GÖRAN HÄGGLUND

När jag kom tillbaka till hotellet efter en joggingrunda längs stranden och skulle gå ut och sätta mig på solterassen utanför mitt rum på fjärde våningen hade kristdemokraterna någon form av presskonferens där.

Göran Hägglund intervjuades av både SverigesRadio, SVT och TV4.


                                                                                  Foto Thoralf Alfsson
Han pressades om svikna vallöften.


                                                                             Foto  Thoralf Alfsson

TV4 ägnade hela sin intervju åt att pressa Göran Hägglund på sveket av fastighetsskatten.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sötebrödsdagarna är över...countdown för Hägglund, endast två år kvar! Vad händer sen, gitter denne politruk bli kommunpolitiker i Jönköping? 2010 Les democrates suedois font son entré!!! Jajajaja

2008-07-08 @ 18:19:02
Postat av: Roberth Ström

Synd jag tycker Hägglund är ganska okej. Tandvårdsreformen var dessutom mycket bra.

2008-07-08 @ 18:57:51
URL: http://surabloggen.wordpress.com/
Postat av: Fredrik

Hej Roberth,



mina borgeliga 4-procent-sympatier-för-KD är som bortblåsta efter Hägglunds nochiga uttalanden och liknelser om SD. Sedan dess har jag ingen respekt för denna karl som politiker. Må vara av den stressande vargen som bara ökar kvartal från kvartal. :) Go go go SD

2008-07-08 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0