AVHOPP FRÅN CENTERPARTIET TILL SD



”På Centerpartiets partistämma nu i maj tog vi ett beslut om att inte samarbeta med, eller regera med stöd av, Sverigedemokraterna efter valet 2010. Ett vansinnigt beslut som jag var det enda ombudet som yrkade avslag på. Vad är det farliga med Sverigedemokraterna? Vari ligger det skrämmande? (Dessutom är det idiotiskt att över huvud taget ta ett principbeslut om att inte samarbeta med ett visst parti. Innebär detta att Centerpartiet kan tänka sig att ingå koalition med Vänsterpartiet då?)”

Stefan Lundqvist

Efter att jag läst lite från Stefan Lundqvist blogg så har jag fått intrycket att det är en grabb med mycket välgrundade och mycket fasta värderingar. Jag är övertygad om att han kommer bli en tillgång för Sverigedemokraterna.

Så här presenterar sig Stefan Lundqvist på sin blogg.

”Jag är i dag engagerad som kyrkvärd i Nordingrå församling, och har så varit sedan pingsten 2007. Konfirmandledare var jag mellan 2005-2009 i samma församling. Jag är även engagerad inom Svenska Kyrkans Unga i Höga kusten och i Härnösands stift.

Vad ankommer på politiken är jag för tillfället distriktsordförande i CUF Västernorrland, och ledamot av lokala och regionala styrelser i centerpartiet.”

Grabben har även en god portion humor vilket följande inlägg han skrev med tanke på Centerns dåliga resultat i EU-valet 2009.

”Men jag tror mig allt kommit på lösningen till nästa val: Byt partibeteckning! De partier som gick kraftigt framåt i söndagens val var miljöpartiet (mp), folkpartiet (fp) och piratpartiet (pp). Alla slutar de på bokstaven p! Jag föreslår härmed att centerpartiet byter förkortning från (c) till (cp). Det är ändå det som står på breven jag får som kassör i "Nordingrå cp-avdelning".”

Det skall bli intressant att följa Stefan Lundqvist framfart inom SDU och SD de kommande månaderna fram till valet i september.

Välkommen i partiet, Stefan!

Missa inte Stefans senaste blogginlägg "Min nya familj".



SVT, Sundsvalls Tidning, Politikerbloggen, SvD,


Kommentarer
Postat av: JohannaV

Det var en rolig nyhet. Hoppas att han kommer trivas hos oss! (Och att fler följer efter ...)

2010-03-08 @ 19:09:45
Postat av: Skeåning

Ja det var en mycket glädjande nyhet. Varmt välkommen Stefan, hoppas också du kommer trivas.

2010-03-08 @ 19:21:51
Postat av: Inge Sandén

Thoralfs aningar besannades.

Nu väntar vi på en kommentar från"Magnus" som gjorde ett försök att göra sig lustig över en väntad övergång till SD.

Undras hur många av sina kamrater han tar med sig?

Det är mycket som går SD,s väg för närvarande.

2010-03-08 @ 19:40:10
Postat av: DanneSwede

Härligt,



det var precis vad man har hoppats på :)



Bra initativ Stefan !!

2010-03-08 @ 19:51:32
Postat av: Roger S

Det är bara att fortsätta gratulera. Er politik rör om, och får människor att reagera. Din blogg gör en otroligt nytta här

2010-03-08 @ 19:55:38
Postat av: Urban

Stefan Lundkvist är en modig person som tydligen drivs av sin övertygelse. Som SD politiker hägrar inte direkt några sötebrödsdagar vid köttgrytorna.

Det kommmer att vända och kanske redan vid nästa val kommer de flesta väljarna att tycka att en SD politiker är det finaste man kan vara i Sverige.

2010-03-08 @ 20:14:53
Postat av: Magne

Härligt Stefan! Sådan här avhopp är mumma och en rejäl snyting på PK-trynena. Attans va gla man blir.

2010-03-08 @ 20:19:52
Postat av: Stefan K

Min egen tro är att många fler politiker än Stefan Lundqvist bär omkring på ett inre missnöje över hur Sverige sköts och den framtid som i värsta fall väntar oss.

Tänk om bara fler av dessa vågade ta steget.

2010-03-08 @ 20:23:21
Postat av: Skånepåg

OT men mycket intressant läsning!

Postat av: P

SD kommer behöva många mandat som behöver tillsättas, så det här var mycket välkommet!

2010-03-08 @ 20:59:03
Postat av: Gerhard

Man blir glad av begåvade beslut som det här.

Välkommen till partiet Stefan!

2010-03-08 @ 21:09:26
Postat av: Sigge

Off Topic: Nyamko Sabuni gjorde bort sig fullständigt i dagens Aktuelltsändning.

2010-03-08 @ 21:18:15
Postat av: Gubben o Gumman

2014 så tar sannolikt denna unga man en plats i Sveriges Riksdag.



Kom ihåg var ni läste det först.

Heja Norrland låt inte Norrland bli som Malmö el Stockholm.



Vi får hoppas att politruckerna likt ett lämmeltåg

lämnar riksdagen 2014 med en rivstart 2010.



Låt valet 2010 bli en enda stor "Anticimexmassaker" på PK-maffian för något annat är det inte.



Allt enligt Gubben o Gummans hemliga "plan" i vår värld.

Valprognos SD 10% 2010 ,och 20% 2014 .



2014 kommer ett gäng tokladdade unga politiker att ta plats,bäva månde "gram" och "Toblerone" partierna.



Vår plan är topphemlig och får absolut inte läcka ut.OBS inte ett knysst till JG ,Lasse, Mona mfl..

Låt valresultatet i höst komma som ett vår-regn under sexakten.

(Släng dej i vägen Björn Ranelid hehe)



Stefan gör helt rätt ,riksdagen är klart bättre än lager ansvarig på Konsum i Ockelbo.



Ockelbo låter bekant?



2010-03-08 @ 21:33:42
Postat av: j-å

Jag skulle inte bli förvånad om avhoppen från C, Fp och Kd plötsligt skulle stå som "spön i backen".

De har utplånat sej själva. Dess ledare har "sålt" sej till Moderaterna och Maud Olofsson har t.o.m. ställt sej till höger om dem.

2010-03-08 @ 21:43:19
Postat av: nesse

Proppen håller onekligen på att gå ur! Pk -muren håller på att rämna alltmer och alltfler kommer att kräva att integrationsfrågan och den katastofala invandringspolitiken kommer upp på bordet. Annars är det snart godnatt för Sverige som välfärdsland och oberoende stat.

2010-03-08 @ 21:45:41
Postat av: Rättvis

I Dagens nyhetsprogram kl 21.00 på SVT så sa integrationsministern att diskrimineringslagen även gällde svenskar.



En svenska som blivit våldtagen och förnedrad, kallad svennehora osv, skulle alltså kunna göra gällande att hon blivit utsatt för hatbrott.



Synd att domstolarna och åklagarna inte haft kännedom om detta.

2010-03-08 @ 21:57:53
Postat av: peerpede

Det rör på sig och i rätt riktning.

Vår politik, våra hållningar och vårt mål för Sverige börjar vinna terräng i Sveriges politiska landskap.

SD-2010 tvåsiffrigt...

2010-03-08 @ 22:27:54
Postat av: Robin_Shadowes

När jag växte upp så förkortades faktiskt Centerpartiet till Cp. Vet inte exakt när dom skippade p:et. Det måste väl finnas fler här som minns detta?

2010-03-08 @ 22:45:23
Postat av: Lotta

OT

uttalande av Måna Muslim i dagens Expressen:

"Han sa plötsligt att hans tolkning av Ilmar Reepalus uttalande är att Ilmar inte vill göra sig ovän med muslimerna. Han antydde implicit att det var muslimerna som låg bakom attackerna mot judarna. Då blev jag upprörd, förklarade Mona Sahlin."



Hämtat ur en artikel av Marie Söderqvist från samma tidning:

"Att en av socialdemokraternas mest framträdande politiker, tillika kommunstyrelsens ordförande i landets tredje största stad, genom sina uttalanden stöttar muslimska extremisters attacker på judar är pinsamt för hela Sverige och borde vara det för Mona Sahlin också."



Jag tror sedan att var och en kan bilda sig en egen uppfattning om vem av dessa damer som talar sanning.



2010-03-08 @ 23:02:01
Postat av: Cavatus

Ja, murbräckorna håller på att rämna lite här och var i samhället. Sanningen kan vara svårsmält, men även mycket svår att hålla ifrån sig.

2010-03-08 @ 23:12:17
URL: http://www.cavatus.wordpress.com
Postat av: gideå

Bara att gratulera SD... kort och gott. Killen har potential och han är inte förställd. partipiskor och politisk korrekthet verkar inte vara hans kopp te

. ung och lovaande och uttrycker sig enormt bra. Ett mycket bra tillskott till partiet. Grattis!

2010-03-08 @ 23:14:27
Postat av: Mattias

Den här kommentaren har inte direkt med ditt blogginlägg o göra. Men tänkte att det kan vara intressant ändå.

Läste på smålandspostens hemsida att en 20 åring fått ett års fängelse och utvisning som straff för två våldtäktsförsök.



Till en början så kunde man skriva och läsa kommentarer till artikeln. Men sedan lite senare så var den funktionen borta och alla kommentarerna borta. Undra vad det är för hemlig agenda tidningarna kör med eftersom de väljer att ta bort kommentarer när det gäller invandrare som gjort brott.

2010-03-08 @ 23:51:33
Postat av: Robin_Shadowes

Du kan ju mejla Interaktiv Säkerhet och fråga.

2010-03-09 @ 06:21:51
Postat av: LN

'PRESS STOP'



Eurabia Is a Place in Sweden

av DANIEL SCHWAMMENTHAL of the Wall Street Journal.



"In this city — just across a narrow stretch of water that separates Sweden from Denmark — what has been called "Eurabia" is slowly becoming reality. Roughly 20% of Malmö's 290,000 residents are of Muslim, mostly Arab, origin. Their widespread hatred of Israel together with traditional Swedish anti-Zionism — the result of the left's ideological supremacy here — form an explosive cocktail.

Screaming "Sieg Heil" and "Hitler, Hitler," a mostly Muslim mob..."

- - - - -

läs vidare:

http://tundratabloid.blogspot.com/2010/03/ilmar-reepalu-and-swedish-sdp-only-anti.html

2010-03-09 @ 06:56:22
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

Stefan Lundkvist verkar vara en ung man med stort mått av civilkurage. Önskar honom lycka-till i vårt fina parti!

Sedan kan man ju önska att någon folkkär person går ut offentligt med samma budskap. För dessa finns naturligtvis i stort antal de också....

2010-03-09 @ 07:49:08
Postat av: Ronken

PK-ismen har nått nya höjder.

Inte ett ord om invandrare:

http://www.dn.se/sthlm/soderort-toppar-ranstatistiken-1.1057676

2010-03-09 @ 09:18:03
Postat av: Ibbe

@Mattias

Vi lever i landet Censurien. I SvD kunde man för några år sedan läsa att tidningen berömnde sig och några andra tidningsdrakar för att ha s.k. "Grindvakter" på sina kommentarsfunktioner. man rensade i inläggen m.a.o. så att det som publicerades var politiskt korrekt. Hur sanningen vrids gav ju Mona Sahlin exempel på härom dagen i SVT när hon de facto krävde att Göran Hägglund skulle ta avstånd från verklighetsbeskrivningen av judarnas situation i Malmö. Troligen första gången en statsministerkandidat i Europa går ut i ett media och kräver att sanningen ska göras om till lögn. Censurien i ett nötskal. Verklighetsförfalskningen byggs på. Det börjar t.ex. bli en unken doft kring de antisemitiska strömningarna inte minst i de rikspolitiska toppkret(s)arna. När kommer de första internationella protesterna över denna utveckling?

2010-03-09 @ 09:22:28
Postat av: P

Det är underbart hur Det Nya Sverige blir känt i världen som världsmästare i våldtäkter, anti-semitism och att husera terrorister. Det var så tråkigt att bli känt i världen som ett stabilt, neutralt, rättvist land med lågt antal brott och bra arbetsmoral. Heja Sverige!

2010-03-09 @ 10:28:18
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

>Ronken, bra tips. Skrev nyss ett inlägg...



Någon skrev här i bloggen för en tid sedan att det finns en risk att vi sparkar in öppna dörrar i den här bloggen. Det kan ligga mycket i det om vi bara uppehåller oss här.

Nu tror jag dock att flertalet även besöker andra bloggar mm.



Min tanke är bara den att vi måste intensifiera det senare, ställa frågor och argumentera sakligt -inte som troll naturligtvis.



Taktiskt sett tror jag det bästa är om man väljer ut ett par "objekt" och inte ger tappt utan blir ihärdig.



Som sagt en tanke bara...

2010-03-09 @ 10:31:40
Postat av: AWSvensson

Det finns politiker som i strid med sitt samvete har tvingats framföra det mångkulturellas lovsång. För eller senare blir detta hos varje normalt funtad person allt för betungande och det når världs ände.I det läget är det starkt att komma till insikt och ta steget , ett steg som kan vara en total helomvändning till bot o bättring.

2010-03-09 @ 11:01:32
Postat av: Cavatus

Gå gärna in på Politikerbloggen och kommentera detta avhopp:



http://www.politikerbloggen.se/2010/03/09/27921/#comment-640045



Där finns en del virrpannor som i lugn och faktabaserad ton behöver få en del begrepp utredda.



Faktum är att bara uttrycka sina åsikter bland gelikar gör inte samma nytta som att gå in på oliktänkandes bloggar och kommentera saker sakligt. Där kan vi så frön till att få upp ögonen på folk som tycker en sak enkom för att de är förda bakom ljuset.



Här är bl a en blogg där fler kommentarer av motsatt ståndpunkt skulle vara bra:



http://alliansfrittsverige.nu/2010/03/mars-8-2010-snyggt-jobbat-hagglund.html



Paulina (paow.se) behöver också stöd i debatten där hon blivit påhoppad för att hon inte längre står ut med invandrarkillars ständiga verbala och fysiska påhopp och propagerar för SD:



http://paow.se/?p=9875

2010-03-09 @ 11:23:06
URL: http://www.cavatus.wordpress.com
Postat av: Sveas rika

Till Micael Foghagen SD Kalmar

Jag är nog rädd för att "FOLKET"

tröttnar på stela bloggar.



Det ska röra sig i en blogg

men tonen ska anges av bloggägaren själv

det är DET som gör bloggen intressant.

Och bloggägaren ska kunna sortera själv

vilka han\hon tycker inte passar in.



Stela raka fakta intresserar inte andra än

fack folk.



\Svea



2010-03-09 @ 11:32:09
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

>Sveas rika



Antingen uttryckte jag mig otydligt eller så missar du min poäng (eller jag din?) - självklart är denna blogg suverän och otroligt inspirerande. Och det är Thoralfs förtjänst. Här skall vi fortsätta frodas med tips och annat.



Vad jag menar är att vi DESSUTOM bör vara så aktiva som möjligt i seriösa "motbloggar".



2010-03-09 @ 13:33:19
Postat av: Sveas rika

Okej Micael Foghagen SD Kalmar

Sorry jag förstod fel.



Ja du har rätt i det du tyckte.(jag var tvungen att läsa ordentligt.hmm inte min starka sida idag tydligen)

Ber om ursäkt.

\Svea

2010-03-09 @ 14:18:33
Postat av: Lappri

@Micael Foghagen SD Kalmar & Cavatus



...just så ska det gå till.



Det som skulle behövas är en kommunikationslänk mellan oss bloggkommentatorer, så att vi gemensamt argumenterar för vår sak. Sedan så behöver man inte alltid "uppfinna hjulet igen" när man kommenterar på motståndarens bloggar. Det finns gott om välskrivna bloggkommentarer som gått kan återanvändas med lite redigering, som helhet eller i delar. Se dock till att ha ett vårdat språk. Hur upprättar man en kommunikationslista? Har någon ett förslag?

2010-03-09 @ 15:00:17
Postat av: Rättvis

Hur djupt kan ett parti sjunka i PK-träsket? Ja, den frågan ställer man sig efter att med häpnad tagit del av centerpartiets lögnaktiga förtalskampanj mot Lundqvist.

Så här låter det inledningsvis:



Vi tycker att det är väldigt tråkigt att en person som haft så bra åsikter plötsligt byter åsikter. Men vi är trygga i vår uppfattning att det här är en isolerad händelse, säger Maria Carlsson, generalsekreterare i CUF.



Hon målar ut honom som en opålitlig vindflöjel, när det i själva verket är centerpartiet som förlorat alla sans och mått och övergivit sin politik av småbrukarnas värn.



Men det blir värre än fräcka insinuationer:



Enligt Carlsson upptäckte förbundsledningen att Lundkvist skrev främlingsfientliga inlägg på sin blogg. De tog kontakt med honom och gjorde klart att det inte var acceptabelt.



Alltså klockrena lögner. Han har varit kritisk mot invandringspolitiken och dess konsekvenser, ingenting annat.

2010-03-09 @ 15:05:45
Postat av: Cavatus

Här behövs det upplysning! Kan några fler gå in och ta debatten?



http://www.politikerbloggen.se/2010/03/09/27921/#comment-640156

2010-03-09 @ 15:21:52
URL: http://www.aktualia.wordpress.com
Postat av: Helene

OT

Tror fan att islamofobin sprider sig bland Sveriges riksdagspolitiker och journalister:



http://nyheter.se.msn.com/article.aspx?cp-documentid=152472963



De aktar sig mycket noga för att kritisera islam och muslimer.

2010-03-09 @ 16:35:48
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

>Cavatus



Gett mitt stöd i debatten...



2010-03-09 @ 17:05:04
Postat av: Quantrill

Kul att partiet växer, glädjen över Stefan Lundkvist avhopp verkar i stort sett total och han tilldelas snabbt en position i partiet.



Tur att ingen bekymrar sig om Trojanska hästar.

2010-03-09 @ 17:43:51
Postat av: AWSvensson

Quantrill, jag tror inte risken för Trojanska hästar är särskilt stor. Går man ut som han och riskerar att löpa gatlopp så är nog övertygelsen stark.

2010-03-09 @ 17:48:01
Postat av: Skånepåg

Beträffande Quantrills antydning.



Erik Almqvist ordförande SDU:

"Vad gäller Stefan så har jag träffat honom ett flertal gånger de senaste veckorna och följt hans blogg i ca ett halvår. För den som följt bloggen är det rätt uppenbart att Stefan aldrig tillhört den "postmoderna Stureplanscentern". Han har konsekvent förespråkat en social och värdemässig konservatism. Han har ifrågasatt den mångkulturella samhällsordningen och - inte minst - han har, som 18-åring och inför riksmedia, ensam drivit frågan om samarbete med Sverigedemokraterna på Centerpartiets riksårsmöte. Trots att han haft hela partiledningen emot sig.



I allt jag läst av och om Stefan, och i allt det intryck jag fått av honom personligen, så har jag fått uppfattningen att han är en ideologiskt mycket konsekvent och välförankrad person. Och han är på vår sida."



Tror inte att Erik, efter bl.a. erfarenheten av SR:s "Kaliberinfiltration", är den som låter sig manipuleras hur som helst!

2010-03-09 @ 17:53:53
Postat av: Thoralf A

Jag har försökt skriva kommentarer på Politikerbloggen men jag stoppas konsekvent.



Helt sjukt!

2010-03-09 @ 19:22:18
URL: http://thoralfalfsson.webblogg.se/
Postat av: Quantrill

Till Skånepåg och AWsvensson.



Vad jag ville säga är att inflitration i politiken är knappast något nytt, utan för den delen påstå att just Stefan Lundkvist är en infiltratör.



Se på såssarna politik under Tage Erlanders tid jämfört med nutid.

Se på moderaternas politik under Gösta Bohman och jämför med nutid.



Ganska stor skillnad eller? Vad beror det på tror ni? Det finns naturligtvis ett svar på det också.

2010-03-09 @ 19:51:58
Postat av: Humanist

Det finns troligen en hel del politiker i de etablerade riksdagspartierna som i hemlighet sympatiserar med en del av SD:s åsikter och t.ex. skulle vilja se en mera restriktiv flyktingpolitik och skärpta krav på invandrare att anpassa sig till det svenska samhället.



Men de är givetvis rädda. De vet mycket väl att den som framför sådana åsikter omedelbart kommer att stämplas som "rasist" eller "främlingsfientlig" och gå miste om möjligheter att avancera och göra karriär inom partiet.



Men för varje modig politiker - t.ex. folk som Stefan Lundkvist eller Stellan Bojerud - som vågar ta steget att öppet engagera sig i SD rämnar den politika korrekthetens murar allt mer. Och en rejäl förändring av debattklimatet lär ske till hösten, när SD med stor säkerhet kommer in i riksdagen (förhoppningsvis med bred marginal).



Kanske kan vi hoppas att Sverige på sikt kan få samma sunda politiska klimat som Danmark, där man genom Dansk Folkeparti minskat flyktinginvandringen till en rimlig, för samhället hanterbar nivå, samtidigt som man på olika sätt tydligt markerat att islamism, hederskultur o. dyl. inte är önskvärda företeelser i det danska samhället.

2010-03-09 @ 20:23:20
Postat av: Lappri

@Thoralf A



Om du placerar muspekaren på det aliasnamnet utskrivet i blå text på kommentaren i politikerbloggens kommentarsfält. Ta tex aliasnamnet "soluret" så får du följande länk: http://www.politikerbloggen.se/2010/03/09/27921/#comment-640343.



Det vill säga det har inkommit 343 kommentarer, men endast 71 är publicerade (nu i skrivande stund). Någonstans i differansen mellan 343 och 71 hittar du dina refuserade kommentarer.

2010-03-09 @ 20:38:47
Postat av: Skånepåg

Helt OT.



Monica Gren i lekstugan. F´låt Riksdagen.

"Stygga Göran Hägglund räcker ut tungan åt mig".



Mamma mamma säg åt honom, att så får man inte göra när man leker politiker.



Puh!

Postat av: Skånepåg

Thralf skriver:

"Om du placerar muspekaren på det aliasnamnet utskrivet i blå text på kommentaren i politikerbloggens kommentarsfält. Ta tex aliasnamnet "soluret" så får du följande länk: http://www.politikerbloggen.se/2010/03/09/27921/#comment-640343."



Dristar mig att tillägga, att man måste även högerklicka på aliasnamnet och sedan klicka på egenskaper för att få fram ovanstående.

2010-03-09 @ 20:54:48
Postat av: Cavatus

Tack för den infon, Lappri! Jag blev också refuserad där (Politikerbloggen): De kanske också anlitar Interaktiv Säkerhet? Mängden refuserade säger något om den utbredda censur vi är utsatta för i Sverige idag. Läs förresten Svensk Tants 2 kommentarsinlägg till norska Documents artikel om Interaktiv Säkerhet:



http://www.document.no/2010/03/personvern_vs_sensur.html



Document har en annan intressant artikel om den förljugna svenska pressen (även där är Svensk Tant, som f.ö är inne här och kommenterar ibland), en kommentator som ger svidande kritik till Sveriges medier:



http://www.document.no/2010/01/sverige_-_skjaerer_av_seg_hake.html



Ditt förslag, Lappri, om en gemensam "databas" (låter lite pretentiöst men kom inte på något bättre här och nu) med vederhäftiga och faktabaserade svar är genialisk. Ibland blir man trött och orkar inte upprepa saker och ting igen. Vi måste alltså gå in och ta debatter på allehanda bloggar som hyser andra åsikter. Hur går vi till väga? Några förslag från någon?

2010-03-09 @ 21:04:26
URL: http://www.cavatus.wordpress.com
Postat av: Robin_Shadowes

Ponera att Blogspot och Wordpress skulle börja anlita Interaktiv Säkerhet. Kommer då kommentarer på en sida som den här också att börja försvinna? Nån som vet?

2010-03-09 @ 21:44:10
Postat av: Cavatus

Robin! Men på vilket sätt skulle det ligga i Wordpress intresse att anlita Interaktiv Säkerhet? Där ser jag inte något orsak. Det skulle möjligen vara ifall de blev ålagda av myndigheterna att göra det för att följa det här EU-förslaget



http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:328:0055:0058:SV:PDF



precis som ISP:er måste lämna ut IP-adresser vid misstanke om illegal fildelning.

2010-03-09 @ 21:53:53
URL: http://www.aktualia.wordpress.com
Postat av: Micael Foghagen SD Kalmar

>Quantrill



I bästa välmening - om vi vill ha fler sympatisörer kan vi ju inte hela tiden utgå ifrån att de är mullvadar och/eller wallraffar från diverse partier/media.



De som byter parti och offentligt stöder vår sak ska absolut ha credit för det. Därefter får de visa vad de går för.



Det finns ingen gräddfil - de får göra sitt jobb som vi alla andra, duger inte det ,så hej då....

2010-03-09 @ 22:38:39
Postat av: Sveas rika

@Humanist 20.23.20

Att beropå Stellan och att kasta sig in ilejonkulan



http://mopsen.wordpress.com/2010/03/09/i-farans-stund-star-du-ensam/#comment-1239



Det ser inte lovande ut för gamla Svedala just nu inte.



\Svea

2010-03-10 @ 00:00:06
Postat av: Robin_Shadowes

Cavatus, tänk om politikerna pressar dom då? Vi vet ju redan hur fria bloggar är en nagel i ögat på makten. Senast var det Politiskt Inkorrekt men dom har även försökt släcka ned Flashback och SD-Kuriren.

2010-03-10 @ 06:24:04
Postat av: Magnus

En databas med fakta och färdiga svar är en lysande idé Lappri! Jag tycker att SD själva borde kunna härbärgera en sådan på någon av sina sidor.

2010-03-10 @ 11:56:01
Postat av: Cavatus

Ja, Shadowes, den enda orsaken skulle vara ett utifrån kommande krav, men det bör rimligen grundas i lagtext. Om det skulle grundas i politisk utpressning vore det högsta beviset på att vi lever i en diktatur.

2010-03-10 @ 12:28:56
URL: http://www.cavatus.wordpress.com
Postat av: Danne1

tack Stefan, Ni är ett föredömme för Svensk ungdom.

välkommen.

2010-03-11 @ 00:52:30
Postat av: Burberry Pas Cher

Thomas Burberry a fondé la maison de luxe Burberry mode en 1856 alors qu'il n'avait que 21 ans.<a href="http://www.burberry-pas-cher.com" title="Burberry Pas Cher">Burberry Pas Cher</a>

Burberry a commencé sa carrière dans le monde de la mode comme apprenti drapier, jusqu'à ce qu'il ouvre son propre magasin en Angleterre. En 1870,<a href="http://www.burberry-pas-cher.com" title="sac burberry pas cher">sac burberry pas cher</a>

son entreprise avait une réputation solide pour son développement d'extérieur attire.Thomas Burberry est crédité de développer une nouvelle forme <a href="http://www.burberry-pas-cher.com/7-burberry-bottes" title="Burberry Bottes">Burberry Bottes</a>

de tissu qui a été utilisé dans ses vêtements de plein air. Ce tissu, connue sous le nom de gabardine, était résistant à l'eau et résistant mais respirante.<a href="http://www.burberry-pas-cher.com/17-chaussures-burberry" title="Chaussures Burberry">Chaussures Burberry</a>

Comme tel, il a aidé à protéger le porteur contre les éléments tout en restant comfortable.By 1891, Thomas Burberry avait ouvert un emporium à Londres.<a href="http://www.burberry-pas-cher.com/21-costumes-burberry" title="Costumes Burberry">Costumes Burberry</a>

Cette emporium sert encore de siège Burberry entreprise. Quinze ans après l'ouverture de l'emporium, Burberry a conçu la marque déposée <a href="http://www.burberry-pas-cher.com/12-hobos-burberry" title="Hobos Burberry">Hobos Burberry</a>

de la ligne Burberry: ". Transmet» un chevalier équestre avec le mot latin "Prorsum", qui signifie Burberry a fait les manchettes lorsque la compagnie équipée <a href="http://www.burberry-pas-cher.com/11-lunettes-burberry" title="Lunettes Burberry">Lunettes Burberry</a>

de Roald Amundsen, qui a été le premier à atteindre le pôle Sud, en 1911. Il a gagné plus d'attention en 1914 quand il était responsable de pourvoirie <a href="http://www.burberry-pas-cher.com/5-sacs-burberry" title="Sacs Burberry">Sacs Burberry</a>

Ernesst Shackleton, qui était l'homme chargé de diriger une expédition qui a parcouru l'Antarctique. Le War Office, puis lui a commandé de faire des changements à leurs manteaux officier dans le but de mieux suite de leurs conditions, qui conduisent au développement de l'trench qui est devenue populaire parmi les civils après la guerre était terminée. s

2011-11-14 @ 07:50:35
URL: http://www.burberry-pas-cher.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0