste utföras kollektivt i moskén.

•Att bidraga till att muslimerna och judarna får dispens eller särlagstiftning för att utföra den islamiska och judiska slakten.

•Muslimer kräver att församlingsförbundet i svenska kyrkan i samarbete med landets kommuner ska reservera begravningsplatser i alla kommuner som har muslimska invånare.

•Att starta Imamutbildning vid svenska universiteten och högskolor är ett krav från landets muslimer och från svenska myndigheter.

2010-09-04 @ 18:46:04
Postat av: Inte-en-till

I dag har jag röstat! Det har aldrig känts bättre, eller nödvändigare.



För första gången röstade jag på Sverigedemokraterna. Och så kryssade jag i Thoralf, som skriver den enda SD-bloggen som jag läser regelbundet.



Lycka till, SD och Thoralf!

2010-09-04 @ 18:53:39
Postat av: Micael Foghagen SD-kandidat Kalmar

Undrar vad trogna muslimer gör norr om polcirkeln dessa dar....



Oops - det tänkte visst inte Allah på....

2010-09-04 @ 19:25:54
Postat av: j-å

Tror inte svensken blir särskilt upprörd över att se svenska flaggan och Koranen arrangerad på detta sätt.

Svensken i gemen har inte en aning om vad Koranen egentligen står för och de verkar tyvärr "skita" i det också.

2010-09-04 @ 20:04:50
Postat av: Obunden

Som jag ser det så vill killarna genom detta föra närmare muslimerna och det svenska samhället. Dem kanske vill visa att även muslimerna som bor i Sverige är måna om att Sverige ska må bra som land. Vart är det onda i det?



Fin gest!



Vi är alla människor... Glöm ej det!

2010-09-04 @ 20:54:52
Postat av: Tomas

Svar till obunden!

En kristen skulle aldrig spotta på eller elda upp en flagga så fort det inte går som vi vill. Men det gör en muslim utan vidare. Han skulle även skära av min hals om jag spottade på koranen.

2010-09-04 @ 21:04:03
Postat av: Obunden

@Tomas



Du drar alla muslimer över en kant och säger att alla skulle göra exakt samma sak, du talar om 2 miljarder människor.



Som jag ser det så håller killarna upp flaggan stolt... Vi kanske inte kollar på samma bild?

2010-09-04 @ 21:13:46
Postat av: j-å

Bilden på Akinder, Rydström och Wickbom var saftig.

En riktig femetta.

Men nu tar det väl "hus i helvete".

2010-09-04 @ 21:33:28
Postat av: OT

@Obunden: "...du talar om 2 miljarder människor."



2 miljarder!? Å så klagar de på att de är en minoritet! Härrejävlar, de är ju isåfall vi svenskar som är en minoritet!!! Du kan räkna med att jag som svensk kommer "hänga" utanför WorldDO:s kontor kl:06.00 på måndagmorgon. Mina krav är följande på att världen skall anpassas till mig:



1) Jag vill kunna köpa snus överallt

2) Jag vill kunna se halvnakna kvinnor överallt

3) Jag vill kunna äta bacon överallt

4) Jag vill kunna äta ärtsoppa överallt

5) Jag vill kunna dricka brännvin överallt

6) Jag vill kunna läsa bibeln överallt

7) Jag vill kunna... överallt



Jag är en minoritet i världen därför har jag rätt till allt detta och allt annat jag kan tänkas komma på, annars blir jag krängt. Och det viktigaste av allt, någon måste betala för allt jag vill ha.



P.S. WorldDO betalar ut diskriminering pengar i $

2010-09-04 @ 21:40:23
Postat av: Micael Foghagen SD-kandidat Kalmar

>Obunden



Islams förespråkare säger att vi kristna, och judarna före, hade missuppfatt det mesta - alltså var det dags för den "slutgiltiga versionen" - den som Muhammed fick uppenbarad för sif för sisådär 1500 år sedan.



En enkel fråga - vad är bättre med Koranen i Sverige, Västerlandet, ja på hela jorden år 2010, jämfört med något som inte redan finns i nya testamentet?



2010-09-04 @ 21:49:30
Postat av: Obunden

@Michael Foghagen



Ingen säger att Koranen är "bättre". Däremot är det en mänsklig rättighet att få tro på vad man vill, varje sig han heta Allah, Jesus och Buddha. Varför kan vi inte bara acceptera varandra?



Som sagt, vi är alla av kött och blod....

2010-09-04 @ 21:53:06
Postat av: Micael Foghagen SD-kandidat Kalmar

>Obunden



Jo, du har fel där, Islam grundar sig på att "vi" hade fel.



Och därför undrar jag fortfarande , vad är då bättre?

2010-09-04 @ 21:58:16
Postat av: Viktor

Svar till Malin R!



Vill först och främst be om ursäkt om ifall att det skulle bli mkt stavfel m.m i detta inlägg sitter nämligen på tåget från Danmark och skriver detta på en mobil!



Du frågar dig hur mailk har det hemma i smedby med kvinnosyn och dylikt, jag var bara tvungen på att kommentera det, jag delar inte Malis politiska åsikter med är god vän med en utav Malins söner och jag kan inte säga annat än att det är ett mycket kärleksfullt hem när malik bjöd på femtioårs kalas så var det lika mkt svenskfödda som utlandsfödda personer där och alla hade verkligen trevligt.



Hur som helst kände jag att jag var tvungen att skriva detta!

2010-09-04 @ 22:03:58
Postat av: Stefan K

"Obunden" kanske vill knalla in i närmaste moské och be att de bedjande accepterar alla de som inte ser upp till Koranen och Muhammed.

Personligen tror inte jag att Islam är en religion som accepterar icke-troende muslimer.

Att radikala muslimer inte accepterar dessa icke-troende muslimer har vi sett allt för många exempel på.

2010-09-04 @ 22:06:08
Postat av: j-å

@ Thoralf



Du har väl inte tappat sinnet för proportionerna?

Om det är 500 000 svenskar som läst Koranen, så blir det bara 10% av väljarkårens etniska svenskar.

Det räcker inte särskilt långt i sammanhanget, för vi behöver bli över 50% som läst och tolkat den.

2010-09-04 @ 22:10:12
Postat av: Funtaren

Obunden, du är en god medmänniska. Du tror alla om gott. Du vill inte se den sanning vi pekar ut för dig.



Du vill inte acceptera att islamister inte anser dig som icke-muslim lika mycket värd som en muslim. Du kan inte tro att de är beredda att tvinga på dig sin religion. Inte kanske tvångskonvertera dig, men att tvinga dig att ta hänsyn till allt islam föreskriver utan att vara muslim. Du vägrar att se det som händer i världen idag och dra slutsatser av det.



Tyvärr måste jag be dig öppna dina ögon och undersöka verkligheten. Om du inte orkar läsa källorna själv, gå då ut på internet och sök efter material. Du kommer att hitta en hel del dravel men även bra källor.



www.councilofexmuslims.com är en bra början. Det är en sammanslutning för fd muslimer. Dessa killar och tjejer har en bakgrund som muslimer men har också såpass med objektivt tänkande att de sökt sig bort från dogmatism och till en mer agnostisk/ateistisk hållning, ibland med fara för deras egen säkerhet pga det straff islam föreskriver för religiöst avfall.



De kan ge dig en uppfattning om vad som föranlett dem att söka sig bort från denna religion som alla säger är så förträfflig.



Jag rekommenderar emellertid att du också läser Koranen och tar del av åtminstone de viktigaste haditherna. Du kan få pekare på exmuslims.



Slutligen är lite resande och diskussioner med muslimer i nordafrika och mellanöstern väldigt nyttigt. Där lär du känna muslimer i stater styrda av muslimer, med större eller mindre inslag av shari'a i lagstiftningen. Försök också träffa kristna, buddhister, ateister och andra icke-muslimer i dessa länder och hör deras berättelser.



Jag kan rekommendera t ex Iran, Algeriet, Marocko, Syrien, Jordanien, Pakistan, Turkiet (men då inte bara Marmaris, Antalya och andra turistställen).



Se hur de reagerar på dina resonemang runt religionsfrihet, jämlikhet mellan könen, demokratiska friheter och demokratiskt styrelseskick, yttrandefrihet, möjligheten att kritisera religioner och säga att det inte finns någon Gud, och att Mohammed var en vanlig snubbe. Men var försiktig. Du kan råka illa ut.



Slutligen kan du ta och bekanta dig med det material som över tid framkommit om vad som egentligen lärs ut på muslimska skolor och i moskéer i väst. Du kan läsa om de saudi-producerade skolböcker i en muslimsk förskola i London som injicerade hat mot icke-muslimer i sinnena på förskolebarn. Eller de brittiska imamer som utåt säger sig stå för integration och fredlig samlevnad, men inför sina egna (och en dold kamera) talar om att krossa demokratin.



Om du inte orkar göra detta, som många av oss, som kritiserar islam och tror oss veta vad islamister går för och vilken agenda de har, har gjort, ja då antar jag att ditt val står mellan att tro på vad vi säger eller inte. Jag hoppas du tror oss. Det vore bra för Sverige och för dig själv.



Slutligen kan jag upplysa dig om att jag ursprungligen var mycket positivt inställd till islam. Jag trodde på alla historier om att det var en jämlik och tolerant religion, en fredens religion.



Efter att ha gjort det jag beskrev ovan har jag kommit på andra tankar.

2010-09-04 @ 22:19:30
Postat av: Micael Foghagen SD-kandidat Kalmar

>Funtaren



Ditt inlägg kommer jag printa ut för det är otroligt bra skrivet.



2010-09-04 @ 22:28:34
Postat av: Funtaren

"Why can't we all just get along?".



Jadu, bra fråga. Fråga inte oss, fråga din närmaste islamist varför han inte bara kan acceptera det samhälle vi lever i utan måste anpassa det, och oss, till islam?

2010-09-04 @ 22:31:58
Postat av: Kurtan

Dags för ni"khuffars" vilket betyder ni otrogna/orena att skaka av er hjärntvätten av vår fina DDR-tv och vakna upp.



Islam/muslimer är inte här i väst för att de älskar vårt samhälle, utan för att ta över och göra väst till "Dar al islam" eller under islam dvs sharia.



Väst för muhammedaner (detta uttyck från den store Winston Churhill), är orent och det är en helig uppgift att göra "Dar al harb" vilket betyder i stort sett krigszon till "Dar al islam".



Detta och mycket annat är programmerat in i "muhammedaner" sedan "dagis"....



Wake up or you will wake up in your worse nightmare....and your own blood....



Islamofobi eller kanske konspirationsteori, hmmm titta runt i världen så får du se....



MVH

2010-09-04 @ 22:48:40
Postat av: j-å

@ Viktor



Jag själv, precis som du hade samma uppfattning om muslimer, men har över tid reviderat dessa.

Med några mycket få undantag är det så att ett muslimskt hem är kärleksfullt så länge som hela familjen underordnar sej familjens överhuvud, vilket är fadern.



Rangordningen är föreskriven och mycket viktig för allas heder. Överhuvudet är fadern, så kommer eventuella söner, därefter modern och sist eventuella döttrar.



Faderns agerande styrs så av Koranen som grund, plus att det finns ett antal kulturella inslag och som jag kallar "hemmasnickrade lagar".

Respekteras denna rangordning är det frid och fröjd i hemmet.

2010-09-04 @ 23:08:28
Postat av: Funtaren

Det är klart, det finns ju folk som sätter likhetstecken mellan islamister och muslimer. Som "kurtan" här ovan. Det misstaget bör du inte göra.



Under dina samtal kommer du att träffa på många muslimer som är bra medmänniskor.



Men du kommer också att träffa på folk där man kan undra om hjärnan är helt eller delvis utbytt mot en USB-sticka med Mohammeds samlade verk på. Det är dessa människor jag kallar islamister, sådana som anser att Islams förkunnelse är den yttersta källan till vad som är ont eller gott, och har som yttersta mål att implementera shari'a som högsta lag.



Dessa personer utgör ett problem även för toleranta muslimer. I "Slaget om muslimerna" sägs väldigt träffande att "De känns igen på sin regelfixering", och att de ofta kritiserar/angriper trosfränder för sina i deras ögon syndiga leverne.

2010-09-04 @ 23:13:22
Postat av: Anonym

Jag har fortfarande nte fått någon SD-info i brevlådan. Bor i Oxhagen och har fått brevlådan fullproppad av S, MP,V, etc jävla talibaners reklamblad.



Snälla SD, dela ut info+valsedlar till oss som svikits av den s.k. posten!

2010-09-04 @ 23:16:46
Postat av: Funtaren

Du namn- och valsedelslöse: du kan beställa valsedlar på SD:s hemsida.



http://sverigedemokraterna.se/2010/09/01/fa-valsedlar-hemskickade-bestall-pa-webbsidan/

2010-09-04 @ 23:24:41
Postat av: Funtaren

Foghagen: Tack, en gör sitt bäste.



Kämpa på, jag hyser enorm respekt och tacksamhet gentemot er, som engagerar er offentligt för SD trots konsekvenserna för karriär och personlig trygghet.

2010-09-04 @ 23:33:29
Postat av: Kurtan

Funtaren, tack för ditt genmäle.



En enkel fråga.

Vad är en islamist?



Flersvarsalternativ:



a) En som bekänner sig till islam, och som agerar därefter? Exempel Osama B L



Eller.



b) En som bekänner sig till islam, men som utövar "taquia" dvs av islam godkänd lögn för att vilseleda oss "khuffars" och kunna sprida islam ?

Exempel: Arafat.



Vilket av dessa alternitiv är bäst ?



Ytterligare en fråga:



Hur många islam finns det ?



MVH

2010-09-05 @ 00:04:00
Postat av: Folkhemmet

"Alexander Louhichi försöker här göra en höna utav en fjäder! Varmt påhejad av Nasim Malik givetvis! Han försöker segla på att han är muslim och att han är utpekad & diskriminerad av polisen pga det. I samma andetag så menar han att man ska "skippa religionspratet" och berättar här att hans vän som också blev "drabbad" är kristen katolik! Som sagt vad har han på agendan?! Han tycker ju i en insändare tidigare publicerad i Barometern, angående attacken emot Lars Vilks vid hans föreläsning vid Uppsala universitet, "... att reaktionen blev så pass stark är helt normalt om man kollar på det utifrån en muslims perspektiv." Tack där avslöjar han sin och Maliks agenda! Man vill införa islam som den enda rätta normen i Sverige. Infaller man inte i det ledet så kommer man att få smaka på det "muslimska perspektivet" en omskrivning av våld emot oliktänkande, sk otrogna. I ena stund så fördömmer han våld och i andra så försvarar han det med det "muslimska perspektivet"! Kanske man skulle inföskaffa sig lite Koraner! Inte för att linda in i svenska flaggan, men kanske kan vara bra att ha om toapappret tar slut! Man vill ju inte med ett "muslimsk perspektiv" vara tvungen att använda handen!



En som borde vara tvungen att använda hjärnan och läsa på om yttrandefriheten i Sverigeär ju BosnjaK89 (JA I SVERIGE! Det är där ni bor nu!) som skriver "Varför ska ska våra skattepengar överhuvudtaget gå till att skydda Lars Vilks? Det är ingen annan än han själv som har satt sig i denna situation. Hade han haft respekt för alla människor och respekterat alla religioner så hade det aldrig funnits en hotbild mot honom.

Polisen borde skydda folket från Lars Vilks, och inte tvärtom!"



Importera idioti! Kan det bli värre?! Och så ställer ingen frågan VARFÖR SD kommer in i Riksdagen??!"

2010-09-05 @ 00:28:02
Postat av: Folkhemmet

La in ovanstående kommentar i Barran. Får se om den slinker igenom deras censur!?

2010-09-05 @ 00:30:46
Postat av: Robin Shadowes

Gillade särskilt den nedersta bilden med Bärsärken.

2010-09-05 @ 01:58:06
URL: http://sverigedemokraterna.se/
Postat av: Gubben o Gumman

Att socialdemokraterna i Kalmars invadrar alibi

hoppar på är väl inget förvånande,den ,mannen anmälde SAS för diskriminering när han fick en skinkmacka,han har även blivit nedslagen mitt på

dagen på AF trappa utan att några vittne sätt något,en riktig "sosseklippa".

Denna man är så grundlurad av Röde Börje och gänget

Snacka om at utnyttjas som duktig idiot.



Att Kalmars båda socialistiska tidningar spelar med i denna parodin kommer som ett brev på posten.



Svenne Banan blir bara förbannade detta gynnar SD

Lite synd att dessa kravmaskiner inte förstår det

samt att svensk polis gör massor med personkontroller varje dag.



Det man skall fokusera på här är "Jag kände mej krimminell".



Problemet äger den tillfrågade av polisen, således

inte Kalmar kommuns innevånare med några undantag.



Det finns säkert hjälp att få inom psykiatrin dåligt självförtroende i kombination av "problematiken" som Wikipedia tar upp i QI -snitt världen gör tillsammans med en totalitär

manipulativ press, att vi får läsa och se sådant här,rektum-journalistik på hög nivå.



Det är bla det du röstar om den 19 Sep Svenne.

Låt diktaturens kreatur få jobba på det nya statliga verket "Retroaktiva återkontrollverket

för felaktigt utfärdade PUT" .



Blanda ihop svenska flaggan med en sagobok skall man nog akta sej för,i valtider urkorkat.

(Se Wikipedia för större förståelse)



För det är väl inte så här att man går via polisen och svenska flaggan för att komma åt Lars Wilks.



För isåfall påminner vi om att det inte finns några svenska kameler på Ölands djurpark.

Som en liten passning ang Wilks och svenska flaggan.



Att upphovsmännen till denna parodi är Kalmars alladeles egna Helan o Halvan gör att man ändå kan se postivt på tilltaget.



Det värre med samhällsmisshandlarna på Östran och

Barometern,att man går sossarnas ärende så uppenbart är rätt skoj faktiskt vilka stolpskott.



Ett utomordentligt exempel på Divison röda presskåren" i sammarbete över "gränserna"

Läs: politisk korruption i media.



Det värsta av allt dom har ingen aning själva om det sossedagis ev journalistutbildning av partistrateger tragiskt är bara förnamnet på dessa stackare.

2010-09-05 @ 02:52:30
Postat av: Fredrik

Att ena stunden som muslim klaga,skrika och ta till våld när Lars Wilks visar det homosexuella islam.Sen stoppa in den där jävla boken i svenska flaggan som står för demokrati? Vilka jävla lögnare o islamfacister. Men som inte ungått en enda människa är ju att :



Dom gör precis vad fan somhelst och tycker vi ska finna oss i det!! sanslöst! hoppas vi tog en 1000 röster på det för den där boken är en styggelse!

2010-09-05 @ 05:40:25
Postat av: Stora Småland

Tror att " Skinkmackan" har ngt samröre med Citroen försäljaren i Kalmar , har sett honom där och det varunder riktiga kompisförhållanden , så köp inte ngn Citroen !

2010-09-05 @ 06:57:09
Postat av: Gubben o Gumman

OT : Lilla Saltsjöbadsavtalet" dvs säga att i text

och bild framhäva jippiesvenskar ,har en motsatt tolkning också, hur den fungerar kan ni se i Folkpartiets reklamfilm där man tar upp stöket,i

svenska skolan el något åt det hållet.



Filmen är negativ ,innehåller därför inga jippiesvenskar ,utan etniskt svenska elever får vara symbolen för att skolan inte fungerar.



Att det sedan är oiokofob partiet Folkpartiet som

har stor del till att skolan inte fungerar samt att skolor bilar brinner dödsskjutningar,som sedan

lägger skulden på etniska svenskar i filmen är verdervärdigt,Bengt Westerberg bla tog hit halva

Balkan på 1990-talet kan det möjligen var en del av skolstöket,vad tror du Svenne Banan.



Vi har också begåvats med 44000 Somalier vars barna som genom sitt frenetiska pluggande samt gedigna tankeförmåga berikat skolan istället för dom vanartiga etniskt svenska eleverna.



Om du Googlar runt lite på Wikipedia IQ-snitt i världen så förstår du hur jobbigt dom etniskt svenska eleverna har att följa med i jippiesvenskarnas höga studietakt ,och därför istället stör undervisningen,i allafall om man skall tro på Folkpartiet och dess film.



Sanningen är att det Folkpartiet gjort mot Sverige

är oförlåtligt för all framtid.



Om du är ung och skall rösta hjälp till att rösta

bort "Sverigemördarna" Folkpartiet från all politik

Det partiet är inte för etniska svenskar.



Se dom svenska politikerna sitta i tv sofforna och diskuttera skolpolitik utan att ta upp det rätta problemet,är som sex utan partner,relativt meningslöst på heltid då....



Kan man inte åtgäda problem och tala klartext skall

man inte styra Sverige det är något som är säkert.



Sveriges nuvarande riksdag består av 365 patologiska lögnare, majoriteten av dessa kallar sej borgeliga,var då någonstans?



Den 19 Sep ger vi dessa Sverigehatare en demokratisk pungspark.



Rösta SD så att början till slutet för denna Kalle Anka regim startar den 19 Sep.

2010-09-05 @ 07:22:02
Postat av: Malin R.

Lite sakupplysning.Fredens och toleransens religion islam gjorde att Malik lämnade Pakistan så muslim han är.Han tillhörde fel gruppering inom religionen med åtföljande hot och trakasserier som inkluderade mord på flera av grupperingens sympatisörer. Observera igen ,fredens och toleransens religion stod för detta.Att han nu visar sig på bild med en ung muslim som tycks ha samma uppfattning som de som förföljde Malik visar bara på hans enormt dåliga ömdöme eventuellt också på vad han egentligen står för.Det finns flera frågor Malik bör svara på i medierna men han kommer aldrig att få dem.Så ser vårt politiska landskap ut tyvärr.Sen kan man ju vara lika naiv som några skribenter här på sajten och tycka att alla religioner bl.a. islam är så fina och fredliga att de inte får kritiseras.Här kan man verkligen prata om heltäckande slöja utan ögonspringa när man betraktar verkligheten.

2010-09-05 @ 18:22:43
Postat av: Elp

Ar det trogtankta rasisters forbund som har arsmote?

2011-04-05 @ 14:09:19
URL: http://zombo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0