LYSSNA PÅ ANDERS JOHANSSON I SVERIGES FRIA RADIO

70599-76

Den kända Kalmar författaren Anders Johannson berättar om landet Censurien.

Jag har förmånen att bo bara ett stenkast från Anders Johansson och har därför kunnat diskutera islam och invandringen med Anders. Att lyssna på Anders är mycket intressant men det blir inte så mycket diskussion i och med hans enormt stora kunskap och erfarenhet, utan jag försöker istället suga åt mig så mycket jag bara kan. 

När han för några veckor sedan berättade att han skulle göra ett program för Sveriges Fria Radio började jag redan längta efter att få lyssna till hans program. 

Lyssna på Anders när han citerar Pierre "Lill-Castro" Schori eller vänsterpartiets Ulla Hoffman som uttryckte följande i riksdagen 

"Svenska folkets åsikt skall inte respekteras i invandrarfrågan"

Även kommunalrådet i Kalmar Birgitta Elfström (s) citeras från en debatt mot mig angående ökad flyktingmottagning i Kalmar kommunfullmäktige i maj 2007.

"Kostnader får man inte tala om i samband med flyktingmottagning"

70599-100 Länk till foto Birgitta Elfström
Birgitta Elfström (s)

Jag rekommenderar verkligen att lyssna på Anders Johansson mycket väl uttryckta sanningar.

SVERIGES FRIA RADIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0