LÄSAROMRÖSTNINGAR

Det hade varit intressant om Barometern lagt upp artikeln om den socialdemokratiska nämndemannen Mahmoud Haidar som trots att han är dömd vid två tillfällen får fortsätta som nämndeman.

Det skulle varit intressant att läsa kommentarerna på en sådan artikel, än mer intressant hade varit om Barometern även ställt frågan till läsarna om Conny Jörneklints beslut är riktigt. Uppenbarligen vågade inte tidningen ens lägga upp artikeln på nätet.


Däremot har tidningen frågat läsarna på nätet vilket parti de skulle rösta på om det vore EU-parlamentsval idag. Resultatet är ju ganska roligt att titta på även om det med stor säkerhet inte är riktigt representativt.
 


Är det valaffischen och "Ge oss Sverige tillbaka!" som gjort intryck på läsarna. Eller är det TV4:s utestängning av SD från att köpa reklam. Eller är Sveriges Radios program Kaliber, vem vet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Troligtvis en kombination. Lägg till att folk spyr när dom hör namnet Rosengård och den eftergift som visas gentemot dessa otacksamma berikare av polis och myndigheter så har du ett vinnande koncept.



SD har ett guldläge och jag tycker att ni borde gå ut lite hårdare fram än vad ni gör nu. Lyft fram den skenande ökningen av brott, speciellt våldtäkter, radikaliseringen i Sveriges invandarghetton och de gamlas försämrade situation så når ni ännu flera väljare än dom som bara vill proteströsta rent allmänt. Ni har inget att förlora och Sverige har allt att vinna.

2009-05-07 @ 20:27:01
Postat av: DunderMinnet

http://www.vk.se/Article.jsp?article=275741



anna sjödin hjälper nog SD att kamma hem ytterligare några röster inför de kommande valen =)

2009-05-07 @ 20:44:38
Postat av: Hulda

Anna Sjödin har ännu en gång gjort bort sig!

Tack vare hennes odemokratiska agerande har säkert SD fått ytterligare sympatisörer.....

2009-05-07 @ 21:35:34
Postat av: Ture F.

Det kan ju rent av vara så, att folk har blivit förbannade på rättsskandalen i Kalmar tingsrätt - dessutom! Lagmannen ifråga måste ha ett väldigt rymligt juridiskt samvete! Ett sådant passerar aldrig i Strasbourg, där domstolen om de mänskliga fri- och rättigheter finns. Enkelt uttryckt, så skulle hans beslut fastna i artikel 6(1), en artikel som Sverige ständigt bryter mot och faktiskt innehar Europarekordet för! Tänk bara på Arbogarättegången med alla jäviga nämndemän! Där hovrätten sedan fann att den åtalade hade haft tillgång till en hammare som ett moment i beviskjedjan. Finns det någon av er därute som inte har tillgång till en hammare? Svenskt rättsväsende börjar likna ett dåligt skämt! Och så har det varit under de senaste 50 åren!

2009-05-07 @ 21:38:15
Postat av: Sven Duva

Jag tror de där siffrorna beror på dig och ditt föredömliga arbete. Det negativa är att siffrorna inte alls gäller för riket i stort. Det positiva är att de visar vilken potential SD har när det finns eldsjälar som vill och får föra fram budskapet.

2009-05-07 @ 21:39:18
Postat av: Ture F.

Det kan ju rent av vara så, att folk har blivit förbannade på rättsskandalen i Kalmar tingsrätt - dessutom! Lagmannen ifråga måste ha ett väldigt rymligt juridiskt samvete! Ett sådant passerar aldrig i Strasbourg, där domstolen om de mänskliga fri- och rättigheter finns. Enkelt uttryckt, så skulle hans beslut fastna i artikel 6(1), en artikel som Sverige ständigt bryter mot och faktiskt innehar Europarekordet för! Tänk bara på Arbogarättegången med alla jäviga nämndemän! Där hovrätten sedan fann att den åtalade hade haft tillgång till en hammare som ett moment i beviskedjan. Finns det någon av er därute som inte har tillgång till en hammare? Svenskt rättsväsende börjar likna ett dåligt skämt! Och så har det varit under de senaste 50 åren!

2009-05-07 @ 21:42:08
Postat av: Hr Fökk

Det går inte att peka på någonting längre. Gemene man har bara blivit sååå trötta på dessa jubelidioter som säger sig företräda oss.

SD har södra och mellan Sverige som i en liten ask. Jag hör varje dag folk tala öppet om att rösta på SD

2009-05-07 @ 23:02:45
Postat av: Peter, den förste.

"...Det är en märklig tid vi lever i, man åker jojo mellan skratt och gråt, i en stenhård bister verklighet, ja då behöver man en glader spader låt..."



från Gösta Linderholm låt - "Rulla in en boll och låt den rulla, vi skall fixa till en riktig jubelfest..."



linderholmrullainenbollochlatdenrulla" rel="nofollow">http://bubblare.se/movie/gostalinderholmrullainenbollochlatdenrulla

Postat av: Carl

KD 0,5% - SD 37%!!!!!! På min ära - Kalmar visar vägen!

2009-05-07 @ 23:29:00
Postat av: Peter, den förste.

Säga vad man vill men Eddie Meduza hade rätt!



http://www.youtube.com/watch?v=5c3ON6V3Bs8

2009-05-07 @ 23:42:53
URL: http://www.youtube.com/watch?v=5c3ON6V3Bs8
Postat av: Per

Vad bra det går! Dags att passa på lite skönhetstips när man förmodligen kommer synas på tv!



http://skonhetstips.com/

2009-05-07 @ 23:56:28
Postat av: Natan

Eddie Meduza låt om "sossialdemokraterna" är suverän. "Sosseriet" skildrat genom sossepampen, "har jag gått o lagt mig så har jag". Fenomenalt.

2009-05-08 @ 06:29:44
Postat av: Robin_Shadowes

Fortsätter det så här, fler misslyckade medie-drev, Rosengårdseländet dullar på och polisen bara tittar, fler våldtäktsvågor o s v så kommer Sd få minst 20% i valet nästa år.

2009-05-08 @ 06:46:26
Postat av: Fredrik

Får hoppas att det är det sunda förnuftet som vaknat till hos medborgaren.Får vara slut på denna dårskap med en kravlös invandring till Sverige!



Vill se SD i Eu pga av att de är dags att dom får sig en tankeställare.Dags att se till att dom inte säljer ut Sverige och dess enorma tillgångar.



Man vill föra en lönedumpningspolitik som gagnar den rike genom att det blir kravlöst och låga löner.Eu vill bestämma över oss pga av att då kan dom utnyttja våra tillgångar på ett annat sätt.



Frankrike/Tyskland har 2 röster var för sitt land och vi andra har 1 röst per land ? Dom anser att den demokratiska processen skulle inte funka om småländer kunde rösta över storländer ????



Har ni Eus deemokrati i ett nötskal.



Sveriges ledning gör likadant med oss. dom väljer om vi ska få vara med i dendemokratiska processen.



Säger att dom är mest lämpade för det ?

Ja Wanja lundin vet inte vad hon skriver på

Mona.S ljuger och ljuger !

Fredrik.R är Eus högra hand! säljer ut landet för att få vara lite boss nere i bryssel.



Nä svenska folket! dags att ta tillbaka makten och det gör vi med att rösta på SD.

2009-05-08 @ 06:52:29
Postat av: Fredrik

Vill bara ställa en fråga!



Är de fler än jag som känner att de är påväg en förändring hos gräsrots medborgaren.



Man tänker agera !

2009-05-08 @ 06:57:04
Postat av: s-e karlsson

Ja , Fredrik det känns som att Sd inte står med ryggen mot väggen och slåss mot övermakten längre , det ljusnar nog mer och mer vid horisonten ! Vi har ett spännande år framför oss hoppas att det året skenar på !

Mvh S-E Karlsson för Sd Högsby .

2009-05-08 @ 08:49:46
Postat av: Micael Foghagen

Det är alltid trevligt med positiva signaler men än viktigare är resultat. Därför är det nödvändigt att vi inte ligger på sofflocket den 7 juni.



Mitt tips är att hålla utkik i brevlådan efter våra valsedlar och poströsta för att vara på säkra sidan (eller spara för att ta med till vallokalen).



Trevlig Vår på er alla!

2009-05-08 @ 10:05:05
Postat av: Mina Portmonäer

Polisens uppdrag i att bygga gated comunities för icke skattebetalande terrorister i Rosengård kostar 30 miljoner/dag och detta enbart för de patrullerade konstaplar som med risk för liv och lem tvingas handskas med barbarerna i Rosengård.

Nu hör det till saken att polisen i Malmö tvingas ta in extrapersonal från andra polisdistrikt för att kunna handskas med den allt ökande övrig kriminalitet i Malmö

Vi skattebetalare tvingas lägga allt större summor på dessa framtida pensions betalare

2009-05-08 @ 10:35:26
Postat av: Inge Sandén

Ja, så känns det Fredrik och s-e kaklsson.Men det är väldikt viktigt att vi inom SD fram till valet håller ihop och inte hänger upp oss på småsaker och acceptera att det alltid finns olika åsikter om hur partiet skall styras.

Fram till valet är det två huvudfrågor som är viktiga.

Ge oss Sverige tillbaka är en bra slogan som säger allt varför vi är Sverigedemokrater.

Islamisterna skall stoppas och mångkultur är en omöjlighet i tusenåriga samhällen.

Vi har aldrig i detta land haft så mycket konflikter sedan en elit bestämde att Sverige skulle bli mångkullturelt.

Vi vanliga Svenskar och arbetare som tidigare trott på att våra politiker alltid fattade sina beslut utifrån vad som var bra för Sverige vaknade för sent,jag var en av dem.

När arbetarna i detta land förstått att sossarna förrått oss genom att krama Islam och beskyller oss som genomskådat denna falskhet för att vara i ett parti som är kvinnofientligt och arbetarfientligt har dom skjutit sig själva i foten.

Har just läst ut boken skriven av Pontus Mattson "Sverigedemokraterna in på bara skinnet".Den är bra inte alls någon bok som vill misskreditera Sverigedemokraterna.Känner igen mig själv helt och hållet,då han skriver om vilka som röstar på SD och varför.

Den skulle läsas av alla dessa intelektuella kulturarbetare och journalister som sitter i TV-sofforna och skriver ledare i PK-media om vad vi arbetare skall tycka.

Det är vi arbetare och våra föräldrar som tillsammans med duktiga tjänstemän och företagsledare byggt upp detta land,som nu den nya överklassen vill sälja ut till all världens olika kulturer och religioner.

Om man inte är en hycklare utan har goda och ärliga avsikter med sitt bistånd till världens fattiga och förtryckta hjälper man på plats.

Om man tror att man urskilningslöst kan ta alla människor som har det svårt på ett eller annat sätt till Sverige,då går vi alla under.

Så kommer det att gå med vårt Sverige,om det inte sker en förändring 2010.

Att våra kära på äldreboenden fått sin kaka utbytt mot en skorpa är bara början på förfallet.

2009-05-08 @ 11:21:07
Postat av: Hr Fökk

Ytterligare jamsande av en för EU bugande, ja sägande regering!

Det svenska förbudet mot halal- och kosherslakt kommer att försvinna om EU-parlamentet får som det vill, skriver GP

Postat av: AWSvensson

Nu är Centerpartiet på väg att straffa sig ur riksdagen. Papperslösa eller om vi insatta säger illegala immigranter ska ha lika vård som den svenske skattebetalaren. Vidare har man hörsammat Mona Sahlins lockrop om att innan valet lova att inte samarbeta med främlingsfientliga, vilka de nu kan vara. Centerpartiet vila i frid.

2009-05-08 @ 12:44:30
Postat av: Vaken

Pirat partiet sitter o klickar upp sina siffror på Barometerns valundersökning. start ca 12.45 ca 650 röstande

2009-05-08 @ 12:51:40
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

I en artikel på nätet i dagens Expressen så skriver en " bimbo " vid namn Ann-Charlotte Marteus om SD. Måste man gå ett par år på journalisthögskola för skattebetalarnas pengar för att lära sig skriva så enögt? Men vad är poängen? Jo, dessa som hela tiden skriver om SD kan väl någon gång tala om hur många vi skall ta emot? Skall vi ta emot så många att vi hamnar i minoritet i vårt eget land? Eller skall vi ta emot så många att svenska välfärdssystemet brakar ihop? Eller skall vi öppna gränserna helt. Ironiserande artiklar om SD blir bara patetiska kära journalister om ni bara säger A men inte B. Ni kanske inte tror det men folk utanför redaktionerna kan tänka. Så, lägg korten på bordet och tala om vad ni vill med Sverige, annars kommer ni aldrig att bli trovärdiga. Vill ni att vi skall ta emot 1 miljon muslimer, 2 miljoner, 3 miljoner osv. Vi inom SD önskar svar. PS: En sak är säker: ni vågar inte ta debatten,eller?

2009-05-08 @ 14:03:56
Postat av: Roberth

Marteus är ett skämt hur hon hamnade på sin post är ett mysterium. Hon skriver väldigt dåligt och hennes kunskaper är sämre än de som mina dammråttor har.

2009-05-08 @ 15:12:08
Postat av: s-e karlsson

Förr sa man att den eller den gått sängvägen till sina jobb , man blir nästan benägen att tro att det kan vara så när det gäller många kvinnliga journalister !



Sd Högsby .

2009-05-08 @ 15:29:33
Postat av: Rättvis

Jag ser Expressens artikel lite annorlunda. Nu har politikerna tagit SD:s framgångsrika politik på allvar.

Först ute var moderaterna som ställde sig bakom SD:s förslag om utegångsförbud i Malmö.

Sen var det SvD som föreslog att Sd skulle kunna ingå i regeringsunderlaget.

Ja partierna kommer krypande - ett efter ett. Snart kommer säkert även sossarna.



Men den processen kan inte ske utan lite krusiduller - och krusiduller var precis vad Expressen presterade på sin ledarsida.



Sånt överdrivet snack är inte menat att tas på allvar.



Och som sagt, fler och fler kommer krypande. Bra så.

2009-05-08 @ 15:46:28
Postat av: AWSvensson

Snälla , snaälla, snäälla, har du börjat pimpla i flaskan inför helgen, inte kan du väl tro att hon Marteus gått sängvägen

2009-05-08 @ 15:48:48
Postat av: Per Petersson

Så här ser det ut på Barometern i skrivande stund.







Den 7 juni är det val till EU-parlamentet

Hur skulle du rösta om det var val i dag?

RESULTAT



Centern 2,21%



Folkpartiet 2,65%



Junilistan 3,75%



Kristdemokraterna 1,1%



Miljöpartiet 2,32%



Moderaterna 13,13%



Piratpartiet 20,97%



Sverigedemokraterna 41,06%



Socialdemokraterna 9,6%



Vänsterpartiet 2,87%



Libertas 0,33%



Totalt antal röster: 906 st

2009-05-08 @ 16:52:19
Postat av: Lars Rosén SD Kalmar

20 poliser patrullerar Rosengård dygnet runt. Vem var det som sa att kulturberikarna inte skapar sysselsättning.

2009-05-08 @ 17:44:19
Postat av: Rättvis

Den artikel som Barometern refererar till handlar om en undersökning gjord av Demoskop och publicerad i Expressen.



Men är det någon som tror att Sverigedemokratern är nämnda? Ju närmare valet, ju viktigare är det för PK att smussla undan ALL information om SD.

2009-05-08 @ 18:35:41
Postat av: Natan

Tänk om de kunde inse att vi kan inte ta emot hela världen, då går vi själva under. Den som inte kan räkna ut det måste ju va urbota dum i huvet. Men de räknar väl med att klara sitt eget skinn på ett eller annat sätt !

2009-05-08 @ 19:24:38
Postat av: s-e karlsson

Arbetslösheten bland ungdomar bara stiger ändå importerar man flera ungdomar varje år ! Bland de 100000 som invandrar till Sverige varje år så borde det väl vara 10000 till 15000 tusen ungdomar som går direkt ut i arbetslöshet efter att dom klarat sin SFI ? Men det blundar man för .

Mbh S-E Karlsson .

2009-05-08 @ 20:40:14
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Apropå Marteus:Detta är ju en kommunistbrud fd undersköterska.Som inte klarade av medicinstudierna utan började med statskunskap.Glömde tyvärr bort att gå på demokrati lektionerna.



Hon gillar inte att tex P1 släpper fram olika synpunkter.I ett mångkulturellt samhälle så kan inte allas synpunkter få framföras. Det finns inte plats för det tex polismannen som snackade om kaniner i Rosengård.



Sängvägen har hon nog inte gått för troligen springer varje karl för livet.



Marteus kom ihop sej med vårdsverige när hon på stod att liggsår utorkning etc inte var vanvård.



Det hon lägger på Sverigedemokraterna bla att leva i en egen lågutbildad värld är bara en spegelbild på sej själv.Språkbruket ligger åt Thoretts symdrom.Där bla fula ord och svordommar är vanligt.



Så fort Sd ökar så sparkar familjen Ponnier henne

det är ju så kapitalet fungerar.Oavsett vem som sköter det.Att hon används som hare likt ett 10000 meters lopp har hon ingen aning om.



Men visst är det kommiskt med en splittrad människa som förespråkar diktatur ,och som sitter på en liberal borglig borglig tidning tillika ägd av en invandrarfamilj.Kan man bli mera felplacerad.



Sveriges invandrare skulle springa för livet om denna människa dök upp.



Hennes artiklar om det mesta fär väl anses som en parodi på journalistik.För någon stor journalist

är hon inte däremot en kommunistisk fundamentalist

grundlurad av sin arbetsgivare.



Undrar vad hennes kolleger tycker om henne .









2009-05-08 @ 20:47:22
Postat av: Peter, den förste.

@Natan: "Eddie Meduza låt om "sossialdemokraterna" är suverän."



Självklart är han suverän på sitt burdusa sätt. Här en till burdus låt (med glimten i ögat) tillägnad alla PKisterna



http://www.youtube.com/watch?v=ZdD6wLXdBiA



P.S. Tror ni jag kvalificerar mig för kn-llborgarmärket nu, eller har jag en bit kvar till Monas nivå?

2009-05-08 @ 20:57:47
URL: http://www.youtube.com/watch?v=ZdD6wLXdBiA
Postat av: Erlkönig

Nu lägger sig SvD pladask för kommunisterna. Tänka sig att SvD hade mage att

censurera detta inlägg!!!



“Kommunismens brott mot mänskligheten är så gigantiskt att man baxnar vid tanken på att beskriva det. Men vänsterpartiet, som tog emot pengar och fick order från Sovjet, tycks oberörd.



Och hur kan man marginalisera detta gigantiska brott? Hur kan man sova gott när man jämför dessa massmördare med västerländska politiker?”





Inlägget var ett led i en debatt med ett par kommunister som uppenbarligen fann det bekvämt att kalla på sina kommunistvänner på SvD.



Gå in på länken och läs.

Postat av: Markus Wiechel

Härligt!

2009-05-09 @ 05:33:18
URL: http://markuswiechel.wordpress.com
Postat av: Fredrik

Här går det bra att hänga ut mannen med bild o namn.Helt rätt enligt mig. Men våra importerade sandmusslor begår sina jävla våldtäkter så är dom inte ens med på fejkad bild !! Att man inte på aftonbladet använder hjärnan någon gång? Förtal och rasism mot vita då ? Tänk så barnsligt det låter va! Likadant med invandrar träsket. Lika innför skranket ska man vara. Sen om dom är överrepresenterade i grova våldsbrott och våldtäkter är deras egna fel !!



Så häng även ut dessa svin i tidningen!!

Postat av: Rättvis

Enligt SIFO:s senaste mätning så får SD 2,68 %, dvs 2,68 % vågade uppge att de skulle rösta på SD. Kom ihåg att mätresultatet är gjort ganska nära efter förtalsprogrammet.



Räknar vi upp det erhållna resultatet med 60 % så uppnår SD 4,3 %, vilket skulle räcka till mandat.



Men marginalerna är ju knappa? Det gäller att övertyga folk om att rösta på SD. Själv har jag börjat tala med typiskt borgerliga väljare och argumentet har varit att SD:s mandat säkert kommer att tas från sossarna eller kommunisterna.



Även Junilistans väljare bör utsättas för påverkan: Kasta inte bort din röst på Junilistan. Rösta på oppositionen =SD. Och kom ihåg att JL är för SD. Låt dig inte luras av deras massmedieuppbackning.



Men till syende och sist är det förstås SD:s kärnväljare som ska övertygas om nödvändigheten av att gå till valurnorna. För mycket står på spel.

2009-05-09 @ 10:21:06
Postat av: Rättvis



Det blev lite fel i inlägget ovan. Så här ska det stå.

Och kom ihåg att Junilistan luras om EG. Ja Junilistan är vare sig emot lönedumping eller EG. Junilistan vill bara fiska röster genom att ge sken av att vare emot EG. Låt dig inte luras av deras massmedieuppbackning.

2009-05-09 @ 10:30:40
Postat av: Inge Sandén

På Sentio Research aprilmätning fick SD 4,9%

Som man frågar får man svar,så ligger det till tror jag.

2009-05-09 @ 13:04:43
Postat av: Jan

Visst är det härligt med ett ungdomsförbund (SDU) som sjunger nazistiska sånger på sina möten

2009-05-09 @ 13:15:46
Postat av: Tore

Sedan är det viktigt, var utfrågarna ställer undersökningen! Landsbygden är mer kritisk än i "storstäderna". Expressen har i sin nätupplaga ibland utfrågningar. Där har de en "spärr" mot flertryckning av samma person. Denna utfrågning har helt upphört, när det gäller SD inblandning.

Däremot låter de gärna instituten behandla frågor, där SD är inblandade. Jag ser deras agerande som

"rent jävelstyg", allt för att missunda SD den rättvisa som de skall ha! Endast vid valet, erhåller SD (vi) rättvist svar, om inga brottsliga handlingar begås mot oss. Kämpa väl, mina vänner!...

"Expressen är en dålig vägvisare, men kan vara ett

bra resesällskap"!

DS

2009-05-09 @ 13:31:15
Postat av: Kalle

>jan

Visst är det härligt när både sossarnas vuxenförbund och ungdomsförbund sjunger kommunistisk kampsång (internationalen) på sina möten.

2009-05-09 @ 13:41:07
Postat av: Tore

"Jan"! Eftersom du tycker det är härligt med nazistiska sånger, tycker jag du skall berätta vilka sånger det gäller, och inte bara kackla din egen sång. Eftersom jag aldrig hört SDU sjunga det du säger, men däremot efterapat några Moderata,

som handlade bl a om "pedofilen Palme", så anser jag detta ingår i "spelets regler"!

Först tycker jag du bör bli "torr bakom öronen",

sedan kan du läsa boken "Makten, Männen, Mörklägg-ningen" av Deanne Rauscher & Janne Mattsson! En verklighetsskildring om dina idoler, som många präntar många sånger om!...

2009-05-09 @ 13:57:48
Postat av: Gubben o Gumman på Getingen

Jan Internationalen hyllar Josefs Stalins mord på 80 procent av den Sovjetiska officerskåren innan krigsutbrottet 1939.



Josef Stalin var Socialdemokrat innan han blev kommunist.Mysigt va Janne.



Internationalen är en direkt koppling mellan mördarmaskinen kommunism och light versionen

Socialdemokrati.



Apropå SDU så är väl SSU svårslaget med Anna Sjödin skitful skrikande svartskalle under viltslagsmål tex.



Eller dagis fröken från Kalmar som var med och myglade upp SSU siffror vilket även Vänsterns partiets

ungdomsförbund gjorde.



Men så har man ju en bra lära och förebild i Josef Stalin.







2009-05-09 @ 14:00:07
Postat av: Peter, den förste.

@Jan: "Visst är det härligt med ett ungdomsförbund (SDU) som sjunger nazistiska sånger på sina möten"



Tur att du skrev (SDU) för annars kunde man ju fått för sig att det var SSu!



Ta nu och lyssna på Eddie Meduza barbariska låt, för det han sjunger om är nyckeln till varför såssarna är färdiga inom kort.



http://www.youtube.com/watch?v=5c3ON6V3Bs8



För SD är det med sådana moståndare som dig Jan, enbart att rulla in en boll och låta den rulla!



linderholmrullainenbollochlatdenrulla" rel="nofollow">http://bubblare.se/movie/gostalinderholmrullainenbollochlatdenrulla

Postat av: World Traveller

Fann foeljande citat paa en vaensterblogg:



"Men är det bara högerextremismen som står för främlingsfientliga tendenser? Vi har en borgerlig regering, med Folkpartiet i spetsen, som legitimerar SD:s politik. Ibland är FP:s förslag sådana att vi kan anse att SD:s åsikter redan är väl representerade i riksdagen: språktest, tvångsmässig placering av bostadsort, förslag om möjlighet till upphävande av medborgarskap, uppehållstillstånd villkorat av att man har en egen försörjning, rätt till socialbidrag bara om man fullgör sin SFI, med mera. Denna legitimering av SD:s främlingsfientliga linje är livsfarlig".



KONTENTAN - INGA KRAV FAAR STAELLAS PAA INVANDRARE. JAG BARA UNDRAR VARFOER.



"Vi socialister låtsas inte; rasister och främlingsfientliga krafter diskuterar man inte med – de ska bekämpas".



OCH DET SER VI JU ATT DE FOERSOEKER MED SINA AFA STORMTRUPPER OCH MASSMEDIA NERSVAERTNING AV ALLA SOM TYCKER SOM SD ELLER ENBART AER EMOT MASSINVANDRING OCH NERMONTERING AV VAAR VAELFAERD OCH SKOLA.



"Idag pågår en klar upptrappning av våld från högerextrema och nazistiska grupper. Vi måste finna olika former för att försvara oss mot dessa attacker – såväl politiska som fysiska".



SEN VERKAR DOM LEVA I EN SAGOVAERLD. MEN DE SKRIVER VAEL SAA FOER ATT RAETTFAERDIGA SINA EGNA VAALDSDAAD.

2009-05-09 @ 17:34:09
Postat av: Rättvis

Och SÄPO står bara och ... Ja, va fan gör dom? Begriper inte dessa inkompetenta sossar att dom är till för att skydda demokratin och folkets valda representanter?



Det är faktiskt så att man undrar. För hur in i bollen har SÄPO analyserat t ex stenen genom Thoralfs fönster?



Begriper dessa uppdaterade sossar att det är fråga om högmålsbrott, dvs det slag av brott som dom skulle ha förhindrat.



Och då tänker SÄPO-gubbarna: “Men herre gud det är ju några SSU-are och deras bulvaner. Såna kan vi ju inte ge oss på. Våra kommande chefer “



Hoppas att det inte är så korrupt. Men vad skule det annars bero på?



Någon som har ett uppslag?

2009-05-09 @ 17:52:58
Postat av: FreeBird

Blev förvånad att Anna Sjödin är rektor för folkhögskolan. Ställer man inga krav på rektorer nuförtiden i Sverige?

2009-05-09 @ 18:04:32
URL: http://www.thereligionofpeace.com/
Postat av: Anonym

Saxat från Valmyndigheten



Det går att förtidsrösta i vilken röstningslokal som helst i hela landet. Det är kommunen som bestämmer vilka lokaler som ska ha förtidsröstning.



Och det går att förtidsrösta från och med den 20 maj.



Men Du måsta ha med ditt röstkort till vallokalen.

2009-05-09 @ 18:33:51
Postat av: s-e karlsson

Hörde nåt kul på Öland i dag ,få se om jag kommer ihåg det rätt ! " Det är bättre att ha det livat

och glatt på hal is ,än att gå i gyttja och dy

och sörja " !

Mvh S-E Karlsson .

2009-05-09 @ 19:20:01
Postat av: Inge Sandén

Sossarnas folkhögskolor och Islamisternas koranskolor har vissa likheter dom lär ut hur man bäst hatar

Skillnaden är att Imanen behöver inte ta hjälp av spriten för att visa sitt hat mot allt västerländskt.

Rektor Anna Sjödin måste ha sprit i kroppen för att visa att hon hatar "svartskallar"

2009-05-09 @ 19:40:17
Postat av: Danne

Tänkte först inte rösta i eu-valet men nu ska jag allt göra det.



Ska göra min plikt, för jag är trött på all pk skit som ständigt råder i landet. Länge leve det fria ordet

2009-05-09 @ 19:56:07
Postat av: Per Petersson

S-e Karlsson.



Det är från någon av Robert Brobergs låtar.

2009-05-09 @ 19:56:27
Postat av: s-e karlsson

Per Petersson , det visste jag inte , hade möjlighet att i dag höra på gammal handlarn i Källa det var från honom jag fick det ! Ha en skön lördagskväll !

Mvh S-E Karlsson .

2009-05-09 @ 20:36:19
Postat av: Per Petersson

Detsamma önskar jag dig Karlsson.



Mer aftonrim kanske.



Stå inte i valet & kvalet.

Rösta SD i eu-valet.

2009-05-09 @ 20:48:21
Postat av: Thoralf A

Sven-Erik



Inte riktigt rätt tror jag.



"Det är bättre att vara på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja"



Det är lite som att vara Sverigedemokrat.

2009-05-09 @ 21:48:14
URL: http://thoralf.se
Postat av: s-e karlsson

Thoralf , din formulering är den rätta , jag känner igen det nu ! Kul att det gick bra för er på Larmtorget ! Har delat ut en del här i Berga men fortsätter under nästa vecka med resten av materialet vi fick förra söndagen ! Ha en fortsatt skön lördagskväll och söndag , alla som skriver här ! Mvh Sven-Erik .

2009-05-09 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0