OIKOFOBER INOM KRIMINALVÅRDEN

Den som följt med blogg en tid vet att jag skrivit om hur företag, organisationer och myndigheter försöker framhålla invandringens fördelar i reklam och annat material.


Om någon skulle göra något som framhåller det etniskt svenska går drevet igång i media eller bland politiker. Många kommer säkert ihåg kristdemokraternas valmaterial med en svensk blond familj som partiet fick dra tillbaka när media drevet gick.



Mer tid för barnen.


I reklam har det blivit väldigt vanligt med att någon pratar "blattesvenska" och företagen tycks tro att det är ett bra inslag i deras reklaminslag. Personligen reagerar jag väldigt negativt på dessa företag och försöker nog istället att i det längsta undvika att handla hos dem.

Ett annat exempel fick jag från skolpersonal som sett organisationen ung företagsamhet dela ut flygblad med följande bild.



Givetvis invandrarkillar på bilden.


När jag häromdagen besökte kriminalvårdens hemsida för att studera kostnaderna för våra fängelser och frivård läste jag flera dokument från kriminalvården. Jag läste bland annat årsboken för 2007 och då noterade jag att ca nio bilder av tio bilder eller kanske ännu fler var bilder med interner som var blonda svenskar eller rakade vita män. Detta väckte mitt intresse och jag fortsatte syna denna hemsida och dokument och kunde då konstatera att några bilder på interner som var invandrare mer eller mindre saknades i alla dessa dokument.
Besök http://www.kriminalvarden.se/



Etniska svenskar?

Som nog alla vet är andelen invandrare i våra fängelser väldigt stor men ändå gick det nästan inte att hitta några foton som bekräftade detta. Det som kriminalvården ändå lyckas med är att få med en invandrare som vårdare/plit vilket helt hamnar inom det som är lämpligt. Snacka om oikofobi även inom denna statliga myndigheten.



Kriminalvårdarna är givetvis invandrare.

Jag påstår att detta är ännu ett exempel på den politiska korrektheten som råder i detta landet där det mångkulturella samhället skall framhävas och alla negativa konsekvenser skall tystas ner.


I alla andra sammanhang skall invandrare prioriteras men tydligen inte inom kriminalvården, vilket hyckleri!


Kommentarer
Postat av: Skånepåg

Ett utmärkt påpekande, som visar hur man på alla upptänkliga sätt försöker att manipulera det svenska samhället.



Med hänsyn till din bloggs goda rykte, måste jag hålla inne med vad jag egentligen tänker om de personer som är ansvariga för en sådant förräderi mot sitt eget folk. Jag, och som jag hört från många andra, känner en avsky för dessa personer som stundtals kan vara mycket svår att behärska!

2008-05-22 @ 23:45:19
Postat av: Tony

Man blir ju mörkrädd det blir värre och värre!

2008-05-23 @ 08:12:12
Postat av: AWSvensson

Allt går ut på att sälja budskapet om invandrares förträfflighet och det mångkulturella lyckoriket. Eftersom ingen reklambyrå i världen skulle kunna lyckas med detta så i desperation tar man till alla upptänkliga sätt att sprida detta budskap, både för att visa sig duktig och för att man i en viss position förväntas försvara denna katastrof som drabbat landet.

2008-05-23 @ 10:09:18
Postat av: Micael F

Fjäsket för invandrare verkar aldrig sina. När jag för ca 10 år sedan studerade vid Uppsala Universitet blev mitt första boende i Gottsunda ( ett slags Rosengård ) och det var banne mig inte roligt. Ändå gick resonemanget bland politiskt korrekta att det var så fint med det mångkulturella i den stadsdelen. Men bodde de där själva? Det svaret behöver jag inte skriva er på näsan....

Läser nu på textTV sid 111 att ung muslimsk man via DO stämmer arbetsförmedlingen i Älmhult på 160 000kr. Orsak? Han ville inte skaka hand med en kvinna efter en intervju och därmed förlorat en praktikplats.

Att sådant ohyfs som totalt strider mot svensk hederlig artighet ev "belönas" är vidrigt!



GRRRRRRR

2008-05-23 @ 10:41:24
Postat av: salasso

Titta på någon militär webbsida så inser du snart att de flesta personer som tillhör försvarsmakten är kvinnor och invandrare.

Nu är det naturligtvis inte så men att visa verkligheten, att de flesta är vita heterosexuella män, är inte önskvärt i dagens Sverige.

2008-05-23 @ 10:51:44
Postat av: Lennart

Titt i senaste numret av skolvärlden där man inför kongressn går ut med annonser. "Vi vill ha världens bästa skola". Verkar som om det inte är några "svenska" ungdomar som går i skolan nuförtiden!

2008-05-23 @ 15:05:24
Postat av: Kalle WEB



Hej !



Angående den "etniske svensk" (upprepat två gånger i svensk tv) på Oskarshamnsverket så har nya uppgifter kommit ut.



Kolla bloggen "I Mitt Sverige" så får du mer material om verkligheten...



http://imittsverige.blogspot.com/



2008-05-23 @ 17:39:42
Postat av: s-e karlsson



Är det någon mer än jag somm tycker sej märka att dom som skriker högst om att ta emot fler asyl/invandrare är också dom som har de högsta lönerna ! Dom tycker givetvis att Sverige är rikt ,

men tittar man på att fattigpensionärerna ökar för varje dag så är det ju inte så som dom tror !



Mvh S-E Karlsson .

2008-05-24 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0