VI TRÄFFAS I HELGEN?

På fredag kväll (7 november) träffas vi Sverigedemokrater i Kalmar med omnejd och tar en öl eller något alkoholfritt. Du behöver inte vara medlem utan är du bara lite nyfiken på vilka vi är, så är du givetvis också välkommen.

Vi har inget speciellt program utan tar kvällen som den kommer. Det viktiga är att träffas och att ha trevligt. Är du intresserad hör av dig till mig på telefon 070-6520773 eller mail [email protected]


Lördagen den 8 november kommer Jimmie Åkesson och partistyrelsen till Småland. Vi samordnar resan till mötet och åker från Kalmar på morgonen. Är du intresserad av att följa med så kontakta mig även när det gäller detta.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag skulle gärna komma, men det är alldeles långt bort ifrån mig. Tyvärr, Thoralf. Hoppas det kommer annat folk ändå och att ni får det trevligt.

2008-11-03 @ 00:32:09
Postat av: Roberth Ström

Synd att jag bor så långt bort!

2008-11-03 @ 08:18:19
URL: http://surabloggen.wordpress.com/
Postat av: Tore

Och vi här i Värmland, har också möte den 15/11...

2008-11-03 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0