SOCIALDEMOKRATERNAS FRIA TELEVISION.

Jag känner mig faktiskt väldigt trött och besviken på alla dessa socialdemokratiska toppolitiker som sprider lögner om oss Sverigedemokrater. För mig är sanningen den absolut viktigast egenskapen om man skall syssla med politik. Nu är jag inte så naiv att jag inte tror att det förekommer och det är något som jag fått många exempel på sedan jag blev aktiv Sverigedemokrat. Att även vänsterpartister ägnar sig åt lögner förvånar mig däremot inte så mycket, som kommunist har man lärt sig att dölja sanningen. Lars Ohly är för övrigt den värsta hycklaren i hela riksdagen.

 I debatten mellan Jimmie Åkesson och Mona Sahlin påstod hon att Sverigedemokraterna ville stoppa aborter. Hur kan en så välinformerad partiledare för Sveriges största parti gå ut med en sån lögn i en TV-sänd debatt. Det visar på ett sådant förakt för sanningen och att hon tror sig kunna ljuga för hela svenska folket utan att någon reagerar. 

I lördagens (21 april) Rapport och Aktuellt visades ett inslag om kritik mot Mona Sahlin p.g.a. att hon debatterat mot Jimmie Åkesson. Inslaget handlade mer om en rad lögnaktig påståenden om Sverigedemokraterna.
Först ut var kommunalrådet i Malmö Ilmar Reepalu som kallade SD för "ett mycket udda och rasistiskt parti". I Sverige är man tydligen rasist om man kritiserar den förda invandringspolitiken och integrationspolitiken. Konsekvensen av Ilmar R uttalande måste vara att han och socialdemokraterna anser att Danmark och Finland har rasistiska regeringar, då de för en invandringspolitik som SD förespråkar.
Ilmar R sa också följande "Sverigedemokraterna vann säkert en del röster bland människor som är dåligt insatta i sakförhållande". Han gör sig här skyldig till ett mycket nedvärderande uttalande av människor som sympatiserar med SD genom att mena att de är okunniga och obildade. Min egen erfarenhet är nog snarare tvärtom att våra sympatisörer har stort samhällsintresse och genom detta sett problemen i samhället och omvärderat riksdagspartiernas politik.

Nalin Pekgul var nästa socialdemokrat att komma med lögner. Hon sa bland annat detta "Sverigedemokraterna går runt och sprider ut lögner" men hon behövde inte ge något exempel på detta. Reportern frågade heller inte vad hon syftade på. Skrämmande att en s-politiker tillåts häva ur sig detta i SVT:s största nyhetsprogram utan att behöva förklara sig.

Sedan kom ett annat uttalande om att Sverigedemokraterna inte kunnat boka någon lokal för sitt riksårsmöte som bevisar hennes inställning om demokrati och användande av lögner. "För mig känns det bra att samhället så totalt tar avstånd från deras värderingar och inte vill ha med dom att göra".
Med andra ord tycker hon det är bra att SD inte kan få sina demokratiska rättigheter uppfyllda i Sverige. Ännu värre är att hon ljuger när hon påstår att orsakarna till att SD inte kunnat boka någon lokal p.g.a. våra värderingar. Alla som följt detta vet att orsakerna till detta är vänsterextremisternas (Lars Ohlys och kommunisternas väljare) hot om våld mot arrangörerna och SD. Att Nalin Pekgul på ett så flagrant sätt ljuger är skrämmande och visar på stora brister på moral och etik inom det socialdemokratiska partiet. Jag kan få mörka funderingar och tankar på om det är hennes religion som är orsaken till hennes falska uttalanden och åsikter.

Med dessa åsikter från företrädare från vårt lands största parti lär inte det politiska våldet minska utan snarare öka!
Lika bedrövligt är också att SVT sänder ett inslag med så många falska påståenden utan att någon från Sverigedemokraterna får chansen att bemöta dessa. Det kanske har att göra med vår så kallade "Fria television" som SVT påstår sig värna om men i praktiken inte har förstått vad det innebär. 

NÄR FÅR VI SE JIMMIE ÅKESSON I VÅR FRI TELEVISION!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0