SVERIGE 2057 ELLER DAGENS VERKLIGHET I IRAN

Sverige 2057, det år jag kommer att fylla 100 år men med dagens utveckling lär man inte leva så länge. Undrar hur länge detta klipp får ligga kvar på YouTube. Se det nu, innan det är för sent!



Liknar inte sedlighetspolisen Mehmet Kaplan (MP)?


Mehmet Kaplan (MP)             Foto Thoralf Alfsson


Så här skrev Kadafi Hussein på Newsmill nyligen om bland annat Mehmet Kaplan, riksdagsman för Miljöpartiet och Mohammed Kharraki ordförande för Sveriges unga muslimer.

"I lokalen satt män och kvinnor på var sin sida och man fick inte sitta blandat. Som vanligt styrde miljöpartiets riksdagsledamot Mehmet Kaplan allt men han satt längs bak i lokalen. Jag undrar om Miljöpartiet står för att kvinnor och män inte får sitta bredvid varandra?

På seminarierna fick jag klart för mig hur odemokratiska och fördomsfulla de är. Så fort en vuxen invandrare bröt på svenska skrattade de högt och hånade personen. En muslimsk kvinna i publiken reste sig upp och sade att hon brukade komma till seminarierna för att hon var intresserad och att de som inte är intresserade kan lämna lokalen istället för att förstöra för oss andra. Mohammed Kharraki kallade kvinnan för idiot och efter mötet när kvinnan ville prata med honom om hans uppträdande skrek han att han inte ville prata med henne för att hon var på "deras sida"."
 


Kommentarer
Postat av: Carl Gösta

Jag hoppas att Halalddin har kul med din morsa där nere någonstans, Thoralf din gamle räv!

2010-04-17 @ 09:47:08
Postat av: lee

2057??tror det blir 2020 ...

2010-04-17 @ 10:16:21
Postat av: Roberth

När ska media sluta gulla med Mp? Kaplan sitter enligt rykten med i det muslimska brödraskapet.

2010-04-17 @ 10:25:15
Postat av: Cavatus

Kaplan är en riktigt ful och falsk fisk. Men det är klart, med taqqyia i ryggraden förbehåller han sig rätten att vara sådan.

2010-04-17 @ 10:57:00
URL: http://www.aktualia.wordpress.com
Postat av: DDR2

med hjälp av detta eminenta verktyg, kan man spara ner dessa filmer (i valfritt format) till sin hårddisk: http://atube-catcher.dsnetwb.com/get-video-software-windows-home/content/banco-datos-Download-latest-update.html

2010-04-17 @ 11:02:56
URL: http://exilen.eu
Postat av: j-å

Tyvärr ligger det nog alldeles för mycket sanning i filmen.

Men innan det gått så långt så har vi nog ett inbördes- eller religionskrig i Sverige.

Ett folk som levat i frihet så länge som svenskarna, kommer aldrig att inrätta sej i några muslimska led.

2010-04-17 @ 12:27:21
Postat av: Robin Shadowes

Så sa säkert libaneserna också...

2010-04-17 @ 12:29:26
Postat av: Retzius

Helt klart har islamisterna och SD mycket gemensamt, men villar ni inte bort er i detta populistiska muslimkramande?

2010-04-17 @ 12:49:22
Postat av: Lotta

@Retzius



Utveckla gärna det du skriver i ditt inlägg.

2010-04-17 @ 14:46:48
Postat av: Lotta

@Retzius



Jaha, nu förstår jag ditt inlägg. Du tror att du surfat in på en Socialdemokratisk blogg men deras partisymbol är ett stor s, som ser ut så här: S. Innebörden i ditt inlägg blir då kristallklart.

2010-04-17 @ 15:28:53
Postat av: Ceasar

Tjena,



Hur "bäddar" man in videoklipp som du gjort här Thoralf? Det finns en hel del videoklipp jag skulle vilja lägga på min blogg



mvh Ceasar

2010-04-17 @ 15:57:48
URL: http://sverigefidelis.blogg.se/
Postat av: carl10

J-å 17/4 12:27 .

tyvärr blir det nog ett inbördeskrig om Medelsvensson vaknar upp. annars blir nog Svenskarna ett huvud kortare utan att defattar hur Sverige kunde bli ett Muslimskt styrt land så fort och utan att media skrivit det minsta!!!



Undrar om det är vapenindstrin som lobbar för att stora folkförflyttningar jorden runt. de fattar att då blir det efterfrågan på vapen.

Nu finns inga hotbilder om"riktiga krig" utan bara Islamkonflikter som blir allt fler.



Vapenindustrin skulle få svårt att sälja utan att det skapas konstgjorda hotbilder. dessa självskapande konstgjorda hotbilder skapas av massinvandring med folk med helt olika kulturer och åsikter.



om man hjälpte folk i deras hemländer, skulle inga konflikter uppstå i skandinavien och Europa.

2010-04-17 @ 16:35:44
Postat av: Gubben o Gumman

Lokalt : 11-åringen våldtagen på cykelväg i Hultsfred...

Barometern nätet

2010-04-17 @ 16:45:23
Postat av: Retzius

Lotta,

jag menar att stå upp för de renrasiga idealen, istället för att lägga dimridåer. Dimridåer som består av att låtsas hålla med vissa vilsna invandrare.

Mät skallarna eller ställ dna mot dna. Dra en skarp gräns. Det är ju det som är kärnan, målet och ideologin.

2010-04-17 @ 17:19:47
Postat av: Lotta

Oj vilken ideologi du bekänner dig till. Ok, men då har du nog i alla fall hamnat på fel blogg. Ledsen men där kan jag inte tipsa dig om var du skall vända dig med dina åsikter. Kanske kan du använda Google?

2010-04-17 @ 17:30:18
Postat av: Peter, den förste.

@Retzius: "jag menar att stå upp för de renrasiga idealen"



Nu har allt kommit till fel ställe, din stolle! Om du vill som du säger "Mäta skallarna", så får du väl för f-n vända dig till socialdemokraterna eller SSu's hemsida [1] eller varför inte något av de andra riksdagspartienrna.



[1] "Statens institut för rasbiologi (Rasbiologiska institutet, även förkortat som SIFR) var ett svenskt institut grundat 1922, efter en ursprungligen socialdemokratisk motion, som stöddes av samtliga riksdagspartier" Se http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasbiologiska_institutet

2010-04-17 @ 17:33:34
Postat av: Thoralf A

Ceasar



På YouTube kan du hitta koden för videoklipp, välj rätt bredd som passar till bloggen. (560 pixels)



I ditt bloggverktyg under fältet där du skriver in din text finns en möjlighet att "Ändra redigerare". Gör det och kopiera in koden. Byt tillbaka och kolla resultat.

2010-04-17 @ 17:36:15
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Retzius

SD är det närmaste man kan komma den folkhemstanke som S byggde upp. Hela folkhemstanken är sprungen ur rasbiologiska institutet. Det handlar om att samla och ena sitt folk. Idag står S m fl traditionella partier för mångfaldstanken.



Om nu inte SD håller fast vid tanken om ett enhetligt folk i ett avgränsat land då har SD inget berättigande.

2010-04-17 @ 17:47:23
Postat av: Peter, den förste.

@Retzius : "...SD är det närmaste man kan komma den folkhemstanke som S byggde upp... Idag står S m fl traditionella partier för mångfaldstanken..."



Bra, då vet vi följande:



1) Om du röstar på SD så motsvarar det den röst du lade på S under 1960-talet!



2) "Idag står S m fl traditionella partier för mångfaldstanken", VILKET ÄR ATT FRÅNGÅ SINA TIDIGARE IDEAL!



Så du som röstar på riksdagspartierna "du får köpa grisen i säcken och chansa, finns det något alterantivt?": http://www.youtube.com/watch?v=Js6g2J1a_Jk

2010-04-17 @ 18:18:39
Postat av: Roberth

Retzius gå och dränk dig i en översvämmad å din tok!

2010-04-17 @ 18:32:35
Postat av: Ceasar

Stort tack Thoralf!



2010-04-17 @ 18:33:26
URL: http://sverigefidelis.blogg.se/
Postat av: Thoralf A

Retzius



Jag delar inte dina tankar. De hör hemma på 30-talet!



Jag hoppas att du inser att du hamnat på fel ställe. Jag skriver som SD-politiker inte som ND-politiker.



Jag önskar dig en trevlig helg och hoppas att vi slipper dina tankar i fortsättningen.

2010-04-17 @ 18:47:09
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: carl10

Hjälp till att dela ut flygblad överallt! det är effektivare än man tror, den okontrollerade massinvandringen kan pågå pga av att de flesta ännu är indoktrinerade av media.



så download:a och printa ut och dela ut på alla offentliga toaletter, kila in i sprickor på husfasader, sätt under vindrutetorkare på bilar.



visitkort webbinfo2 längst ner tycker jag är bra tar inte så mycket trycksvärta som de nya med svart flik.

Box Net är en seriös webbplats. inga virus. Så ladda ner nu och gör en insats för ert land och egna framtid!

och det hjälper även att minska den från fulmedia vilseledande propaganda mot dom rakryggade modiga ärliga som valt att bli Sverigevänliga politiker.

http://www.korta.nu/flygblad

2010-04-17 @ 19:12:09
Postat av: Alias Retzius

Jag står för mångfald och en öppenhet för invandring. Jag står för en liberal flyktingpolitik.

Det har vi råd med.



20-30% av väljarna är rädda för mörkhyade personer som talar dålig svenska. Bakgrunden är folkhemsidealet (Heimat) och tron att blond är bäst.

SD:s retorik bygger på att flytta upp den rädslan några pinnhål på politiska dagordningen istället för de verkliga problemen.



Thoralf, du vill slippa mina tankar. Kanske rensa bort dem som icke önskvärda? Men då måste det vara svårt att se sig själv i spegeln.

2010-04-17 @ 19:20:42
Postat av: Thoralf A

Retzius



"SD:s retorik bygger på att flytta upp den rädslan några pinnhål på politiska dagordningen istället för de verkliga problemen."



Vi har inget behov av att "flytta upp rädslan" vi tar bara upp de verkliga problem som de sju riksdagspartierna vägrat prata om annat än som integrationsproblem. Orsakerna till dessa integrationsproblem har däremot varit för kontroversiella så att man stoppat ner dom lågt in i en byrålåda på respektive departement.



Oppositionen har samtyckt till detta förfarande oavsett politisk färg.



2010-04-17 @ 19:35:06
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Allemand

Mata inte trollen, låt de vara, så försvinner de garanterat.

2010-04-17 @ 19:36:03
Postat av: Lotta

@Alias Retzius

Vilka är ”vi” som har råd med en liberal flyktingpolitik? Vad har du för källa till att 20-30% av väljarna är rädda för mörkhyade personer som talar dålig svenska? Vilka väljare pratar du om då? Vilka är dina belägg för den retorik du skriver att SD bygger sin politikiska dagordning på? Vilka är ”de verkliga problemen”?

2010-04-17 @ 19:44:00
Postat av: jannejakan

Något säger mig att denna Retzius är en AFA-stolle som irrat sig in här för att provocera. Ignorera.

2010-04-17 @ 20:45:37
Postat av: Al Retzius

"Mata inte trollen", "ignorera"...

Ja, är man för enfald i politiken så är man väl för enfald i debatten oxå.

"att bara prata med folk som tycker som en själv är ett generalsätt att bli dum i huvudet."

2010-04-17 @ 20:51:39
Postat av: jannejakan

Ok, men man vet ju inte var man har dig? Först kör du ren nazi-propaganda och sedan börjar du svammla som värsta miljöpartistflummaren. Är du schizofren?

2010-04-17 @ 20:54:47
Postat av: Lotta

@Al Retzius



"att bara prata med folk som tycker som en själv är ett generalsätt att bli dum i huvudet."



Ja, det om något förklarar ju varför du skriver som du gör.

2010-04-17 @ 21:05:15
Postat av: Helene

Retzius, Alias Retzius eller är det Al Retzius.

Fan, är du schizofren?



Under vilken sten har du legat gömd de senaste 30 åren? Har Sveriges brottsstatistik gått dig fullständigt förbi? Är du ännu en i raden av liberala verklighetsflyktingar, väl förskansad i ett homogent bostadsområde, skyddad av portkod och järngrindar så du inte kommer FÖR nära mångfalden och de mörkhyade som talar dålig svenska? Det närmsta du har kommit mångfald är förmodligen en liten bilderbok med människor med annan etnicitet än din egen, kanske resan till Kanarieöarna där du på ett tryggt sätt fick uppleva en annan kultur, det sydländska temperamentet och euforiskt uttryckte: Wow! Vad häftigt! Jag vill också vara sydlänning istället för en blek, tråkig ”svenne”. Ett tips är att du även flätat ditt stripiga hår till rastaflätor för att riktigt visa hur mångkulturälskande du är. På tal om ”20-30% av väljarna är rädda för mörkhyade personer som talar dålig svenska”. 20 – 30 % av svenska folket har sannolikt på något sätt råkat ut för dessa främlingsfientliga individer i form av våldtäkter, rån, misshandel, mord eller andra grova brott. Antingen självupplevd eller familjemedlem, släkting eller vän till någon som råkat ut för din ”mångfald”. Jag tror att vi ska tala om självbevarelsedrift, snarare än ”rädsla”.



Du ska till sist få en liten uppgift att utföra: Googla på Besparing inom (någon offentlig verksamhet såsom äldrevård, demensvård, vården, landstinget, skola, cancervård, kommunen etc etc.)

Gör om samma procedur och sök nu på: invandringspolitik, flyktingpolitik, anhöriginvandring etc. Javisst har vi råd med din liberala ”flykting”politik, men har vi råd med något annat?

2010-04-17 @ 21:21:56
Postat av: Fredrik

Detta är en farlig man!

Han är och står för saker som inte har i en demokrati att göra! Vi kommer med all sannolikhet få lära oss den hårda vägen pga allt jä.. vurmade för dessa!



Men sanna mina ord: När dessa visar sitt rätta ansikte se förfan till att vara på säkert avstånd!!



Har ni sett en demokratisk muslim ta avstånd från den fanatiska!?? När det gäller så rättar dom in sig i ledet av och för dårskap!!



Så sluta vara så jävla rädda svernskar för att visa ert missnöje med detta fjäskande för en kultur o religion som tillhör mänsklighetens baksida!



Rösta SD!

Blir en spark i skrevet på de Politiskt korrekta!

2010-04-17 @ 21:33:07
Postat av: lassekolja

Hej Thoralf! Jag skall erkänna att jag skrattade gott trots att jag borde gråta, den filmen var dj..t bra! Mera sån´t Thoralf!

2010-04-17 @ 21:38:54
URL: http://frianyheter.nu
Postat av: Allemand

Till schizofren-nisse



Ursprungligen postat av CrispyKreem



Är du verkligen så jävla enfaldig, ytlig, icke-analytisk och allmänt dum i huvudet så du tror att det upplevda problemet med invandringen handlar om att man ogillar nya färger, dofter, smaker och intryck?



Svenskhet handlar inte om ytligt nonsens som dalahästar, knäckebröd och Astrid Lindgren.



En utpräglat svensk egenskap är fredlighet och diplomati. Vi har levt i fred i nästan 200 år, till skillnad från hela vårt närområde och den övervägande delen av resten av världen. Vi har fört en utpräglad neutralitetspolitik, vi har stått utanför de två världskrigen och våra utrikespolitiska gärningar har i stor utsträckning handlat om fredsarbete och diplomati. Palme medlade i mellanösternkonflikten, Bildt medlade i balkankonflikten, vi har haft många högt uppsatta FN-tjänstemän som Eliasson, Blix, Schori och andra som arbetat med diplomati och att försöka skapa fred genom konstruktiv dialog och medling.



En annan utpräglat svensk egenskap är att vi i hög utsträckning lyckats frikoppla materiellt välstånd från status, vilket beror på två faktorer. Den ena är att vi efter andra världskriget snabbt blev ett av världens rikaste länder per capita och därför hade råd med en sällsynt hög levnadsstandard. Den andra är att vi enligt HPI (Human Poverty Index) har världens minsta inkomstklyftor, alltså världens minsta skillnader mellan höginkomst- och låginkomsttagare. Dessa två faktorer i kombination har gjort att vi A) tar materiellt välstånd för givet, och att B) spridningen av välståndet har varit så jämn att vi slutat imponeras av det. I Sverige kan man därför inte köpa status genom att flasha med dyra prylar, det sänker snarare ens status eftersom det tolkas som mindervärdeskomplex och dåligt självförtroende. Vi köper lyx för att tillfredsställa oss själva, inte för att visa upp den för andra. Verklig status skapar man i Sverige bara genom att sköta sig, vara ödmjuk, jobba hårt och göra det bästa av sin begåvning. I Sverige är en värdelös idiot med Canada Goose-jacka och Rolex-klocka fortfarande en värdelös idiot. Att polera bajskorvar hjälper inte här.



En tredje utpräglat svensk egenskap är att vi har tryckt undan religionen effektivare än de flesta andra länder. C:a 80% av befolkningen är agnostiker och ateister. Och detta har vi åstadkommit helt utan tvång, det har bara fallit sig så att vi har brutit med medeltidsmentaliteten och gått vidare till nästa trappsteg i byggandet av ett civiliserat samhälle.



Dessa tre faktorer sammantagna gör Sverige till en extremt olämplig plattform för immigration, eftersom de flesta invandrare fallerar på minst en av de tre ovanstående punkterna. I synnerhet om de kommer från fattiga, underutvecklade länder.



Faktor 1 (fred och diplomati): Om de kommer från kulturer präglade av krig, etniska konflikter, konfrontation, rivalitet och gängmentalitet kommer de att tolka Sverige helt fel. Många har också uttryckt att de uppfattar svenskar som "fega" och "konflikträdda", när det istället handlar om att vi är utpräglat fredliga och diplomatiska och har lämnat apstadiet. Här fungerar det inte så att den som är fysiskt överlägsen vinner prylarna. Så fungerar det bland hundar, inte bland svenskar. De misstolkar dock vår undfallenhet totalt och tror att de per automatik har vunnit någon slags seger genom att vara macho, brösta upp sig, pissa in revir och använda hot och våld för att få sin vilja igenom, när de i själva verket har sänkt sig ytterligare ett pinnhål på samhällsstegen och minskat sina chanser drastiskt att någonsin åtnjuta respekt i Sverige.



Faktor 2 (materiellt välstånd vs. status): Människor från lägre stående kulturer lever ofta under missuppfattningen att de kan köpa eller stjäla sig till status och respekt genom materiella attribut, och tror att de kan avancera på samhällsstegen bara de sitter bakom ratten på en svart BMW eller flashar med någon mobiltelefon eller vulgärt bling. Men det imponerar bara på andra människor från samma lågt stående kulturer, medan det leder till att svenskar ser ner på dem ännu mer och tappar ännu mer respekt för dem. Detta leder till en ond cirkel där de med mer och mer kriminella metoder kämpar sig till mer och mer artificiell status men sjunker mer och mer i verklig status.



Faktor 3 (religionen): Motivering överflödig. Religionen kommer aldrig att beredas den plats i Sverige som den har i andra kulturer och detta kommer alltid att leda till intressekonflikter och missförstånd.



Ingen integrationspolitik i världen kan överbrygga dessa tre källor till inkompatibilitet. Om du inte vet vad inkompatibilitet är så föreslår jag att du försöker stoppa en VHS-kassett i en DVD-spelare, så har du på ett bra sätt illustrerat hur det är att försöka få in en somalier i det svenska samhället.



Jag har inte någonting emot invandring principiellt, men jag är besviken över den låga nivån på invandrarna, för att travestera rubriken på din infantila trådstart.

2010-04-17 @ 22:54:58
Postat av: Retzius

"jag är besviken över den låga nivån på invandrarna".

Ja, de och vi är ju en homogen grupp.

Vi måste ha en tydlig modell för att skilja ut vilka som ska bort. Det räcker inte med religion eller åsikter. Dem kan man byta eller dölja. Dessutom "Svenskhet handlar inte om ytligt nonsens som dalahästar, knäckebröd och Astrid Lindgren".



Genetik är svaret: "vi är utpräglat fredliga och diplomatiska". Om någon brusar upp eller säger emot betyder det att personen har osvenska anor. Bort med det.

2010-04-17 @ 23:07:20
Postat av: Ann-Marie

Filmen var rolig och även alltför trolig!

2010-04-17 @ 23:11:28
Postat av: Doktor Merrick

DDR2

Real Player gratisversionen har samma funktion

Postat av: Peter, den förste.

@Repalautzius: "...Vi måste ha en tydlig modell för att skilja ut vilka som ska bort..."



Ganska enkelt: Den som inte har laglig rätt att vara här skall skickas tillbaks, men tyvärr e de ju så att "som en gummiboll kommer jag tillbaks igen...": http://www.youtube.com/watch?v=ZKieEwru3HI

2010-04-18 @ 01:30:33
Postat av: Joakim

Vilken rolig film. Du har nog rätt i att den inte får vara kvar så länge.

2010-04-18 @ 04:23:52
URL: http://www.realisten.se
Postat av: Retzius

"Den som inte har laglig rätt att vara här skall skickas tillbaks".



Precis!



Och lagen bestäms av riksdagen som utgår från folkmajoritetens syn på vad som är rätt. Med SD i riksdagen kan korrekta svenska lagar skrivas. Det kommer att vara olagligt att vara osvensk.

2010-04-18 @ 12:25:11
Postat av: Stora Småland

Ta gärna bort fotot på denne Kaplan , jag blir så nedstämd när jag ser fotot och vet att han sitter och bestämmer hur vi ska leva och ha det i vårt eget fosterland Sverige ! Vidrigt, vidrigt , vidrigt .

2010-04-18 @ 15:17:26
Postat av: Lotta

@Rwtzius



Är du igång idag igen. Vad har du för källa till att det kommer vara olagligt att vara osvensk? Det finns förresten en del inlägg direkt riktade till dig som du "glömde" svara på igår. Svara gärna på dem.

2010-04-18 @ 18:02:20
Postat av: Retzuis

Svar på 2010-04-17 @ 19:44:00

1. Vi svenskar.

2. Ni SD:are

3. Svenska väljare

4. Denna blogg



Trodde svarade själv 2010-04-17 @ 21:05:15

2010-04-18 @ 19:51:16
Postat av: Lotta

1. Vi svenskar? Vem har gjort dig till talesperson för hela svenska folket? Det är din åsikt och endast din.

2. Är SD:are källa till att 20-30% är rädda för mörkhyade personer som talar dålig svenska? Ni SD:are? Hur känner du till min politiska hemvist? Det gör du inte.

3. Du menar alltså att SD anser att 20-30% av svenska väljare är rädda på mörkhyade personer som talar dålig svenska?

4. Denna blogg? Här förstår jag inte om du menar att detta är svaret på den retorik du menar att SD bygger sin politiska dagordning på eller om du menar att denna blogg är det ”verkliga problemet”?



” Trodde svarade själv 2010-04-17 @ 21:05:15” Kan du översätta detta till mer begriplig svenska?

2010-04-18 @ 20:25:13
Postat av: Tore (preact)

"Frihet är det bästa ting...", den skrevs av Biskop

Thomas under 14-hundra talet, och har i över 100 olika sånger producerats under åren.

Jag vill återge den 3:dje versen, som jag tycker passar in i detta ovan temat:



3. Ädle svensk, du statt nu fast,

och bättra det som fordom brast

Och låt dig ej förvända,

nej låt dig ej förvända.

Våga både hals och hand,

att frälsa dina fäders land.

Gud skall dig tröst väl sända,

ja Gud skall dig tröst väl sända.



Biskop Thomas, död 1443...



God Natt kämpar!

2010-04-20 @ 00:43:32
Postat av: Em

Seriöst med youtube-video? HATA FUCKING SVERIGEDEMOKRATERNA! SÅ JÄVLA PINSAMMA. SKÄMS ÖVER ATT VARA SVENSK!

2010-04-20 @ 14:06:41
Postat av: Putte

@ Em



Precis som jag skrivit till många andra som skriver att de skäms över att vara svensk. Vi skäms också över att du är svensk!

2010-04-20 @ 17:03:18
Postat av: Asyl...

Vet inte om någon har nämn detta än, men jag tycker att det är jävligt ironiskt att Halladin pratar om att flytta till Danmmark. Tänk på att han inte skulle få asyl där om partier som liknande Sverigedemokraterna skulle få makten där...

Då skulle han vara tvungen att stå ut med all rasist-skit som invandrare över hela världen måste stå ut med ("Ta inte våra bidrag!" "Danmark åt danskarna!" "Det här är vårt land, stick tillbaks!") och sedan bli ivägskickad tillbaka. Inget jag skulle vilja stå ut med



Jag ska berätta hur Sverige kommer att se ut om 50 år, om vi STOPPAR invandringen. Vi kommer att vara en obefolkad håla (utan invandringen så minskar Sveriges befolkning) och vi skulle inte klara av att ta hand om de gamla och utveckla vår välfärd.



Men det gör väll inget? Så länge som vi inte låter oss påverkas av andras kulturer så löser sig ju allt annat...

2010-04-21 @ 18:20:34
Postat av: Putte

Se där ja, ännu en hjärntvättad och okunnig mytoman, denna gång under signaturen Asyl. För det första så följer redan Danmark de asylregler som SD vill införa. För det andra så ska asyl vara förbehållet de som verkligen flytt undan krig och förföljelser, inte lögnhalsar som bara kommer hit för att snylta på svenska löntagare. Det gör även Finland och snart även Norge.



Sedan din förutsägelse om hur Sverige kommer att se ut om 50 år. Tror du på fullt allvar att import av 100 000 om året, flertalet av dem analfabeter, ska lösa vården av gamla?  Du är inte lite bakom flötet du. Anser du på fullt allvar att import av 100 000-tals socialbidragsberoende är ett måste för att utveckla vår välfärd? Hur kan det komma sig att vår välfärd byggdes upp av våra förfäder långt innan massinvandringen började? Det gick tydligen alldeles utmärkt utan hjälp från folk från mellanöster, Afrika m.fl.



Är det så att Sverige och svenskar inte duger åt dig, så står det väl dig fritt att flytta till något mångkulturellt land som Saudiarabien, Iran, Somalia eller någon annan av moralens, humanismens och demokratins högborgar. Du är säkert välkommen. Ta dig en tur till Mekka eller Medin, så får du säkert ett fint välkomnande. Säg till när du tänker lämna Sverige. Vi är många som kan hjälpa dig att packa. En så stor människa som du kan väl inte bo i en obefolkad håla, eller hur?

2010-04-21 @ 19:11:43
Postat av: Stora Småland



Putte ! Faen vad du tänker och skriver klokt !

Alltid lika spännande och roligt att läsa !

Mvh Stora Småland .



2010-04-26 @ 18:26:15
Postat av: David D.

Till alla er naiva som tror att Sverige inte kommer klara sig utan en massinvandring från Somalia, Irak och Afghanistan:



Gör detta test och posta resultater här:

1) Nämn ett företag från något av ovan nämnda länder

2) Nämn en nobelpristagare ...

3) Nämn en produkt ...

4) Nämn en bok eller författare

5) Nämn en enda liten positiv sak med Somalia, Irak och Afganistan!!



Det gick inte?



OK, nästa test: Jag nämner negativa saker

- Islamism

- inbördeskrig

- förtryck

- intolerans

- diktatur

- laglöshet

- krig

- pirater

- fattigdom

- hederskultur

- lögnare

-



Världens länder lägger i snitt 1.7% av GDP till forskning, arabländer lägger 0.2%.



VARFÖR tror ni att Sverige, ett av världens mest högtekologiska länder, INTE kommer klara sig utan hundratusentals eller miljontals människor från dessa tre länder??? Är ni dumma på riktigt?



Klart vi ska hjälpa riktiga flyktingar, till vår förmåga. Men att öppna gränserna och införa fri invandring kommer bara sluta på ett sätt: INBÖRDESKRIG, och det är inget skämt...

2010-05-21 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0