JAG ÄR EN PURSVENSK

Mediadrevet har gått mot Ulf Nilsson sedan hans krönika om ”pursvenskar” och det ”krig” som pågår i Sverige. Som Sverigedemokrat och pursvensk har detta varit en realitet under många år. I min värld är det dock inte bara den ”fienden” som Ulf Nilsson pekar ut i sin krönika utan jag ser även andra minst lika farliga ”fiender” eller till och med värre. Vilka tänker jag då på? De flesta inser nog att jag syfter på alla oikofober inom svensk media som rusar fram i blindo och hoppar på alla som kritiserar  massinvandringen och det mångkulturella experimentet som nu är på väg att falla ihop som ett korthus. Självmordsbombaren i Stockholm är bara en liten bricka i sammanhanget. Ulf Nilssons krönika är en annan.

Dessa oikofober finns i stort sett på varje tidningsredaktion eller ledarredaktion och jag är övertygad om att de börjat känna hur marken under dem börjar svikta. Flera av dem har säkert redan börjat fundera på hur de skall kunna göra en ”pudel” i det tysta för att rädda sitt eget skinn. Andra kommer fortsätta på den inslagna vägen tills det tar tvärstopp och inte ens då kommer de förstå att loppet är kört.
Jan Guillou har dessutom gett sig in i detta, läs artikel.

Igår lyssnade jag till Medierna i P1 och inslaget med en intervju av Ulf Nilsson som var ett bedrövligt spektakel. Intervjun med den anställde på SCB angående födelsetalen för svenskar och invandrare var än mer avslöjande av programredaktionens syften med sitt inslag. Jag blev väldigt upprörd över att man tydligen bara hade ett syfte med inslaget och det var att misskreditera Ulf Nilsson. Ingen som gav Ulf Nilsson sitt stöd fick komma till tals i programmet. Så blir det när oikofoberna på vår public service radio får styra. Skandal!

Sverigedemokraternas strategi efter valet ser ut att lyckas väldigt bra. Om man skall döma efter dagens opinionsundersökning från Sifo. Strategin att vara väldigt sparsamma när det gäller kommentarer angående självmordsbombaren i Stockholm är uppenbarligen också smart. Maud Olofsson var ju ute och försökte dra nytta av detta när det gäller FRA och har sedan fått mycket kritik för detta. Jag är övertygad om att det svenska folket klarar av att tänka själv när det gäller terroistdåd. Att lägga ihop ett plus ett är sedan inte så svårt. När det sedan får sjunka in och sätta sig så kommer betydligt fler ifrågasätta massinvandringen till Sverige. Sedan får vi ju dessutom en mycket fin draghjälp av alla dessa oikofober i media som kommer med alla möjliga absurda bortförklaringar till varför detta terroristdåd inträffat i Sverige. Det svenska folket besitter i stort mått av sunt bondförnuft och ser nog igenom alla dessa genomskinliga förklaringar som presenteras av dessa oikofober.

Dagens Sifo undersökning ger återigen SD en ny all time high på 7,2 procent. Sverigedemokraterna är nu fjärde största parti och mer än dubbelt så stort som KD. Göran Hägglunds dagar som partiledare kan nog börja räknas ner.



De svenska tidningarna kan idag inte frånhålla sig att även kommentera opinionssiffrorna för SD. Dagens Nyheter är nog ändå mest patetiska då det skriver följande i sin artikel.

I Sifomätningen får Moderaterna 34,2 procent, vilket är den tredje högsta noteringen någonsin, och Sverigedemokraterna når sin högsta på 7,2 procent. Hos Synovate fick SD endast 4,6 procent”.

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta över dessa journalister som har så svårt att acceptera SD:s framgångar i opinionen. Vad har Synovate med sista Sifo-mätningen att göra.

Imorgon kommer troligen Socialdemokraterna rösta för en motion från SD i riksdagen om riktlinjer inom demensvården. Jag vet inte om man skall se detta som ett trendbrott eller en ren tillfällighet. Kan det till och med vara så att socialdemokraterna insett att man har mer att vinna på att inte mobba SD än att försöka stänga oss ute. I så fall har Socialdemokraterna kommit betydligt längre i sin utveckling än Moderaterna och alliansen. Inte undra på att alliansens företrädare i socialutskottet Jan R Andersson (M) och Anders Andersson (KD) skäller på Socialdemokraterna i en insändare i Östran.
När skall dessa båda herrar begripa att SD är vågmästare i riksdagen. Har de inte förstått att Alliansen behöver SD:s passiva eller aktiva stöd om oppositionen (S,MP,V) är enade inför en votering i riksdagen. Hur länge skall vi få vänta på den insikten hos Alliansens företrädare.


Kommentarer
Postat av: lee

http://kvp.expressen.se/kultur/1.2259199/tillokning-och-fragetecken



Ulf har rätt enligt läkaren .

2010-12-19 @ 11:52:42
Postat av: Cavatus

Kan bara meddela att jag är en av dem som SIFO ringde till och frågade vad jag hade röstat på i valet och vad jag skulle rösta på idag om det vore val.



Ja, oikofoberna har stora problem nu. Läs Julia Caesars krönika från idag (gå till min länk) och hon tar upp just precis detta dilemma, hur de kämpar med näbbar och klor och därmed gör bort sig ännu mer. Korthuset kommer snart att falla. Frågan är hur länge de ska kämpa emot i fallet. Som du skriver, det sitter nog redan och filar på sina pudlar.



Det intressanta är att SD är större än t o m FP i den här opinionsundersökningen. Folk har genomskådat FP:s populistiska utspel om burkaförbud osv, och insett att det bara är kosmetika, som de lätt ger upp i överläggningar med de övriga allianspartierna. SD å andra sidan, ger inte vika på frågor av denna art. På så sätt är SD mer pålitliga när det gäller att verkligen stå för sina frågor och att driva igenom dem, om de hade större mandat.



Och större mandat kommer de att få, sanna mina ord. När oikofobernas lögner faller en efter en (lyssna till intervjun med Nilson så förstår ni vad jag menar, länken dit finns i Julia Caesars krönika) och de beter sig som diktatorer i sin strävan att trumfa igenom sina egna åsikter, och använder invektiv och förtal i detta arbete, och konsekvent vägrar att diskutera sakfrågor, som i Nilsons fall är en helt korrekt slutsats (även om de försöker mildra den med SCB:s uttalande, men DEN STÄMMER LIKVÄL) så gräver de sin egen grav i en allt snabbare takt.



Som du skriver, folk är inte dumma i huvudet, vilket dessa oikofober dessvärre utgår ifrån, och det bidrar till deras fall från sina höga hästar.

2010-12-19 @ 12:00:06
URL: http://aktualia.wordpress.com/julia-caesar
Postat av: Ulrika

Bara att gratulera till de fina siffrorna.

Svenskarna (jag har just fått lära mig att vi inte finns men jag ihärdar)har sakta men säkert låtit fjällen ramla från sina ögon.

Det är så glädjande.

Ni, SD politiker är även kloka strateger och jag blir ständigt imponerad av er saklighet ert lugn och att ni hela tiden fortsätter att stå enade .

Grattis en än gång!

2010-12-19 @ 14:01:38
Postat av: LP

Artikeln i Expressen som lee länkar till ovan, är mycket läsvärd! Trodde aldrig jag skulle säga det om en expressenartikel!



Jag stämmer väl in på de svenskar Schulman beskriver i artikeln. Jag är svensk, min fru är svensk, vi skall ha barn, vi bor i Malmö men inte i de fina områdena där de bor som kan köpa sig fria från mångkulturen. Dock inte heller i den värsta skiten.



Självklart röstar jag på SD (teck för ditt arbete Alf!). Jag har inget att vinna på invandringen till Malmö. Malmö var våldsamt tråkigt förr i tiden, numera är det på sina håll roligt men ocksåp väldigt våldsamt., Inte heller känner jag mig så värst hemma här längre.



En liten anekdot:



För ett par år sedan såg jag en hel skolklass med 8-9 åringar som kom gående i området där jag bor. Jag hajade till. Inte pga att man dristar sig att gå ut i malmötrafiken med ett helt gäng så små barn (folk kör som biltjuvar här), utan för att samtliga barn var blöoinda och såg svenska ut. Det "normala" vore att alla vore negrer eller araber och att det kanske fanns en eller ett par blonda eller åtminstone brunhåriga i den svarta högen.



Sedan hajade jag till en gång till. Denna gång över att jag öht hade hajat till första gången - är det verkligen så illa med Malmö att det normala blivit onormalt?!



Sedan hajade jag till en tredje gång. Hur tänkte jag egentligen? Hade jag gått och blivit en slags nazist som baar vill se blonda ariska barn på våra gator?

Nej det var nog snarare så att jag blivit medveten om att saker och ting gått väldigt fort och att jag inte längre kände mig hemma. Jag blev på ett svindlande ögonblick varse att Malmö inte längre är en del av Sverige.



Tyvärr har jag inte lyckats lika bra i mitt yrkesliv som Salomon Schulman, och kan därför inte köpa in mig i det gated community han bor i (han kallar det visst "Lunds stadskärna"). Därför får jag nöja mig med att utnyttja demokratin och yttrandefriheten för att vända utvecklingen i mitt land åt rätt håll igen. Jag har som det ser ut just nu åtminstone, helt enkelt inget val. Så snart det är ekonomiskt och socialt möjligt kommer vi dock att övwerge Malmöistan. 1-0 till islam då alltså.

Postat av: Rättvis

Hur mycket har SD ökat i förhållande till SIFO:s undersökning före valet? Gissar bra mycket mer än femtio procent. Likväl tiger media om denna sensationella tillväxt av SD:s popularitet.



I SvD stod det bara att SD ökar hela tiden ( ungefär) Men var är uppföljningarna kvällspress och i TV?



Det är i alla fall glädjande att socialdemokraterna verkar vara på väg att resa sig upp från sandlådan och bedriva en mera ansvarsfull politik i förhållande till sina, och i synnerhet SD:s väljare.



En intressant uppgift i sammanhanget är att SD ökar överallt utom i Stockholm. I Stockholm är socialdemokraterna mycket små och deras väljare består i mycket ringa del av vanligt folk.



I Stockholm får socialdemokraterna sina väljare från invandrare och grupper som har socialdemokrati som yrke och brödföda. Det rör sig om regeringskansli, departement, LO, olika fackförbund, KF, HSB, Riksbyggen och så vidare.



Bland just denna typ av socialdemokrater så har SD inte blekaste chans i världen. Det vara samma historia i DDR: Den grupp som hade det bra genom att suga ut folket fortsatte att rösta vänster, även efter murens fall.

2010-12-19 @ 14:08:06
Postat av: sten

SD gör ett bra jobb i riksdagen och har varit flitigt kommenterat i massmedia. Nu börjar resultaten att komma. Skulle inte förvåna mig om SD passerar 10% strecket snart. Tvåsiffrigt är psykologiskt viktigt.



Det som stör mig i den här opinionsundersökningen är att det vettlösa Muppe partiet ligger före SD, men det skall dom inte göra länge till.

2010-12-19 @ 14:46:25
Postat av: WMB

Androm till varnagel har Ulf Nilsson nu alltså blivit ordentligt näpst i gammelmedia efter sin artikel i Expressen. Inte minst i "Medierna", ett av PK-radions många olika PK-program.



Nu hoppas PK-nissarna att de har lyckats avvärja ytterligare verklighetsbeskrivande artiklar bland Sveriges pensionerade journalister. Det är för resten inte lönt att dessa försöker skriva något icke-PK för ingen PK-gammelmedia kommer att ta in deras alster. Detta var ett "olycksfall i arbetet", som till största delen berodde på att PK-Mattson i PK-Expressen var på semester, vilket denne senare lät oss häpna och (under en kort stund) glatt överraskade läsare förstå.



Programmet Medierna sänds i repris i eftermiddag kl 18 i radions P-1.

2010-12-19 @ 14:49:04
Postat av: PURSVENSK

Finns det någon i församlingen som är lika intreserad av bara tråkig teori som SIFO-siffror?

- - -

"Säpo klargör att “antidemokratiska handlingar såsom att inte erkänna alla människors lika värde, men utan att använda eller stödja våld” kan vara “problematiska ur andra perspektiv”, men det är inte Säpos uppgift att bevaka detta.



Formuleringen om alla människors lika värde är förstås intressant – sharia tillämpar könsapartheid, påbjuder angreppskrig mot icke-muslimska stater, och bestraffar äktenskapsbrott, utlevd homosexualitet och byte av religion, med döden, och är således inte kompatibel med varken Sveriges grundlag, FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna eller Europa-konventionen om de mänskliga rättigheterna.



Det bör man ha i åtanke när man hör islamister förespråka tillämpning av sharia, om än endast i vissa frågor. De islamister som vill att sharia skall tillämpas i äktenskapslagstiftningen gör samma sak som al-Qaida: de kämpar för sharia; förvisso andra aspekter av sharia, men systemet är detsamma i båda fallen.



Personligen menar jag [Reinhard, från nedlagda FOMI] att de demokratiska islamisterna – de som “accepterar och arbetar politiskt inom existerande parlamentariska system” – är långt farligare än jihadisterna, eftersom de till skillnad från dessa uppfattas som relativt ofarliga. Det 'Muslimska brödraskapet', världens mäktigaste islamistiska organisation, arbetar för att med demokratiska medel införa sharialagar och islamisera västvärlden. (De muslimska riksdagsledamöterna Mehmet Kaplan och Abderisak Waberi har båda samarbetat med FIOE, det Muslimska brödraskapets europeiska samarbetsorganisation.)



Al-Qaida sitter inte i Sveriges riksdag [än!]; i Sveriges riksdag sitter däremot personer som öppet samarbetar med det Muslimska brödraskapet, vars chefsideolog, Sayyid Qutb, formulerade den moderna jihadistiska ideologin och vars väpnade gren heter Hamas. Det torde vara uppenbart vilken av dessa organisationer som representerar det allvarligare hotet mot Sveriges demokrati."



https://politisktinkorrekt.info/2010/12/18/sapos-rapport-om-valdsbejakande-islamsk-extremism/#more-71390

http://meritwager.wordpress.com/2010/12/15/sapos-rapport-om-valdsbejakande-islamistisk-extremism-i-sverige/

2010-12-19 @ 14:55:16
Postat av: carl

rättvis 14 08 !

precis rätt vad jag också tänkte.



De som gjort karriär genom att klättra inom nån verksamhet som drivs av sossarna, håller tag i det och de blundar för allt vansinne som alliansen och sosseblocket inför.



ju mer etablerade SD blir ju fler kommer våga göra sig fria från sina navelsträngar i 7 klövern.



SD blir/är en fantastiskt partimix och den perfekta allround partiet. När de bästa och förnuftigaste från alla håll, har blivit först med att söka sig till SD.



allt fler ser detta nu när Sd är i riksdagen. förnuftet från SD kämpar mot den alltmer galenskap som 7 klövernspartier väljer att måla in sig i.

sossarna har väl insett detta efter sin kris. de har 3 alternativ

1: de följer förnuftets och blåsippans väg

2: de gör precis tvärtemot vad SD gör.

3: de slår sig samman ännu mer med alliansen.



hur de än gör kommer de förlora om väljare får veta sanningen och får rösta utan valfusk och skrämselpropaganda.



SD gör rätt i att ha kvar skyddsnäten i socialförsäkringen, väljare vill ha den trygghet som fanns i Sverige innan EU inträdet.



att SD skulle samarbeta med moderaterna är nog helt uteslutet för moderaterna säger bra saker men de gör och tänker precis som den mest egoistiska girigaste ondaste oförnuftigaste(korkade) djäv-ul.

2010-12-19 @ 14:55:16
Postat av: AWSvensson

Det går som på räls,utan jämförelse med SJ,vilket knappast förvånar oss som vaknat för länge sedan. Förvåningen ligger närmast hos dessa som blundat för verkligheten, men det är här uppvaknandet accelererat vilket visar sig i det senaste mätta väljarstödet.

Råkade slå på Kunskapskanalen, de Hjärndödas förening med Bengt Westerberg i spetsen skulle marknadsföra gratis sjukvård till illegala immigranter. Jag fastnade för det tunga argumentet "dessa betalar moms vilket berättigar till gratis vård" , något jag ska åberopa när jag köper sprit i Tyskland. För övrigt var alla som ville prioritera landstingens resurser annorlunda, dessa betraktades som apatiska. Mycket har sagts om oss Sverigedemokrater men apatiska är inte rätta ordet. Att många i det här landet är uppgivna är ingen hemlighet, men dessa återfinnes hos 7-klöverns väljare.

2010-12-19 @ 15:22:32
Postat av: carl

här finns ett klockrent exempel på att mångkulturen och dess hycklande politiker sätter käppar i hjulet för förnuftet.



http://na.se/nyheter/kumla/1.1042846-ingen-skolskjuts-for-lindas-barn



anledningen till att "vanliga" barn inte kan få skolskjuts är att sossarnas valboskap kräver att deras muslimska barn skall ha skolskjuts till friskolor i Örebro där lärararna bär burka!



kommuner har inte råd med mångkulturen som partiledningar utlovar före varje val. och kommunalråden får säga nej med ursäkt att religioner inte skall påverka vardagen.



verkliga orsaken till avslaget kommer ingen sosse våga säga. så då blir nej för alla. förr fick skolbarn skolskjuts när det inte fanns dolda orsaker till att avslå. och skattepengarna räckte till förnuftiga verksamheter.

2010-12-19 @ 15:40:36
Postat av: Rättvis

Den 5 september hade SD 3,6 procent i SIFO:s undersökning. Det innebär att SD har ökat med precis 100 procent sen dess.

Vad som är särskilt glädjande är att det ökar lite grann HELA TIDEN, dvs folk tänker efter , grunnar , talar med Conner - sen bestämmer man sig för SD.

Det är nog detta som analytikerna inom (S) insett. Dessa har nog förstått att SD vid ett nyval skulle öka med sådär 20 - 30 mandat och att (S) därför är piskade till att ibland gå på SD:s linje för att undvika ett förödmjukande nyval.

2010-12-19 @ 16:06:13
Postat av: tosi

Jan Guillou får mej att totalt tappa tron på sveriges "journalister, författare". Fôrsta grundskottet kom när Mankell deltog i Medelhavsseglatsen med stöd för Hamas, flera har kommit därefter, men Guillos självbelåtna, märkligt konstruerade artiklar får mej att må verkligt illa och att han ,som påstår sej vara allvetande och intelligent inte inser faran med den islamska ideologin gör mej rädd!

2010-12-19 @ 16:16:28
Postat av: Joakim

Det är underhållande att se hur media använder alla tänkbara metoder för att slippa fokusera på självmordsbombaren. Nu försöker man flytta fokus till att en journalist skrivit pursvensk. De andra journalisterna är helt oförstående, vad menar han med det ordet. Alla vanliga svenskar förstår dock precis.

2010-12-19 @ 16:18:08
URL: http://www.realisten.se
Postat av: jannne

Jan Guillou får mej att totalt tappa tron på sveriges "journalister, författare". Fôrsta grundskottet kom när Mankell deltog i Medelhavsseglatsen med stöd för Hamas, flera har kommit därefter, men Guillos självbelåtna, märkligt konstruerade artiklar får mej att må verkligt illa och att han ,som påstår sej vara allvetande och intelligent inte inser faran med den islamska ideologin gör mej rädd!

2010-12-19 @ 16:19:33
Postat av: carl se ovan kommentar

lekebergs kommun betalar fram till kommungränsen och inom kumla är det bara nån kilometer som fattas.

annars skall det finnas möjligheter till gratis kollektivtrafik.

http://www.kumla.se/For-dig-som-ar.../Boende-i-Kumla/Kommunikationer/Kollektivtrafik.html



och kommunen har pengar men de slösas inte på fattiga obetydliga "pursvenskar"



http://politisktinkorrekt.info/2010/02/07/kumla-sparade-in-pa-aldreomsorgen-2009-koper-hem-till-ensamkommande/

2010-12-19 @ 16:26:17
Postat av: Stefan K

Visst är det märkligt, komiskt och tragiskt att det finns "nysvenskar" men inte "svenskar".

Jo förresten, det finns "svenskar". Det är nämligen så invandrare kallas när de begår brott utomlands.

2010-12-19 @ 16:31:16
Postat av: Kurtan

Lyssna på denna "pur-österrikiska" hjältinna.



PK-medias "logik" skulle med en kvalificerad gissning bli:



Aha ! - hon är från Österrike och inte vill att muslimer/sharia skall styra i Österrike då hennes dotter kommer att växa upp, och hitler var från Österrike då måste hon vara som hitler nazist eller ännu värre Sverigedemokrat....



Elisabeth Sabaditsch Wolff Paris Dec 18 2010

http://www.youtube.com/watch?v=8yaZWUOvAvM



MVH

Kurtan

2010-12-19 @ 16:53:24
Postat av: LN

Nu är också Merit Wager ute och cyklar.

Så här skriver hon i det blogginlägg som PURSVENK hänvisar till:



"Jag är övertygad om att minst 98 % av svenska folket vet skillnaden mellan religionen islam och muslimer kontra islamism och extrema fundamentalistiska muslimer. Jag ser exakt likadant på alla mina många muslimska vänner idag som före den 11 december och jag kan inte tänka mig att andra icke-muslimer ser på sina muslimska vänner och grannar på något annat sätt heller. Så det vore bra om pk-eliten (som kanske inte ens alltid själva har muslimska vänner) kunde avhålla sig från att klistra på folk etiketter som ”islamofob”, ”främlingsfientlig” och annat dumt när dessa frågor debatteras och diskuteras, utan att de i möjligaste mån kunde hålla sig till fakta och verklighet."



Detta är okunnigt trams och kvalificerat självbedrägeri!



Islam är och förblir Islam. Islam-Light finns inte! Lika litet som Jihad-Light och Sharia-Light. Muslim-Light finns dock i stort antal kanske just nu, men imorgon måste inte nödvändigtvis dessa vara samma blida och légèra muslimer utan istället tyckmyckna och djupt troende, kanske jihadiska muslimer. Mycket står på spel för muslimen - hela evigheten,

livet här och nu är lappri.

ISLAM ÄR EN DÖDSKULT!

Den muslimska övertygelsen är "svår" att tvätta ur (jmf avprogrammering av HitlerJugend, som finns dokumenterad) - dessutom är det förbundet med dödsstraff att bli avhoppare.



Om Merit Wager inbillar sig att ha muslimska vänner, så är de antingen inte muslimer, eller så är de inte hennes sanna vänner. Begreppet vänskap för övrigt har sedan tillkomsten av Faecesbook fullständigt förlorat sin eg. innebörd!



En troende muslim förbjudes, som vi alla numera vet, av sin heliga bok Koranen och därmed av Allah direkt, att ha vänner bland judar och kristna. Graden av visad islamism hos muslimer är avhängig av hur stor andel de utgör av en given folkgrupp. Deras falskhet, som är av Allah påbjuden, gentemot kuffar eller sk otrogna, är gränslös. Har inte MW hört talas om taqiyya och kitman?

2010-12-19 @ 17:19:06
Postat av: Rättvis

Så här skriver GP om SIFO:s undersökning . ”Han” syftar till Toivo Sjörén på SIFO:



”I sina siffror kan han däremot se att SD nu är nästan dubbelt så stort som Vänsterpartiet bland LO-medlemmar. Drygt var åttonde LO-medlem och arbetare i allmänhet skulle rösta på SD om det var val i dag.

– Efter valet har SD stärkt sin ställning överallt utom i Stockholm (cirka 2 procents stöd) och Göteborg (4 procent) och breddats åldersmässigt.

I Norrland är stödet 7-8 procent och i Skåne 15 procent, säger Toivo Sjörén.

Sverigedemokraterna fortsätter ha ett betydligt större stöd bland män än kvinnor.”



Det framgår även att SD har dubbelt så stor andel inom LO som vänsterpartiet. Verkligt roligt att det finns en så djup politisk medvetenhet inom LO

2010-12-19 @ 17:20:39
Postat av: Seved Turnip

Mucket gott komma från Astria.

"I think you can only be a good European if you are a good Austrian, or whatever country you come from."

(Jörg Haider)

2010-12-19 @ 17:31:43
Postat av: Tony Ingman

OM nu många sossar lämnar det flummiga partiet S,

får man ju hoppas att dom inte går raka vägen in i

ett ännu värre flumparti, nämligen miljömupparna.

Man bör nog betänka vilka figurer som kommer att

leda detta parti framöver. Om man är emot den

vanvettiga invandringen idag, skall man ha klart för sig att dessa båda figurer som föreslagits, är

förespråkare för en helt okontrollerad invandring.

2010-12-19 @ 18:03:13
Postat av: Gubben o Gumman

Serves Turnip : Jörg Haider ? har du rökt konstig tobak nu igen eller druckit cola med lyckopulver i.

2010-12-19 @ 18:17:58
Postat av: Gubben o Gumman

8,5miljoner Pursvenskar samt 1,4 miljoner Puresvenskar?

2010-12-19 @ 18:22:51
Postat av: Inge Sandén

Efter Thoralfs fina inlägg känner jag för att flagga för en tidning som heter DSM.

DSM;s nisch är.

Att säga det som sällan sägs men som borde sägas...

behöver sägas.

Tre mycket bra artiklar,som alla visar att PK-ismen är i alla fall lite på väg att rämna.

Artikel 1

KD:s kris

Skriven av Carin Stenström.

Tidigare chefredaktör Världen idag.

Idag fristående opinionsjournalist.

Artikel 2.

Den Svenska Mångkulturen.

Skriven av Staffan Arnberg.

Optiker och samhällsdebattör.

Artikel 3.

VärldsmästarLandet

Sverige.

Skriven av Jan Gillberg himself.

Här resenserar han i hela artikeln till Julia Caesars

fina bok "Världsmästarna" som varje sann Sverigedemokrat skall ge som "vinterpresent" till någon i släkten som ännu inte fattat vad landet Sverige är på väg.

En helsida "Vad är Svensk Kultur"?

Många bra svar att plugga in och slänga i ansiktet på vänsterfolk,när dom ställer den dumma inövade frågan.

Tidningen går att köpas PRESS-STOPP-butiker och hos Hedengrens Bokhandel i Sthlm.43 kr/st.

Eller Jan Gillberg tel 076-1857007.

[email protected]

Adress.

BOx 99 563 22 Gränna.

Önskar alla trogna och duktiga kommentatörer en riktigt GOD JUL med alla svenska julseder och julsånger.

Till sist Gubben och Gumman.

Vad är en "Decemberfest"?

2010-12-19 @ 18:44:13
Postat av: carl

tony ingman: precis, varningsflagg. de som har sitt levebröd inom massinvandringsindustrin kommer bara hoppa vidare till nästa parti.



miljöbluffarna har ju inte fått igenom nåt verkligt miljövänligt, mer än att uppfinna nya avgifter och skatter som drabbar de fattiga medans de själva slipper betala!

hur går det för de som inte har råd/får lån att byta ut sin oljepanna till fjärrvärme eller annan ny energiform. el element är lyx med skatt på elskatten.



se otroooliga fakta själva, 16:00 och 30:00 minuter in i filmen:



http://video.google.com/videoplay?docid=3131814649006604738#



denna film måste alla ladda ner och spara. kanske med gratis realplayer eller vad ni har.

martin Borg borde få hederspris för han gjort denna fantastiska film.



hoppas nån kan göra nya filmer, blufferiet har ökat 10 ggr sedan denna film gjordes.

Sd kommer få 90 % av rösterna om nån här samhällsfakta blev känd bland medelsvensson. de som har sitt levebröd i blufferiet är övriga 10 %!

2010-12-19 @ 18:53:21
Postat av: Info

MEDIERNA OCH ULF NILSSON



Också jag har nu lyssnat på programmet "Medierna", där Ulf Nilsson hudflängs av radions röde reporter Martin Wicklin - bl.a. för att han använt ordet "pursvensk" i sin krönika.



Men mest hysteriskt oförsonlig i sin kritik lät ändå den av Wicklin inkallade och intervjuade pr-experten Paul Ronge. Om man tar en titt på dennes bakgrund, får man förklaringen:



"Paul Ronge föddes i London som son till en brittisk far och en ungersk mor. Han adopterades till Sverige 1953. Ronge inledde först en lång karriär som journalist. 1975 blev han redaktionschef för den marxist-leninistiska tidningen STORMKLOCKAN. 1979 anställdes han som politisk reporter på socialdemokraternas tidningskoncern A-Pressen. 1982 blev han arbetsmarknads- och politisk reporter på Aftonbladet, där han också blev facklig klubbordförande 1991. Han har även arbetat som reporter för Rapport och Expressen." (Wikipedia.)



2010-12-19 @ 18:55:15
Postat av: Viktig samhällsinfo Ni måste se

om det hackar och stannar beror det nog på att 100 tals andra ser den samtidigt. tag fram lussebullar och kaffe och se den senare när det flyter på fint.



http://video.google.com/videoplay?docid=3131814649006604738#



detta är den viktigaste film Ni kan se i hela era liv! sen vet ni varför tågen inte går,varför äldrevården,sjukvården,skolan inte fungerar.

2010-12-19 @ 19:06:46
Postat av: S-E Karlsson

Den 19/1 1945 blev jag knappt 10 år gammal och efter att ha varit inhyst på Nybodahemmet i Stockholm i nästan 2 år , satt på ett tåg med destination , någonstans i Dalsland , för att placeras som fosterbarn/arbetshjon ,till saken har inget minne av att tåget på något vis var fösenat ändå var det riktiga vintrar på 40 talet men tågen kom och gick i tid , annat är det i dag tågen och kärnkraftverken går inte alls , man kan undra varför, tekniken borde ju ha blivit mycket bättre ?

2010-12-19 @ 19:39:16
Postat av: Gubben o Gumman

Inge Sanden : Decemberfest inleds är väl när man

får se ett luciatåg som gjorts om till färgfemman.

Den 24 Dec får man vinterpresenter.



Klockan 15 visas Alladin och dom 37 kamelerna på SVT68,eller Fatema som alla ville stena.



På kvällen visas lite mera vuxenfilm :



" Våldta nera imorgon kan det vara försent" el

"Varför fira nyår hemma den 31 Jan på tomten när du kan göra det på Drottninggatan i julhandeln"



Decemberfesten fortsätter kl 06.00 i svenska kyrkor den 25 med Romsk dansuppvisning,dagens fortätter

TV4 visar 68 avsnitt av kryddor i Rosengård.



Annadag Decemberfest är inställd i avaktan på JK-anmälan om den dagen kränker Jippeisvenskarna.



Det Inge Sanden är en Decemberfest i State of Crazyland.(Fram till ca 1975 Sverige)

2010-12-19 @ 19:46:11
Postat av: WMB

Merit Wagers muslimska vänner kanske är som mina muslimska vänner; icke-religiösa. Åtminstone inte mer religiösa än de "pursvenskar" (ett alldeles underbart nyord, tack Ulf Nilsson) som kan tänka sig gå till kyrkan vid advent för att höra de vackra sångerna (så länge nu dessa får finnas kvar), eller anlita en präst vid anhörigas begravning.



En del muslimer kallas för muslimer bara för att de kommer från ett muslimskt land.

2010-12-19 @ 19:49:21
Postat av: Fredrik

Tack Ulf Nilsson för civilkuraget!

2010-12-19 @ 19:59:14
Postat av: Gubben o Gumman

Ang Janne G Maokommunist fd KGB agent som blivit stenrik med hjälp av sina kommunistpolare i media.

Detta är en slemgroda af rang med en putsad fasad.

Skulle passa utmärkt i Kumlabunkern.



Upprikigt vem tar honom på allvar om någon skickar över några färgkopior på Wikipedia IQ-snitt världen.

Så är ju hans försök till intelligent genetiskt

gidder punkterat med fakta.



Passa på att skicka med särskokeplaceringarna i Botkyrka till den kortarmade oikofob.



Något mindre smarta svenska damer som gör bebisar med lite mindre kluriga Puresvenskar är ett reelt hot mot välfärden,hur många Nobelpristagare har Mena länderna producerat Jan G?



Tilläggas kan väl göras att det handlar om biologi i första hand inte politik ,den kommer i andra hand när katastrofen är ett faktum så att säga.

När skolorna eldas upp av dom som inte klarar av skolan,för att dom fått fel glasögon.



Gubben o Gumman skriver som privatpersoner utan koppling till Thor-alf Alfsson eller SD .





2010-12-19 @ 20:02:00
Postat av: Skånepåg

@ WMB



Nyordet "pursvensk" helt underbart och säger allt kort och koncist. Har nog orsakat ett och annat "sammanbrott" bland personer inom PK-etablissemanget!



Skall bli intressant att se om det så småningom återfinns i SAOL (Svenska Akademins OrdLista)?

2010-12-19 @ 20:03:41
Postat av: WMB

Jag glömde referera till LN.

2010-12-19 @ 20:05:43
Postat av: WMB

@Skånepåg



Vi kan ju alltid hoppas. Vi får använda detta ord på nätet så flitigt vi kan. Men jag misstänker att SAOL-gänget tillhör de Mycket Politiskt Korrekta, tyvärr, så det är nog kört.

2010-12-19 @ 20:19:56
Postat av: Gubben o Gumman

Ett av dom mest långrandia trygghetspulverstämpalde programmet parlamentet skämtar nu om den tragiskt omkomne araben på Drottninggatan Maria Pia Wimstrosa föreslår till och med en mässa till hans minne.



Vad skall dessa programmakarna och journalisterna göra när bilder på lemlestade och döda svenskar visas i TV.



Snacka om idioti i megakvadrat alltså.

I State of Crazyland skämtar man om självmordsbomare i TV4 var annars.

Öppna för helvete mentalsjukhusen igen fort.

2010-12-19 @ 20:40:39
Postat av: LP

@WMB



Om de kallar sig muslimer så är de muslimer. Jag kallar mig inte kristen trots att jag är född i ett kristet land av (då) kristna föräldrar.

Vi skall inte bidra till att man använder religionsbeteckningar för ett beteckna etnicitet - det gynnar dem som kallar oss rasister när vi kritiserar den totalitära ideologin islam!



Om Wagers "muslimska" vänner inte är praktiserande och bekännande muslimer, så är de inte heller muslimer. Man kan köra Carl P Herslows test på dem för att se om de är muslimer; bjud dem på en snaps och en korv av svinkött!

Postat av: LP

Kanske på sin plats att förtydliga vilken artikel det är sign PURSVENSK citerar och hänvisar till ovan.



Artikeln är skriven av fd FOMI-aktivisten Reinhard och den är publicerad i sin helhet på Politiskt Inkorrekt. Det är er plikt som svenskar att läsa hela artikeln, den är mycket viktig och mycket bra! Läs här:



https://politisktinkorrekt.info/2010/12/18/sapos-rapport-om-valdsbejakande-islamsk-extremism/#more-71390



Det finns flera poänger i Reinhards artikel och jag blir lite hoppfull när jag ser att andra drar ungefär samma slutsatser som jag själv gjort angående ideologin islam, och sedan formulerar det på ett så tydligt och ingående sätt.



Jag kan bara hålla med Reinhard när han (som framgår av PURSVENSKs citat ovan) menar att det största hotet inte kommmer från de våldsamma muslimerna. Jag menar att vi behöver en ny upplysning, en slags "militant" sekularism. Detta betyder inte, så som en del kristna och judar vill lura i oss, att förespråka religionsförtryck och religionsofrihet.



Det är snarare tvärtom!



För sent kommer de kristna liberaler som så varmt ömmar för sina muslimska "vänners" rätt att infiltrera det svenska samhället, att upptäcka hur de släppt räven in i hönshuset. De kommer då att flaxa så fjädrarna yr och ropa på hjälp från oss som hela tiden hävdat att strategin att vända andra kinden till inte fungerar då man skall bemöta totalitära ideologier såsom nazism, kommunism och islam.

Postat av: Glädjedödaren

@ Fredrik 19:59:14

Om Ulf Nilssons civilkurage kan det råda delade åsikter!

Hittade följande hos Snaphanen idag.

---------------------------------------------------

PURSVENSK



Posted: 19 December 2010 - 16:51



The crux of the matter



Jag beklagar Ulf Nilsson, en åldrig och erfaren man med sitt ekonomiska på det torra, att han inte besitter så mycket civilkurage att han kan stå för

sin helt korrekta uppfattning, utan nesligt, som en usel gummirygg, måste göra avbön och begå en sk pudel.



”Jag vill gärna slå fast att jag betraktar invandrare från Somalia, Kroatien eller varsomhelst som precis lika svenska som jag själv så snart de fått medborgarskap”, sade Ulf.



-Varför klöv du då överhuvudtaget näbb, Ulf?

---------------------------------------------------

2010-12-19 @ 21:28:58
Postat av: Gubben o Gumman

Politiskt korrekt benämning av självmordsbombare

av Carl Bildt : "En människa som hamnat snett"



Var Bildt har hamnat har USA proklamerat:

I plattfotsgänget.



2010-12-19 @ 21:50:55
Postat av: Lotta

OT/ Maria Wetterstrand satt på Agenda och sa att om det blir fler mordbombsdåd i Sverige under nästa år: -Om det blir fler bombdåd så är jag rädd för att det blir mer "vi och dom" och att en speciell grupp kommer få skulden. Jamen för helv*** om det är muslimer som utlöser bomber vilka skall vi annars skylla på jultomtens renar eller?

2010-12-19 @ 22:04:42
Postat av: MartinA

Hur kunde våra föräldrar göra såhär emot oss?

2010-12-19 @ 22:45:31
Postat av: Robin Shadowes

Ni som tänker ge bort Julias bok i julklapp, kommer bara slösa bort era pengar i onödan. Dom politiskt korrekta i er familj och släkt mommer bara hålla god min i elakt spel. Dom vill säkert inte förstöra julstämingen så dom säger säkert ingenting när ni umgås och äter julmat. Möjligtvis kommer ni kunna utläsai deras blickar och deras miner vad dom verkligen tänker. Så snart dom kommit hem så kommer boken hamna direkt i soptunnan utan att dom ens har bemödat sig att bläddra i den före. När ni sedan möter dem på stan så kommer dom gå över på andra sidan gatan och låtsas som dom inte har sett er. Till nästa jul kommer dom att ha hittat på nån lam ursäkt till varför dom inte kan komma eller så struntar dom bara helt fräckt att komma utan att meddela varför. Dom är bortom all räddning och det är bara att låta naturen ha sin gång. Dom kommer inte att ångra sig förrän musslorna verkligen tar över. Kanske inte ens då. Det är precis sådana ryggradslösa kräk som kommer konvertera snabbt som attan när dom ser vart det barkar.

2010-12-19 @ 22:50:01
URL: http://madaboutmahound.blogspot.com/
Postat av: Robin Shadowes

Ni som tänker ge bort Julias bok i julklapp, kommer bara slösa bort era pengar i onödan. Dom politiskt korrekta i er familj och släkt mommer bara hålla god min i elakt spel. Dom vill säkert inte förstöra julstämingen så dom säger säkert ingenting när ni umgås och äter julmat. Möjligtvis kommer ni kunna utläsai deras blickar och deras miner vad dom verkligen tänker. Så snart dom kommit hem så kommer boken hamna direkt i soptunnan utan att dom ens har bemödat sig att bläddra i den före. När ni sedan möter dem på stan så kommer dom gå över på andra sidan gatan och låtsas som dom inte har sett er. Till nästa jul kommer dom att ha hittat på nån lam ursäkt till varför dom inte kan komma eller så struntar dom bara helt fräckt att komma utan att meddela varför. Dom är bortom all räddning och det är bara att låta naturen ha sin gång. Dom kommer inte att ångra sig förrän musslorna verkligen tar över. Kanske inte ens då. Det är precis sådana ryggradslösa kräk som kommer konvertera snabbt som attan när dom ser vart det barkar.

2010-12-19 @ 22:50:35
URL: http://madaboutmahound.blogspot.com/
Postat av: nej, namnet säger jag inte!

En julhälsning till Kalmar stads egen muslimclown: SKINKMACKAN

..................................................

'Una familia musulmana denuncia a un docente por hablar de jamones en clase.'



En lärare i geografi i den spanska staden Cádiz blev polisanmäld av fadern till en av sina muslimska elever för att under en lektion ha använt ordet SKINKA (Jamon).

Läraren hade talat om var torkad skinka kom ifrån, då eleven hade amärkt att enbart uttala ordet 'skinka' sårade muslimer.

Fadern hävdade i sin anmälan att läraren hade visat bristande respekt för hans son samt i övrigt gett uttryck för rasism och främlingsfientlighet. Dagen därpå sprang den muslimske fadern ännu en gång till polisen och ville ändra anmälan. Nu hävdade han att läraren hade sagt till sonen att "om du inte gillar skinka, så kan du lika gärna försvinna från Spanien".

http://www.diariodecadiz.es/article/provincia/862250/una/familia/musulmana/denuncia/docente/por/hablar/jamones/clase.html

2010-12-19 @ 23:40:33
Postat av: OT

The End of the World as We Know It with Mark Steyn: Chapter 3 of 5

Mark Steyn talks about civilizational exhaustion, and how “a suicide bomber may be a weak weapon, but not against a weak culture.”



Se: http://tv.nationalreview.com/uncommonknowledge/post/?q=Y2M3MWI3YzUwNzM4OTk0ODFlMmMyM2FiYjIzZTgwZDQ=

2010-12-20 @ 00:37:37
Postat av: LN



http://www.youtube.com/watch?v=_qFa9Wovb7U



---= ANTI-ISLAMISERUNGS-KLARTEXT =---



Tal av René Stadtkewitz i Paris 18.12.2010



-Lyssna och tag intryck, Ekeroth!

2010-12-20 @ 00:59:09
Postat av: Gubben o Gumman

Carl Bildt säger att Sverige är ett öppet omtyckt land,kan det vara därför Tyskarna sedan länge kallar svenska för Die dumme Schweden,och att USA

stolleförklarat Bildt?

2010-12-20 @ 01:00:48
Postat av: OT

The American Academy with Harvey Mansfield: Chapter 5 of 5

Harvey Mansfield describes why sensitivity in modern America culture is a type of soft despotism.



Se: http://tv.nationalreview.com/uncommonknowledge/post/?q=OTJmMDAxZDg4MmRhOWM5NDNiYTBiY2UwNjAyZWEyMzA=

2010-12-20 @ 01:07:55
Postat av: OT

The State with Prince Hans-Adam II: Chapter 3 of 5

How did Liechtenstein attain the highest per capita GDP on the planet? Prince Hans-Adam II explains.



Se: http://tv.nationalreview.com/uncommonknowledge/post/?q=MTUwNjdlNDkwNGQ4ZmM5ZWZjNTZjOTc0YjhkMGUwY2Q=

2010-12-20 @ 01:37:10
Postat av: Anonym

Sveriges minister for demokrati, Birgitta Ohlsson, har været på besøg i Danmark og har blandt andet talt med Politiets Efterretningstjeneste PET. Hun er rejst hjem igen, og med i bagagen har hun et forslag om at lave en sådan plan.

- Dette er endnu ikke forankret i regeringen. Men jeg vil rejse spørgsmålet. Mine rejser har overbevist mig, siger Ohlsson efter fredagens besøg i København.

Hun har foretaget lignende rejser til Storbritannien og Holland. I Danmark fik hun blandt andet at vide af PET, at der foretages "præventive samtaler" med unge, der er på vej til at blive radikaliseret. Terrorforskeren Michael Tårnby kritiserer over for det svenske nyhedsbureau, at Sverige endnu ikke har en national handlingsplan.

/ritzau/TT

2010-12-20 @ 10:03:39
Postat av: Skånepåg

Aftonbladet presenterar i dag United Minds opinionsundersökning för december. SD ökar med 0,9 procentenheter sedan förra månaden och stödet är nu 6,9 % bland de tillfrågade.

2010-12-20 @ 10:12:16
Postat av: Erik E

P1 och Guillou är lika vidriga.



Märk att halva sifomätningen görs före den rasistiske självmordsbombarens attentat.



Jag tror inte att KD:s kris har med Hägglund som person att göra, utan en kombination av regeringsansvar, otydlig ideologi, ett medieklimat som mobbar konservativa och viss konkurrens från SD om konservativa väljare. Om vi inte hade invandringsproblematiken och oikofobin skulle jag antagligen rösta KD. KD kan knappast lyfta genom att göra sig av med Hägglund, de behöver en politik som folk efterfrågar.



Det har kommit fyra mätningar i december, Synovate är den där SD fått lägst siffror. Ganska genomskinligt av TT (inte specifikt DN) att lyfta fram just den. När de presenterade Synovates siffror skrev de däremot ingenting om de mätningar innan där SD fått bra siffror.



Vad jag har förstått så säger sossarna att det är vänsterns snarlika motion de ska rösta på, inte SD:s. Vad gäller?

2010-12-20 @ 12:09:28
Postat av: Kalle

Nätidningen "Fria Tider" skriver:



""De senaste ett och ett halvt åren har dock migrationsdomar börjat tillhandahållas gratis på Internet för de som vill veta vad som pågår inför domstolarnas väggar."" skrev "Fria Tider"



Länk till artikel:

Postat av: Nalle i Växjö

Sverige på SVARTA listan

I förra veckan utfärdade Simon Wiesenthal Center i Los Angeles en varning för att resa till Malmö om man är judisk. Detta på grund av de trakasserier som människor av judiskt ursprung kan råka ut för där.



Och jag som i mins enfald att vi gillade alla olika i sverige

Postat av: Cavatus

Litet tips till er som ska <b>ge bort Julia Caesars bok Världsmästarna i julklapp</b>. Säg att det egentligen inte är en en gåva, utan ett lån (av framtiden) och att boken ska gå vidare som en budkavle. Skriv ett kort och lägg in i boken, och sätt fast det med ett gem, men en text som liknar denna:



http://janmilld.wordpress.com/2010/08/01/budkavle-paket/



Säg sedan att om de inte kan eller vill skicka den vidare, ska de återlämna boken så att du som skänkt den lämnar den vidare. Den får nämligen inte bli stående i bokhyllan. De ska även låna ut den till andra om boken riskerar att inte bli läst i nuläget för att han/hon inte har tid eller möjlighet. Fråga gärna i bland var boken befinner sig just nu. Upplys om att vi har ett ansvar att diskutera var boken befinner sig. Man kanske också kan göra en gästbok på den första vita sidan där folk som läst den skriver sitt namn. Men det kanske är för kontroversiellt.

2010-12-20 @ 12:22:54
URL: http://aktualia.wordpress.com/julia-caesar
Postat av: WMB

@ LP

Du skrev: "Om de kallar sig muslimer så är de muslimer".



Under alla de år vi har känt varandra har jag aldrig hört att de själva har kallat sig för muslimer.

I mitt inlägg skrev jag: "En del muslimer kallas för muslimer ...".



Även om du och jag själva inte kallar oss för kristna, så sätts detta attribut på oss i olika sammanahang pga att vi är födda i ett "kristet" land.

2010-12-20 @ 12:46:17
Postat av: joffe

Här sitter jag på andra sidan jorden sedan snart 30 år och riktigt jublar. Varför? 7,2% och det ÖKAR!



Jo jag skrev ett hjärtligt tackbrev till Ulf NIlsson och fick ett kort innehållsrikt ärligt svar för jag är trots allt också en pursvensk vilket man kan vara i all livstid. En bagatell men viktigare är att Sverige håller på att vakna - slowly!



Osvenske bastard Reinfeldts okunskap med kravlös mellanösterlig arbetskrafts och fluminvandring MÅSTE STOPPAS! NU! - Om inte försvinner SVERIGE som Nation. Det finns ingen landsfader typ Erlander längre. Loppet är kört. Omvärlden skrattar åt Sverige och dess sjuklöverpolitiker!



Alternativ? Varför inte en fräsch frisk politiker som folket faktiskt lyssnar till, om han ges en chans att tala. - Jimmie Åkesson med åsikter vi egentligen innerst inne alla delar. (Naturligtvis inte alla PK-journalister från V-skolorna typ Marteus)



Please bevare Kung och Fosterland och Sverige till

PURSVENSKAR.

2010-12-20 @ 13:46:50
Postat av: Cavatus

Här är länken till en bild som ni kan skriva ut på lite hårdare papper, klippa ut och lägga in i den bok ni ger bort i julklapp, dvs en bok som bör läsas av fler än mottagaren:



http://www.box.net/shared/0vlkosseaa

2010-12-20 @ 14:04:12
URL: http://aktualia.wordpress.com/julia-caesar
Postat av: Tony Ingman

En person som Jan Guillou är snabbt framme när det

gäller att ta muslimer i försvar, med vilken rätt då kan man fråga sig? denne man som inte är något

annat än en sketen landsförrädare som för några

ynkliga silverpenningar har försökt att sälja ut

sitt eget land till ryssarna,. Han som sysslat med

ett av dom shabbigaste brott som tänkas kan mot sitt eget land borde vara rökt för all frasmtid,

ändå är han en av dom allra första som får öppna käften när det gäller att kommentera i den lögnaktiga PK median om Självmordsbombaren.

Men i PK media där får alla, landsförrädare,

massmördare, ledare för orginal gangsters,

tjyvar och banditer av allehanda slag komma till tals, dock icke Sverigedemokrater, såvida det

inte gäller något som media kan bygga upp till

något negativt, för då går det bra.

2010-12-20 @ 14:20:50
Postat av: Gubben o Gumman

I 32:ans jultal till sina kompisar var det mycket multikultivurmande bla :



"Religionerna skall leva sida vid sida i Sverige"

(Spikbomber kan förekomma, men skall förträngas)

G o G:s anmärkning



Denna man hyllade muslimernas fördömande av den

tragiskt bortgångne muslimen ?



Ett speciellt tack till Leffe Killeland ,fattades bara att Helan Bermudas fått ett tack med.

(Mehti Gezalis svärmor eller fd svärmor)



Från det ena till det andra igår skämtade programmet Parlamentet om den förolyckade araben.

Har någon sett sanmma program skämta om lasermannen Mangs ?



Givetvis skämtar man inte om sånt men det fattar ju inte bröderna Åsna på TV4.



Gubben o Gumman tycker att 32:an är en Nationell samhällsdestruktör,med denna, man med tvivelaktiga nationella syften ,kommer Sverige att fortsätta bakåt samt fördumningen inom skolan att bestå.



En annan kille utan så många rätt är Expressens Tomas Mattson som raljerar över att någon skrivit kulturmarxist till honom i hans mailbox.

Givetsvis SD sympatisörer enligt Matsson.

Denna köpta målvakt fattar inte att hans propaganda central bemannas av 70% komunister.



Han förstår uppenbarligen inte att hans tidning är

jämförbar med Pravda likt Aftonbladet,vilken djävla

sjuk symbios kapitalet och Bolkevikerna skapat på

Sveriges redaktioner totalschizo alltså.

2010-12-20 @ 15:03:14
Postat av: LN

KUNSKAP ÄR LITET MAKT!



"Thanks to your democratic laws, we will overtake you; thanks to your religious laws, we will rule over you."

— Imam from Izmir

Citation according to Gernot Facius, DIE WELT, 6 October 2001.

- - -

Islamisering av Europa är i full gång. De flesta européer åser intet ont anande utvecklingen. De har varken kunskap om Islam, eller vet något om bakgrunden till den politik som muslimerna bedriver på europeisk mark. Muslimerna har faktiskt inte kommit hit för att låta sig integreras i de europeiska samhällena. Deras mål är att omvandla Europa till ett islamskt välde, i vilket sharia - den islamska lagen - är allenarådande.



Den följande serien document avslöjar viktig information som gäller denna fråga och förhoppningen är att muslimernas expansionistiska strävanden, som också omfattas av deras medlöpare och supportrar bland västvärldens makteliter, skall kunna bemötas med högst nödvändigt motstånd.



[Så talar en äkta och inflytelserik miljöpartist!]]

I början av 1990-talet, bekantgjorde företrädaren för Bündnis90/Die Grünen [Koalition90/'Miljöpartiet De Gröna' i Tyskland] och en av de ledande politikerna på vänsterkanten, Daniel Cohn-Bendit [känd från 'Paris 1968'; röde Carlberg, senare på Fryshuset, var en blek kopia av 'röde Danny'] för det Fransk-Tyska Europa:



"Vi gröna måste i detta syfte sträva efter att så många utlänningar som möjligt införlivas med Tyskland. När de väl är i Tyskland, måste vi kämpa för deras rätt att rösta. När vi har åstadkommit detta, har vi den röstpotential som krävs för att förändra förbundsrepubliken."

- - -

ovanstående ur inledningen till:



Eurabia: The Planned Islamization of Europe

av Michael Mannheimer



finns oavkortad på:



http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/12/

eurabia-planned-islamization-of-europe.html

2010-12-20 @ 15:16:41
Postat av: Kalle

Hackarna av SD-kuriren på nätet har segrat. Ännu efter tre månader ligger fortfarande SD-kuriren nere.



ÄR den nedlagd för gott!!??

2010-12-20 @ 17:46:43
Postat av: Tony Ingman Pursvensk

SVT talar ju vitt och brett om att dom är ett neutralt mediabolag. Då kan man ju undra varför

Lars Ohly förekommer så ofta, att man nästan kan

räkna honom som testbild för SVT. Ingen sak är för

liten att ta upp om vad han tycker om ditten o datten. Det märkliga är att Jimmy Åkesson och SD

som snart är dubbelt så stort som kommunisterna,

inte på långa vägar uppmärksammas på samma sätt.

Är inte detta märkligt när SVT bedyrar att man är

helt neutrala och opolitiska?

2010-12-20 @ 18:17:23
Postat av: till kalle

Sd har ju nya:

http://sverigedemokraterna.se/

http://sverigedemokraterna.se/riksdagen/

http://parliamentprincess.se/

efter att läst dessa och ni har tid över?

gå med och hjälp till istället för att sitta bakom en datorskärm och hoppas andra skall rädda Sverige.



alla hjälpa till i kampen att rädda Sverige. gör egna flygblad och öppna egen gratis boxnet.

http://www.box.net/shared/v9a3sgouv7

printa ut och glöm flygblad på bussen, pendeltåget, överallt.



senaste 7 klöver direktiv är att svt,sr måste få godkänt av regeringen om de vill göra ett program= sverigefientlig censur. SD behöver fler som kämpar

2010-12-20 @ 19:16:23
Postat av: Kalle



Hackarna har lika förbaskat segrat över SD-kuriren på nätet.



Vi behöver allt på nätet för att göra oss hörda. SD-kuriren var en inarbetat nätadress.



SVT behandlar ju oss styvmoderligt och övriga etablissemanget vill ju inte ta i våra åsikter ens med tång.



Konstaterar bara fakta, tyvärr.

2010-12-20 @ 22:46:41
Postat av: kalle2

Ni har rätt kalle. sd kuriren var bra.

kanske bra att alliansen stramar åt vänsterhycklarna på svt,sr. men det blir troligen tvång på multikultur och eu propaganda i tv och radio. reinfeldt vill ju inte att svenska traditioner och kultur skall finnas kvar.



steget är inte långt nu,innan varje hushåll måste ha en tavla med reinfeldt och tv pejlarna kommer kontrollera så tavlan finns väl synlig.

2010-12-20 @ 23:41:58
Postat av: Rickard

Som vanligt så försöker media smutskasta och skrika rasist istället för att bemöta de verkliga argumenten. Uffe har rätt. http://enannandelavsmedby.blogspot.com/2010/12/uffe-har-ratt.html

2010-12-20 @ 23:53:39
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com
Postat av: Robin Shadowes

Det kommer bli som i Nord Korea. Massor av jättestatyer av den store ledaren på varje torg i varje stad och en massa jätteaffischer också. Men några grandiosa militärparader som dom utanför Kreml på den gamla goda tiden kan han ju glömma eftersom dom har skrotat försvaret.

2010-12-21 @ 06:19:18
URL: http://madaboutmahound.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Alltså, är ni på riktigt? Har ni någonsin träffat en annan människa? Varifrån kommer ni? Vad har ni varit med om? Jag är på riktigt nyfiken. Kan någon förklara?

2011-01-19 @ 04:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0