ALLTID TREVLIGT PÅ STAUN!

Ikväll har jag varit ute på stan och träffat flera personer som jag haft intressanta samtal med och fått en del tips.
 
Det är alltid trevligt att gå ut i stan, den som inbillar sig att människor på något sätt ser ner på mig på grund av att jag är sverigedemokrat misstar sig väldigt mycket. Däremot är det alltid någon eller flera som vill "bikta" sig och "bekänna" sina synder, att de röstade på sd i senaste valet eller att de kommer att rösta på sd i nästa val. Egentligen skulle man vara ute varje kväll på stan och prata med nya "väljare"



Senaste numret av vår partitidning SD-Kuriren var ett väldigt bra nummer, jag önskar att detta nummer hade tryckts upp i en betydligt större upplaga än 25 000 exemplar. Vi hade gärna delat ut minst 5 000st i Kalmar kommun. I tidningen finns bland annat flera artiklar om de äldres situation i dagens Sverige som jag gärna sett att flera personer tagit del av.

Är du intresserad av tidningen kan du hitta den här som pdf.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kul att det rör på sig i Kalmar. Jag vet att det rör på sig även i Gbg, känner av stämningen. Låt oss överraska å det grövsta i valet 2010, 10 % månne?

2008-07-24 @ 10:04:50
Postat av: M. A. Rättvis

Fredrik

Ungefär 10 månader till nästa val nu

2008-07-24 @ 14:40:48
Postat av: Henrik

Det enda fel jag kan se är att både Jomshof och Hans-Olof Andersson skriver om flyktingar när det vore mer korrekt att skriva "asylsökande" eller möjligen "flyktingar" (med citationstecken). Majoriteten har inget med flyktingskap att göra om man ska gå strikt efter FN:s konventioner men beviljas PUT ändå.

2008-07-24 @ 23:38:23
Postat av: Henrik

Thoralf, du kan väl skriva en artikel i nästa nummer av sd-kuriren? Du skriver ju "artiklar" nästan varje dag på din blogg... Det verkar vara ett mycket begränsat antal skribenter i tidningen för tillfället... Du kan ju be tidningen lägga till att "Thoralf Alfsson är också en mycket aktiv bloggare" om du vill göra reklam för bloggen. Jag tror på dig som "röstmagnet". Tyvärr kan jag bara hitta "deadlines" för bidrag för år 2006 på sdkurirens hemsida...

2008-07-26 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0