JAG GILLAR PK

Ja, Pia Kjaersgaard förstås.


Pia K trivdes i Höganäs.                                  Foto Thoralf Alfsson

Är nu hemma från Höganäs och en givande dag där jag träffat en hel rad Sverigedemokrater som läser min blogg. Jag har dessutom fått ett ansikte på flera av er som skriver kommentarer på bloggen. Tack för alla värmande ord.

Jimmie höll ett mycket bra tal som vanligt. Men Jimmie får ursäkta idag var fokus på Pia Kjaersgaard. Frågan var hur hårt hon skulle våga gå fram i sitt tal. Hon började lite försiktigt med att säga att hon inte ville lägga sig i svensk inrikespolitik och då kände jag mig lite besviken. Men det dröjde inte många meningar innan Pia började fyra av en lång kanonad av attacker på det svenska etablissemanget och då speciellt Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt, hon sparade inte på krutet.

Tyvärr är det väl så att svensk media kommer mörka hennes tal till 100 procent och den som vill se något av detta får nog vända sina blickar till andra sidan av Öresund. Det kändes som det var fler journalister och TV-team från Danmark än från Sverige på plats i Höganäs.



I Höganäs fick jag höra en del detaljer om överfallet på David von Arnold och då blir jag mycket upprörd. Vilka vidriga personer som utfört detta!

Får vi höra Malmös socialdemokratiska kommunalråd Ilmar Reepalu fördöma detta? Troligtvis inte!

Det värsta av allt är att media i Sverige indirekt försvarar dessa personer. TV4 har till och med mage att köra ett förtalsinslag med EXPO som källa och Daniel Poohl i kvällens nyhetssändningar. EXPO står ju uppenbarligen AFA nära. Hur faan kan man arbeta på TV4 och ha gott samvete när man går hem för dagen. Min respekt för journalister sjunker för varje dag som går av valrörelsen.

Jag instämmer i det Jimmie Åkesson tog upp i sitt tal i Höganäs, där han anklagade media för att vara medskyldiga till detta grova brott mot David von Arnold. Genom att hålla dessa våldsverkare bakom ryggen och undanhålla sanningen för allmänheten är de mer än medskyldiga. De har dessutom ett stort ansvar för det inträffade genom åratal av orättvis och odemokratisk nyhetsbevakning.

Ett exempel på vad jag menar med dessa beskyllningar är den artikel som Östran publicerade igår där jag indirekt anklagas för att vara rasist.

Det är just sådana artiklar med osanna påståenden som kan trigga igång attacker av detta slaget mot en helt oskyldig människa, vars enda ”brott” är att inte dela de politiskt korrekta åsikterna.

Är det någon som är förvånad om jag inte känner det minsta respekt för dessa journalister och småpåvar i den lokala pressen. Även om det finns några undantag som ändå tycks försöka men jag hoppas att dessa snart vågar kliva ur garderoben och verkligen ta ställning mot detta åsiktsförtryck.

Några anser att Per Gudmundsson skiljer sig från andra journalister men tyvärr håller jag inte med er. Han skiljer sig endast marginellt från pk-sörjan! Om han gjorde det han borde göra skulle han vara arbetslös innan arbetsdagen var slut. Varför slutade han blogga i april?

Egentligen är det ett under att man inte utvecklar ett hat mot dessa ryggradslösa journalister som hela tiden springer pk-folkets ärenden istället för att vara objektiva i sin yrkesroll. Jag skulle skämmas över att vara journalist idag!

Läs Julia Ceasars söndagskrönika på detta ämne.

Jag blir allt mer övertygad om att svensk massmedia (inte utländsk och då speciellt dansk massmedia) skall bojkottas från 20:00 den 19 september och 24 timmar framåt som en markering på deras sätt att behandla oss Sverigedemokrater.

Sydsvenskan, Sydsvenskan, SvD, DN, Expressen


Kommentarer
Postat av: Ronny

Också hemkommen efter träffen i Höganäs, och tacksam för alla trevliga SD.are jag träffade. Måste säga att en kvinna med den utstrålningen och karisma som Pia Kjersgaard har är inte allom förunnat:) En otrolig personlighet! Bara att gratulera danskarna. Bra tal av alla, och musiken ,men egen text var jättebra. Enda smolket i bägaren var när man kom hem, som Thoralf skrev,och såg på TV4, som av någon outgrundling anledning står EXPO och AFA nära. Tackar SD för en bra och lyckad träff i Höganäs....

2010-09-11 @ 23:33:42
Postat av: Robin Shadowes

Enligt bloggen Muslimska bloggen så var gärningsmännen som torterade David von Arnold araber och bröt på ett "arabisk-liknande" språk. Kanske Skinkmackan har lust att kommentera sina "bröders" uppförande?

2010-09-11 @ 23:56:56
URL: http://sverigedemokraterna.se/
Postat av: Mats

Håller med dig om Per Gudmundsson. Tycker nästan ännu värre om honom eftersom han vet vad som är rätt men tiger ändå. De flesta andra journalister vet inte ens vad demokrati är.



Jag skrev faktiskt till Gudmundsson i samband med attacken mot Vilks och vädjade om att han skulle ta bladet från munnen. Jag skrev ungefär: "ett enda ord från din sida skulle kunna vända hatkampanjen" och "krävs det att någon dör innan du tar mod till dig".

Idag ser jag att han har skrivit på ledarbloggen men det är alldeles för lite alldeles för sent.

2010-09-12 @ 00:10:06
Postat av: Nils

TV4 körde EXPO-tjafset som en stor nyhet och nämde därefter överfallet i förbifarten. Rapport hade ett ganska positivt och objektivt inslag om att PK ger draghjälp till SD med besöket i Höganäs. Jag har alltid tyckt att TV4 är absolut sämst och det verkar fortsätta på samma väg.

2010-09-12 @ 00:18:16
Postat av: PEA

Thoralf,



Du skriver: "Det är just sådana artiklar med osanna påståenden som kan trigga igång attacker av detta slaget mot en helt oskyldig människa..."



Men det är ju EXAKT det som SD och deras anhängare ägnar sig åt hela tiden?

Det vräks på med insinuationer, hatpropaganda, snedvriden/lösryckt statistik, överdrivna slutsatser, fördomsfulla resonemang och rena lögner. Även på denna blogg.

Så kom inte här och spela indignerad!

2010-09-12 @ 00:59:29
Postat av: Notarien

Thoralf, kryssade dig idag!

Nu har Julia Caesars söndagskrönika kommit:



http://snaphanen.dk/2010/09/12/s%C3%B8ndagskronik-journalistpartiet-och-demokratin/



En fullkomligt makalös uppgörelse med media och journalisterna samt 7-klövern. Det är ord och inga visor! Man blir nästan andfådd av att läsa denna briljanta krönika.

Skriv ut den och lämna personligen över den till chefredaktörerna på våra lokalblaskor! Med några väl valda ord...

2010-09-12 @ 01:05:47
Postat av: Notarien

PEA! Det är extra nyttigt för dig att klicka på länken ovan till Julia Caesars senaste krönika. Efter att ha läst den samt de tidigare c:a 20 krönikorna ser jag fram emot en ny kommentar från dig!

2010-09-12 @ 01:10:28
Postat av: OT

@PEA: "...Det vräks på med insinuationer, hatpropaganda, snedvriden/lösryckt statistik, överdrivna slutsatser, fördomsfulla resonemang och rena lögner..."



Upp till bevis! Bloggen är "din".

2010-09-12 @ 01:28:07
Postat av: Cavatus

Och för den som vill läsa fler av Julia Caesars krönikor finns alla länkar till alla krönikor här:



www.korta.nu/jc



Det som gäller nuförtiden är att de som hatar, uppviglar och begår våldsdåd, SJÄLVA SER SIG SOM GODA!!



Sug på den karamellen, alla pompösa självgoda ryggdunkare som ständigt putsar på glorian för att inte missa platsen vid köttgrytorna.

2010-09-12 @ 01:39:51
URL: http://aktualia.wordpress.com/flygblad
Postat av: Robin Shadowes

Tror nog dom sitter och är skitnödiga på samtliga landets redaktioner och undrar vem fanken den där förrädaren Julia Caesar verkligen är. Tänk om hon jobbar på vår redaktion! Huvaligen vad hemskt det måste kännas!

2010-09-12 @ 02:01:43
URL: http://sverigedemokraterna.se/
Postat av: OT

Apropå att Mona S. startade Barbara klubben 1964 - Robert Broberg - Uppblåsbara Barbara 1969: http://www.youtube.com/watch?v=QW5U5dNq_9Y

2010-09-12 @ 02:24:21
Postat av: Gubben o Gumman

Pea : Köp dej en Tyrolerhatt el en foliehatt

Faktaresistenta oikofober nej tack.

Upprikitgt sagt kan inte du rapa din

dynga någon annanstans,dådet i Malmö

är vidrig,men det är du för blåst för

att hajja.

2010-09-12 @ 02:37:00
Postat av: OT

Emil i Lönneberga - Oppochnervisan: http://www.youtube.com/watch?v=YxaFt1drQKI



"Opp och ner

ner och opp

folkpartiet gal i granens topp

och en centerpartist

i vårt hus svär och tuggar snus.

Mona skäller,

äter toblerone,

Reinfeldt jamar,

lilla Ohly gal.



Opp och ner

ner och opp

folkpartiet gal i granens topp

och vår Göran,

må ni tro,

han ska ut och tro.

Maud dansar,

Ohly har fem svansar,

Göran kacklar,

lilla Ohly gal.



Opp och ner

ner och opp

folkpartiet gal i granens topp

och vår Bengt

han tror att

rödakors bössan är hans peng.

Mona jagar

värv i våra hagar,

Maud gnäggar,

lilla Ohly gal.



Opp och ner

ner och opp

folkpartiet gal i granens topp

och vår Bengt

flyger ut.

Nu är visan slut."

2010-09-12 @ 03:26:29
Postat av: Carl Mikael Odfalk

Pia är vad många en idol i Danmark och nu försöker hon bli idol i Sverige?

Skulle hon mot förmodan skriva på Sourze.se och berömde SD så skulle hon få mothugg av de flesta typerna som skriver om konspirationer.



De som ser konspirationer i allt,skulle direkt beskylla Pia för att vara en konspiratör.

2010-09-12 @ 05:06:36
Postat av: S-E Karlsson

"Pea " hör till dem som inte ser skogen för bara trän .

2010-09-12 @ 06:58:57
Postat av: Fredrik

Är en skam för Sverige att detta sker.

Sen att Expo får säga ta mig fan vadsomhelst och sen när man läser så håller läcker det som en gammal eka i skärgårn. Ser man inte vad som händer i Sverige och övriga Europa?



En massa privata som lägger upp hur muslimerna breder ut sig överallt. är detta en lögn då?



Tar över hela samhällen o dyligt? Ser jag fel när jag tittar på det? Är de nån som fejkat detta eller vad är det politiker och dessa vänsterflummare tror?



Fattar dom inte att dom är dom första som kommer "dingla i stoplen så fort dom öpnnar munnen" Om detta satyg tar rot! Titta på IRAN! Sen är inte muslimer en folkgrupp utan en rörelse precis som vänstern fast det är med religion som leder o styr! Egna lagar "sharia"om nån missat det



Men alla muslimer är inte så? Ja men ser du nån fördömma någonting som gör i ISLAMS namn? Nope!



DE är en varningsklocka!

Och då helst nu när obama säger:

Vi är inte i krig med islam utan Al Quaida.



Vilket är en rörelse som använder sig av KORANEN och ISLAM SOM fundament förfan!



Så till vänstern vill jag bara säga att:

Lycka till i framtiden och jag lovar er att kommer ni o knackar på min dörr när dom jagar er som hundar så ska jag öppna o bjuda in dig i ett vanligt svenskt hem där kvinnan o mannen är jämnställda och servera makaroner o falukorv till både dig o dina vänner.



Senast igår så cycklar svenska kvinnor/tjejer in till stan för en trevlig lördagskväll men att höra dessa jävla invandrare skrika: Hora! ska vi knulla o vanligt folk o då menar ja vanligt byter sida på trottoaren för att undvika dessa bidragskåta,otacksamma "flyktingar my ass"



Rösta o rösta rätt!

SD

2010-09-12 @ 07:10:12
Postat av: A

"Men alla muslimer är inte så? Ja men ser du nån fördömma någonting som gör i ISLAMS namn? Nope!"



Jo, i princip varje dag. Öppna ögonen.



För övrigt stavas det "fördöma". Fail språktest.

2010-09-12 @ 07:31:34
Postat av: Stefan K

Att media bär ett stort ansvar över det som drabbade David von Arnold och andra Sverigedemokrater råder det inga tvivel om. Detta ska vi inte glömma och kommer inte att glömma.



Jag har nämnt det förr och gör det igen. Journalister måste vara den enda yrkesgrupp som medvetet gör dåliga jobb och njuter av det.



Per Gudmundsson är en kameleont. Jag har läst hans ledare och sett honom i TV-sända debatter.

Han tillhör trots allt de journalister som kritiserar och förmodligen bär han på en ännu större kritik som han i sin yrkesroll inte vågar framföra.



Expo och Daniel Poohl tas alltid fram i sammanhang när SD ska kritiseras, men i brist på intressanta fakta använder man sig gärna av 30 år gamla fakta och jämförelser med 40-talets Europa.



Låt mig se vad du kan få fram av detta Poohl:



Socialdemokraterna i Katrineholm har en ung man vid Stefan Lukkonen i sina led. Han är visserligen avhoppare från NSF, men det har ju ingen betydelse när det gäller SD så det kan det väl heller inte ha när det gäller S? http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.626817



Socialdemokraterna har haft flera lik i kistan, denna gång tillsammans med moderaterna. Anders Högström, han med nazistskylten från Auschwitz, hoppade av NSF för att sedan representera de bägge partierna http://sv.wikipedia.org/wiki/Anders_H%C3%B6gstr%C3%B6m Således har både S och M haft f.d. nazister i sina led, men detta har inte rönt intresse från Poohls sida.



Detta kan man läsa på Expos hemsida: "...Verksamheten bedrivs på ideell grund. Stiftelsens plattform värnar demokrati och yttrandefrihet mot rasistiska, högerextrema, antisemitiska och totalitära tendenser i samhället."

Vänsterpöbeln odemokratiska handlingar är alltså OK enligt Expo. Vi vet också att antisemitismen frodas i muslimska- och vänstergrupper, vilket vi kunde se under tennismatchen i Malmö. Detta tar inte Expo upp. Varför? Rasismen mellan olika invandrargrupper och från vissa invandrargrupper mot oss svenskar är också den utbredd, men dessa tar Expo inte heller upp. Varför?



Jag är av den nyfikna typen som gärna letar efter nyheter på nätet för att få fakta på benen.

Jag har besökt "högersidor", "vänstersidor" och t.o.m. islamguiden.com för att ta reda på fakta i olika frågor.

Expo:s nya "intressanta" avslöjande gör mig förvirrad. Är jag med tanke på det jag skrev nazist, kommunist, islamist, bara nyfiken eller...?

Jag har Sex Pistols "Anarchy In U.K." på Spotify tillsammans med Ultima Thules "Fädernesland". Gör det mig till anarkist eller främlingsfientlig?

Min morfar tillhörde dom som vaktade de tyskar som den socialdemokratiska tillät passera genom Sverige under 2:a världskriget. Jag har en arbetskamrat som är övertygad kommunist och som jag sett bära kläder med kommunistiska symboler på stan. Jag har en annan arbetskamrat vars dotter tidigare hållit ihop med AFA.

Daniel Poohl undersökning gör mig förvirrad.

Vad är jag egentligen?

2010-09-12 @ 07:38:02
Postat av: Stefan K

Tyvärr verkar inte länken om Anders Högström fungera, men besök wikipedia själv.

Efter det sista slash tecknet ska det stå Anders_Högström

2010-09-12 @ 07:41:25
Postat av: Måns

Det är nog läge att byta ut Mona . Eller vad ägs om Synovate mätning ( citat ur DN)



Mona Sahlin stöter just nu bort många manliga väljare…

Sverigedemokraterna som når upp till 10,0 procent. Ännu tydligare är trenden bland män under 44 år, där avståndet mellan SD och S bara är några få skrämmande procentenheter.



”Bara några få skrämmande procent” Det är ett kvitto på att SD:s politik nått ut till de grupper som lider mest av flum politiken.



Men solidariteten då? Bör inte de solidariska svenskarna i de rika förorterna sträcka en hjälpande hand till de svenskar som råkar ut för flumpolitikens konsekvenser?



Det kommer. Se på Danmark, men det är naturligt att det är de drabbade som säger ifrån först.



Men socialdemokraterna byter säkert ut Mona efter valet.

2010-09-12 @ 08:51:05
Postat av: Thoralf A

PEA



Jag förväntade mig en kommentar likt din.



Skillnaden på Östrans artikel och det jag skrivit på min blogg är att jag försöker hålla mig till verkligheten och inte som Nasim Malik komma med flera osanningar.



Att Nasim Malik anmält SAS för en skinkmacka är inget påhittat!



Att Nasim Malik svimmade under förra valrörelsen och indirekt anklagade "högerextrema" för att blivit nedslagen är inget påhittat!



Att Nasim Malik var moderator och arrangör av den så kallade "fredsdemonstrationen" på Larmtorget är inget påhittat!



Att Nasim Malik poserade med koranen insvept i svenska flaggan är inget påhittat!



Inget när det gäller Nasim Malik är påhittat!



Du skall veta att det finns mycket mer än det jag skrivit om, som jag har avstått att publicera på bloggen men det kanske kommer om Östran vägrar att publicera mitt genmäle.



Om Östran vågar och tar sitt ansvar och publicera mitt genmäle förstår du vad jag menar med osanningar!

2010-09-12 @ 09:08:06
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Allemand

Jag har svängt i frågan om att bojkotta pressen. Håller med dig om 24 timmars tystnad men bara till den svenska pressen. Tala med utrikes press och tala om varför denna bojkott är iscensatt.



Hur går det med genmälet till Östran?

2010-09-12 @ 09:20:23
Postat av: oveg

Journalisterna har panikångest efter överfallet, och att de försöker att minimera opinionsskadan. Jag tror de nu befarar en von Arnold-effekt sista veckan före valet.



Men det tycks än så länge vara PK att beskriva händelser som sker utomlands:

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/debatten-som-skakar-europa_5305635.svd

2010-09-12 @ 09:22:09
Postat av: Stefan K

Apropå journalister.

Detta är en välförtjänt käftsmäll som heter duga.

Postat av: Stefan K

Politiskt Inkorrekt har idag ett avslöjande som inte går av för hackor.

Postat av: Gustafson

Håller helt med dig om Gudmundsson i Svd.

En kryptoPKare, som började bra och men

nu endast sjunger med i PKkören.

2010-09-12 @ 10:12:55
Postat av: Nalle i Växjö

Exempel på en av dom politiker som SD kommer att möta i Riksdagen.



Mest intressant är dom sista minuterna.



2010-09-12 @ 10:18:30
URL: http://www.youtube.com/watch?v=5rXbMnziCMQ
Postat av: Fredrik

Till A



Ok? Väntar fortfarande på att de religiösa ledarna för Sveriges moskeèr skall säga: Al Quaida är av ondo,slås för kvinnans rätt i samhället,fördöma jakten på homosexuella, homogiftemål i moskeér tillåts,Sharialagar är en skam för religionen ISLAM.För det är ju dom som skall visa o leda folket som har lagt sin tilltro till ISLAM.

Vi ska anamma de demokratiska livstilen där vi låter oss diskuteras,debatteras och kritiseras utan att vi hotar med våld!

Bränna koranen = Hot om förintelse och krig!

Bränna flaggor = Vi undrar o förundras över hur dessa människor bara orkar med denna våldkultur!



Länka gärna artikel där svenska muslimska ledare förespråkar detta.



Ja menar om det existerar så hade jag förvänat mig att detta varit på SVT varje dag:-)



Men vi/jag väntar!

2010-09-12 @ 11:22:52
Postat av: PK

Även jag håller svensk media ansvariga för detta, i synnerhet diverse vänsterredaktioner (SVT självklart inräknat och tyvärr de flesta andra redaktioner) som håller AFA och andra vålds- och ickedemokratiska organisationer bakom ryggen.

2010-09-12 @ 13:27:12
Postat av: Skånepåg

Pia i Höganäs, video del 1.

2010-09-12 @ 15:32:04
URL: http://www.youtube.com/watch?v=JpYHia6wy6Y
Postat av: Skånepåg

Pia i Höganäs, video del 2.

2010-09-12 @ 15:34:26
URL: http://www.youtube.com/watch?v=F_CvKPn7IjA
Postat av: Inge Sandén

Så här upplevde jag mötet i Höganäs.

För det första var det omkring 400 SD:are och 10 AFA ligister.Inte 200 besökare som pressen skriver.

När man såg alla de olika människorna,kändes det som när Dackarna och Snapphanarna gjorde uppror mot överheten och nu ställde samma sorts folk idag uppför allt, som dessa frihetskämpar slagits för, för att vi i Sverige skulle ha yttrandefrihet och allt som har med frihet att göra.



PEA och Nasim Malik kan aldrig föräras med den känslan,då de inte har förstått,att svenska folket har fått nog av intellektuella sverigefientliga journalister,som i sin feghet likt nazisterna på 40-talet höll på Hitler för de trodde att han var en vinnare och fega människor vill alltid känna efter hur vinden blåser innan de tar ställning.Dagens PK-iter vågar inte stå upp mot islamisterna,då de tror att de är vinnare om 20, 30 år,om det får fortsätta som hitintills.

Sverigedemokrater är modiga kvinnor och män,som vågar stå upp för sitt land,då vi nu förstått att valet 2010 är sista chansen att ställa allt till rätta,som vi lät utan en folkomröstning ske 1975 då politiker med förrädargener beslutade att Sverige skulle bli mångkullturellt.



2010 blir året som svenska folket insett att detta beslut blev djupt orättvist mot våra äldre särskilt och övriga etniskt svenska.

Nasim Malik är ett levande exempel på att beslutet var fel och Östrans Chefredaktör,får ställa in sig i ledet bland landsförrädarna, likt aftonbladet gjorde 1943,då de som prisat nazismen,förstod att Hitler skulle förlora,vände kappan efter vinden fort som attan.

Ordförklaring.

Nazister före 1945=hatade judarna och ville se dem utplånade.

Nazister efter den judiska statens bildande år1948=samma judehat men nu också hat mot den av hela världens överenskommelse att judarna efter Hitlers misslyckande skulle få en egen stat och få leva i lugn och ro efter all förföljelse.

Runt Nasim Maliks "Fredsdemostation" fanns det anhängare som skanderade "Hitler gjorde inte sitt jobb".De flesta musslimer hatar judar och alla islamister vill se den judiska staten utplånad.

Hur skall vi ha det nu Östran?

Pia Kjärsgaard hade helt rätt i sitt yttrande.

Under kriget flydde danskajudar över till Sverige-Malmö

Nu flyr judarna Malmö.

Vilka är det som jagar judar i Malmö herr redaktör på Östran?

Jag vill veta som stark SD-anhängare,vilka som i dagens Sverige är nazister och inte.

1)De som håller på Israel,när araberna styrda av islamister 3 gånger försökt att utplåna staten?

2)De som håller på Hamas och väntar på att Iran skall få kärnvapen så att de med detta vapen kan utplåna staten Israel?

3)Israel har ett starkt försvar,i ett enda syfte att försvara sig mot dagens nazister år 2010.

4)Jag håller på Judarna i deras konflikter med araberna.

Östran, Akinder heter du visst,kan man både vara nazist och hålla på Israel?

Tycker att islamisterna är ärliga,när dom öppet visar att dom hatar judarna,men får då finna sig i att anses som nazister år 2010.



Skrivit detta i ilskan över TV-4:as visning av Ärkekommunisternas EXPO påhopp på oss Sverigedemokrater,men inget om mötet i Högans.

Den 19 sept skall vi jaga förrädarna likt norrmännen gjorde med sina Quisslingar.

EXPO bildades av kommunisten Stig Larsen.

Marie Demker professor,som TV-4 använder sig av i uttalanden om valprognoser,är heller inte trovärdig,då hon varit medlem i vänsterpartiet kommunisterna,då de ännu hade det namnet.

Det är vänstern själva som är nazisterna och det har dom bevisat genom att hålla på Hamas och han i Iran,vars enda mål är att utplåna staten Israel.

Judarna låter sig aldrig lastas i några godsvagnar mera,undras om denne Nasim Malik riktigt förstått,att vi svenskar tar avstånd från en som säger sig flytt för sitt liv och står på ett torg i Kalmar och hetsar massorna som en Hitler mot judarna och staten Israel.

Nasim Malik får finna sig i,gör man så,får man tåla kritik från dem som anser att hets mot judar är det samma som en viss Hitler gjorde för 70-år sedan.

Är man sedan så naiv,att man tror,att svensken är så tam,att han inte med kraft reagerar,när en musslim sveper in koranen i vår flagg.

Vi gapar inte och skriker att vi skall mörda alla som skändar vår flagga.

Vi lägger vår röst på Sverigedemokraterna och säger,vi kommer aldrig att böja oss för denna politiska totalitära världsuppfattning som heter islam.



2010-09-12 @ 15:35:43
Postat av: Mats Mutant

Att göra som journalisterna dvs. tjuta med ulvarna kan i längden ge en riktig backlash. De här ligisterna och våldsverkarna på den politiska vänsterkanten tar idag för sig med att knivskära sverigedemokrater, störa politiska möten, släppa ut minkar, attackera damer i päls, elda upp Scanlastbilar och annat trevligt småpyssel. Jag varnar er alla - de här gruppernas aptit på våld kommer att öka! Den svenska borgerligheten är inte immun mot politiskt våld. Utesluter inte att de mest extrema bland dessa grupperingar faktiskt kan utvecklas till en svensk motsvarighet till Baader-Meinhof. Se upp!!!

2010-09-12 @ 16:10:48
Postat av: Fredrik

Bra skrivet Inge!

2010-09-12 @ 16:35:14
Postat av: Olle

Tänkte på en sak om Reinfeldt och Sverigedemokraterna. Reinfeldt hotar ställa till med kaos efter valet genom att vägra samarbeta om väljarna inte röstar som han vill. Det är ett slags maktspråk tycker jag.

2010-09-12 @ 18:19:10
Postat av: PEA

My cket intressant, och MYCKET avsläjande.



Reaktionerna på mitt lilla inlägg var huvudsakligen totalt osakliga uppkastningar. (Ja, vad ska det annars kallas?)

De få reaktioner som var värda att ta på allvar gick i klassisk SD-stil, nämligen "Bevisa!"

Mitt svar är enkelt ochuppenbart - läs era egna bloggar, valprogram, uttalanden, insändare etc. Varje tänkande människa klarar av att med en gnutta ansträngning se igenom era lögnridåer.



Och vet ni vad det värsta är? Jo, som Dietrich Bonhoeffer sa så är det inte ondskan som är värst, utan dumheten. (För de som inte vet eller klarar av att ta reda på vem han var så var han en tysk präst som tog aktiv del i planeringen av attentatet mot Hitler 20 juli 1944. Han avrättades i krigets slutskede 1945.)

2010-09-12 @ 20:08:25
Postat av: Dumle

Media och politiker från de 7 riksdagspartierna är ansvariga för dådet och tortyren mot David von Arnold.

De har demoniserat SD i åratal och utmålat deras företrädare som ondskan själv. Dessutom ansvariga för att de arabiska? gärningsmännen är här från början. Fascismens framväxt är de självgoda i riksdagen ansvariga för. Vi kommer aldrig att glömma detta!!!

2010-09-12 @ 20:52:43
Postat av: Fredrik

Det måste suga PEA när du inte kan komma upp med nåt matnyttigt!:-) Du sa de själv! Dumheten!

Förvånad? nej nej! Vilka lögnridåer? SD har säkert sina tomtar som röstar på partiet men "newsflash" har nog varenda parti! sist var de nån träkramare som hade en vitmakt tröja på sig!?



SD är vanliga Svenssons med olika hudfärg men som har en gemensam syn o det är nermonteringen av Sverige som land,kulturellt och ekonomiskt!

Rasist för man ser den ofantliga kostnaden som ett problem?De sparas ju på pensionärer och ungdomar? Kom igen! Hur fundametalistiska ISLAM breder ut sig! Vi kan erkänna o motarbeta det i Afganistan men i Sverige? Har privata skolor där religionen går före kunskap! Så PEA! Dags att se bakom fasaden och se verkligheten för vad den är!



2010-09-12 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0