JINGE EN YNKLIG 61-ÅRING.

Jag har aldrig skrivit ett inlägg om någon annan bloggare men idag får det bli ett undantag.

70599-242
JINGE har fastnat i sitt klasstänkande.


Jinges Web och fotoblogg har i särklass flest besökare av alla politiska bloggar enligt bloggtoppen. En "sanning" som jag känner en väldigt stor tveksamhet inför.

Det har nyligen varit en "tävling" om den mest populära politiska bloggen och Jinge fick inte vara med trots att han blivit nominerad enligt honom själv och av inte mindre än tre bloggare.
Tänka sig, att utav 25 000 läsare/vecka är det bara ynka 3 som nominerar Jinge. Så kränkande detta måste vara för denne äldre snälle och sansade man.

Den stackars Jinge blev så fruktansvärt försmådd av denna kränkning att han har varit på väg att gå upp i atomer. Nu framstår det med all tydlighet att denna äldre herre lider av mindervärdeskomplex.


Sedan blir det rent patetiskt när han skriver följande i ett inlägg om just denna tävling.


"Men nu tenderar Jantelagen att generera helt orimliga effekter så det enda jag avslutningsvis kan tillägga i detta ärende är att jag inför år 2008 hoppas att de som kommer ägna sig åt den här sortens "popularitetstävlingar" 1) inte fuskar 2) inte ljuger 3) är opartiska."


Inte fuskar, Inte ljuger och är opartiska.

Är det något som Jinge själv skulle fundera över är det dessa 3 saker.

  

Jag har själv försökt skriva kommentarer på hans blogg men de publiceras aldrig, eftersom jag är sverigedemokrat är alla mina kommentarer bannlysta. Det är väl vad denne kommunist kallar för opartiskhet. Det märkliga är att det nästan alltid är samma personer som kommenterar hans inlägg på bloggen, trots 20 000-25 000 besökare varje vecka. Jag har nästan fler personer som kommenterar på min blogg med mindre än 2000 besökare varje vecka, mycket märkligt.

En blogg där man inte kan kommentera inlägg fritt blir väldigt ointressant, därför är det ännu konstigare att besöksantalet är så högt vecka efter vecka.


Inte ljuger, Jinge skriver så mycket osanningar om SD så att han tycks tro på det själv, den stackarn.

Läs gärna denna analys från Robsten


Jinge skriver om sig själv "Bloggen drivs av en snäll och sansad äldre herre". Det är en bild som är långt ifrån min verklighet som snarare skulle vilja kalla Jinge för FEG.

En 61-åring, en vuxen man som är en riktig fegis, som inte törs ta debatten med sina läsare utan modererar alla kommentarer, det finns bara ett ord, ynkligt!


Enligt mig framstår Jinge som en äkta kommunist, judehatare, Israelhatare och Palestinavän, som tydligen har/hade Yassir Arafat som idol. Han anser att demokrati inte är viktigt och förespråkar ett samhälle där yttrandefriheten är begränsad till enbart de med samma åsikter som han själv.


Jag skulle vilja uppmana alla att prova skriva kommentarer på Jinge-bloggen som stöder SD eller Israel! Sedan skulle alla som inte får sina kommentarer publicerade informera mig så att jag kunde sammanställa lite statistik om hur illa det är ställt hos denne "snälle och sansade 61-åring".


Kommentarer
Postat av: Eric

Har försökt skrivi många ggr i i Jan-Inges blogg, men icke. Inget har någonsin passerat nålsögat, den 61-årige Mäster Jinges censur.
De flesta bloggar tar in kommentarer även från motståndare om de är direkt ovettiga.
Men Jinge, aldrig.
Ett näraliggande forum i samma anda är "s-info", där det korsbefruktande självberömmet mellan de perfekta och helt felfria bloggarna bokstavligen dryper..
Undrar förrestom om Jinge själv verkligen tror på sin verklighetsbild??

2008-01-06 @ 11:30:44
Postat av: Eric

"..även från motståndare om de INTE är direkt ovettiga.." skall det förstås vara.
"skrivi" -> skall vara "skriva"
Inte en droppe glögg och ändå blir det fel?
Måste vara nån defekt på tangentbordet.
Mitt fel? Aldrig..

2008-01-06 @ 11:34:30
Postat av: Grue

Jag tror att alla redan gjort samma erfarenhet. Jag skulle snarare uppmana alla att inte besöka hans skräpblogg öht. Han har för många besökare redan.

F ö hoppas jag att Dick Erixon kan springa om Jinge nästa vecka.

2008-01-06 @ 12:15:33
URL: http://gruegranskar.blogspot.com
Postat av: Jorma

Tips:
http://jormas-sd-blogg.blogspot.com/2008/01/2007-rs-vrsta-politiska-fulbloggare-ge.html

2008-01-06 @ 13:14:00
URL: http://jormas-sd-blogg.blogspot.com/
Postat av: Heinrich Von Oben

Som av en ren slump har mine käre kamrat också skrivit om den gode Jinge.

http://www.harinne.se/blog/2007/12/25/the-great-wall-of-jinge/

Men jag förstår att Tinge-Jing är rädd för verkligheten, troll spricker visst i solsken och feèr/älvor existerar bara hos RFSL!

2008-01-06 @ 15:48:21
Postat av: Säfflemannen

Jinge är för blogosfären vad Eilert Pilarm är för rock n roll.

2008-01-06 @ 17:52:16
URL: http://safflemannen.se/
Postat av: mazarin

Det är onödigt att ens försöka kommentera på den psykopatens blogg. Han raderar allt som inte ger honom medhåll, det spelar ingen roll hur artig man försöker vara i inlägget det åker bort ändå. Alla mina inlägg där har blivit censurerade, oftast med en kommentar i stil med "nazister är ej välkomna här" tillsammans med en redigering av URLen man har använt till någon nynazistisk hemsida.

2008-01-06 @ 18:42:54
Postat av: Lassese

Jag har kommenterat ett par, tre gånger hos Jinge men mina inlägg censurerades bort. Efter detta bryr jag mig inte om att kommentera mer där då det ändå inte kommer fram.

2008-01-06 @ 20:45:52
Postat av: Jon

Jag för min del misstänker att denne Jinge är avlönad för sina politiska korrektheter av typ DN, Svd m fl där han kommenterar. Om jag inte missminner mig har det avslöjats liknande fall i Norge för inte så länge sedan. Egna anställda sitter och kommenterar på hemsidorna, därav håller all med och säger rätt. Allt som handlar om invandring portas på livstid, det är ju som alla vet rasism.

2008-01-06 @ 22:06:07
URL: http://skuncke.blogspot.com
Postat av: Magnus

Jon: Eller så är Jinge avlönad av Sverigedemokraterna som satir? De borde kanske gå ut och dementera också. Det skulle ju ge en extra bra effekt!!

Säfflemannen kan satir!

2008-01-07 @ 00:58:36
Postat av: Magnus

...alltså dementera att Jinge skulle vara planterad satir.

2008-01-07 @ 00:59:38
Postat av: Sven-Olof

Gör en egen liten ovetenskaplig undersökning. Gå in på en politisk blogg, vilken som helst av de 25 första på blogtoppen. Räkna efter hur stor andel av alla kommentarer som är av negativ karaktär för skribenten. Gör därefter samma sak med den odemokratiskt sinnade Jinge. Där har ni svaret!

2008-01-07 @ 05:22:52
URL: http://sdblogg.se
Postat av: Skånepåg

Postat av: Skånepåg Jinge liksom andra psykopater älskar att bli uppmärksammade. De förstår inte själva att de gör sig till ett åtlöje.

Uppmärksamheten utlöser någon form av "psykisk orgasm" hos dessa personer, som kan liknas vid den verkan som ett "uppåttjack ger.

Det egna övergripande jaget kräver därför av denna person, att han ser till att bli ännu mer uppmärksammad för att öka tillfredsställelsen. Därför finns inga normala begränsningar i agerandet mot andra människor. Däremot tar dessa personer stor hänsyn till underordnade varelser. T.ex. sällskapsdjur som katter och kanariefåglar.

Studier visar att denna männskotyp oftast inte blir så gamla (accelererat åldrande då man passerat 60 år) om man inte inser sitt stora problem och tar kommandot över sina egna destruktiva krafter!

2008-01-07 @ 20:57:41
Postat av: Constantine

Är det något som var skrattretande så var det när Jinge hade en israelisk streckkod på sin blogg och uppmanade folk till bojkott av israeliska varor. RKU har bedrivit en liknande kampanj om att man skulle hålla utkik efter framför allt frukt.

Av Israels samlade bruttonationalrprodukt så står jordbrukssektorn för ungefär 2%. Lägg därtill att många palestinier har israeliska arbetsgivare och 20% av befolkningen i Israel är araber/paletinier, så även om bojkotten inte skulle få någon effekt så skulle ändå de så kallade palestinierna drabbas.

Israel har en toppmodern ekonomi inom framför allt IT så om Jinge vill bojkotta israel så ska han nog plocka isär hela datorn och kolla om där finns israliska delar samt kolla vilka datorprogram som kan vara tillverkade av judar.

2008-01-08 @ 03:12:48
Postat av: Roger

Jag har skrivit 4 kommentare till jinge, 4 togs bort, en gang fick jag tom epost om hans "regler", jag visste inte ens att han suger upp epost adtressen och spar den???? Jag skrev bara in den om som vanligt.

Notera att mina kommentare var bara en aning kritiska till hans tyckande, inget personligt eller annat opassande.
Det ar en OMOJLIGHET att han skulle ha 15000 besokare i veckan.
Han har sakert kopplat upp ett interface som ar ett program som kan ringa upp och skapa 'fejkad" trafik. Hur kan han annars bara haft 3 som rekomenderade hans blog?
Han fejkar, forbjuder all kritik, ar antijudiskt, kommunist, precis som de stora tidningarna? Strunta i idioten, besok aldrig bloggen bojkotta honom.

2008-01-11 @ 09:17:37
Postat av: barlon.randolph

Säfflemannen: LOL!

2008-01-11 @ 12:17:02
URL: http://blog.harinne.se
Postat av: Calle

Skriver man någonsin något som motbevisar Jinges idéer eller tankar blir man alltid bortmodererad. Den här typen av bloggare bör man inte besöka, för det handlar inte om en intressant dialog, utan en ensidig fantastiskt korkad diskurs.

2009-11-05 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0