BISARRT






Kommentar överflödig.


Kommentarer
Postat av: Allah

Undrar om de säger cheese eller chomhellleet därunder?

2009-10-03 @ 17:51:16
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: S-E Karlsson

Med hänvisning till ovanstående bilder så har jag en fundering , hur ska vi hörselskadade och döva som använder TSS = Tecken som stöd , kunna kommunicera med en som bär tex Nikab eller Burkha som ju båda är heltäckande slöjer , där man bara ser ögonen, man använder till stor del ansiktets mimik vid användandet av TSS och det går ju inte om hela ansiktet är dolt !Vill man bo i Sverige så bör man väl också ta till sej svenska seder och bruk , det är väl inte vi som är innevånare i Sverige sen generationer tillbaka som ska rätta oss efter dom som kommer hit ??



S-E Karlsson Sd Högsby .

2009-10-03 @ 18:46:17
Postat av: Dunderminnet

Haha, Comedy!

2009-10-03 @ 18:53:35
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

Tillhör dom maskeradligan?????!!!!??.

2009-10-03 @ 18:55:47
Postat av: Gubben o Gumman på G

Måste vara ett elände om man släpper en brakskit

i en burka.

2009-10-03 @ 19:00:18
Postat av: Trocadero

Hahahaha! Tack för det skrattet, Thoralf!



Emedan verkligheten är hemsk så är den väldigt rolig när den presenteras på ett sådant här sätt.

2009-10-03 @ 19:00:44
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

Kan han inte lika väl fotografera några svarta sopsäckar???.

2009-10-03 @ 19:04:20
Postat av: Per Petersson

Man vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet. S-E Karlssons fråga är mer än berättigad. Hur löser man identifiering i bank.

Hur löser man identifiering över huvud taget.

Som Carola sjöng "Främling,vad döljer du för mig"



2009-10-03 @ 19:57:29
Postat av: S-E Karlsson

Bra, Per Peterson, helt rätt !

Trevlig lördagskväll till alla !

Mvh S-E Karlsson .

2009-10-03 @ 20:04:16
Postat av: Fredrik

Man kan skratta åt det :-) Sanslöst korkat och ännu ett bevis på att dessa från sanddynorna är nog syskon hela högen.



Men samtidigt så ska man ta detta seriöst för dessa är fanatiska människor som skall förpassas till medeltiden.regelrätta galningar.



Ge dessa lillfingret och dom äter upp hela handen!

Jag sover gott om natten om man skulle förbjuda dessa att vistas i vår demokrati.



Svensk kultur i främsta ledet !!

2009-10-03 @ 20:36:09
Postat av: Stefan K

Akta så inte byfånarna i AFA får idéer till ny maskering.



Om man klär sig som Spökplumpen utestänger man sig själv från många samhällsfunktioner som att besöka bankkontor eller växla pengar på växlingskontor. Detta kanske fungerar i muslimernas värld där kvinnan ändå ska stå vid spisen och låta männen sköta "de viktiga" sysslorna, men detta kan aldrig fungera i ett modernt västerländskt land där demokrati och jämlikhet råder...eller hur Mona och Gudrun?

2009-10-03 @ 21:35:50
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

Om man uppbär A-kassa skall man stå till arbetsmarknadens förfogande. Om nu någon burkaklädd i Sverige har A-kassa står dom verkligen till arbetsmarknadens förfogande. Skulle vara roligt att höra vad Mona m fl anser om detta. Mitt svar är enkelt.

2009-10-03 @ 22:14:27
Postat av: Willie S Ferguson

Ja det är verkligen ett jätteproblem med burkor i Sverige. Modet drar fram som en farsot.

2009-10-03 @ 22:26:00
Postat av: Allah

Willie S Ferguson

Absolut håller det på att bli ett mode. I min trappuppgång har jag 3 st heltäckande.

I huset 10 st, på gården 15, har inte koll på hela området. Men kan reka lite..Eftersom du inte kommer tro mig. Så ska jag ta bilder.



Dessa människor i heltäckande har med lite märkliga krav här i Norrliden. De vill förbjuda rastning av hundar, och nu menar jag inte lösgående hundar. Utan hundar ska ut ur området.



Senast jag var nere i kvarterslokalen så pratade man om att det var jobbigt att ungar utan slöja lekte med barn som bar slöja. Man ansåg att det bästa vore att alla barn bar slöja för rättvisans skull.



Hittar jag på? Maila mig så kan du få följa med på nästa kulturmöte man har här, för att, som man säger, stärka den svenska kulturen till andra. Har ännu inte redigt fått koll på vad det innebär. För jag är enda svensken som går dit.

2009-10-03 @ 22:55:06
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: alfahannen

Man kunna jo införa vad som svara till den danska "300-timersregel" där går ut på att om ett par eller samboende på bidrag inte har haft 300 timers lönearbete under en två-årsperiod, åker det ena bidraget, aktivering och liknande räknas inte.

detta har varit till stor gagn för muslimska kvinnor som nu kan komma ut i arbetslivet.

http://da.wikipedia.org/wiki/300-timers-reglen

2009-10-03 @ 22:57:14
URL: http://alfahannen.wordpress.com/
Postat av: Gubben o Gumman på G

"Allah" : Mycket bra korrekt svarat.



Lögner bemöter man med sanning o rent spel.



Exakt så bygger man rättvisa o demokrati.

Dina inlägg om området i stort känns uppriktiga.



Skillnaden mellan PK journalister ,och dina inlägg,

är graverande.



Vilket i sig inte är något förvånande,du verkar modig som s-tan.



Kalmarborna behöver inte mera sossedravel/lögner



Dina inlägg är en resurs för Kalmars innevånare.



OAVSETT PARTIFÄRG.



Bäst av allt journalister o politiker läser denna bloggen.

2009-10-03 @ 23:37:18
Postat av: Anonym

"uppenbarligen finns någon tradition eller någonting annat som gör att (kosovoalbaner) är mer benägna att snatta och stjäla cyklar och tvätt" - Birgitt Friggebo

2009-10-04 @ 00:12:00
Postat av: Allah

Gubben o Gumman på G

Jag är inte modig som s*atan. Enligt vissa så är jag Belsebub själv.



Vi behöver inte fler korrupta fega politiker, sossar, moderater, vänster eller nu vad fasiken de vill kalla sig.



Jag har verkligen fått lära mig den hårda vägen att dessa politiker lever i en annan verklighet. Jag trodde på Sverige, systemet, hela tjobanget. Var uppväxt kring att höra om tryggheten.



Så blev jag dålig. Väldigt dålig vissa perioder. Fortsatte tro på systemet, fick mindre och mindre stöd och hjälp. Fortsatte tro på systemet. För det var mitt fel att jag var sjuk osv. Man intalade sig själv och gick på vad läkare och myndigheter sa.

Jag rasade, mitt liv rasade, allt rasade. Jag hade fortfarande tilltro till systemet.



För inte så länge sen så föll poleten ner, jag såg det som alla pratat om. Jag fattade läget. Vi är tokblåsta och grundlurade. På så många sätt. Det är sjukt att fler inte regerar och ser vad som händer: Det gäller inte bara invandring. Utan hela det politiska spelet som pågår över hela Europa.



Vad som egentligen fick mig att rycka till och vakna kan jag nog inte riktigt berätta, för det var så många bitar som behövde falla på plats.



Är idag tacksam för att jag vågade vakna till. För det är inte lätt. Glåpord som rasist och nazist haglar över mig. Men sånt får man väl ta. Ha r ju själv utsatt andra för samma skit. Så det är väl bara lite karma =)



Jag är inte SD, som många numera tycks tro. Håller med i vissa saker, men jag håller även med i saker M,S, MP, FP, säger. Det finns småsaker hos alla som är bra. Men tyvärr så är det inget av dessa småsaker som är bra som hörs, eller syns.



För på det stora politiska planet har alla samma inställning ändå egentligen. Det är bara lite olika vägar för att nå fram.



Röstar, det gör jag. Men på vad,det är min lilla hemlighet =) Att jag är kritisk till Islam och driver en blogg om saken gör mig per automatik till Sdare som många vill påstå. Inte heller rasist, nazist osv.



Jag är ateist och humanist. Vart fan ska jag lägga min röst. Tror visst bestämt jag känner mig lite krängt över att jag inte har ngt eget parti att rösta på =)

2009-10-04 @ 00:13:13
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Robin_Shadowes

Jag trodde inte heller jag någonsin skulle rösta på Sd för bara två år sedan. Nu har jag gjort det i kyrko- och EU-valet. Ser inget annat alternativ faktiskt. Att rösta på sjuklöver-partiet är att rösta på massinvällning och islamisering. Finns bara Sd och Nd men Sd har störst chans att komma in i riksdagen.

2009-10-04 @ 01:13:44
Postat av: Lessie Basmanoff

Ankformationen, som familjen kåldolme tillämpar dvs mannen först, tätt följt av barnen och sist ca fem till 10 meter efter följer en hukande tyst kåldolme, som tyst stannar varje gång mannen stannar. Mannen äger också rätt att tala med barnen. Detta verkar otänkbart för dolmen där bak. Allt detta tyder väl också klart på att kvinnan ska lyda mannen.

2009-10-04 @ 09:44:07
Postat av: Nalle i Växjö

Dom apatiska flyktingbarnen och den nya boken om fenomenet.



Ett inlägg i debatten med kanske lite annan syn är traditionella media.



Intressant med uppgiften om "traffiking" med barn som "spelar rollen" som apatiska barn. Något som lätt skulle bevisas eller motbevisas genom ett enkelt DNA prov.



Varför tar vi inte DNA prov och hälsotest på nya så kallade flyktingar för att se om dom bär på farliga sjukdomar och om barnen verkligen är deras barn



Kanske man kunde hindra större spridning av TBC och liknande sjukdomar som serr ut att öka igen efter att ha varit spå gått som utrotat

Postat av: S-E Karlsson

En liten brättelse ur livet.

Vi som av olika anledningar var placerade på barnhem under 30,40,och 50talet bla som i mitt fall Nybodahemmet i Stockholm och därefter utplacerades som "arbetshjon" runt om i Sverige ,när ska vi kompenseras ? I många fall utnyttjades fosterbarn på alla sätt och vis och man fick ju inte den kärlek som ens egen familj kunde ge , bla träffade jag inte mina syskon på ca 7 års tid och en förälder som i mitt fall fadern ytterst sporadiskt .På dom åren blev man ju en främling för sina egna familjemedlemmar !

I dag kan man som nyanländ till Sverige få 100000 tusen kronor och kanske mer om man känner sej "kränkt" och gör en anmälan till diskrimineringsombudmannen , men har man farit "illa " i nästan ett helt liv så får man ingenting!När ska vi kompenseras som inte har något DO att göra anmälan till ?

Som sagt en liten story ur livet !

Mvh S-E Karlsson .

2009-10-04 @ 10:12:39
Postat av: Skånepåg

Och kulturberikningen fortsätter och fortsätter och.....



Och puckot Willie S Ferguson ler stolt och nickar belåtet över sins skyddslingars initiativförmåga!

Postat av: Gubben o Gumman

Skånepåg: Blanda nu för h-vete inte in Pucko.



Då kommer brodern Massey F Fergusson på att anmäla den dryck för diskriminerande färg.



Har du redan glömt glassen N-gger.



Dessutom hör Pucko ihop med svensk raggarkultur.

Dom enda som busat med Assyrierna i Södertälje.



Som nu svarar på svensk gästfrihet med att spränga

T-banestationer , om dom inte får måla graffiti i forma av kors ,för en mc dödad Assyrier på stationerna.



Integreringen firar stora triumfer i Södertälje .

2009-10-04 @ 12:03:43
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

I dubbelmoralen och hyckleriets hemland dvs Sverige så kan inte Annika Östberg släppas p g a viss risk för fortsatt brottslighet. Samtidigt är gränserna öppna för vem som helst dvs de slänger sina papper och kör en snyfthistoria. Hur många av dessa sk papperslösa har rent mjöl i påsen. Man kan ju läsa ibland att det finns kanske upp till 1000 krigsförbrytare i Sverige. Och av att döma av den höga andel utlandsfödda på våra fängelse, så har nog en hel del fina herrar och damer fått stanna i Sverige. Annika Östberg har begått grova brott, men tror de flesta tycker att hon har betalat för vad hon gjort. Man kan också undra varför kriminalvården är så snabba att släppa Svartenbrant? Man får lust att skriva att om hon hade varit kulturberikare så hade hon varit fri nu. Tänker på en viss herre som fick åka med regeringsplanet hem.

2009-10-04 @ 12:24:21
Postat av: Inge Sandén

Din upprättelse kommer troligtvis år 2010.S-E Karlsson

Då skall Sverigedemokraterna ställa alla till svars för alla de orättvior som PK-iterna låtit ske i vårt land.

SD är en gen som växt ut,när skålen av alla orättvisor blev överfull.

1)När sossar i hycklandes förebild,vill låtsas stå för det goda,går dom i stället djävuelens ärenden.

Att man som sosse som Måna Muslim kan krama islam är bevis på att dom frångått det dom en gång utgav sig för att företräda att stå på den lille och fattiges sida.

Sossar och Alliansen håller på att sälja ut vårt land.

2)Hur man kan tillåta könsstympning av små försvarslösa pojkar i religionens namn,skall dom en gång få till svars för.

Om man sitter i en livbåt ute på Atlanten och det simmar andra nödstälda runt livbåten som också vill komma ombord är ju en självklarhet.

Skulle man nu av godhet ta ombord dessa nödstälda,sjunker livbåten och vi alla omkommer.

Det låter obamhärtigt,men så är läget i dagens Sverige.

Att stå upp för sina egna är honörsord för en sann SD-are.

Att hjälpa människor i nöd,där dom befinner sig är en självklarhet liksom att skydda en som flyr för sitt liv.

Sverige har blivit en högborg för falska profeter och självgoda PK-iter såsom journalister,krönikörer,kulturarbetare med livslöner,som spottar ut lögner ieget syfte att verka stå för det som är sant och rätt.

Sverigedemokraterna står för det som är sant och rätt,kämpar mot dom onda krafterna som vill ockupera vårt land.

Blev lite tagen av din kommentar S-E karlsson,var tvungen att få ut mina åsikter om dagens Sverige och vilka onda krafter som håller på att ta över vårt kära fosterland.

2009-10-04 @ 12:27:53
Postat av: S-E Karlsson

Tack så mycket Inge Sandèn för dina värmande ord!

Glömde i tvärhasten att säga att jag vet kamrater som haft det mycket " djävligare " än jag ! Har en god vän i Blomstermåla som berättat om sitt liv som fosterbarn ,hemska saker som gör att man har nära till tårarna !

Ha en trevlig forts på helgen .

Mvh S-E Karlsson .

2009-10-04 @ 13:05:18
Postat av: Allah

Någon som är sugen på en biltur för att städa bort det Assyriska klottret?



Kan inte SL eller ngn annan ta bort klottret. Så ställer jag upp helt helt gratis.

2009-10-04 @ 13:08:35
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Per Petersson

"Allah"



Samma tanke har jag med haft. :-)

2009-10-04 @ 15:02:41
Postat av: Allah

Lets åk =)

2009-10-04 @ 15:20:37
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Gubben o Gumman

Gubben o Gummans Internet kampanj behöver lite hjälp Barometern vägrar ta in inlägg i ämnet om svenskt djurskydd.



Där Mc Donalds ingår.



Vi har givetvis skrivit där om MC Donalds (halaslakten av kyckling).

Ej infört än.



Lägg märke till att ett inlägg om COOP samt Netto finns infört.



Polar Barometern även med Mc Donalds?



Grunden för företagsnamnet är lagd på Expressen ledarsida (Anna Dahlgren)



Dags att skjuta Mc Donalds i sank skriv tangentbordet är ingen djävla prydnadsak.



Du glömmer väl inte bort att använda Internet.

2009-10-04 @ 15:24:24
Postat av: Gubben o Gumman

Per och "Allah" för att ni inte skall drabbas av arbetskador, så fyll bara en ballong med svart färg.



Så kan SL sanera sedan.

2009-10-04 @ 15:38:57
Postat av: Per Petersson

"Gubben o Gumman"



Jag tror det spökar idag,nått åt det hållet var även min tanke. Men det får stanna vid en ide som aldrig genomförs. Vi ska inte ha dåligt rykte för sånt här,det får graffitimaffian stå för.



Men det kliar i fingrarna,det måste jag erkänna. :-)

2009-10-04 @ 15:48:00
Postat av: OT

Väl värd att läsa "The White Rose: An Interview with Mrs. Susanne Zeller- Hirzel



The White Rose was a civilian resistance organization...The group became known for an anonymous leaflet campaign...calling for active resistance...Six members of the group were arrested; endured show trials...and were executed...Mrs. Suzanne Zeller – Hirzel is one of only two survivors of the White Rose Society. She is a member of the Peoples Movement PAX EUROPA” (BPE) that opposes the Islamization of Germany and Europe."



Se http://www.newenglishreview.org/custpage.cfm/frm/48022/sec_id/48022

Postat av: Lotta

Visst är det underbart när PK-eliten själva får känna på sin vackra mångkultur, måste ju kännas som en våt dröm för dem:-)

Postat av: Allah

– Det var dumt gjort. Men det kan hända var som helst, säger Rigo.



WHAT THE FUCK!!!!



Hur stor är sannolikheten att ett tvteam blir överösta med stenar utanför våra Ghetton? Måste kolla upp med tv4 hur ofta deras bilar och personal blir stenade i Vaxholm. Många bor i krokarna.



Kan hända vart som helst. My ass att det kan



"Men man var tvungna att anpassa sig efter omständigheterna. Det var en lite knepigare situation än i andra städer"



Så ett Tvteam ska anpassa sig efter verkligheten. Ähh nu jävlar blir jag redigt förbannad här. Tänker dom likadant då det gäller nyheterna, förklarar ju en del isåfall.



Herregud nu går fan skam på torra land



2009-10-04 @ 19:16:26
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Gubben o Gumman

Det är fan så syn att Porseryd inte fick en rejäl bumling i päronet.



Ändå står fanskapet och äger det kunde hänt var som helst.



TV4 bör bojkortas av annonsörer, samt tittare kanalen är helt urspårad.

2009-10-04 @ 19:19:35
Postat av: Helene

Lotta



Vilka härliga nyheter! Underbart att PK-pöken kan få sig en släng av den mångkulturella sleven. Ni hörde väl också om AFA-dräggen som blev attackerade i Rosengård när de skulle hjälpa sina älsklingar mot de stygga poliserna i demonstrationen som de kallad ”Reclaim Rosengård”. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!!

2009-10-04 @ 19:26:43
Postat av: Lotta

Hmm la in samma inlägg på AB men det rök efter ca 22 minuter. Ja, ja skam den som ger sig. Har lagt in ett nytt under diskussionen om att nyförlösta mammor skall skickas hem 6 timmar efter förlossningen eftersom Ö-Viks BB måste spara pengar. Hur länge får det stå kvar??? Spänningen är olidlig;-)

Postat av: Lotta

Ha ha ha det rök efter ca 5 minuter men alla bloggläsare här kan ju få läsa det. Så här skrev jag:



Klart vi måste spara på något område för att vi skall ha råd att ha kostnadsfri sjukvård åt alla papperslösa flyktingar och avgiftsfri omskärelse av småpojkar. Det begriper väl alla?

Postat av: Lotta

Mycket intressant läsning, rekommenderas varmt. Författaren till artikeln ställer ju liknande frågor om de "apatiska" barnen som jag gjorde i ett inlägg på AB som ju så klart togs bort.



Jag har skrivit 3 inlägg på AB i hela mitt liv och samtliga har tagits bort eftersom de bryter mot någon av AB:s regler, kan man se det som en merit månne;-)



Nu skall jag sluta spamma.

2009-10-04 @ 20:31:05
URL: http://www.newsmill.se/node/11896
Postat av: Nalle i Växjö

Nytt parti bildas för Invandrare



Visserligen i Tyskland, men med stor sannolikhet även i Sverige snart.



Hur många % skulle dom kunna ta i ett val som 2010.

Hur mycket skulle dom bli motade / uppmuntrade av PK media.



Grattis alla "Svenskar"

Postat av: Lessie Basmanoff

Årets Nobelpris i destruktiv planering av massmord går till Mehdi Gehzali, Safia Benouda för deras sofistikerade arbete i smygteknik och enkel

maskering i nytänkade, burka.

Talesmannen och klanledaren Helena Benouda har på sitt säregna lismande sätt försett den naiva svenska politikerkåren samt media med sina synpunkter och

bör därför nomineras till fredspriset

2009-10-05 @ 08:56:30
Postat av: Skånepåg

@ Nalle i Växjö



Oavsett vad man anser om monarkin, ger artikeln i AB en fingervisning om vilket håll "vindarna blåser" och ett stöd för ditt antagande!

Postat av: Allah

Herregud, vad är det Aftonbladet skriver om....



http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article5904895.ab



Undrar hur många som känner sig krängkta nu?

2009-10-05 @ 10:39:12
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: vmm

Har tänkt på en sak med burka appropå den här tjejen som utbildar sig till barnskötare. Om man är kollega (eller förälder till något av barnen i det här fallet) så vet man ju vem personen är om det är EN som har burka. Men hur blir det om det är två, eller 50 eller 400 på ens arbetsplats som har heltäckande burka? Jag tror det skulle leda till många praktiska problem och knepiga situationer om 400 personer på ens arbetsplats vore maskerade.

2009-10-05 @ 11:48:54
Postat av: Ibbe

Kan bilden vara från utbildningen vid Lärarhögskolan i Sthlm?

2009-10-05 @ 12:49:05
Postat av: Kalle

Norge är det bästa landet att bo enligt en ranking av FN. Sverige sjunker på den lista från 6:e till sjunde plats.



Kul att också omvärlden också lägger märke till att ju fler invandrare Sverige tar emot på lösa grunder desto sämre går det för konungariket Sverige.



Vi dalar på all listor som jämför olika länder. Se bara på skollistorna och rikaste länder för att namna några. Sverige dalar sakta men säkert mot avgrunden.



Postat av: AWSvensson

Att svenska folket betraktas som idioter av omvärlden är välbekant. Men det finns gränser även på det området. Här är definitivt ett exempel där förnedringen har gått för långt.

Postat av: Foland

Migrationsministern var nyss i svt,s nyheter för att bekräfta en ny FN report som säger att vinsterna är enorma i samhällen som tar emot mycket invandrare. De sa dock inget om det gällde mussar. Får väl hoppas att de utvecklar i nästa sändning

2009-10-05 @ 18:35:33
Postat av: Stefan A

Man kan ju undra varför han inte genast inför fri invandring, han står och blåljuger den j****....

2009-10-05 @ 18:39:32
Postat av: Gubben o Gumman

AW Svensson : Wolfgang Hanssons artikel är förnedrande. Det är inget bottenapp utan en idiotförklaring av hela svenska folket.



Undersökningen gäller Spanien, om den stämmer, så kan den givetvis inte appliceras på Sverige.

Redan här slår killen krokben för sej själv.



Tex om du skall bada i Bohuslän, ringer du då till

Stavangers ,utebad och frågar vattenteperaturen.



Den här killen får Gubben o Gumman punktmarkera

precis ,som Martteus o Anna Dahlberg, som nu inte kan skriva en artikel ,utan att vi dyker upp.



Nu lurar väl inte Wolfgang mer än dom som redan är grundlurade.



Ett bra exempel på en manipulerande kommunist.

På lekskolenivå.



90% av dom kommentarena, som Aftonbladet släpper igenom talar om för Wolfgang indirekt, att han kan söka ett annat jobb.



Han är patetiskt löjlig men livsfarlig för demokratin.



Wolfgang Hansson tar härmed ledarpinnen i vilseledandet av svenska folket.



Det otroligt viktigt att tex "Woffe" inte får husera/manipulera på nätet.



Det kan du som har tusen gånger mera hjärna än oss stavar 500 gånger bättre ,och utrycker dej 100 gånger bättre fixa.



Har du en kvart om dagen möjligen.



Valet avgörs i förorterna ,och av dom 500000 första gångsväljarna ,som söker info på nätet.



Varör inte köpa ett parkeringskort för 15 min på någon av dessa apskafts bloggar el krönikor.



Blir det fullt så är det ju bara att parkera på någon annan PK idiots arbetsfält.

2009-10-05 @ 19:39:45
Postat av: Gubben o Gumman på G

Nu har demokratiska Aftonbladet fått stänga av kommentarsfunktionen(20.13) under Wolfgang Hanssons artikel, om att invandringer ger Sveriges ett stort plus ekonomiskt.



Är det varaktigt så är det en seger för demokratin,

just nu går inte att kommentera.



Men ett mail till Wolfgang el Chefredaktören Jan Helin går ju alltid att dra iväg.



Vad denna tidning står för lämpar sej inte att skriva här.



Tänk om någon nätkunnig kunde dra igång "Aftonbladet bluffen" på nätet.

2009-10-05 @ 20:18:23
Postat av: No Comment

No comment



http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/wolfganghansson/article5908503.ab

2009-10-05 @ 20:46:34
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

Någon nämnde Spanien= ca 20% arbetslösa.

2009-10-05 @ 21:49:47
Postat av: j-å

Reagerade på att den här Wolfgang använde en jämförelse med spanska hemmafruar, och då minst 20 år tillbaka i tiden. Sverige har väl inga hemmafruar, sedan början av 70-talet, mer än möjligen de som är arbetslösa p.g.a. arbetsbrist och förvisso alla dessa muslimska kvinnor som inte FÅR arbeta p.g.av sin religösa tro.

2009-10-05 @ 23:13:19
Postat av: Putte

Nu är det här vad FN tycker, inte vad som är verklighet. Om FN hade kommit fram till det motsatta, är de någon här som tror att de skulle offentliggöra detta, knappast. Utredningen är framtagen av människor somt ycker att det är en mänsklig rättighet att snylta på svenska löntagares arbete och pengar.

2009-10-06 @ 05:52:29
Postat av: S-E Karlsson

Hej och godmorgon !

Samma gamla raspiga Lp-skiva är igång igen om de "apatiska barnen"! Trodde i min enfald att frågan om "apatiska barn" var utredd en gång för alla för några år sedan , men mångkulturälskarna ger sej inte , dammet sopas av från gamla argument och så kör man samma gamla vals igen !

När ska man börja ifrågasätta sanningshalten i detta med apatiska barn ? För min del anser jag att det inte borde vara så svårt det har ju visat sej att en undergörande medicin heter PUT = permanent uppehållstillstånd när dom dom får detta papper så så försvinner apatin ganska snabbt !

S-E Karlsson .

2009-10-06 @ 09:12:44
Postat av: AWSvensson

Hörde jag rätt att Måna sa att vi lånar till de ensamkommande "flyktingbarnen", att Måna kan komma till makten och bli statsminister är inte ett skämt utan på riktigt. Hur som helst SD har kommit loss på 5,6 % och kurvan pekar uppåt.

2009-10-06 @ 09:36:04
Postat av: AWSvensson

Tänk om alla Sveriges kommuner hade styrts av en sådan gentleman som Göran Holm i Vellinge. Citat från Sydsvenskan: Han ( Göran Holm) gillar inte heller flyktingpolitiken, vare sig röd eller blå. Därför har hans välmående kommun sagt nej till att ge bostad åt flyktingar.

– Vi protesterar inte mot flyktingar, utan mot att statens bidrag till kommunerna inte täcker kostnaden. Då vill vi inte ställa upp, säger Göran Holm och hänvisar till kommunallagen:



– I den står att kommunen ska vårda egna angelägenheter. Och flyktingmottagning är ett statligt åtagande. Det ansvaret tar inte staten. Därför är mer än hälften av de flyktingar som kom till Sverige 1986 nu beroende av socialbidrag. Men för dem har statens betalningsansvar upphört för flera år sedan.

2009-10-06 @ 09:45:49
Postat av: Gubben o Gumman

AW Svensson : När man kan bli "hjälte" i ett land

bara genom att använda sunt förnuft.



Då har landet sjunkit djupt i kommunisträsket.

Milt utryckt.

2009-10-06 @ 09:53:49
Postat av: Allah

Willie S Ferguson



Jag väntar fortfarande på ditt mail om när du har tid, ork och lust att komma till verkligheten. Har du problem med att hitta kontaktinfo på min blogg?



Eftersom jag är en god Allah får du lite hjälp på vägen



Msn [email protected]

epost: [email protected]



Annars går det alldeles utmärkt att svara i denna bloggen, eller i min egna



2009-10-06 @ 10:21:44
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Kalle

Sverige dalar på ännu fler listor där olika länder jämnförs. Denna gång bygger sverige minst nya lägenheter bland de nordiska länderna. Sverige dalar ännu mer mot avgrunden.



Den enda lsta vi toppar är mottagningen av invandrare. Den toppar vi för alla länder i OECD per capita.



Fattar politikerna vad de håller på med???



Postat av: Skånepåg

@ AWSvensson



Tack för tipset.



Hela senaste opinionsundersökningen beträffande 5,6 % till Sd.

Postat av: Skånepåg

Blev visst fel trots att jag klickade fram info enligt anvisningarna. Tydligen den här grafiken på bloggen Fri Information som är den korrekta?



Postat av: Allah

Detta är ta mig fan nästan humor.



Levande får i pizzerians källare



http://www.dn.se/nyheter/sverige/pizzeria-far-kallare-1.968029



Så då hade jag inga fördomar då. Fan, jag gillar att ha fördomar, vad ska jag nu göra när dom alla blir sanna???



2009-10-06 @ 11:11:23
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: VHB

@Allah



Inte speciellt svårt att klura ut vad det är för en djävla idiot!!

2009-10-06 @ 11:21:13
Postat av: Kalle

Levande får pizzerians källare är skrämmande. Invandrarna som kommer hit vill ju införa sina regler och beteenden.



Kommer ni ihåg allt som förr kallades fördomar. Det var inga fördomar utan ren och skär sanning. Det var PK maffian som omvandlade alla sanningar om invandrare till fördomar för att lura det svenska folket.



Finns inga fördomar utan enbart sanningar vad än PK-maffian säger.



Nu har de avslöjats med byxorna ända nere vid fotaanklarna av ett par... får.



2009-10-06 @ 12:25:27
Postat av: Gubben o Gumman

Leverantör av fåren fru Kullvik gift med närpolischefen Tomas Kullvik Tidaholm.



En god vän till oss ringde till polisen för ett antal år sedan o rappoterade dumpat slaktavfall av får i skogen.



Svaret blev att blattarna har väl haft fest.



Svartslakt/halaslakt är således inget problem för polisen i Sverige.

2009-10-06 @ 12:26:23
Postat av: Gubben o Gumman

Ps debatten i Barometern ang etiskt kött är numera lite mera rättviktad.



Precis samma tema som "polisfåren" i Tidaholm.

2009-10-06 @ 12:30:54
Postat av: S-E Karlsson

Roade mej med att göra en lista över alla som kommer till Sverige och säger sej ha skyddsbehov !

1/ Flyktingar 2/ anhöriga till dessa 3/ ensamkommande flyktingbarn 4/ anhöriga till dessa 5/apatiska barn 6/ anhöriga till dessa 7/illegala flyktingar 8/ anhöriga till dessa 9/ arbetskraftsinvandring 10/ anhöriga till dessa 11/

arbetsspecialister 12/ anhöriga till dessa 13 / +

95000 tusen som inte har det minsta skyddsbehov !

De enda som har verkligt skyddsbehov är ju de "riktiga" flyktingarna och dessa är säkert ytterligt tacksamma mot Sverige ! Men de övriga torde vi klara oss förutan ! S-E Karlsson Sd Högsby .

2009-10-06 @ 12:58:34
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

Veligt från början till slut. Först skall Sverige gå med i EU, sedan vill Sverige ha ändrade spelregler. Först skall vi ta i folk med burka, och sedan förbjuda densamma. Det är bara att konstatera att dagens politiker varken till höger eller vänster vet vad dom vill. Antingen går man med i EU och accepterar spelreglerna eller står man utanför. Antingen släpper man in folk med burka och låter dom stanna eller så talar man om vid gränsen att i detta landet använder man inte burka. Sverige har ingen klar politik på vissa områden och detta skapar oklarheter. Hade man haft en klar politik från början är jag övertygad att vi varken hade haft Rosengård eller något annat problemområde. Nu är två centerpartister ute och vill förbjuda burka, samma politiker som accepterat i stort sett fria gränser. Vad hade ni förväntat er hade DR Phil sagt. Velpettrar.

2009-10-06 @ 13:27:00
Postat av: Skånepåg

Frågan är om burka skall förbjudas i Sverige?



Ställningen just nu är att 96 % säger ja.



Gör din plikt, in och rösta även om det råkar vara Expressen!



Finns även en faktaruta med information om hur det är i några andra Europiska länder.

Postat av: LN

Lär känna en muslimsk hedersman: Dr Khalid Abdul Muhammad (http://to.ly/sFp)kompis och sammarbetsman med 'Malcolm X' -- vars dotter i lördags förärade sin pappas minnespris till allas vår riksutredare Masoud Kamali - kanske minister i Monas regering.

- - - - -

<i>Låt mig säga det än en gång, kan vi inte bli kvitt dem till kvällen, kan vi inte bli kvitt dem överhuvudtaget, så får vi slå ihäl karlarna, ...och kärringarna, ...och både barn och spädbarn...dom blinda slår vi ihjäl och dom handikappade, och de sinnessjuka, och bögarna och flatorna -- för helvete, vi slår ihjäl rubbet. Men varör slå ihjäl kärringarna? Och varför slå ihjäl spädbarnen? Små oskyldiga barn med troskyldiga ögon? För satan, jo, därför att dom kommer at växa upp och nå'n dag i framtiden förtrycka VÅRA egna ungar. Slå ihjäl dem nu! Men varför slå ihjäl kvinnorna i vårt land. Ja'men för fan, lyssna nu: slå ihjäl dem därför att kvinnor tillverkar krigsmateriel. Var nionde månad lägger dom sig på rygg och truppförstärkningen rullar ut mellan deras ben. Därför skall ni fimpa dessa rustningsfabriker genom att slå ihjäl kärringarna. Men varför slå ihjäl de gamla gaggiga och döfärdiga gubbtokarna i vårt land? Men för satan, varför tror ni att dom blev gamla? Jo, därför att dom tryckte ned och hade ihjäl våra egna. Bara slå ihjäl dem, slå ihjäl dem allihopa. Slå ihjäl bögarana ... och flatorna..... slå ihjäl hela djävla byket!</i>

http://to.ly/sFn (http://to.ly/sFm)

2009-10-06 @ 15:40:20
Postat av: Lotta

Men nu måste vi ju fira denna glada händelse. Tänk så glada vi kan bli när slutklämmen i artikeln blir verklighet inom kort:



"Tisdagens domar kan öppna vägen för många somalier till uppehållstillstånd i Sverige".



Postat av: Lotta

Flera som ifrågasätter Gellert Tamas bok om de "apatiska" flyktingbarnen. Tydligen skall han vara med i Debatt i Svt ikväll. Vore intressant att se om någon med motsatt åsikt släpps fram.

Postat av: S-E Karlsson

Var på eftermiddagen idag ett ärende till centralorten Högsby . Stod och väntade i den nya rondellen södra delen , en taxi kommer rullande på väg mot Kalmar , full med elever som hade varit i Högsby och läst svenska för invandrare kan dom inte ens åka med buss eller tåg utan måste ha det så bekvämt med Taxi ? Våra gamla och sjuka får ju knappt färdtjänst ! Hur faen har det ställts till i Sverige ? S-E Karlsson .

2009-10-06 @ 17:59:26
Postat av: j-å

Ironi, men tänkvärt.

Har funderat hela dagen i dag, på om jag hört eller läst om någon av dessa kvinnor iförd burka, har blivit sexuellt attackerad eller våldtagen, utanför hemmets väggar.

Borde i så fall slagits upp stort i media.



Kanske skulle vi göra tvärt om: Införa burkatvång för alla kvinnor i Sverige.

2009-10-06 @ 18:32:58
Postat av: Skånepåg

På SDU blogg http://ungsvensk.se diskuteras bl.a. olika slogans inför nästa års val. Den här är en som jag gillar skarpt: "Ja till kärnkraft - nej till flyktingström!"

2009-10-06 @ 19:52:02
Postat av: Nalle i Växjö

Fakta om invandringen i England och påverkan på ekonomin

Postat av: Skånepåg

@ Nalle i Växjö.



Tack för infon. Läsvärt bl.a. är:



"Invandringen kommer att bidra till framtidens pensionskostnader.

En dubbelbluff. Detta är ett problem som inte invandringen kan lösa. Invandrarna kommer ju en dag också bli pensionärer. Det enda sättet att kunna betala utlovade pensioner är att höja pensionsåldern. Det är helt fel att tro att en ökad invandring kan minska det växande betalningstrycket av framtida pensioner."



Jag har försökt att få insändare med i stort sett samma innehåll publicerat i Barometern. Men givetvis refuserat. Jag liknar detta påstående med ett gigantiskt pyramidspel, där etniska svenskar blir "rånade" på sitt fosterland.



"För tio år sedan oroade sig ytterligt få över immigrationen, enligt opinionsundersökningarna rörde det sig om några enstaka procent. I dag ser över 40 procent av väljarkåren immigrationen som av de viktigaste frågorna i den politiska debatten."



Är med stor säkerhet samma i Sverige, då man hör hur folk i allmänhet uttrycker sig. Dock gör massmedia ALLT för att detta skall döljas, eftersom det annars kan leda till att allt fler börjar ifrågasätta vad som håller på att ske.

2009-10-06 @ 20:53:54
Postat av: AWSvensson

Ja till kärnkraft - nej till flyktingström. Tackar för detta upplyftande efter att ha sett något av det mest urspårade program som sänts i TV i modern tid, alltså efter 1956. Debatt om apartiska, det är ta mig sjutton bättre ordning i ett hönshus där räven gör ett besök. Vad kan man förvänta sig i SVT men det här överträffade alla lågt ställda förhoppningar i negativ riktning.

2009-10-06 @ 21:05:25
Postat av: Anonym

Vad förvånad jag blivit om motståndare till de "apatiska" flyktingbarnkramarna hade fått säga sitt i debatten men det såg ju ut som vanligt. Ohly lovade att om kommunisterna kommer till makten kommer det bli en humanare flyktingpolitik. Kan den verkligen bli mer human än nu?

2009-10-06 @ 21:07:01
Postat av: AWSvensson

Lite humor bidrar till bättre nattsömn. Hämtat från SD-kuriren.

Mest munterhet väcktes när Anders Sundholm berättade om att innan Miljöpartiet antog sitt namn så diskuterades namnet Sverigedemokraterna. Nu blev det Miljöpartiet som partinamn.

2009-10-06 @ 21:44:25
Postat av: Pseudot William S Feruson

Allah,

Det lär inte komma nåt mail från mej. Så stort är inte mitt engagemang.

Jag vill vara sann liberal, humanist och medmänniska. Jag har varit inne några gånger på denna blogg för att förstå vad som driver SD-anhängare.



Jag har bott både i villa och hyreshus. De personer som varit besvärliga eller hotfulla har varit svenskar , en amerikan(caucasian) och en färöing. Har haft grannar av alla slag inklusive iranier. Inga problem där. De flesta är svenskvänliga att det blir påfrestande.

Ponera att vi har 200 000 muslimer i Sverige och hälften är osekulariserade. Av dessa finns säkert en minoritet mer eller mindre fundamentalister samt några riktiga skitstövlar.



Jag uppfattar att det finns personer inom SD som är seriöst engagerade i orättvisor som man uppfattar att invandring eller flyktingar skapar.

Jag uppfattar också at det finns personer som är starktt avvisande till "de som inte är som vi". Man har en hånfull attityd mot avvikande grupper och personer.

Jag tror också att det finns en grupp extrema personer inom SD som kan skapa problem för en demokrati.



Hur skiljer man skitstövlarna från de seriösa?

Hur vet man att det är personer med invandrarbakgruns om bränner bilar och inte fascistiska eller s k "antifascistiska" grupper?

2009-10-06 @ 23:24:47
Postat av: Allah

En jättefin ide. Undrar om min blogg får vara med i ngt sånt. För jag arbetar hårt på min blogg för att få bort rasimen.



http://blogg.aftonbladet.se/1/2009/10/bloggupprop-mot-rasism#lastComment



2009-10-06 @ 23:34:40
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Allah

William S Feruson



Du börjar det hela med att anta att jag är Sverigedemokrat. FAIL FAIL FAIL!!!!



Får säga som jag gör till alla arga mordhotande muslimer. Ta en titt under fliken OM SIDAN. Den är lite rörig nu efter en attack från arga nördar iklädda rolig hatt och klänning kan jag tro. kan de hacka? Klart de kan, de uppfann hjulet, runor och är raketforskare.



Jag är själv humanist och ateist.



Det är vackert att se hur du vill undvika det skräp jag lever i, och hävda ur dig alla dessa fina saker, om hur fin och bra människa du är. Det är nästan så jag vill kräkas. Men har inget kvar att kasta upp efter att ha sett en samling filmer där man våldtar kvinnor i burka. Du vet, sånt som inte finns enligt vissa.



Avslutningsvis ett citat från en Tvserie.Den som gissar rätt vinner en öl =)



Varje gång människan lagt sig i lägre utvecklade samhällens affärer - spelar det ingen roll hur väl vi har menat, det slutar ändå med katastrof.

2009-10-06 @ 23:41:36
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Ture F.

Följande kommentar ligger på Newsmill för godkännande (samma tema):



Nu har jag läst artikeln och skummat kommentarerna. Varken artikel eller vissa kommentarer gör mig glad. Låt mig konstatera några saker.



1) Dessa kvinnor i hucklen av mer eller mindre omfattning vet inte vad de gör, såvida de inte dessförinnan varit befriade från dem och sedan valt.



2) Om man nu som kvinna väljer hucklet, så skall man inte förvänta sig att denna utstyrsel blir accepterad i något EU-land. Dessutom skall man inte förvänta sig att skattebetalarna skall stå för hucklekalaset.



3) Acceptansen är lika med noll. Något arbete lär aldrig dessa kvinnor få, och jag vill inte underhålla dem med mina skattepengar. Dessutom vill jag inte ha med dem att göra överhuvudtaget. För mig är de vämjeliga! Jag förväntar mig att staten inte skall tvinga dem på mig.



4) I slutänden måste man fråga sig varför Sverige alls importerar dessa kvinnor, som inte hör hemma i landet. Finns det någon rational hos politikerna för denna politik? Ty det är svårt att tänka sig att dessa anonyma kvinnor skulle vara politiskt förföljda i sina hemländer.

2009-10-07 @ 00:28:28
Postat av: Ture F.

PS.



En av kommentarerna på Newsmill konstaterade att dessa kvinnor väcker obehag. Så rätt! Ett fruktansvärt obehag!

2009-10-07 @ 00:34:10
Postat av: Ture F.

PPS.



Såg för ett tag sedan på Apoteket några praktikanter i slöja och undrade om dessa skulle expediera mig. Vad gjorde jag? Läget inträffade inte och obehaget förflyktigade. Nu vet jag helt klart vad jag skall säga! Jag vill inte bli expedierad av dig, eftersom det strider mot min religiösa tro som kristen! Där satt den grabbar och tjejer!

2009-10-07 @ 00:40:45
Postat av: Anonym

@Skånepåg: "...slogans inför nästa års val..."



1) Gammal slogan men med ny betydelse (läs Iran): Bättre aktiv idag än radioaktiv i morgon.



2) Bevara den globala mångfalden - Ge oss tillbaka Sverige



3) Minska klimatpåverkan - minska flyktingströmmen



4) Bevara den globala mångfalden - skydda nationenerna



5) Utan yttrandefrihet ingen demokrati!



6) Utan yttrandefrihet ingen utveckling!



7) Utan yttrandefrihet inga framsteg!



8) Utan yttrandefrihet ingen framtid!



9) Allas vilja idag eller Allahs vilja imorgon - välj själv!



10) Allah skall inte med!

2009-10-07 @ 01:08:36
Postat av: Magne

Allah; Jag litar inte på dig. Kan du definera rasist tack? Du huserar plötsligt här inne som om du vore en av oss.., Men ändå tjatar du om rasister hela tiden. Du verkar en aning rörig och förvirrad. Du har alltså varit typ afa innan och kommit på bättre tankar "kaboom" och bytt sida men ändå inte, för nazisterna (vilka dom nu är) har du fortfarande otalt med... Enligt mig är dagens nazister från Palestina och vänstern.

2009-10-07 @ 02:01:02
Postat av: Magne

Jag menar nazist. Kan du med det osmakliga namnet definera nazist tack?

2009-10-07 @ 02:05:06
Postat av: Allah

Magne

jag är emot islam Islam är en rasistisk/nazistisk ideologi. Jag är emot detta. Vad är det du inte förstår? Vilket jag tydligt förklar på min blogg.



Har jag varit med i typ AFA? Är du helt snurrig Magne Ta av dig foliehatten nu va...Och vart finner du mitt ständiga tjat om rasister? VA VA VA VA???



Att du inte litar på mig bekommer mig inte det minsta. Det visar på dina stora problem att ha med människor att göra. Ta och vakna nu va och kliv in i matchen,



2009-10-07 @ 08:36:54
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: AWSvensson

Från Merith Wagers blogg, En del enhetschefer säger öppet att de inte går med på DNA-analys av kostnadsskäl. Till saken hör då att den enda bevisningen som de påstådda föräldrarna behöver ge är att de säger: ”Hej, jag heter Ali och det här är mitt barn Hussein”.



Tillståndsenheterna gör inga språkanalyser, begär inte in handlingar, håller inte separata intervjuer, bedömer inte åldersfrågan. Samtidigt rapporterar socialförvaltningarna runt om i landet om fler och fler barn som fått tillstånd av verket trots att de inte är de barn som först sagts. Barnen har alltså kommit till Sverige på falska grunder, och de måste nu fosterhemsplaceras och förses med god man.

2009-10-07 @ 09:48:13
Postat av: Nalle i Växjö

– Stödet för Sverigedemokraterna beror nog på att fler män pluggar teknik än kvinnor, och männens sätt att vara i tillvaron i huvud taget. Om du kollar på de som bränner bilar i förorterna så är det ju sällan äldre kvinnor som är med. Teknikstudenterna kanske är mer benägna att dra iväg politiskt. Men det är en fördom som jag inte fått bekräftad än, säger Stig-Björn Ljunggren, statsvetare, till tidningen nyteknik.se.

Postat av: Inge

@Magne.

Har varit inne lite på samma sak.

Allah skriver om islam som en rättrogen SD-are.

I nästa ögonblick är han noga med att påpeka att han inte är en Sverigedemokrat.

Förstår inte varför han älskar bloggar såsom denna,Varjager och PI.

Orden rasist,nazist och främlingsfientlig har mist sin verkliga innebörd och används av dom som i verkligheten tycks krama våld,död och våldtäckter på de otrogna,som inte delar deras syn på t.ex den fullständigt misslyckade massinvandringen.

Du har helt rätt i att dagens nazister är islamisterna med sin högborg i Palestina och Iran samt här i Sverige AFA m.fl. på den yttersta vänsterkanten.

Sverigedemokraterna står för det som är sant och rätt om tilståndet i vårt land år 2009.

SD har inget med dessa tre fula ord att göra.Dom används av våra motståndare,för dom tål inte höra sanningen hur dom har stält till det i vårt land.

Det är bara Sverigedemokraterna som kan få bukt med islamiseringen av landet Sverige.

Alla problem som skrives på bloggarna kom med islams inträde till detta land.

Är man en sann och ärlig motståndare till den totalitära världsuppfattningen islam finns bara SD,som kan förhindra dess spridning.

Antingen går Sverige mot sin egen undergång med början på allvar 2010,eller så klarar vi av att stoppa islamisterna,såsom vi klarat av nazism och kommunism.

2009-10-07 @ 11:17:11
Postat av: j-å



Magne



Du anklagar folk för att vara röriga och förvirrade.



DU verkar förvirrad. DU är dåligt påläst.



Ordet Nazist är en förkortning av Nationalsocialist, översatt till svenska.



Om nu vänstergrupperna vill "krama" invandrarna och SD vill "sparka" ut dem ur Sverige, vilka är då Nationalsocialister av dessa två grupper.

2009-10-07 @ 11:21:01
Postat av: Allah

Inge



Så det är endast SDare som enligt din logik kan kritisera islam?



Ja jag är tveksam till en del saker SD säger.Jag är lika, om inte mer tveksam till vad S säger. Det skrämmer mig idag vad de etablerade partierna tar för sig.



Många av er här måste verkligen få in människor i exakt rätt fack för att ni själva ska kunna förstå. Ni söker hellre konflikter och tveksamheter än at se värdet i det som sägs. Fler och fler människor håller idag med vad SD säger, detta verkar inte passa dig, då de inte är fullfjädrade Sdare?? Du gör allting svart och vit. Det är inte så lätt.



Ja,jag anser rasism vara fel. Har jag sagt efter min lilla resa, eller ens påstått att SD är rasister? Hitta detta någonstans på nån av mina bloggar Inge. Lycka till.



Jag är tveksam till alla partier numera. För ju mer man läser på, desto mer knasigheter kommer fram



Det är inte bara Sverigedemokrater som kan få bukt med Islam. Alla människor som uppskattar och värderar våra friheter, och kan dessa. De förstår faran med islam. Eller är detta ngt som SD har "patent" på?



Jag är glad över att Thoralf och andra bloggar. De vågar stå upp och slåss. Fler skulle agera så här. Att jag anser att Thoralf med flera gör ett värdefullt arbete för att rädda demokrin,försöker du nu vända på, och få in mig i ngn form av konspiraton. På grunden att jag inte till 100& håller med SD. Märkligt.



Skärpning och sluta tro att på massa konspirationer



Sen att vissa gnäller och reagerar på min länk till bloggnätverket emot rasim. Ni missar helt och hållet humorn i det.



En massa präktiga människor sitter och pratar antirasism, de är så präktiga och självgoda att de bygger stora nätverk för detta. Slår sig på bröstet och kallar sig rättvisa och sanna demokrater.



Så lyckas jag smyga in min länk med islamkritik och säga. Bra initativ till dom. Jag är säker på att, när de fattar vad min blogglänk går till. Då försvinner jag snabbt som attans ur detta nätverk emot rasism.



Helt snurrigt att man ska behöva förklara det, eller är det verkligen så otydligt???



Sorry för långt inlägg. Ska hålla mig till att bara läsa, och använda den nyttiga informationen du lägger fram här. Mina saker missuppfattas, och det är inte meningen att jag ska ta plats på din blogg



Sorry

2009-10-07 @ 11:45:10
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: j-å



Vad jag skrev ang. Magne kan även gälla Inge.



Ett av SD:s huvudmål är ju att försöka "utplåna" ordet Nationalsocialister=Nazister, som varit en beskrivning av SD:s inriktning och åsikter.



Det målet kan aldrig uppnås genom att försöka vända på ordets innebörd. Det blir bara "pajkastande".



Till sist.

Varför kan inte en icke-sverigedemokrat dela åsikten med er, om begränsningar i invandringen?



Är det bara förbehållet en sann Sverigedemokrat

att ha åsikter om Islam och muslimers religion?



Måste man dela SD:s anhängares övriga "högerinriktade" åsikter, för att man har samma åsikt ang. muslimer och dess religion?

2009-10-07 @ 12:01:58
Postat av: AWSvensson

Kommunister och nazister är nästkusiner det som förenar dessa med muslimerna är judehatet.

Sverigedemokrater betraktar jag närmast som 50 tals socialdemokrater, på den tiden man såg Sveriges bästa för ögonen. Skulle jag som jude välja ett parti som skapar trygghet så skulle jag definitivt välja SD.

2009-10-07 @ 12:33:14
Postat av: Magne

J-å; Vänstergrupper stödjer Palestina i sitt hat mot israel. Det kan du väl ändå inte ha missat, du som är så himla påläst.

2009-10-07 @ 12:59:35
Postat av: Magne

Allah; Du har slagits med nazister enligt dig själv, enligt din forne vänsterkompis som skrev här tidigare har du tidigare häcklat Thoralf här inne och utgett dig för det ena och det andra. Du har även tuttat på någon byggnad som du själv erkänt. Typiska afa-grejer. Kanske har jag fel i så fall ber jag om ursäkt men nog ryker det allt lite grann om dig. Sen gillar jag inte ditt alias.

2009-10-07 @ 13:50:33
Postat av: Inge Sandén

@j-å och Allah.

Sverigedemokraterna har inte monopol på något man måste tycka.

Men det är bara SD som klart tar avstånd från allt vad den kvinnofientliga totalitära världsuppfattningen islam står för.

Jag röstar på SD mest av den anledningen.

Vet inte vad det är för "högerinriktade" frågor du syftar på j-å.

Har själv varit sosse,men när Måna Muslim klart visade att hon föraktade allt som var svenskt och visade att hon kramade islam som är det motsatta till vad en sann och rättstänkande arbetare från 50-talet står för.

Huvudsaken är att man delar SD,s åsikter om islam och den nedbrytande massinvandringen.

Utöver detta står SD på de äldres sida.

Det skall inte finnas en enda pensionär,som inte har råd med glasögon,medecin och lite annat för livets nödvändigheter p.g.a. Sveriges felaktiga invandringspolitik och ett SIDA som vräker ut 30 miljader,som är avsedda för andra människor,som är lika fattiga som många Svenskar och inte har koll på hur dessa pengar används.

SD talar aldrig om enskilda invandrare utan om sättet det sköts på som till ex.att islam kräver särbehandling i vårt land p.g.a. sin s.k.religion.

Man röstar SD för man vill inte se landet gå under av islams villolära,som är jämförbar med stalinism och nazism.

Att SD ökar beror helt och hållet på att vanliga Svenskar inte låter sig luras av intellektuella jounalister,kröniköer,redaktörer och författare som vräker ut fula ord om SD i ett enda syfte att dom tål inte att se,att SD har rätt i allt som gäller Sveriges väl.

Precis som sossenazisterna,bondeförbundarna f. d. Centern,KDS uppstartarna och alla halvnazister efter krigssluet fick säga,vi har inget sett och inget förstått,så skall också alla islamkramare en gång få säga.

2009-10-07 @ 14:07:32
Postat av: Allah

Magne



Under en tids sjukdom tuttade jag på mig själv, depression har en benägenhet att göra saker med en. Inget att gå in på här. Men man blir frisk, även om vissa inte tycks tro detta.



Mig veterligen så är jag inte ngn byggnad. Du kankse vet bättre?



Så enligt dig föds man som SDare, rakti igenom. Man är detta i kött och blod?



Då är ju alla dessa bloggar helt meningslösa isåfall. Att människor som Thoralf, lägger ner massor av egen tid för att visa hur sker ligger till. Behövs inte då. För du och vissa andra vet redan allting. Och samtidigt så vet ni detta åt alla andra..märkligt.



All den info som kommer ut via denna bloggen och andra värderar jag väldigt högt. Då den och pekar på knasigheter i Sverige.



Jag har alltså lärt mig ngt, till skillnad ifrån vad många andra gjort. De fortsätter med locket på. Du verkar anse att dessa människor ska behålla locket på, så att DU, enbart Du kan få ha de rätta ideerna, eller? Såna som "jag " ska behåller våra tidigare värderingar osv , för att vi tänkt på ett annat sätt.



Du står då verkligen inte för ngn form av intellektuell utveckling du. Har man inte rätt tankar från början är man "föräddare", går inte att lita på.



Vad är det för mening med yttrandefrihet, demokrati. och ta ta del av informationsflödet om man INTE får tänka om...?



Du försöker nu häckla och förlöjliga mig, och mitt "uppvakande". Jag undrar smått varför: För du vill väl att människor ska stanna till, och tänka lite längre än vad näsan räcker?



vad gäller mitt namn Allah, så stör detta många. Muslimer och vänstermänniskor brukar störa sig mest på det. Vilken "sort" är du? =)



Löjligt att man ska behöva försvara sig. Känns lite som det. Vill ngn mer anmärka på mig, mina ideer, eller forna ideer, så finns jag på egen blogg. Det känns mer som denna diskussionen hör hemma där. Dumt att fylla Thoralfs blogg med den



Ha en underbar dag



2009-10-07 @ 15:14:50
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Skånepåg

Massinvandringen är inte ett dugg kul

ger bara en dj-a massa elände och strul.

Positiv särbehandling, vandrande tält och sharia

om framtiden är det inte svårt att sia.

Bara att kolla hur det ser ut i Kabul!



2009-10-07 @ 15:54:25
Postat av: AWSvensson

Är det försent att nominera till Nobelpris i litteratur,jaha, kanske nästa år då.

2009-10-07 @ 16:01:40
Postat av: Gubben o Gumman

En riktig vänster idiot är lös på Expressens opionsblogg.



Skriver du bra så kan du ta dej dit killen är helt

körd.



En sådan kille som hyllar Burka Koreas ledare bla

får inte stå emotsagd.

2009-10-07 @ 17:41:59
Postat av: Ibbe

Noterar att det bland centerpolitiker enligt dagens kvällspress nu dyker upp hängivna burkhadyrkare. "Folk är bestörta över förslaget från centerriksdagsmän om burkhaförbud", säger representanter för Stureplanscentern samt Centerns Ungdomsförbund. Det är ingenting mot den bestörtning vanliga centerväljare känner när de ser dessa fullständigt verklighetsförnekande uttalanden.

2009-10-07 @ 17:50:10
Postat av: Zachary K. Jamesson

Den som fått avslag blir inte av med sina bidrag så länge han/hon inte själv anmäler utvisningsbeslutet till folkbokföringen.

Postat av: Gubben o Gumman

Nu har Expresen tvingats stänga av kommentarsfuntionen ,ang burka skriven av en vänsterjournalist.



Sätt nu tryck på Aron Lund på Expressen opinionsblogg.



(En syndikalist/kommunist)



Skräm skiten ur dessa as med din dator, annars kör piratpartiet om SD, med lite otur när dom drar igång med 55000 medlemmar.



Slaget om valet 2010 avgörs på nätet under dessa

"journalisters" alster



Sveriges ungdomar finns på INTERNET



500000 första gångsväljare 2010

2009-10-07 @ 19:57:12
Postat av: j-å



Magne



Ganska typiskt att DU skulle "tjafsa" vidare om Palestinafrågan, som jag ö.h.t. aldrig berörde.

Detta av en viss anledning.



För vad vet DU och JAG om denna konflikt?

Om vi så vistats 20 år i händlsernas centrum hade VI inte varit klokare för det.

Visst hade vi tagit ställning för eller emot. Men till vilken nytta då? VEM har rätt eller fel.



DU kanske har varit där och tagit ställning?



Om så inte är fallet, då har du bara massmedia att lita till, vilket är förvånande, för de har du ju dömt ut sedan länge.



+



+



2009-10-07 @ 20:09:59
Postat av: Skånepåg

Dags för lite reklam för Sd-Television och mycket kloka ord fån en Dansk Folkepartist.

Postat av: Skånepåg

Rättelse:

"....kloka ord FRÅN en Dansk Folkepartist."

2009-10-07 @ 20:14:20
Postat av: Nalle i Växjö

Om någon kallar en kvinna för "Negerfitta" och blir dömd att betala dagsböter.

Innebär det även att kvinnor som blir kallade "Svennehora" kan gå till Hovrätten och den som uttalde det vanliga ordet får böter.



Låter i så fall som om Hovrätten får mycket att göra.

Är det någon drabbad kvinna som är intresserad av att testa?

Postat av: Ture F.

Jo,jo! När jag var liten i mitten av 1950-talet, så gick vi grabbar i kedja på trotoaren med armarna kopplade i varandra och skanderade: Titta vad vad hittade, en liten negerfitta! Det var tider det, men de flesta av oss runt åtta år hade aldrig sett en fitta överhuvudtaget - men ack så gärna vi hade velat!

2009-10-07 @ 20:32:38
Postat av: Ture F.

PS.



På den tiden kunde man gå på stan utan att bli nedslagen av 15 blattar! Faktum är att detta tillstånd inte inträdde förrän i slutet av 1990-talet. Så frågan kvarstår - varför denna import av blattedrägget?

2009-10-07 @ 20:38:23
Postat av: Ture F.

andra vadet skall vara vi

2009-10-07 @ 20:43:42
Postat av: Gubben o Gumman

Off topic : Interaktiv mediabevakning i Varberg,

Expressen , chefredaktör .



Bättre slagläge får du aldrig bakom skärmen.

2009-10-07 @ 21:53:43
Postat av: Skånepåg

@ G&G på G



Var hittar man det som du syftar på?



Länk please!

2009-10-07 @ 22:13:49
Postat av: Robin_Shadowes

Ture F, vi hade en lärare på gymnasiet som var neger och kallades för Djungelbiffen. Smeknamnet kom t o m i skolkatalogen och detta var bara för drygt 30 år sedan. Idag hade det sannolikt genererat en hel del jobb åt DO och CMR hehe!!

2009-10-08 @ 00:41:15
Postat av: Allah

@Robin_Shadowes



Nu fick du mig att minnas mina dagar på högstadiet i Trollhättan. Vi hade en lärare som kallades helt öppet för kroknäsan och kroken. Han gillade det så pass mycket så att på hans lärarskåp fanns inget namn, utan en bild på en kroknäsa.

Ja sen var han ju jude med...

2009-10-08 @ 01:48:55
URL: http://allahuakbar.se
Postat av: Gubben o Gumman

Skånepåg : Expressen nätet ,chefredaktörens blogg

där han kommenterar tidningens artiklar om burka.



Expressens opinionsblogg är något för dej.

2009-10-08 @ 18:21:16
Postat av: Gubben o Gumman

Skånepåg : Expressen bloggar Tomas Matsson tredje artikeln.



Stollen Aron Lunds alster hittar du på Expressens opininosblogg.



(Vilka goa artiklar.)



Där även Martteus o Anna Dahlberg skriver.

2009-10-08 @ 18:30:44
Postat av: Linda

Min dotter var liiiiv rädd för såna när hon var mindre. Hon trodde det var levande spöken som vandrar runt omkring fritt i Sverige. Hon vågade inte gå nära såna överhuvudtaget. Hon skrek nästan vid ett tillfälle när vi väntade på bussen ( Där det stod ett sånt spektakel ) "MAMMA!!! ETT SPÖKE!!!" och gömde sej bakom mej.

2009-10-20 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0