Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Vivian

Att neka en patient behandling är brott av läkarlöftet. Det trodde jag var en internationel "grundlag" för läkare.
Nåja, kanske inte i Islamiskt styrda länder. Jag visste bara inte, att Sverige hörde dit.

Det är glädjande, att Finlands regeringspolitiker, till skilnad från dom svenska, inte har tappat förståndet. Kitos, Suomi!

Sverige har alltid varit duktig på att anpassa sig till totalitära ideologier, jfr. stödet till nazi-Tysklands vapenfabriker under -40 talet och nu, "Bered den väg för den Islamiska Staten!".

Fastän muslimerna har demografien på sin sida, är det väl ingen orsak att göra det lätt för dom.

Thoralf Alfsson, jag ville önska, att du dokumenterade mer med länkar. T.ex Landstingets försvar för den palistinensiska läkaren.
Jag mistror dig inte, men det kan vara svårt för mig ibland, att överbevisa folk, som tror att det är Guds oförfalskade ord som förkunnas på STV.

Held og Lykke!
Vivian, Köpenhamn

2007-02-03 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0