GENMÄLE PUBLICERAT I BAROMETERN

Mitt genmäle på ett antal svar på vår debattartikel "Ett hotat kulturarv" som publicerades den 10 januari var infört i gårdagens Barometer. Jag får tacka tidningen för nästan en hel sida i den tryckta upplagan.

70599-288

Jag fick igår flera samtal från nya sympatisörer som ville bli medlemmar i Sverigedemokraterna. De var också upprörda över domen i hovrätten där två muslimska kvinnor fick stora skadestånd för att de blivit "kränkta" i en simhall i Göteborg.

Läs mitt genmäle.

Kommentarer
Postat av: Kanf Keato

Mycket bra skrivet. Tydligen får man fortfarande inte använda sig av fakta utan att bli kallad rasist/nazist och en massa annat. Tragiskt

2008-01-30 @ 09:35:31
URL: http://keato.blogg.se
Postat av: AWsvensson

Jag har senaste tiden haft nöjet att lusläsa tidningar hur man använder ordet mass-. Om 20 personer blir utan jobb så läser man massuppsägningar, om man hittar 25 personer i en grop så är det en massgrav, när 20 personer avrättas i Iran så är det massavrättningar, om 60000 personer invaderar Sverige så är det inget annat än massinvandring. PS Din kommentar med beröm gödkäntDS

2008-01-30 @ 10:38:52
Postat av: Thoralf A

AWsvensson, en mycket slående jämförelse. Den kommer jag att lägga på minnet för användning vid behov. Tack.

2008-01-30 @ 10:58:53
Postat av: Gag

Det hela är snarare en form av massidiotism från Sverigedemokraterna.

2008-01-30 @ 11:41:02
Postat av: Lassese

Det var det bästa jag läst på länge! Konstigt att de publicerade utan att skära bort något!
AWsvenssons citat var mkt bra också! Det är sådana välformulerade saker som får personer med bara lite mer IQ Gag att bli tysta. Sådana som Gag går inte att tysta... De är alltför begränsade i sina mentala förmågor.

2008-01-30 @ 11:45:35
Postat av: Magne

Gag= Nyttig idiot/barnrumpa.

2008-01-30 @ 14:57:43
Postat av: Södra Skåne

Jäkligt bra. Stå på dig Thoralf

2008-01-30 @ 15:19:45
Postat av: Stolt SD:are

Nu är det klart. Jag lägger min röst på SD 2010! Bra replik, Thoralf! Stå på dig och låt inte de svenskfientliga krafterna få ner dig.

2008-01-30 @ 16:46:53
Postat av: Skånepåg

Från Tommy Fjunebos blogg.

Lägger in det här enbart för att alla skall få kännedom om och få ta del av hans "knivskarpa analysförmåga"! Så nu vet du det Thoralf, när den verklige expääärten Tommy Fjunebo har talat!

Objektiv SD-blogg - 2008-01-30, 11:21 (för 8 timmar sedan)
Kul för Thoralf Alfsson (sd) att värdekonservative Barometernredaktören Per Dahl (m) var frikostig nog att lämna utrymme för en debattartikel om den beramade massinvandringen.

Kanske att Alfsson borde ha följt en röd tråd istället för att hatta åt alla möjliga håll. Hur många av tidningens läsare tog sig igenom hela artikeln och hos hur många gick budskapet in?

2008-01-30 @ 21:23:23
Postat av: Putte

Enligt offentlig statistik kom det ca 100000 till Sverige år 2007. Om detta inte är att kalla massinvandring skulle jag vilja ha reda på av Gag vad ni inom extremvänstern kallar det.

2008-01-31 @ 06:13:01
Postat av: Skånepåg

Såg att Thoralf skrev en kort förklaring på Fjunebos blogg beträffande ovanstående artikel.

T.o.m. detta lyckades Fjunebo "missförstå"!

Han är inte värd någon som helst uppmärksamhet i framtiden! Han är definitivt "färdigrakad"!

2008-01-31 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0