GRUPPVÅLDTÄKT I MARIANNELUND

För lite drygt två år sedan skrev jag om ett antal gruppvåldtäkter som skett i Kalmar län. I blogginlägget uttryckte jag mig på följande sätt.

”För att begå denna typ av brott måste förövarens människosyn och kvinnosyn vara näst intill sjuklig. Det hittar man ytterst sällan hos några etniska svenskar men är betydligt vanligare hos män från vissa andra kulturer där jämlikhet mellan könen inte existerar.”

På grund av dessa rader blev jag i april 2011, ca 20 månader efter mitt blogginlägg uthängd av SVT:s Rapport på bästa sändningstid. Se inslaget nedan. Värt är att notera är att Björn Söder inte alls har upplysts om vem som skrivit dessa rader som reportern  påstår i inslaget.





Nu har det snart gått två veckor sedan den fruktansvärda gruppvåldtäkten i Migrationsverkets lokaler i Mariannelund.
En gruppvåldtäkt där nu hela 8 personer är häktade. Sju av dessa kommer från Afghanistan enligt uppgifter på nätet och det gäller troligen även den åttonde och den sist häktade.

Tyvärr är det en fruktansvärd händelse som bekräftar min slutsats och det citat som jag återigen lägger in på min blogg. Om SVT anser det befogat får de gärna gör ett nytt reportage och prata om gruppvåldtäkten i Mariannelund.

Eftersom jag bott i Silverdalen under många år, som endast ligger 10-12 km från Mariannelund har jag mycket kontakter i trakten. Flera personer har hört av sig och berättat om Rafi Bahaduri som har ett digert brottsregister trots att han bara är 24 år och kom till Sverige 2001. Enligt uppgift skall han inte ha svenskt medborgarskap och det är då helt makalöst att han inte utvisades i samband med att han dömdes till två års fängelse för en våldtäkt 2008. Tyvärr är det vårt svenska rättssamhälle i ett nötskal. Sverigedemokrater tycks dessutom vara det enda parti i riksdagen som vill förändra detta missförhållande. Övriga partier i riksdagen tycks ha uppfattningen att alla kriminella skall ”vårdas” i Sverige och sedan friges i förtid.

Vimmerby Tidning har förvånansvärt skrivit om denna gruppvåldtäkt men även om Rafi Bahaduri.

”Han har sedan han var 17 år dömts till böter och fängelse för misshandel, olovlig körning, olaga hot, våldsamt motstånd, bedrägeri, häleri, skadegörelse och övergrepp i rättssak. Och inte minst, sommaren 2008 våldtog 24-åringen en kvinna i Karlskrona och dömdes till två års fängelse.”

Enligt uppgift skall han så sent som den 2 december 2011 dömts till sex månaders fängelse vid Kalmar Tingsätt. Senare samma dag begick han denna gruppvåldtäkt i Mariannelund.

Varför har inte Rafi Bahaduri utvisats från Sverige till Afghanistan för länge sedan?

Jag har nu fått alla domar mot Rafi Bahaduri och jag kan bara säga att Vimmerby Tidning inte fått med allt som Rafi Bahaduri dömts för. När jag läst domarna kommer jag att återkomma med ett långt blogginlägg om Rafi Bahaduri men det kommer även vara ett mycket upplysande blogginlägg om hur illa vårt rättssystem fungerar.

När det gäller de 8 häktade har jag även fått häktningsframställan från Eksjö tingsrätt för alla och jag kan bara konstatera att uppgifterna på nätet att alla kan vara från Afghanistan mycket väl kan stämma.


Kommentarer
Postat av: matspp

Dritfting towards Civil War?

Antagligen då nuvarande status är lågintensiv krigföring mot Svenskarna med pågående övergång mot medelintensiv sådan.

Så ett och ett halvt steg bort väntar det totala sönderfallet.



2011-12-16 @ 00:14:16
Postat av: Karlskronabloggen

Ja, jag minns faktiskt mycket som skrevs om den våldtäkten i Karlskrona 2008, fast givetvis inte ett ord i gammelmedierna om att det inte var en svensk våldtäktsman!



Sen upptäckte jag lite senare de ocensurerade medierna på nätet och sa både upp prenumerationen på morgontidningen och slutade köpa Aftonbladet.



Jag bryr mig inte om ifall det är en svensk eller utländsk våldtäktsman, men jag vill läsa hela historien i medierna och sen dra mina egna slutsatser!



Mycket bra inlägg Thoralf!

2011-12-16 @ 00:48:16
URL: http://www.karlskrona.nu/blogg/
Postat av: Birger-Zorro

Klockrent Thoralf!!!



Vi har en fruktansvärd beröringsskräck i Sverige när det gäller "nysvenskarnas" brott och parasitering på det svenska samhället!



Det är bedrövligt det som pågår i Sverige idag. Tyvärr så har vi inte sett slutet på galenskaperna ännu. Och det blir inte bättre.....

2011-12-16 @ 01:06:15
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

Miljoner och åter miljoner människor har det fruktansvärt som flyktingar från krig och elände sittandes i flyktingläger i grannländer som de kom ifrån.



Det absolut minsta man kan begära av de som tar sig hit ( med dyra avgifter till ev. flyktingsmugglare, kanske på avbetalning? )är att de får finna sig i nolltolerans när det gäller brott - om det så vore att stjäla en dajm på statoil!



Borde gälla under hela asylprocessen och fram till den dag man erhåller svenskt medborgarskap - som för övrigt borde ta 10 år.



2011-12-16 @ 01:38:32
Postat av: Cavatus

I SvD idag finns en läsvärd insändare av RRV som granskat svenskt rättsväsende. Det är svidande kritik o skrämmande läsning. Går även att kommentera. Sverige befinner sig i fritt fall enligt insändaren. Rättssäkerheten är satt ur spel. Tryggheten är en schimär. Den måste läsas!

2011-12-16 @ 01:50:41
Postat av: Tjadden

På avpixlat kan man läsa om hur glad Beatrice Ask är över att vi fått kvinnlig polis i slöja som är modernt i vår moderna mångkultur.



Med en sådan Justitieminister undrar man vad klockan är slagen för Sverige.

2011-12-16 @ 02:14:50
Postat av: Robin Shadowes

@Tjadden. Hon är om möjligt ännu gladare för att hon nu har befogenheter att lyssna och kika på oss alla. Vare sig vi har rent mjöl i påsen eller inte.

2011-12-16 @ 05:22:27
Postat av: Sven Dacke

Såg i går kväll Debatt på SVT.



Så nu ställer jag följande frågor.



Är mediefolk okunniga eller dumma i huvudet?



Är Poliser och anställda inom Migrationsverket uppfödda i hundgård specialiserad på pudlar.



Anledning till dessa frågor är att jag innan programmet läst om Ånge fallet på Avpixlat.info och då hade hela bilden klar för mig.



Familjen i Ånge har bluffat sig in i Sverige, och kommer att göra det igen efter tips från Migrationsverket i programmet



Är det ingen som kan tipsa om att hela historien kan hittas på länken,( fakta från Migrationsverket) och speciellt Linda Olofsson , Polisen , skolungdomarna i Ånge, Aftonblaskan och övriga bör läsa den så att ni vet vad det hela handlar om .



Till sist en kommentar om Kent Ekerot.

Även om Kent har rätt i sak i många frågor, tror jag att Sverigedemokraterna som parti skulle få dom procent som behövs för att stadigt komma över 10 % gränsen om Kent skulla lämna "walk over" över till en person med exempelvis som Alice Teodorescu kaliber.



Kvinna, Invandrarbakrgrund, kunnig, lågmäld och som inte går att sätta sig på.



Samtidigt skulle detta vrida vapnen ur handen på PK eliten.



Att jag tog Alice som exempel är att dom flesta då förstår vad jag menar, och det finns säker kvinnor i partiet som passar.



Men det är inte jag som bestämmer, jag väljer bara var fjärde år och snart är det dags igen



Räkna med att senaste tidens drev på SD bara är en försmak av vad som kommer närmare valet



Postat av: Sven Dacke

Såg i går kväll Debatt på SVT.



Så nu ställer jag följande frågor.



Är mediefolk okunniga eller dumma i huvudet?



Är Poliser och anställda inom Migrationsverket uppfödda i hundgård specialiserad på pudlar.



Anledning till dessa frågor är att jag innan programmet läst om Ånge fallet på Avpixlat.info och då hade hela bilden klar för mig.



Familjen i Ånge har bluffat sig in i Sverige, och kommer att göra det igen efter tips från Migrationsverket i programmet



Är det ingen som kan tipsa om att hela historien kan hittas på länken,( fakta från Migrationsverket) och speciellt Linda Olofsson , Polisen , skolungdomarna i Ånge, Aftonblaskan och övriga bör läsa den så att ni vet vad det hela handlar om .



Till sist en kommentar om Kent Ekerot.

Även om Kent har rätt i sak i många frågor, tror jag att Sverigedemokraterna som parti skulle få dom procent som behövs för att stadigt komma över 10 % gränsen om Kent skulla lämna "walk over" över till en person med exempelvis som Alice Teodorescu kaliber.



Kvinna, Invandrarbakrgrund, kunnig, lågmäld och som inte går att sätta sig på.



Samtidigt skulle detta vrida vapnen ur handen på PK eliten.



Att jag tog Alice som exempel är att dom flesta då förstår vad jag menar, och det finns säker kvinnor i partiet som passar.



Men det är inte jag som bestämmer, jag väljer bara var fjärde år och snart är det dags igen



Räkna med att senaste tidens drev på SD bara är en försmak av vad som kommer närmare valet



Postat av: Hulda

Sven Dacke..

Jo, man kan verkligen fundera över handläggningstiden och på hur detta ärende bollats runt i elva (11) år....

Alice T, visst, jättebra, få in henne i SD och hoppet över 10% är fixat!

Var finns alla feminister som borde reagera över massvåldtäkten i Marieannelund?

Kan vi hoppas på ett helt "Debatt" om detta fall när domarna fastslagits.

Migrationsministern mot uppretade feminister med Gudrun Schyman i spetsen...

2011-12-16 @ 08:32:11
Postat av: Hulda

halaldate.se Ett besöksmål för Muslimer i Sverige när de vill hitta en partner. Undrar om det gäller för HBTQ personer också....

2011-12-16 @ 08:47:00
Postat av: Da Capo

Denna sida är intressant att botanisera på -

om äldreboende, 'heligt krig' mm



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MNBJFu4MsKc#!

2011-12-16 @ 09:18:57
Postat av: AWSvensson

När det gäller Kent Ekeroth så behövs det en person som talar klarspråk när det gäller islam. Man kan inte ha några mesiga dialogpolitiker som stammande visar sin undfallenhet för Islam. Är det något Kent Ekeroth lärt av Israel så är det detta att vara handfast ,inga dialogmilitärer inga diskussioner ett språk dessa muslimer begriper,minsta eftergift ser de som svaghet och mobiliserar ytterligare.

Med hänvisning till debatten som snarare blev två försöker slå den tredje så i takt med att tiden gick så lyste osäkerheten hos denne Expoindoktrinerare och med det följde ett obegripligt svammel,medan Kent höll ett fokus på konkret logisk fakta trots att han hela tiden blev avbruten av en av de sämsta debattledare SVT skakat fram. Hennes agenda lyser hela tiden igenom och kulminerar i en frågeställning vilken hon upprepar liknande "har du slutat slå din fru."

2011-12-16 @ 09:57:32
Postat av: Tjadden

Hulda



I den vävan som SD utbrytarna startade ND så gjorde de en nogrann undersökning vem eller vilka som gjorde sig skyldiga till gruppvåldtäkt i en pamflett som delades ut till varenda riksdagsman och kvinna plus till kommuner och landsting runtom i Sverige.



Svaret blev en stor rasiststämpel på Nd och även Nazisiststämpeln som tyvärr SD anklagar ND för, att vara ett nazistparti som ger en bumerangeffekt att ND anklagar SD för detsamma och PK tror sig ha fått vatten på sin kvarn.



Jag avskyr Hitlers form av nazism med hjälp av sina hejdukar, men det fanns nazister som inte tillnärmelsevis delade Hitlers uppfattning som de blev straffade för om de kritiserade honom.

Det fanns gott om nazister som hjälpte judar att fly m.m. som talar för att nationalsocialister behöver inte vara några vilddjur som hatar andra folkslag, men det här skrivs det inte om, utan man får söka i litteraturen efter sanningen, oftast skrivna av judiska författare.

2011-12-16 @ 09:58:18
Postat av: Tony Ingman

Något som jag tycker är obegripligt är varför

alla dom feminister som i andra sammanhang kräver

närmast hundraprocentig jämlikhet mellan könen,

utan att reagera kan åse den ena skymfen efter den andra av svenska kvinnor av efterblivna män ifrån menaländer.En sådan som Gudrun Schyman som annars

i andra sammanhang sitter på första parkett och

torgför sina åsikter,hon håller klädsamt käften

när kvinnor förnedras å det grövsta av dessa odjur,

frågan är varför? Sitter inte hennes jämlikhetstjafs djupare än så? Både hon och tusentals andra av tyckareliten borde skämmas ögonenen ur sig för sitt fega sätt att inte agera

när människor skändas, bara för att försvara en politik som i grunden är helsjuk.

2011-12-16 @ 10:04:48
Postat av: Da Capo

Kalle kommenterar på Snaphanden.dk:



"SVT är en snara som ligger om Sveriges hals, och svenskarna är tvungna att betala för repet."

Precis så jävligt är det ...

Upphovsmannen till Uppdrag Gransknings propagandasändning i förrgår var turken Ali Fegan. Denne fege Ali är sambo med Belinda Olsson som igår på ett uppenbart partiskt sätt ledde programmet Debatt.

Sverige är en banarepublik. SVT är dock lite “bättre” ur neutralitetssynpunkt än Aftonbladet och Bonnier-media (TV4, DN, Sydsvenskan, GP och Expressen) som bedriver ren hatpropaganda mot SD.

Vi får hoppas på asyl i Danmark, när pöbelhoparna med extremvänsteranhängare och muslimer börjar ta till våld på allvar.

2011-12-16 @ 10:07:46
Postat av: Tjadden

Från det ena till det andra, Disqus är tydligen PK åsiktspolis, som griper in mot oss men knappast aldrig mot våra belackare, det här har jag fått umgälla och därför har jag frågat Disqus rent ut om de stödjer den islamska politiska ideologin,



Möjligt att de stänger av mig, men det är inget jag blir ledsen över, tvärtom, när det blir bekräftat att Disqus skulle vara en åsiktspolis vända emot oss tror jag att många siter stryker bort Disqus som moderator.

2011-12-16 @ 10:13:16
Postat av: Tjadden

Tony Ingman



Har du hört talas om rasiststämpeln, där har du problemet med Fi. och andra knäppa feministorganisationer.

2011-12-16 @ 10:16:27
Postat av: Pettersson

Nedan finns namnen på de häktade och deras ursprung, sedan det skrevs har ytterligare en person häktats och den finns ingen anledninga att tro att ursprunget inte är detsamma.



http://petterssons.bloggsida.se/diverse/grov-valdtakt



Ni minns säkert när Östran gick ut och skrev om att etniska svenkar var gripna för branden i Berga centrum. Nu är de åtalade och visst finns det några svenskar där men....



http://petterssons.bloggsida.se/politik/etniska-svenskar-haktade

2011-12-16 @ 10:22:08
URL: http://petterssons.bloggsida.se
Postat av: AWSvensson

Tjadden nu lever vi i en tid när några konkreta diskussioner om invandring i allmänhet och nazister i synnerhet är omöjliga att genomföra. Sverigedemokraterna har fullt upp med att försvara sitt partiprogram i dess verkliga form och allt det lögnaktiga som implanteras av PK folket. Detta betyder att om det skulle finnas något konkret matnyttigt bland dessa nämnda så finns det ingen möjlighet att ta till sig dessa delar utan att SD får stå till svars för hela paketet. Sådan är verkligheten ,se bara hur Kent Ekeroth fick stå till svars för allt som skrivs och händer i Europa. Därför krävs täta skott mellan Sd och de övriga.

2011-12-16 @ 10:27:33
Postat av: Hulda

Tjadden... Hylla aldrig någon form av Nazism, socialism (eller kommunism). Så mycket död och elände som dessa ideologier vållat världen, så skall de hållas så långt bort från oss som möjligt.

Lägg all energi istället på att förhindra att Sverige inte blir ett nytt Egypten eller Libanon.

2011-12-16 @ 10:43:05
Postat av: Skånepåg

@ Hulda



Instämmer till fullo. Mer behöver inte skrivas!

2011-12-16 @ 10:48:59
Postat av: Andreas Håkansson

På den tiden då Moderaterna låg i opposition så talade de sig varma för hur kriminalpolitiken skulle reformeras. Idag ser vi att de mest är intresserade av skattesmitare och fildelare, inte så mycket annat. Det här blir ert område nu, SD. Räkna med min röst!

2011-12-16 @ 10:51:19
Postat av: Tjadden

Da Capo



Det var en känd skottsk författare som höjde det nordiska folket till skyarna för att vara ett föredöme för omvärlden och speciellt svenska folket för sin märkbara civiliserade framtoning, men det var för 10 år sedan och man kan tänka sig vad han har för åsikt om Sverige av idag?



Nåväl är det något land som liknar Sverige ifrån förr så är det Skottland och dess trevliga befolkning, vet inte om de behandlar svenskar med extra vördnad, men så var det iaf att man kände sig uppskattad och det där surret att skottar är snåla tror jag är en myt, när man blev bemött med så mycket generositet vart man än vände sig.



Så mitt asylland lär bli Skottland om så behövs.

2011-12-16 @ 10:54:46
Postat av: Tjadden

Hulda och Skånepåg



Jag hyllar inte nazism? Vad är det för struntprat, jag redogjorde bara för de omständigheter både SD och ND har hamnat i och dessutom av att SD och ND beskyller varandra för att ha nazistsympatier.



Ni får ursäkta, tänk till lite innan ni anklagar någon!

2011-12-16 @ 11:01:02
Postat av: Tjadden

AwSvensson



Vi har väl råkat ut för samma fenomen som Vänsterpartiet att de är Moskvatrogna och kommer alltid att så förbli?

2011-12-16 @ 11:04:30
Postat av: Skånepåg

@ Tjadden



Nej det förstår jag väl. Men det finns idioter som gör allt för att plocka "delar" av vad som skrivs här på bloggen och vinkla det till något som de tycker passar. Därför menar jag, att man måste vara extra försiktig med hänsyn till detta. Absolut inget annat!

2011-12-16 @ 11:15:58
Postat av: Tjadden

Skånepåg



Själv klart det har du rätt i, men när man själv blir anklagad för att vara SD och får extra tillmälen emot sig av ND som jag ska undvika att nämna i fortsättningen, så vill jag att inget parti anklagar varandra, det är bäst så.



Nej framåt med förenade SD krafter så att vi får ett människovänligt klimat i Sverige utan jämmer och

elände och falska anklagelser.

2011-12-16 @ 12:29:29
Postat av: Hulöda

Tjadden...

Håll alltid rågången mot Nazismen väl synlig . Ge inte Väldsvänstern och Vänsterjoutnalisterna ett enda litet lillfinger.

2011-12-16 @ 12:32:08
Postat av: Tjadden

Vi talar om arbetskraftinvandring som om den vore ett nödvändigt ont, javisst gör den ont i våra plånböcker, men nödvändig? Givetvis inte.



Här går det att läsa om hur förtjänstfull arbetskraftinvandringen inte är, som de flesta bör ha förstått här vid lag.



http://www.svensktidskrift.se/?p=23968

2011-12-16 @ 13:32:28
Postat av: Karlskronabloggen

Lite anknytning till ämnet har en artikel jag skrev om en dödlig spårvagnsolycka i Karlskrona tidigare idag och om hur medier rapporterade för exakt hundra år sedan.



Då skrev man ut alla namn på inblandade helt utan censur oavsett om det gällde brott, olyckor eller andra händelser som var värda att uppmärksamma!



http://www.karlskrona.nu/blogg/?p=7324



Jag föredrar helt klart den typen av rapportering jämfört med dagens helt absurda svenska mediacensur med pixlingar, undanhållande av fakta och ibland direkta lögner.

2011-12-16 @ 14:29:22
URL: http://www.karlskrona.nu/blogg/
Postat av: Svensson

Dessa Afrikanska män, vill våra kvinnor illa, fattar inte regeringen det.

2011-12-16 @ 15:55:06
URL: http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/
Postat av: Gute

Sverigedemokraterna är väl det enda partiet som tar upp den invandrande sexualbrottsligheten?



Då vet man att det är en het potatis som ska dras fram i rampljuset!



Man blir illamående när dessa sexualbrottslingar beskyddas av svensk media, avsaknaden av empati för de utsatta kvinnorna lyser med sin frånvaro!!

2011-12-16 @ 20:04:15
Postat av: Lisa

man kan inte dra slutsatsen av att alla invandrare är likadana.Finns ju svenska idioter också

2011-12-16 @ 21:40:43
Postat av: Leif Tore Åhlin SD Arvika

Lisa, räcker det inte med att enbart ta hand om svenska galningar?



Varför skall kvinnor utsättas för detta våld som "regeringen" välsignat genom en okontrollerad invandring. Vem är mäktig i att "peka ut de som

avser våldföra sig", när vi bjuder på fri bostad och fri mat och vår godtrohet!? Någon som kan stå vid vår gräns och markera den och den, eller vore det inte bättre att sätta en stoppbock för de personer som utmärker sig som skurkar och våldtäktsmän. För varför skall man chansa med sin välgörenhet?



Faktiskt anser jag att det som nu bjuds på, är ett förräderi mot svenska folket, signerat ledarskapet.



Vilken kvinna blir det nu som skall utsättas för våld och förnedring, utan någon reflex från förrädarna. När vaknar de godtrogna från sin synnerligen djupa sömn, och vill ha en förändring?



Det är då väl att man blivit för gammal att bli för

aktiv i detta elände. Stackars er svenska kvinnor, som behöver utsättas för detta vansinnet...varför är ni så tysta egentligen?

2011-12-17 @ 01:52:46
Postat av: SM811

@Lisa

Vid fotbollsmatcher utestängs bråkmakare.

Invandrarvåldtäktsmän och kriminella får fortfarande vara kvar i landet. De skall utestängas från Sverige.

2011-12-17 @ 08:54:17
Postat av: Skånepåg

@ Lisa



Om man får tro massmedia, behandlade de 8 arresterade afghanerna kvinnan som en ”trasdocka” och hon våldtogs tydligen på alla upptänkliga sätt (vaginalt, oralt och analt). Hon kommer aldrig någonsin att bli en normal människa igen och resten av hennes liv kommer att bli ett helvete. Den mest bestialiska våldtäkt som en av polisens utredare överhuvud taget känner till.



Att överhuvudtaget dra paralleller mellan detta vansinnesdåd och idioti, visar att det är sådana som du som är ”värdiga” representanter för idiotin i Sverige.

2011-12-17 @ 09:04:11
Postat av: Magentan

Postat av: Lisa "man kan inte dra slutsatsen av att alla invandrare är likadana. Finns ju svenska idioter också"



1) VEM har dragit något slutsats att ALLA invandrare är likadana?



2) Så bara för att det finns svenska "idioter" i Sverige måste Sverige öppna sina gränser på vid gavel för andra "idioter" i övriga världen också?

2011-12-17 @ 11:37:48
Postat av: Leif Tore Åhlin SD Arvika

"Lisa", vem tycker synd om offret (kvinnan)? Om du

är en kvinna borde du föregå med klagan och inte ömka dig om svenskar!

Det här är ett resultat av mäns respektlöshet mot en kvinna i den öppna demokratin. En liten minoritet som aldrig borde befinna sig på svensk mark. Men gör det genom en svensk statsministers svek och förräderi mot svenska kvinnor, och mot sitt land!



Läs här hur infekterat samhället blir om ingen försvarar den svenska kvinnan i en demokratisk öppen stat:



http://avpixlat.info/2011/12/17/oppet-brev-till-oisin-cantwell-pa-aftonbladet/



Jag är förvånad över att folk fortfarande köper denna blaska (AB), när så mycket avslöjar deras agenda...

2011-12-17 @ 13:54:34
Postat av: Lotta

@Lisa

"man kan inte dra slutsatsen av att alla invandrare är likadana.Finns ju svenska idioter också". Vad tänker du med? Den del du sitter på förmodar jag efter att jag läst ditt inlägg. VEM har påstått att alla invandrare är likadana? Hur tänker du när det gäller relevansen i ämnet att ta upp att det "ju finns svenska idioter också"? Var är ditt fördömande av detta vidriga brott? Var är dina sympatiyttringar för offret som fått sitt liv förstört? Tänker du över huvud taget någonsin i dessa banor? Alltså att fördöma brottslingarna och värna om offren? till sist skall jag ändå ge dig en chans att bevisa din tes om "svenska idioter": Nämn en enda gruppvåldtäkt där det ingått 8-11 etniskt svenska våldtäktsmän som våldtagit en tjej. För att inte göra det helt omöjligt för dig kan jag godta att offret antingen är etnisk svenska eller utländsk.

Postat av: lisa

Jag har aldrig haft problem med invandrare.det är ju inte deras fel att dom har släpps in i vårt land. Många av våra invandrare har blivit svenska medborgare och dom kan ju inte slängas ut från vårt land,dom måste gå efter svensk lagstiftning. Dom som begår grövre brott som inte är svenska medborgare dom har så klart ingen rätt att vara här men då finns det en lag som heter utvisning. Jag känner många invandrare som jobbar hårt och betalar skatt känner även dom som lurar systemet men det är ju systemet som är fuckat. Och en sak till så har jag en vän som blev våldtagen för 15 år sedan av flera män efter hon hade blivit drogad och dom va svenska

2011-12-17 @ 17:24:13
Postat av: Håkan H.

Mycket bra uttryckt Thoralf!

Du är verkligen en rakryggad klippa.

Bra kör hårt!

2011-12-17 @ 19:51:15
Postat av: Leif Tore Åhlin SD Arvika

"lisa", fullt allvarligt...du menar att ta in hela rubbet, och hoppas på att du inte blir angripen...eller menar du att de som angrips med grova våldtäkter får skylla sig själva...eller har du funderat på, att allt som sägs enbart är bluff!?



Jag har hellre aldrig haft problem med invandrare, men de invandrare jag kommer i kontakt med är norska medborgare som flyttat till Sverige. Dessutom är jag en man som verkligen kan försvara mig. Men det har du naturligtvis förstått.



Alltså bedömer du gärningsmän efter att de begått brottet, utan tanke på att stämma vid gränsen för att inga av dessa otrevligheter uppstår där offret

kanske har ett rent helvete livet ut! Jag är synnerligen betänksam i ditt tankesätt som kvinna, om du nu är en sådan och ingen provokatör...



Och som avslutning om din väninna som blev våldtagen

av flera män som var svenska...naturligtvis har du läst Expressen/AB, för där är alla som våldtar svenskar, sedan en mycket lång tid tillbaka! Men eftersom du tagit upp detta, borde du presentera gärningsmännen som då måste erhållit långvariga straff, då även droger förekommit. Bevis nu, eller håll käft! Flockmentaliteten i dessa ärenden är synonymt med islam, det bevisar norsk polis, något som svensk media och dess skyddslingar håller käften om.

2011-12-17 @ 22:21:27
Postat av: lisa

till Leif. Jag är kvinna och det va tur jag inte röstade på er i förra valet som jag hade tänkt för då trodde jag inte att ni va ett rasistisk parti men nu vet jag ju bättre när jag har läst denna bloggen och alla komentarer som kommer från SD. Vadå ta in hela bunten? Vart har jag skrivit det? Jag tycker också att vi ska ha en reglerad invandring men nu är det ju inte så. Vad jag menade är att alla invandrare begår inte brott och dom som har begått grövre grott har ju blivit utvisade och att alla invandrare lever inte på socialbidrag känner många som jobbar och sliter. Vet inte riktigt hur du resonerar? Vadå läser Expressen,läser inte den skit tidningen jag utgår bara vad jag har varit med om. Begår inga svenska brott menar du? Jag kanske är trög eller förstår vi inte varandra hur vi menar. En sak till bara för att jag är kvinna är jag ju inte helt hjälplös.Jag kan försvara mig själv behöver ingen man till det.

2011-12-18 @ 11:21:12
Postat av: Leif Tore Åhlin SD Arvika

"lisa", det var kanske väl att vi slapp sådana som dig. Är man inte mottaglig för dessa problem som händer, sätter man sig själv i onödigt tjafs.



Att tänka, är en sak, men att handla rätt är en annan. Nu tror jag dessutom att du aldrig haft en tanke på att rösta på SD. Vi har ju alltid värnat om den svenska befolkningens säkerhet i invandringsfrågan, emedan du är den motsatta.



Om vi hade en kontrollerad invandring, det är ju det vi förespråkar, där falska pass, utebliven identifikation, brottslig verksamhet mm avslöjas för att stoppa gärningsman, måtte vara en självklarhet, än att gärningsmannen avslöjas när gärningen är fullbordad inom landet.



Jag är glad över att du kan försvara dig själv. Tyvärr är nog majoriteten av annan åsikt, då dessa

aldrig rör sig ute efter vissa tidpunkter numera. Tyvärr är det så i dagens "trygga" Sverige.



Att invandrare som begått grov brottslighet utvisas

inte alltid. Det finns många exempel. Idag kan du läsa om ett.



Du kom även in på "socialbidrag" vilket jag inte nämnt i detta sammanhang. Dock kan jag säga dig att 56 % (46 % i Stockholm) av den invandrande befolkningen aldrig sett ett arbete under hela 9 år eller mer. En utredning som Länsstyrelsen gjort. Naturligtvis har dessa "invandrare" erhållit "socialbidrag" (stöd) för sin överlevnad. Så var det med det!



Så var det med "din kompis" som gruppvåldtogs av svenskar. Det lär ju finnas domslut för ett bevis,

än att svamla om "egna tycken"! En liten uppföljning

av vad som är sant eller falskt...eller hur! En liten anvisning från svensk media, Expressen/AB eller någon annan "insyltad" tidning.

2011-12-18 @ 13:29:44
Postat av: Lotta

@Lisa



"En sak till bara för att jag är kvinna är jag ju inte helt hjälplös.Jag kan försvara mig själv behöver ingen man till det." Tänk, jag skulle vilja se dig klara av 8-11 våldtäktsmän och freda dig mot dem som tjejen i Mariannelund. Jag efterlyser också fakta i målet rörande din väninna som blev gruppvåldtagen av etniska svenskar. Upp till bevis nu.

2011-12-18 @ 15:05:46
Postat av: lisa

Jag har absolut inget att besvisa. Menar ni på fullaste allvar att svenskar inte begår några grövre brott.? Och till Lisa jag är inte så dum så jag sätter mig i situationer där jag kan bli våldtagen.

2011-12-18 @ 15:55:50
Postat av: lisa

till Leif Tore Åhlin SD Arvika. Ja det va tur att ni slapp mig. Du kan ju bara inte anta vissa saker. Jag röstade tilloch med på svensk demokrati för 20 år sedan. Jag fattar inte varför jag blir påhoppad för det första har jag inte tagit dom i försvar som gjorde gruppvåldtäkten. Jag tycker också att dom ska utvisas om dom inte är svenska medborgare. Om dom är det så ska dom få långa fängelse straff. Vad jag skrev innan så vill jag också ha reglerad invandring men vi kan ju inte kasta ut alla som redan är här. Det är väll bättre att hjälpa dom att komma in i samhället.?

2011-12-18 @ 16:08:27
Postat av: Lotta

@Lisa

Var läser du att vi säger att inga svenskar begår grövre brott? "jag är inte så dum så jag sätter mig i situationer där jag kan bli våldtagen." Betyder det att du tycker att den stackars tjejen som blev våldtagen av mellan 8-11 "flyktingar" var dum som försatte sig i en sådan situation = Hon får skylla sig själv? Har man inte rätt att vistas var som helst i landet utan att riskera att bli våldtagen enligt dig?

2011-12-18 @ 16:40:59
Postat av: Skånepåg

@ Lotta



Lilla Lisa är uppenbart ett resultat av en framgångsrik "PK-marinering", och någon form av normalt logiskt tänkande finns det därför inte längre plats eller möjlighet till. Bara att gratulera massmedia och det svenskfientliga politiska etablissemanget, för ett i deras ögon tyvärr lyckosamt slutresultat!

2011-12-18 @ 16:56:07
Postat av: Lisa

Till Lotta, Vart har jag sagt att hon får skylla sig själv??. Det va ju du som sa detta:En sak till bara för att jag är kvinna är jag ju inte helt hjälplös.Jag kan försvara mig själv behöver ingen man till det." Tänk, jag skulle vilja se dig klara av 8-11 våldtäktsmän och freda dig mot dem som tjejen i Mariannelund. Så skrev du till mig och jag svarade för mig!!!! Håll inte på att vända och vrid mina ord till din fördel. Är det fel¨på det också att jag inte sätter mig i farliga situationer?oavsett om det gäller situationer med svenska eller invandrare.

2011-12-18 @ 17:04:00
Postat av: Lotta

@Lisa

Är uppenbarligen inte bekant med tecknet ? trots att hon använder dubbla av det i sin första mening. Jag reagerade på din mycket naiva inställning om att du kan försvara dig själv. Händelsen, (som hela denna debatt handlar om) gruppvåldtäkten i Mariannelund bevisar att man inte kan klara sig själv i all lägen. Du skriver då att du inte är så dum att du sätter (sic) dig i situationer där du kan bli våldtagen. Då FRÅGAR jag om det betyder att hon får skylla sig själv. Du vet en fråga avslutar man med ett tecken som ser ut så här:?

2011-12-18 @ 17:29:25
Postat av: Skånepåg

@ Lotta



Lilla Lisa "glömde" även att ge ett rakt svar på frågan: "Har man inte rätt att vistas var som helst i landet utan att riskera att bli våldtagen enligt dig?"

2011-12-18 @ 17:35:30
Postat av: Lisa

och jag svarde också att har jag sagt att hon får skylla sig själv? Och att jag kan försvara mig själv va till Leif för det lät på han att kvinnor måste ha en man vid sin sida för att dom är så starka och då svarade jag honom att jag behöver ingen man för jag kan försvara mig själv.

Till Skånepåg så klart man har rätt att vistas vart som helst utan att bli våldtagen men som sagt det gäller ju inte bara invandrare man kan ju bli våldtagen av svenska också.

2011-12-18 @ 18:12:12
Postat av: Lisa

Lotta och jag svarade också att jag har inte äns antytt att hon får skylla sig själv men om jag får svara till mig själv så skulle jag inte följa med varken svenskar eller invandrare jag inte känner på en fest.( och nu vet ju inte jag om hon kände som så du slipper tjata om det med)Skulle du? Till Skånepåg, klart att man måste få vistas vart man vill men eftersom samhället ser ut som det gör gäller både svenska och invandrare som är idioter så måste man ju tänka sig för

2011-12-18 @ 18:31:02
Postat av: Skånepåg

"man kan ju bli våldtagen av svenska också"



Från en något tvivelaktig site (hittar just nu inte en annan sida med samma uppgifter), men trots detta med stor sannolikhet helt korrekta och hemska siffror ang överrepresentationen av utländska våldtäktsmän.



Enough is enough about this subject!

Postat av: Lisa

Enough is enough about this subject därför att du säger det då. Ja men det betyder väll inte att svenska män inte våldtar.Kolla Haga mannen eller den sjuka jävlen som mördade Engla. Jag har inte sagt det bara är svenska män.

2011-12-18 @ 18:45:06
Postat av: Skånepåg

Ett tillägg:



Det betyr at i samtlige overfallsvoldtekttssaker i Oslo de siste tre årene, knyttes ikke-vestlige innvandrere til voldtektene.



Hemskt att läsa, och hur detta avskum inte har i ett civiliserat västland att göra!

2011-12-18 @ 18:47:04
URL: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.6944861
Postat av: Leif Tore Åhlin SD Arvika

Lisa, du har en enastående förmåga att ta enstaka ord och "vränga" till det.



Jag har aldrig påstått att en kvinna måste ha en man bredvid sig. Men visst borde det vara en liten trygghet för kvinnan. Nog konstaterar jag allmänt om dig att du måste vara otroligt naiv, med dina egna s k "täckord"!



Att vi svenskar har ensamma våldtäcktsmän råder inga tvivel om, men talet om gruppvåldtäkt som du svamlade om, visar enögt i sin frånvaro. Du är en fantiserande individ, så länge du ej bekräftar dina tungomål med hänvisning. Tydligt är att offret i Mariannelund ej möter några som helst sympatier från din sida. Du påpekade endast att även svenskar beter sig så. Detta har jag bemött och erhöll en mängd okontrollerat svammel från din sida.



Du lever i en annan värld, tyvärr. Dessutom har du inget begrepp om vad de politiska partierna heter.

Du uppför dig som en fjortis, och kanske har jag rätt, åtminstone i detta...förresten är det någon som påstått att inte svenskar begår brott?

Jag nämnde i inledningen av detta tjafs, att det räcker med att ta hand om våra egna svenska brottslingar utan att bli belastade med utomeuropeiska sådana. Deras "leverne" skiljer sig avsevärt från våra demokratiska värderingar, vilket innebär att kvinnor riskerar liv och lem om de inte beter sig som denne invandraren önskar. Lite mer klartext i detta, då du har ett obegåvat intresse hur andra svenska kvinnor och män kanske vill ha det...



2011-12-19 @ 00:46:44
Postat av: Jenny

Våld mot kvinnor är förkastligt oavsett gärningsmannens nationalitet. Fokusera på kampen att få slut på det fysiska- psykiska- samt sexuella våldet mot kvinnan istället för att använda oss kvinnor som slagträ i er smutsiga kamp för att slänga ut människor ut vårt land.

2011-12-21 @ 15:12:50
Postat av: Lotta

@Jenny



Vem har pratat något om att slänga ut människor från landet, förutom kriminella element som aldrig borde släppts in i landet?

2011-12-22 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0